• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    30.05.2023 09:40
  •    Predkladanie ponúk
    08.06.2023 09:00
  •    Ukončenie zákazky
    08.06.2023 10:10
  •    Zazmluvnenie zákazky
    08.06.2023 10:25

Detail zákazky Z20234958

  •    Vyhlásenie zákazky
    30.05.2023 09:40
  •    Predkladanie ponúk
    08.06.2023 09:00
  •    Ukončenie zákazky
    08.06.2023 10:10
  •    Zazmluvnenie zákazky
    08.06.2023 10:25

Základné údaje

Z20234958

OF-268301

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=7962325

Objednávateľ

00738361

Ústav na výkon trestu odňatia slobody pre mladistvých

Družstevná 1611/2, Sučany, 03852, SVK

Dodávateľ

36401137

FERONA Slovakia, a.s.

Bytčická 12, Žilina, 011 45, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Hutný materiál - ŠN

hutný materiál

  • 44331000-9 - Tyče
  • 44334000-0 - Profily
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Hutný materiál
Funkcia
hutný materiál pre potreby výroby
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Tyč oceľová kruhová valcovaná za tepla, EN 10060, zn. S235JR (1.0038) podľa EN 10025-2,  priemer 20 mm, bm 390
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy a vykládky na mieste plnenia. Dodanie predmetu zákazky je možné len v pracovných dňoch v čase od 07:00 h do 14:00 h. Pred dodaním predmetu zákazky je potrebné avizovať termín dodania minimálne jeden pracovný deň vopred, a to v čase od 7:00 do 15:00 h.
Požaduje sa predložiť podrobný aktualný rozpočet podľa jednotlivých položiek do 3 dní od uzavretia zmluvy.
Obstarávateľ si vyhradzuje právo bezplatne žiadať certifikáty a technické listy na vybrané položky, z dôvodu kontroly technickej špecifikácie produktov, dodaných výrobkov.
Dodávateľ poskytne na dodaný tovar záručnú lehotu, minimálne však zákonnú pre daný tovar.
Obstarávateľ si vyhradzuje právo pri zistených vizuálnych a rozmerových/ kvalitatívnych / chybách tovar neprevziať a okamžite riešiť s predávajúcim telefonicky žiadosť o nápravu. Náklady za vrátenie chybného dodaného tovaru hradí v plnom rozsahu dodávateľ.
V prípade nedodržania zmluvnej špecifikácie zo strany dodávateľa, prípadné náklady spojené s chemickým rozborom dodaného materiálu hradí dodávateľ.
Objednávateľ trvá na dodaní hutného materiálu podľa uvedených noriem, nakoľko materiál bude použitý ako konštrukčný - statický materiál stavby.
Objednávateľ si v dôsledku opakujúcich sa oprávnených reklamácií vyhradzuje možnosť odstúpenia od zmluvy a požadovať náhradu vzniknutej škody.
Objednávateľ požaduje pri uvedenom sortimente dodržanie dĺžky profilových tyčí a=6m.
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
Úhrada plnenia bude uskutočnená bankovým prevodom po riadnom dodaní tovaru na základe doručenej faktúry so splatnosťou 30 dní a s uvedením celkovej ceny s DPH a jednotkových cien s DPH.
Dodávateľ výslovne súhlasí so sprístupnením rozpisu jednotkových cien, ak bude objednávateľovi doručená žiadosť o sprístupnenie informácií podľa zákona č. 211/2000 Z. z..

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Družstevná 1611/2, Sučany, Martin, Žilinský, Slovenská republika

26.06.2023 07:30 — 30.06.2023 14:00

1,00 balík

1 280,10

1 066,75

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

30.05.2023 09:40

08.06.2023 09:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

08.06.2023 09:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 282
 32
 2
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
07.06.2023 08:22 - Vstupná ponuka 1 280,10 € Cena s DPH
07.06.2023 13:28 - Najvýhodnejšia ponuka 1 280,09 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS