• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    29.05.2023 16:22
  •    Predkladanie ponúk
    02.06.2023 16:30
  •    Ukončenie zákazky
    02.06.2023 17:24
  •    Zazmluvnenie zákazky
    02.06.2023 17:35

Detail zákazky Z20234937

  •    Vyhlásenie zákazky
    29.05.2023 16:22
  •    Predkladanie ponúk
    02.06.2023 16:30
  •    Ukončenie zákazky
    02.06.2023 17:24
  •    Zazmluvnenie zákazky
    02.06.2023 17:35

Základné údaje

Z20234937

OF-273175

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=7940983

Objednávateľ

30845572

Ministerstvo obrany Slovenskej republiky

Námestie generála Viesta 11694/2, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, 83247, SVK

Dodávateľ

31655165

ALKA s.r.o. Prešov

Bardejovská 42, Ľubotice, 08006, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Výstroj - Pranie a chemické čistenie

pranie a chemické čistenie, žehlenie, mangľovanie

  • 98310000-9 - Pranie a chemické čistenie
  • 98315000-4 - Žehlenie
  • 98311000-6 - Zber bielizne
  • 63121100-4 - Skladovanie
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Výstroj - Pranie a chemické čistenie
Funkcia
Pranie a chemické čistenie bielizne a súčiastok výstroja (ďalej len "materiál").
Predmetom zákazky je pranie a chemické čistenie, sušenie, žehlenie, mangľovanie, skladovanie, viazanie, triedenie a doprava materiálu spojená s touto službou v zmluvnom období.
Poskytovateľ je povinný zabezpečiť riadne dodržiavanie technologických postupov prania a chemického čistenia, vrátane triedenia podľa stupňa znečistenia a dôsledného žehlenia zaručujúce dôkladné vyčistenie materiálu bez jeho poškodenia. Dbať na kompletnosť a úplnosť materiálov.
Poskytovateľ je povinný dodržiavať ošetrovacie symboly na materiáloch. Piktogramy označujúce údržbu sa z materiálu neodstraňujú. Piktogramy sú uvedené v STNENISO 3758 – Textílie.
Poskytovateľ je povinný vykonať súčinnosť s objednávateľom v otázkach technologických postupov a poučenia manipulácie pri materiáloch vyžadujúcich špeciálnu údržbu počas prania a chemického čistenia.
Poskytovateľ je povinný zabezpečiť vyčistený a vypraný materiál proti prašnosti ich zabalením do PVC alebo iným vhodným spôsobom (výstrojné súčiastky balené po 5 kusov, bielizeň balená po 10 kusov alebo podľa požiadaviek objednávateľa).
Poskytovateľ je povinný prevziať a dodať materiál objednávateľovi do miesta dodania uvedenej v písomnej akceptovanej objednávke na vlastné náklady a nebezpečenstvo tak, aby bola zabezpečená dostatočná ochrana pred jeho poškodením a znehodnotením.
Konečná cena vypraného a vyčisteného materiálu musí zahŕňať cenu za vlastné pranie a chemické čistenie, cenu za pracie prostriedky, za sušenie, za žehlenie, za mangľovanie, za triedenie, za viazanie, za balenie, za skladovanie a za dopravu materiálu – zber a rozvoz materiálu.
Slovenské technické normy, ktoré majú väzbu pre pranie a chemické čistenie: STNENISO 3758; STNENISO 105-C06; STNENISO 105-C07; STNENISO 105-C08; STNENISO 105-C09; STNENISO 105-C09:2004/A1; STNENISO 105-C10; STNENISO 105-C12; STNENISO 105-12:2006/OpravaAC; STNENISO 105-D01; STNENISO 105-D02; STNENISO 105-E01; STNENISO 105-E07; STNENISO 105-E08; STNENISO 105-E09; STNENISO 105-E11; STNENISO 105-E12; STNENISO 105-X11; STNENISO 15797; STNENISO 3175-1; STNENISO 3175-2; STNENISO 3175-3; STNENISO 3175-4, STNEN 12241 a STNEN 12243.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Utierka ks 350
Obrus ks 350
Uterák obyčajný ks 550
Uterák froté ks 550
Osuška froté ks 350
Plachta / Prestieradlo ks 550
Vankúš ks 120
Povlak na vankúš ks 550
Paplón ks 120
Povlak na paplón ks 550
Zástava, vlajka m2 6
Vak spací s hygienickou vložkou ks 30
Vložka hygienická, otepľovacia do stanu m2 36
Kabát / Bunda zimná GORE-TEX ks 16
Kabát / Bunda letná GORE-TEX ks 16
Vložka do kabáta / bundy GORE-TEX ks 16
Nohavice GORE-TEX ks 16
Blúza pracovného odevu ks 10
Vesta ks 2
Bunda otepľovacia ks 2
Nohavice pracovného odevu ks 10
Čiapka pracovného odevu ks 5
Rukavice kožené ks 40
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Zmluva sa uzatvára na dobu určitú, a to odo dňa nadobudnutia jej účinnosti do 31.12.2023, alebo do vyčerpania predpokladanej hodnoty zákazky (finančného limitu žiadateľa), podľa toho, ktorá skutočnosť nastane skôr.
Rozsah poskytovania služby bude záležať od aktuálnych potrieb objednávateľa (predkladateľa požiadavky) počas trvania zmluvy, ale najviac v rozsahu celkovej zmluvnej ceny. Poskytovateľ nemá právny nárok na zadávanie objednávok.
Poskytovateľ je povinný zaslať elektronicky rozpis jednotkových cien všetkých položiek bez DPH a s DPH zaokrúhlených na 2 desatinné miesta najneskôr do 2 kalendárnych dní od nadobudnutia účinnosti zmluvy; a uviesť rovnaký rozpis jednotkových cien bez DPH a s DPH aj na faktúre.
Poskytovateľ je povinný zabezpečiť poskytnutie služby riadne, včas, v termínoch, podľa dohodnutých zmluvných podmienok a bezodkladne písomne informovať objednávateľa o vzniku akejkoľvek udalosti, ktorá bráni alebo sťažuje poskytnutie služby.
Poskytovateľ sa zaväzuje, že dodrží pri praní a chemickom čistení postup predpísaný výrobcom a nespôsobí nesprávnym postupom alebo v dôsledku chyby technického zariadenia zmenu vlastností, farebnosti materiálu, resp. iné poškodenie okrem obvyklého opotrebenia.
Poskytovanie služby bude prebiehať na základe písomných objednávok, v ktorej budú oznámené množstvá materiálu doručovaných poskytovateľovi elektronicky počas trvania platnosti zmluvy. Poskytovateľ sa zaväzuje akceptovať objednávku v lehote do 48 hodín od jej elektronického doručenia.
Termín na poskytnutie služby je do 5 kalendárnych dní od doručenia objednávky poskytovateľovi, vrátane odvozu znečisteného a dovozu vyčisteného a vypraného materiálu. Realizácia je možná výhradne v pracovných dňoch v čase od 07:00 do 13:30 hod. Termín dodania predmetu zákazky dodávateľ oznámi odberateľovi najmenej 2 pracovné dni vopred.
Objednávateľ si vyhradzuje právo uplatniť samostatnú objednávku alebo uzatvoriť dodatok ku kúpnej zmluve do výšky prideleného finančného limitu pri dodržaní jednotkových cien.
Fakturácia bude vykonaná podľa skutočne poskytnutého rozsahu služieb, po poskytnutí služby a dodaní materiálu do miesta dodania.
Poskytovateľ je povinný pred vystavením faktúry kontaktovať objednávateľa z dôvodu upresnenia a kontroly fakturačných údajov; vyhotoviť a doručiť faktúru objednávateľovi v 2 výtlačkoch pri dodržaní zmluvného cenníka; na faktúre uviesť aj miesto dodania a faktúru doručiť iba na miesto plnenia.
Faktúra za vykonané služby musí obsahovať všetky náležitosti daňového dokladu uvedené v § 74 ods. 1 zákona č. 222/2004 Z. z. o DPH v znení neskorších predpisov. Súčasťou faktúry budú potvrdené 2 dodacie listy (ako príloha) s uvedením čísla akceptovanej objednávky vyhotovené v 2 výtlačkoch (jeden pre objednávateľa a jeden pre dodávateľa). V prípade, že faktúra bude slúžiť zároveň ako dodací list, tak táto skutočnosť bude na faktúre uvedená. Prijatie materiálu objednávateľ potvrdí na 2 výtlačkoch dodacieho listu. Splatnosť faktúry je 30 dní odo dňa jej doručenia objednávateľovi.
Poskytovateľ sa zaväzuje strpieť alebo zaviazať každú osobu, prostredníctvom ktorej bude dodanie plnenia zabezpečované, aby strpela bezpečnostné kontroly svojej osoby a vozidla pri vjazde a výjazde do/z areálu miesta dodania plnenia.
Poskytovateľ zodpovedá za vady poskytnutej služby v zmysle príslušných ustanovení Obchodného zákonníka. Za vady služby sa považuje: a) nekvalitne poskytnutá služba, b) poškodenie materiálu spôsobené poskytovateľom (vrátane prípravkov a technického zariadenia použitých pri praní a chemickom čistení), c) rozdiel v počte kusov uvedených v akceptovanej objednávke a dodaných podľa dodacieho listu, d) rozdiel v počte komponentov tvoriacich súpravu.
Objednávateľ pri prevzatí materiálu vykoná prehliadku v mieste dodania. Ak sa kontrolou zistí nekvalitne vypraný a vyčistený materiál, vyhotoví písomný záznam, ktorý sa bude považovať za reklamáciu.
Objednávateľ uplatní reklamáciu na vady poskytnutej služby výlučne písomnou formou v lehotách: a) zjavné vady pri prevzatí materiálu, resp. bezodkladne po ich prevzatí v mieste dodania po poskytnutí služby (pre účely reklamácie sa pod pojmom bez zbytočného odkladu rozumie 7 pracovných dní), b) na skryté vady do 14 dní od zistenia vady na materiáli.
Poskytovateľ je povinný vybaviť oprávnenú a riadne uplatnenú reklamáciu (vrátane odstránenia vád) najneskôr do 15 dní odo dňa doručenia reklamácie. V prípade emailovej komunikácie sa reklamácia považuje za doručenú okamihom automaticky vygenerovanej správy o doručení emailu.
Voľbu nároku z vád uvedie poskytovateľ v reklamácii alebo ju oznámi písomne bez zbytočného odkladu po jej odoslaní. Poskytovateľ znáša náklady na odstránenie vád, ako aj preukázateľné náklady objednávateľa súvisiace s uplatnením nárokov z vád.
Poskytovateľ zníži cenu služby v závislosti od miery poškodenia a po vzájomnej dohode zmluvných strán, ak vadu nie je možné odstrániť.
Vyžaduje sa predložiť Súhlas Regionálneho úradu verejného zdravotníctva pre prácu s nebezpečnými chemickými faktormi pri chemickom čistení (uvedené dokumenty je nevyhnutné doložiť bezprostredne po ukončení súťaže).
Vyžaduje sa predložiť Súhlas Regionálneho úradu verejného zdravotníctva na ochranu zamestnancov pred rizikami súvisiacimi s expozíciou biologickým faktorom pri práci (uvedené dokumenty je nevyhnutné doložiť bezprostredne po ukončení súťaže).
Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa uvedenej v opisnom formulári, sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok, ktorá má za následok odstúpenie objednávateľa od zmluvy a udelenie negatívnej referencie.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Námestie Legionárov 4; Čapajevova 38; Mukačevská 22, 080 01 Prešov, Prešov, Prešov, Prešovský, Slovenská republika

08.06.2023 12:00 — 31.12.2023 23:59

1,00 zákazka

8 999,88

7 499,90

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

29.05.2023 16:22

02.06.2023 16:30

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

02.06.2023 16:45

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 243
 48
 6
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
29.05.2023 16:28 - Vstupná ponuka 8 988,00 € Cena s DPH
02.06.2023 10:27 - Najvýhodnejšia ponuka 8 698,80 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS