• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    29.05.2023 14:05
  •    Predkladanie ponúk
    09.06.2023 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    09.06.2023 10:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    09.06.2023 10:50

Detail zákazky Z20234901

  •    Vyhlásenie zákazky
    29.05.2023 14:05
  •    Predkladanie ponúk
    09.06.2023 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    09.06.2023 10:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    09.06.2023 10:50

Základné údaje

Z20234901

OF-270976

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=7966665

Objednávateľ

44570783

Univerzitná nemocnica - Nemocnica svätého Michala, a. s.

Satinského I.7770/1, Bratislava, 81108, SVK

Dodávateľ

51712831

OPAlight.SK s.r.o.

Cintorínska 12, Hrnčiarovce nad Parnou, 91935, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Odborné prehliadky a odborné skúšky elektrických zariadení, bleskozvodov, spotrebičov a zdravotechniky

Odborné, prehliadky, skúšky, elektrické zariadenia, bleskozvody, el. spotrebiče a zdravotechnika

  • 71630000-3 - Technická inšpekcia a skúšanie
  • 71632000-7 - Technické skúšky
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Odborné prehliadky a odborné skúšky elektrických zariadení, bleskozvodov, spotrebičov a zdravotechniky
Funkcia
Vykonanie pravidelných periodických odborných prehliadok a odborných skúšok už existujúceho elektrického zariadenia a bleskozvodov, revízne činnosti, servisné práce nad rámec dohodnutých činností v zmysle vyhlášky č. 124/2006 Z. z. o bezpečnosti a ochrane zdravia pri práci a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov (ďalej len „zákon 124/2006“) vyhlášky MPSVR č. 508/2009 Z. z., ktorou sa ustanovujú podrobnosti na zaistenie bezpečnosti a ochrany zdravia pri práci s technickými a plynovými a ktorou sa ustanovujú technické zariadenia,
ktoré sa považujú za vyhradené technické zariadenia v znení neskorších predpisov (ďalej len „vyhláška 508/2009“), STN 33 1500, STN 33 1600 a STN EN 60204-1 (33 2200)
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Revízia medicínskych zariadení ks 1964
Revízia elektrických a elektronických zariadení ks 1251
Revízia medicínskych zariadení - germicídne žiariče ks 651
Servisné práce na IT sieti (počítačová sieť) Hod/€ 150
Elektroinštalačné práce Hod/€ 450
Elektroinštalačné práce na rozvádzačoch Hod/€ 50
Elektroinštalačné práce na rozvádzačoch pod napätím Hod/€ 15
Revízii antistatickej podlahy za 1m² m² 2201
Revízia trafostanice ks 3
Revízia izolovanej sústavy IT siete 1-50 vyvodov ks 15
Revízia oddeľovacieho transformátora 230/230 - izolovanej IT siete ks 15
Revízia oddeľovacieho transformátora 400/400 - izolovanej IT siete ks 20
Revízia zálohovanej izolovanej IT siete 1-15 vyvodov ks 15
Revízia hlásičov poruchy izolovanej IT siete ks 30
Revízia rozvádzačov izolovanej IT ks 25
Revízia bleskozvodu /cena za jeden zvod ks 55
Revízia el.in vo výbušnom prostredí (plynová kotolňa) ks 1
Revízia el. rozvádzačov do 10 - 20 vývodov ks 10
Revízia el.rozvádzačov do 20 - 40vyvodov ks 15
Revízia el. rozvádzačov do 40- 60 vývodov ks 5
Revízia el.rozvádzačov do 60-80 vývodov ks 8
Revízia el. rozvádzačov do 80- 100 vývodov ks 3
Práce súvisiace pri revízii €/Hod Hod/€ 200
Revízia energobloku 100 vývodov ks 1
Elektro revízia sanitky Hod/€ 5
Servisné práce na zariadeniach s UV žiarením Hod/€ 200
Profil aktívna kontrola UPS, 1KS UPS Legrand 20kVA, ks 1
Profil aktívna kontrola UPS, 1KS UPS Eaton 120kVA ks 1
Profil aktívna kontrola UPS OP sály 1,2,3,4, 4KS UPS Eaton , PW9130T + bat moduly 3kVA, ks 4
Profil aktívna kontrola UPS OP sály 5, 1KS UPS OP sála č. 5 ks 1
SERVISNÉ PRÁCE NAD RÁMEC DOHODNUTÝCH ČINNOSTÍ POČAS PLYNUTIA ZMLUVNÉHO VZŤAHU: . .
Jednotková sadzba pri výkone nepravidelných servisných činností - počas pracovných dní hod/rok 600
Jednotková sadzba pri výkone nepravidelných servisných činností - v dňoch pracovného voľna a pracovného pokoja hod/rok 30
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Predmet zákazky Požadujeme vykonať odborné prehliadky a odborné skúšky el. zariadení v súlade s vyhláškou č. 508/2009 Z. z., zákona č. 124/2006 a STN 33 2000-6, ktorou sa ustanovujú podrobnosti na zistenie BOZP
- ďalej revízie el. spotrebičov a el. ručného náradia na základe vyhlášky č. 398/2013 v zmysle neskorších predpisov s odvolaním sa na STN 33 1600; STN 33 1610; STN 33 2000-6; STN EN 33 62305 1-6;
- STN 34 1390; STN 34 1391; STN 34 1398 a STN EN ISO 9001
Súčasť predmetu zákazky • Vykonanie odborných prehliadok a odborných skúšok el. zariadení – podľa vyhlášky č. 508/2009 Z. z., zákona č. 124/2006 a STN 33 2000-6
- • Vykonanie revízií el. spotrebičov a el. ručného náradia – podľa vyhlášky č. 398/2013 a vyššie uvedených noriem
- • Vystavenie správy z vykonania odborných prehliadok a odborných skúšok el. zariadení a revízií el. spotrebičov a el. ručného náradia – podľa vyhlášky 508/2009, § 16
Opis predmetu zákazky
1. Revízia el. spotrebičov a el. ručného náradia Vykonanie revízie na základe vyhlášky 508/2009 a 398/2013 s odvolaním sa na STN 33 1600; STN 33 1610; STN 33 2000-6; STN 33 200-7-710
- požiadavky Žiadame vykonať revíziu bežných elektrospotrebičov a náradia, tlačiarní, PC, monitorov, kopírovacích strojov, TV prijímačov, prehrávačov, rádií, mikrovlniek, varných kanvíc, el. napájacích šnúr
- a zdrojov, brúsok, píl, vŕtačiek a pod. v zmysle vyhlášky č. 508/2009 a 398/2013.
Počet el. spotrebičov a el. ručného náradia bude  je aktualizovaný v čase vyhlásenia verejného obstarávania, môže sa meniť od skutočného stavu.
- postup vykonania revízie 1. Revízny technik je povinný si dohodnúť termín vykonania revízie telefonicky a e-mailom so zodpovedným pracovníkom objednávateľa.
- 2. Revízny technik si v spolupráci so zodpovednou osobou dohodne konkrétny postup revízií a na požiadanie mu predloží inventárny zoznam el. spotrebičov a el. ručného náradia (ak je k dispozícii).
- Následne budú vykonané revízie el. spotrebičov a el. ručného náradia s uvedením inventárneho alebo evidenčného čísla každého spotrebiča na základe vyššie uvedených požiadaviek.
- 3. Zodpovedná osoba bude sprevádzať revízneho technika po celom objekte vo vyhradenom termíne potrebnom na vykonanie revízie. Revízny technik sa nebude pohybovať po objektoch bez sprievodu.
2. OP a OS el. zariadení a el. inštalácie Vykonanie odborných prehliadok a odborných skúšok el. zariadení a el. inštalácie v administratívnych priestoroch, skladoch, kotolní, garáží, dielní
- a ďalších technických miestností podľa vyhlášky č. 508/2009 a STN 33 2000-6
- rozsah 1. Hlavné rozvádzače 2. Podružné rozvádzače 3. Rozvádzače MaR 4. Všetky napájacie obvody z RS 5. Svetelná inštalácia 6. Zásuvková inštalácia
- 7. Zásuvková inštalácia PC 8. Hlavné prívody k výťahu 9. Pevne pripojené zariadenia (ohrievače TÚV, dverové clony)
Požadujeme stanoviť termín nasledujúcej odbornej prehliadky a odbornej skúšky, v prípade potreby určenie charakteristiky prostredia
a stanovenie adekvátnej periodicity odbornej prehliadky a odbornej skúšky.
3. OP a OS bleskozvodov Vykonanie odbornej prehliadky a odbornej skúšky bleskozvodu na základe vyhlášky č. 508/2009 STN 33 2000-6, STN EN 33 62305 1-6; STN 34 1390; STN 34 1391 a STN 34 1398
- rozsah Požadujeme vykonať kontrolu: • inštalácie bleskozvodnej sústavy, vrátane prístavieb, kotolní a pod. • elektrostatického pospojovania u vybraných objektov • uzemnenia a zvodičov prepätia v objekte
V prípade potreby požadujeme prehodnotiť a následne stanoviť termín nasledujúcej odbornej prehliadky a odbornej skúšky na základe vyššie uvedených noriem a vyhlášky.
Požiadavky na vystavenie revíznych správ • Požadujeme vystaviť revíznu správu elektroinštalácie a bleskozvodu každú samostatne. • Požadujeme vystaviť súhrnnú správu el. spotrebičov a el. ručného náradia.
- • Požadujeme dodať fotodokumentáciu závad, ktorá bude obsahovať presné umiestnenie, popis a označenie miesta závady na fotografii.
- • Revízne správy spolu so závadami budú dodané v elektronickej podobe v textovom formáte (WORD).
- • Požadované údaje budú odovzdané spolu s revíznymi správami na dátovom nosiči. Bez týchto údajov sa nebude považovať revízna správa za úplnú.
- Revízny technik musí splniť všetky ustanovenia STN 33 2000-6.
Dĺžka trvania predmetu zákazky 12 mesiacov
Náhradné diely a opravy Požadujeme odstránenie drobných závad zistených pri revízií v súlade s § 24, bod 2 vyhlášky č. 508/2099 Z. z. Drobné opravy s použitím spotrebného materiálu.
Odstránenie závad Pri zistení závad väčšieho rozsahu, t. j. nad stanovenú paušálnu sumu, je revízny technik povinný vyhotoviť a predložiť objednávateľovi cenovú kalkuláciu odstránenia zistených závad.
- Verejné obstarávateľ požaduje aby odstraňovanie porúch zistených pri zabezpečovaní servisu bolo zrealizované až po odsúhlasení kontaktnou osobou verejného obstarávateľa.
- Pokiaľ by náklady na opravu poruchy alebo havárie prevýšili hodnotu nového zariadenia verejný obstarávateľ rozhodnej o ďalšom postupe z hľadiska efektívneho vynakladania finančných prostriedkov.
Súčasťou predmetu zákazky je aj doprava materiálu, odvoz a likvidácia odpadu, ktorý je výsledkom činností pri uskutočnení predmetu zákazky.
Technické požiadavky predmetu zákazky Práce musia byť vyhotovené pri dodržaní platných STN, technologických postupov, všeobecne záväzných technických požiadaviek, platných právnych, prevádzkových a bezpečnostných predpisov.
Kvantitatívne požiadavky predmetu zákazky Vyžaduje sa realizácia predmetu zákazky podľa rozsahu určeného objednávateľom.
Navrhované kritéria na vyhodnotenie ponúk Jediným kritériom na vyhodnotenie ponúk je ekonomicky najvýhodnejšia cena za dodanie predmetu zákazky vyjadrená v EUR bez DPH.
- Úspešnosť ponúk uchádzačov sa určí porovnaním výšky navrhnutých cien za dodanie predmetu zákazky.
Predloženie dokladov Revízny technik musí mať platné príslušné oprávnenia na vykonanie odborných prehliadok a odborných skúšok el. zariadení, bleskozvodov, el. spotrebičov
- a el. ručného náradia na základe vyhlášky č. 508/2012 a zákona č. 124/2006.
- Oprávnenia požadujeme predložiť do 4 pracovných dní od uzavretia zmluvného vzťahu.
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
• Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný položkovitý rozpočet do 3 pracovných dní od uzavretia zmluvy.
• Dodávateľovi nevznikne nárok na úhradu akýchkoľvek dodatočných nákladov, ktoré si nezapočítal do ceny predmetu zmluvy. Všetky ceny predložené dodávateľom zohľadňujú primerané, preukázateľné náklady a primeraný zisk.
• Celková cena predmetu zmluvy a cena za jednotlivé položky obsahujú všetky náklady dodávateľa spojené s plnením predmetu uvedeného v časti Technická špecifikácia predmetu zákazky a tiež všetky dane, clá, poplatky, platby vyberané v rámci uplatňovania nesadzobných opatrení ustanovené osobitnými predpismi, ako aj iné náklady spojené s plnením zmluvy.
• Dodávateľ je povinný predložiť s uzatvorením zmluvného vzťahu kópie poistenia zodpovednosti za škodu spôsobenej pri plnení pracovných úloh v minimálnej výške 20 000 EUR a platného osvedčenia oprávnenej osoby/oprávnených osôb, ktorý budú vykonávať OP a OS el. zariadení, bleskozvodov, el. spotrebičov a el. ručného náradia v zmysle §16 (revízny technik) vyhlášky č. 508/2009 Z. z. a zákona č. 124/2006 Z. z.
• Podmienkami účasti sú preukázanie oprávnenia dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce alebo poskytovať službu podľa §32 ods. 1 písm. e), a preukázanie neuloženia zákazku účasti vo verejnom obstarávaní podľa §32 ods. 1 písm. f) zákona 343/2015 o verejnom obstarávaní. Nepredloženie dokladov preukazujúcich splnenie podmienok účasti sa považuje za podstatné porušenie zmluvného vzťahu s možnosťou uplatnenia zmluvnej pokuty a s možnosťou využitia inštitútu odstúpenia od zmluvného vzťahu pre podstatné porušenie zmluvných podmienok.
• Uchádzač predloží do 3 pracovných dní od uzavretia zmluvy oprávnenie pre spoločnosť pre manipuláciu a inštaláciu zariadení vyžarujúcich UV žiarenie.
• Lehota plnenia predmetu zákazky je stanovená na 12 mesiacov.
• Plnenie predmetu zákazky bude uskutočňované na základe objednávok, ktoré budú vystavované v súlade s potrebami obstarávateľa až do vyčerpania celkovej maximálnej ceny za predmet zákazky alebo uplynutím 12 mesiacov od zazmluvnenia zákazky,  v závislosti od toho, ktorá skutočnosť nastane skôr. Objednávateľ si vyžaduje právo nevyčerpať celkový limit za predmet zákazky.
• Miestom plnenia sú všetky pobočky a vysunuté pracoviská ; presnú adresu s kontaktnými osobami poskytne objednávateľ dodávateľovi do 4 dní po uzavretí zmluvného vzťahu. Plnenie bude uskutočňované v pracovných dňoch po pracovnom čase objednávateľa (tzn. po 15.00 hod.), prípadne v dňoch pracovného voľna a pracovného pokoja.
• Dodávateľ je povinný rešpektovať požiadavku objednávateľa realizovať predmet zmluvy tak, aby neprišlo k obmedzeniu užívania priestorov objednávateľa, resp. na skrátenie tohto obmedzenia na nevyhnutný rozsah.
• Dodávateľ je povinný dohodnúť presný termín realizácie odbornej prehliadky a opráv so zodpovedným zamestnancom objednávateľa telefonicky a e-mailom, minimálne 2-3 pracovné dni pred samotnou realizáciou. Po príchode na miesto plnenia a pred výkonom činnosti sa bezpodmienečne ohlási zodpovednému zamestnancovi objednávateľa.
• Dodávateľ zodpovedá za nezistené vady po ukončení odborných prehliadok a odborných skúškach, ktoré neboli uvedené vo vystavených revíznych správach. V prípade takéhoto zistenia požadujeme vykonať opravu od dodávateľa na vlastné náklady.
• Cena za skutočne poskytnutý predmet plnenia bude uhradená na základe dodávateľom vyhotovenej a doručenej faktúry. Fakturovanie sa vykoná na základe skutočne vykonaných prác.
• Prílohou faktúry bude súpis všetkých vykonaných služieb, t. j. správy z OP a OS, objednávateľom odsúhlasený a podpísaný protokol o zistených závadách a nedostatkov z OP a OS, a objednávateľom odsúhlasený a podpísaný protokol o vykonaní opráv a vykonaných službách.
• Z odborných skúšok budú vypracované správy o vykonaní odbornej prehliadky a odbornej skúšky v rozsahu stanovenom vo Vyhláške č. 508/2009. Správu z odborných skúšok je potrebné doručiť v dvoch origináloch na oboznámenie (tlačená verzia a verzia v textovom dokumente WORD) a podpis obstarávateľovi pred vystavením faktúry, resp. zaslať spolu s faktúrou.
• Fakturovať sa bude vždy po ukončení príslušného čiastkového plnenia za zrealizovaný predmet objednávky, t. j. vykonanie odborných prehliadok a odborných skúšok na pobočke alebo pobočke a vysunutom pracovisku
• Faktúry za zrealizovaný predmet objednávky budú doručené verejnému obstarávateľovi do 15 dní od vykonania predmetu zákazky uchádzačom. Splatnosť faktúry je najneskôr do 30 dní odo dňa jej doručenia do podateľne verejného obstarávateľa.
• V prípade, že v zmluve nebudú zahrnuté kontaktné údaje uchádzača, sa uchádzač zaväzuje do 4 pracovných dní od uzavretia zmluvy predložiť verejnému obstarávateľovi kontaktné údaje osoby zodpovednej za riadne plnenie predmetu zmluvy v rozsahu: meno, priezvisko, tel. číslo a e-mailová adresa.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Satinského I.7770/1, Bratislava, Bratislava, Bratislavský, Slovenská republika

12

1,00 súbor v zmysle technickej špecifikácie

113 026,68

94 188,90

Verejný obstarávateľ požaduje predložiť podrobný aktualizovaný položkovitý rozpočet do 3 pracovných dní od uzavretia zmluvy.

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

29.05.2023 14:05

09.06.2023 10:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

09.06.2023 10:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 318
 7
 4
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
29.05.2023 15:37 - Vstupná ponuka 100 800,00 € Cena s DPH
09.06.2023 09:52 - Najvýhodnejšia ponuka 98 280,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS