• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    29.05.2023 12:42
  •    Predkladanie ponúk
    05.06.2023 08:00
  •    Zrušenie zákazky
    05.06.2023 08:03

Detail zákazky Z20234883

  •    Vyhlásenie zákazky
    29.05.2023 12:42
  •    Predkladanie ponúk
    05.06.2023 08:00
  •    Zrušenie zákazky
    05.06.2023 08:03

Základné údaje

Z20234883

OF-273106

zrušená

Objednávateľ

30845572

Ministerstvo obrany Slovenskej republiky

Námestie generála Viesta 11694/2, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, 83247, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Odborná literatúra a časopisy

odborné časopisy, zákonník práce

  • 22110000-4 - Tlačené knihy
  • 22120000-7 - Publikácie
  • 22213000-6 - Časopisy
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Práca, mzdy a odmeňovanie - predplatné na rok 2024
Funkcia
Nákup ročného predplatného odborného časopisu Práca, mzdy a odmeňovanie, ktorý obsahuje články, praktické rady, jednoduché a zrozumiteľné vysvetlenia a riešenia personálnych, mzdových otázok, rieši problematiku odvodov a pracovného práva.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Ročné predplatné odborného časopisu ks 1 (ročné predplatné)
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Periodicita mesačne
Jazyk slovenský
Formát A4
Väzba mäkká
 2. Zákonník práce s komentárom platný od 1.1.2023
Funkcia
Zákonník práce s komentárom, ktorého súčasťou je množstvo príkladov, judikátov, právnych pohľadov a situácií z praxe. Komentár aktuálny k 1. 1. 2023. Obsahuje informácie o pracovných podmienkach a podmienkach zamestnávania, kde sú priblížiné viaceré povinnosti zo strany zamestnávateľa.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
množstvo ks 1
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Zákon č. 311/2001 Z. z. Zákonník práce s komentárom (JUDr. et Mgr. Jozef Toman, PhD.) áno
Jazyk slovenský
Rok vydania 2023
Väzba mäkká
Formát A5
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy do miesta plnenia.
Zmluvná cena musí byť konečná a musia v nej byť započítané všetky náklady dodávateľa súvisiace s dodaním predmetu zmluvy (tovaru).
Dodávateľ do 3 pracovných dní od nadobudnutia účinnosti zmluvy elektronicky predloží harmonogram doručovania predmetu zmluvy a podrobnú cenovú špecifikáciu s uvedením presných názvov, jednotkových cien bez DPH, výška DPH, jednotkových cien s DPH x množstvo, celkovej zmluvnej ceny bez DPH a celkovej zmluvnej ceny s DPH potvrdenú pečiatkou a podpisom dodávateľa.
Kontaktná osoba objednávateľa do 3 pracovných dní od doručenia cenovej špecifikácie ponuku dodávateľa odsúhlasí, príp. odmietne, ak táto nebude spĺňať požiadavky objednávateľa.
Objednávateľ požaduje dodanie nového, nepoužívaného, nevystavovaného tovaru.
Dodávateľ oznámi presný termín plnenia minimálne tri pracovné dni vopred kontaktnej osobe  v mieste plnenia.
Tovar bude objednávateľom prevzatý na základe dodacieho listu poverenou osobou v pracovných dňoch v čase od 07:00 hod. do 13:00 hod.. Dodací list musí obsahovať dátum odovzdania a prevzatia tovaru, dodané množstvo tovaru, označenie miesta dodania a podpisy oprávnených osôb za odovzdanie / prevzatie tovaru s otlačkom pečiatky preberajúceho.
Faktúra musí obsahovať náležitosti podľa platných právnych predpisov ,  číslo  a názov kúpnej zmluvy. Potvrdený dodací list musí byť jej súčasťou. Objednávateľ žiada zaslať originál faktúru s originál podpisom a pečiatkou (nie elektronickým podpisom) na adresu určenú  kontaktnou osobou, nie na adresu jeho sídla uvedenú v záhlaví tejto zmluvy.
Splatnosť faktúry je minimálne 30 dní odo dňa doručenia, vecne a formálne správne vystavenej faktúry odberateľovi.
Predmet plnenia musí spĺňať všetky technické vlastnosti podľa tejto technickej špecifikácie. Objednávateľ je oprávnený pri dodávke skontrolovať predmet zákazky a v prípade dodávky iného tovaru alebo nekompletnosti dodávky túto zásielku neprevziať.
Dodávateľ je povinný v prípade reklamácie nahradiť reklamovaný tovar tovarom v kvalite a množstve zodpovedajúcom požiadavkám objednávateľa a to v lehote najneskôr do 10 pracovných dní odo dňa oznámenia požiadavky objednávateľa, ak sa zmluvné strany nedohodnú inak.
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ  a tovar bude do SR prepravovaný z iného  členského štátu EÚ,  tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 a/alebo § 7a zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa uvedenej v opisnom resp. objednávkovom formulári/ zmluve a opakované reklamácie sa budú považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok s výhradou objednávateľa odstúpiť od zmluvného vzťahu z dôvodu porušenia zmluvných podmienok.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Smetanova 6, Trenčín, Trenčín, Trenčiansky, Slovenská republika

07.06.2023 09:00 — 23.06.2023 13:00

1,00 súbor podľa špecifikácie

162,64

135,53

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

29.05.2023 12:42

05.06.2023 08:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

05.06.2023 08:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

Ponuky

 183
 0
 0
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
Na zákazku nebola predložená žiadna ponuka

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS