• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    29.05.2023 11:07
  •    Predkladanie ponúk
    07.06.2023 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    07.06.2023 10:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    07.06.2023 10:50

Detail zákazky Z20234874

  •    Vyhlásenie zákazky
    29.05.2023 11:07
  •    Predkladanie ponúk
    07.06.2023 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    07.06.2023 10:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    07.06.2023 10:50

Základné údaje

Z20234874

OF-272706

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=7957223

Objednávateľ

36022047

SLOVENSKÝ VODOHOSPODÁRSKY PODNIK, štátny podnik

Karloveská 2, Bratislava - mestská časť Karlova Ves, 84104, SVK

Dodávateľ

24796841

AXTER CZ s.r.o.

Eliášova 20, Praha 6, 16000, CZE

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Materiál na báze asfaltu.

bitúmenová geomembrána, bitúmenové lepidlo a tmel, asfaltový penetračný náter, asfaltový lak, gumoasfalt.

  • 44113600-1 - Bitúmen a asfalt
  • 44831300-7 - Tesniace tmely
  • 44800000-8 - Náterové farby, laky a tmely
  • 44192000-2 - Iné rôzne stavebné materiály
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. bitúmenová geomembrána
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
množstvo m2 13056
hrúbka bitúmenovej geomembrány v rolke musí byť mm 4
šírka bitúmenovej geomembrány v rolke musí byť m 5,1
dĺžka bitúmenovej geomembrány v rolke musí byť m 80
plošná hmotnosť zabudovanej geotextílie z dlhých netkaných polyesterových vláken g/m2 250
plošná hmotnosť výstužnej vrstvy sklenej tkaniny g/m2 50
plošná hmotnosť krycej SBS bitúmen vrstvy g/m2 4300
plošná hmotnosť vrchnej pieskovej úpravy g/m2 250
plošná hmotnosť spodnej PET fólie proti koreňom g/m2 15
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Bitúmenová geomembrána z SBS (styren – butadien – styren) modifikovaného asfaltu so zabudovanou geotextíliou z dlhých netkaných polyesterových vlákien. Bitúmenová kompozitná geomembrána musí byť impregnovaná elastomerizovanou bitúmenovou zmesou SBS s bodom topenia 115 °C. Obojstranný natavovací pás pre spoj - áno
 2. bitúmenové lepidlo a tmel
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
množstvo ml 38750
Stabilná pasta s hustotou pri 20 °C g/cm3 1,3
Teplota použitia °C 5 -35
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Plasticko-elastické lepidlo a tmel na báze SBS modifikovaného áno asfaltu pre lepenie na vlhké a mokré podklady áno
Konzistencia krémovitá - tixotropná
Farba čierna
Podiel nerozpustných látok 89%
Bod vzplanutia (podľa ASTM D 93) 36 °C
odporúčané balenie 310 ml
 3. penetračný náter
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
množstvo l 30
minimálna výdatnosť g/m2 150
priľnavosť pri 105 °C % 48
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Vysokopriľnavý penetračný náter za studena na báze áno elestomerového bitúmenu, lepiacej emulzie a rýchloschnucích rozpúšťadiel. áno
odporúčané balenie 30 l
 4. gumoasfalt
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
množstvo kg 4008,30
teplota tekutosti °C pod 0
relatívna hustota pri 15 °C kg/m3 1000
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
gumoasfalt – asfaltová izolačná suspenzia áno
Farba a zápach hnedočierna až čierna suspenzia bez zápachu
teplota tekutosti 0 °C
relatívna hustota pri 15 °C 1000 kg/m3
rozpustnosť vo vode miesiteľný s vodou
odporúčané balenie 9,3 kg
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Rámcová dohoda je uzatvorená na dobu 12 mesiacov od jej účinnosti alebo do vyčerpania finančného limitu rámcovej dohody (celková ponuka) a to podľa toho, ktorá skutočnosť nastane skôr.
Dodávateľ je povinný do 5 pracovných dní po uzavretí Zmluvy doručiť Objednávateľovi aktualizovaný cenník s vyplnenými údajmi a jednotkovými cenami Tovaru vo formáte . xls, ktorý Objednávateľ priložil v prílohe zákazky. Dodávateľ počet balení určí ako podiel požadovaného množstva a ponúknutej veľkosti balenia. Ak počet balení jednotlivých položiek vzhľadom na požadované množstvo nebude celé číslo, Dodávateľ v časti "počet balení" uvedie počet balení zaokrúhlených smerom nahor na celé číslo, pričom Dodávateľ hodnotu rozdielu vzniknutého zaokrúhľovaním zahrnie do celkovej zmluvnej ceny.
Celková cena za požadovaný počet balení vrátane dopravy na VS Krpeľany uvedená v priloženom cenníku bude zodpovedať celkovej maximálnej cene plnenia podľa rámcovej dohody uvedenej v rámcovej dohode.
Dodávateľ je povinný do 5 pracovných dní po uzatvorení Zmluvy doručiť Objednávateľovi údaje o výrobcovi a type ponúkaných výrobkov vrátane dokladu, z ktorého bude zrejmé, že ponúkané tovary spĺňajú technické vlastnosti uvedené Objednávateľom. Tovary musia byť certifikované v súlade s platnou legislatívou EÚ (s označením CE). V prípade nedodržania technických parametrov na predmet zákazky uvedených v technickej špecifikácii; technických vlastností a osobitných požiadaviek na plnenie Objednávateľa, bude toto považované za podstatné porušenie zmluvy a Objednávateľ má právo odstúpiť od zmluvy.
Dodávateľ je v súlade s bodom 13 týchto podmienok povinný do 5 pracovných dní po uzatvorení Zmluvy doručiť Objednávateľovi e-mailovú adresu, z ktorej bude doručovať elektronické faktúry.
Objednávka musí obsahovať odvolanie sa na uzavretú zmluvu, názov a množstvo požadovaného tovaru, požadovaný termín a miesto dodania, dátum a podpis povereného zástupcu Objednávateľa.
Množstvá uvedené v zákazke sú maximálne. Nákupy budú realizované podľa aktuálnych potrieb a finančných možností objednávateľa na základe čiastkových objednávok, pričom Objednávateľ nemá nárok na uplatnenie žiadneho množstva odobratého tovaru. Ak Objednávateľ nevyčerpá celkovú cenu predmetu zákazky, Dodávateľ nemá nárok na uplatnenie žiadnych sankcií voči Objednávateľovi.
Dodávateľ je povinný dodať nový, doposiaľ nepoužitý tovar, v obaloch, ktorý bude chránený pred poškodením alebo zničením a v balení podľa čiastkových objednávok Objednávateľa.
Dodávateľ je povinný dodať tovar v súlade s príslušnými právnymi predpismi a platnými technickými normami.
Dodávateľ je povinný dodať tovar je do 10 pracovných dní od obdržania písomnej (e-mailovej) objednávky Objednávateľa podľa požiadaviek uvedených v čiastkových objednávkach v pracovných dňoch medzi 7.00 hod. - 14.00 hod..
Dodávateľ je povinný dodať tovar vrátane dodacieho listu na Vodnú stavba Krpeľany. Dodávateľ zabezpečuje dopravu na svoje náklady a tieto sú zahrnuté v cene tovaru, vrátane nakládky a vykládky tovaru a všetkých súvisiacich nákladov.
Dodávateľ  potvrdzuje,  že v ponúknutej cene zohľadnil riziká a predvídateľné skutočnosti spojené s plnením predmetu zákazky.
Objednávateľ sa zaväzuje zaplatiť kúpnu cenu za dodaný Tovar na základe doručenej elektronickej faktúry Dodávateľa, vystavenej po prevzatí Tovaru Objednávateľom, t. j. po podpise Dodacieho listu. Objednávateľ v súlade s § 71 ods. 1 písm. b) zákona číslo 222/2004 Z. z. o dani z pridanej hodnoty v znení neskorších predpisov (ďalej len „Zákon o DPH“) výslovne súhlasí s vystavením elektronickej faktúry."
Faktúra musí obsahovať náležitosti daňového dokladu a musí povinne obsahovať nasledovné údaje: odkaz na zmluvu s uvedením čísla účtu v tvare IBAN, na ktorý sa má platiť fakturovanú sumu, názov Tovaru, ďaľšie náležitosti v zmysle Zákona o DPH. Prílohou k faktúre musí byť kópia objednávky a dodací list potvrdený podpismi oprávnených zástupcov Zmluvných strán.
Dodávateľ zašle elektronickú faktúru z e-mailovej adresy Dodávateľa, ktorú mu tento oznámi najneskôr spolu so zaslaním aktualizovaného cenníka, na e-mailovú adresu Objednávateľa faktury.BB@svp.sk pričom jedna e-mailová správa môže obsahovať iba jednu prílohu (súbor). Tento súbor musí obsahovať maximálne jednu faktúru spolu s všetkými prílohami faktúry. Všetky dokumenty obsiahnuté v súbore, či faktúry alebo prílohy, musia byť vo formáte PDF alebo PDF/A; veľkosť prílohy e-mailovej správy nesmie presiahnuť 10 MB.
Do predmetu e-mailovej správy je potrebné uviesť číslo faktúry Predávajúceho; názov priloženého súboru obsahujúceho elektronickú faktúru, musí obsahovať jedno zo slov: „Faktúra", „Dobropis” alebo „Ťarchopis", a nepresiahne 128 znakov, pričom veľké a malé písmená, ani diakritika nebudú rozhodujúce. Dodávateľ, v prípade ak je to možné, pri odosielaní e-mailovej správy zaškrtne požiadavku „Požadovať potvrdenie o doručení“.
Ak bude faktúra obsahovať nesprávne cenové alebo iné údaje alebo faktúra nebude obsahovať všetky údaje a náležitosti v zmysle platných právnych predpisov najmä podľa § 74 Zákona o DPH, resp. nebude obsahovať uvedené údaje a doklady alebo bude obsahovať nesprávne, či neúplné údaje a doklady alebo ak elektronická faktúra nebude zaslaná v súlade so Zmluvou, je Objednávateľ oprávnený ju vrátiť na doplnenie Dodávateľovi, čím sa preruší plynutie lehoty splatnosti faktúry a nová lehota splatnosti začína plynúť odo dňa doručenia novej riadne vyhotovenej faktúry.
Faktúra sa považuje za prijatú zo strany Objednávateľa v deň, kedy bola na server Objednávateľa doručená e-mailová správa s priloženou faktúrou. Ak je faktúra prijatá zo strany Objednávateľa v pracovný deň, považuje sa za doručenú v tento pracovný deň. Ak je FA zo strany Objednávateľa prijatá v sobotu alebo v deň pracovného pokoja považuje sa za doručenú v najbližší pracovný deň. Lehota splatnosti elektronickej faktúry sa začína počítať odo dňa jej doručenia, nie odo dňa jej prijatia.
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH.
Lehota splatnosti faktúry je 30 dní odo dňa jej doručenia Objednávateľovi. Za deň úhrady bude považovaný deň odpísania finančných prostriedkov z bankového účtu Objednávateľa. Zmluvné strany sú povinné zabezpečiť riadne uchovávanie a archiváciu faktúr v zmysle § 76 Zákona o DPH, zaručujúce vierohodnosť pôvodu, neporušiteľnosť obsahu a čitateľnosť elektronických faktúr po celú dobu úschovy. Platby za uskutočnené dodávky Tovaru na Miesto plnenia budú vykonávané vo výške rovnajúcej sa množstvu skutočne dodaného a prevzatého Tovaru Objednávateľom, potvrdeného Objednávateľom v dodacích listoch.
Zmluvné strany sa pri plnení tejto zmluvy zaväzujú striktne dodržiavať platné právne predpisy zakazujúce podplácanie verejných činiteľov a súkromných osôb, protiprávne ovplyvňovanie verejných činiteľov, pranie špinavých peňazí a zaväzujú sa zaviesť a vykonávať všetky nevyhnutné a vhodné postupy a opatrenia vedúce k zabráneniu korupcie. Dodávateľ vyhlasuje, že podľa jeho vedomostí žiaden z jeho predstaviteľov, zástupcov, zamestnancov, alebo iných osôb konajúcich v mene dodávateľa pri poskytovaní plnenia podľa tejto zmluvy pre objednávateľa alebo v jeho mene na základe tejto zmluvy neponúka ani
nebude priamo alebo nepriamo ponúkať, dávať, poskytovať, vyžadovať ani prijímať finančné prostriedky alebo akékoľvek iné oceniteľné hodnoty, alebo poskytovať akékoľvek výhody, dary, alebo pohostenia osobe, spoločnosti alebo podniku alebo zamestnancovi, politickej strane či hnutiu, kandidátovi na politickú nomináciu, osobe, ktorá pôsobí v zákonodarnom, správnom alebo súdnom orgáne akéhokoľvek druhu, alebo v medzinárodnej verejnej organizácii za účelom ovplyvňovať konanie takejto osoby v jej funkcii, s využitím odmeňovania, alebo navádzania k nekorektnému výkonu príslušnej funkcie alebo činnosti
akoukoľvek osobou, za účelom získania alebo udržania výhody pri plnení tejto zmluvy. Dodávateľ sa zaväzuje okamžite oznámiť objednávateľovi primeranou formou akékoľvek podozrenie na porušenie povinností podľa tohto bodu zmluvy alebo akékoľvek skutočnosti, v dôsledku ktorých by sa vyhlásenie dodávateľa podľa tohto bodu ukázalo ako nepravdivé a byť plne súčinný pri dôkladnom vyšetrení podozrenia. Akékoľvek preukázané korupčné správanie dodávateľa alebo porušenie povinností podľa tohto bodu zmluvy sa považuje za podstatné porušenie tejto zmluvy.
Prílohy
Názov Veľkosť (bajtov) Dátum vytvorenia

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

SLOVENSKÝ VODOHOSPODÁRSKY PODNIK, štátny podnik; VS Krpeľany, Slovenská republika

12

4,00 ks

132 004,45

132 004,45

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

29.05.2023 11:07

07.06.2023 10:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

07.06.2023 10:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 370
 2
 2
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
31.05.2023 10:48 - Vstupná ponuka 127 339,92 € Cena bez DPH
31.05.2023 10:48 - Najvýhodnejšia ponuka 127 339,92 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS