• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    29.05.2023 10:16
  •    Predkladanie ponúk
    01.06.2023 11:15
  •    Ukončenie zákazky
    01.06.2023 12:24
  •    Zazmluvnenie zákazky
    01.06.2023 12:35

Detail zákazky Z20234837

  •    Vyhlásenie zákazky
    29.05.2023 10:16
  •    Predkladanie ponúk
    01.06.2023 11:15
  •    Ukončenie zákazky
    01.06.2023 12:24
  •    Zazmluvnenie zákazky
    01.06.2023 12:35

Základné údaje

Z20234837

OF-273020

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=7935398

Objednávateľ

00603520

Mestská časť Bratislava - Karlova Ves

Nám. sv. Františka 8, Bratislava, 84262, SVK

Dodávateľ

44879806

K&M MEDIA s.r.o.

Podzávoz 2303, Čadca, 02201, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Nákup hygienických pomôcok

rukavice, návleky

  • 18424300-0 - Jednorazové rukavice
  • 33000000-0 - Zdravotnícke vybavenie, farmaceutický materiál a výrobky osobnej starostlivosti
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. jednorázové návleky na obuv
Funkcia
jednorazové návleky na obuv
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
množstvo ks 137000
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
materiál PVC
 2. jednorazové rukavice nitrilové
Funkcia
jednorazové nitrilové rukavice nesterilné
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
množstvo ks 110000
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
veľkosť M
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia. Dopravu tovaru na miesto plnenia žiadame oznámiť najmenej 1 deň vopred kontaktnej osobe.
Nový, doposiaľ nepoužitý tovar.
Na požadovaný tovar neposkytujeme žiadne preddavky ani zálohové platby.
Faktúra so splatnosťou 30 dní. Originál zaslanej faktúry musí obsahovať potvrdený dodací list o prevzatí tovaru a kópiu objednávky.
Dodávka tovaru bude realizovaná v lehote do 14 pracovných dní odo dňa doručenia objednávky mailom alebo cez objednávkový systém dodávateľa.
Dodávateľ do 2 pracovných dní po uzavretí zmluvy oznámi objednávateľovi kontakt na osobu, zodpovednú za plnenie predmetu zákazky.
Požadujeme uvádzať na faktúre za tovar jednotkové ceny vrátane DPH. Ceny musia byť zaokrúhlené na dve desatinné miesta. Úhrada plnenia bude uskutočnená po kompletnom dodaní objednaného tovaru na základe doručenej faktúry. Objednávateľ si vyhradzuje právo vrátiť faktúru, ak táto nemá náležitosti daňového dokladu.
V prípade, že sa preukáže, že tovar či jeho kvalita nezodpovedajú predmetu plnenia zmluvy, ku ktorému sa predávajúca strana zaviazala, dodávateľ zabezpečí odvoz predmetu zmluvy na vlastné náklady a zabezpečí dodanie tovaru správneho, zodpovedajúcej kvality.
Dodávateľovi nevznikne nárok na úhradu akýchkoľvek dodatočných nákladov, ktoré si nezapočítal do ceny predmetu zákazky/zmluvy. Všetky ceny predložené dodávateľom zohľadňujú primerané, preukázateľné náklady a primeraný zisk.

Podané rozpory na opisný formulár

Podané rozpory na položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky

Technické špecifikácie položky

Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Pôvodná hodnota veľkosť M
Navrhnutá hodnota veľkosť, špecifikácia, Platný ŠUKL kód M, V súlade s nariadením EU 2016/425 OOPP Kat III, a normami EN 374-1 Typ B, EN 374-2, EN 16523, EN 374-4, EN 374-5 VIRUS, v súlade s nariadením EÚ 2017/745, ZP Tr. I, v súlade s normami EN 455-1 až 4

Obstarávateľ by mal jasne definovať, aké rukavice požaduje. Bez splnenie vyššie uvedených noriem môže dôjsť k ohrozeniu života používateľov nakoľko rukavice nie sú odskúšané a certifikované na odolnosť voči chemikáliám a vírusom. Požiadavky na splnenie upravuje Vyhláška Ministerstva zdravotníctva a Štátny ústav na kontrolu liečiv, ktoré umožňuje predaj a distribúciu rukavíc len na základe prideleného platného ŠUKL Kódu.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Námestie sv. Františka 8, Bratislava - mestská časť Karlova Ves, Bratislava IV, Bratislavský, Slovenská republika

05.06.2023 08:18 — 30.06.2023 08:18

1,00 bal

10 872,00

10 872,00

Zákazka je financovaná z finančných zdrojov EÚ
Nedokonanie zákazky s jedným dodávateľom

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

29.05.2023 10:16

01.06.2023 11:15

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

01.06.2023 11:30

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 436
 78
 14
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
29.05.2023 10:40 - Vstupná ponuka 10 500,00 € Cena s DPH
30.05.2023 11:22 - Najvýhodnejšia ponuka 8 398,80 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS