• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    26.05.2023 12:31
  •    Predkladanie ponúk
    01.06.2023 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    01.06.2023 11:50
  •    Zazmluvnenie zákazky
    01.06.2023 12:05

Detail zákazky Z20234804

  •    Vyhlásenie zákazky
    26.05.2023 12:31
  •    Predkladanie ponúk
    01.06.2023 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    01.06.2023 11:50
  •    Zazmluvnenie zákazky
    01.06.2023 12:05

Základné údaje

Z20234804

OF-272760

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=7935368

Objednávateľ

161586

Stredná priemyselná škola

Obrancov mieru 343/1, Dubnica nad Váhom, 01841, SVK

Dodávateľ

36880574

Ing. Peter Gerši - GC Tech.

Jilemnického 6, Trenčín, 91101, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Kancelársky materiál

Kancelárske potreby, obálky, perá, zakladače, lepiace pásky, rýchloviazače, korektory, baterky

  • 30192000-1 - Kancelárske potreby
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Kancelársky materiál, Kancelársky materiál-ŠJ
Funkcia
Nákup kancelárskych potrieb pre riadny chod školy
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Pol.č.1 Papier kancelársky, multifunkčný, biely, formát A4, hmotnosť 80g, do laserových, atramentových tlačiarní, kopírovacích strojov, min. 500listov v balení. bal 160
Pol.č.2 Kancelársky kopírovací papier 80g, biely, formát A3, 500 listov balení bal 1
Pol.č.3 Papier, veľký polomäkký výkres s gramážou 170g/m2, formát 1000x700mm (A1+). Rôzne farby kartónov. Balenie - 10 hárkov bal 1
Pol.č.4 Farebný papier A4 80 g/m², 12 farieb, balenie 60 listov bal 9
Pol.č.5 Nožnice kancelárske, 21 cm ks 5
Pol.č.6 Zošívačka kovová, na spony 24 - 26/6; s kapacitou zošívania 30 listov ks 5
Pol.č.7 Nožnice z pochrómovanej ocele, razené, s kvalitne ostrenými čepeľami. Dĺžka 23 cm ks 2
Pol.č.8 Rýchloviazač PP, A4, červený polypropylénový rýchloviazač s priehľadnou prednou a farebnou zadnou stranou, s bielym zasúvacím pásikom pozdĺž chrbta • formát A4 ks 10
Pol.č.9 Rýchloviazač PP, A4, modrý polypropylénový rýchloviazač s priehľadnou prednou a farebnou zadnou stranou, s bielym zasúvacím pásikom pozdĺž chrbta • formát A4 ks 10
Pol.č.10 Rýchloviazač PP, A4, zelený polypropylénový rýchloviazač s priehľadnou prednou a farebnou zadnou stranou, s bielym zasúvacím pásikom pozdĺž chrbta • formát A4 ks 10
Pol.č.11 Spisové dosky so šnúrkami A4 ks 50
Pol.č.12 Polypropylénový translucentný 4-krúžkový šanón, chrbát 20 mm, transparentný s vreckom na prednej strane ks 10
Pol.č.13 Výkres A4, 190 g, ks 50
Pol.č.14 Obálky C6, 100g  samolepiace, biele ks 500
Pol.č.15 Listové spony 78 mm, 50 ks krabička 2
Pol.č.16 Listové spony 50 mm, 100 ks krabička 2
Pol.č.17 Etikety samolepiace - 105,0 x 57,0 mm, 100 hárkov v balení bal 1
Pol.č.18 Spinky do zošívačky 24/6 DIN /1000/ ks 10
Pol.č.19 Priepustka - 100 listov, formát A7 blok 30
Pol.č.20 Príjmový pokladničný doklad s DPH, formát A6, blok 100 listov blok 30
Pol.č.21 Krepový papier 50x200cm 10ks v bal mix farieb bal 1
Pol.č.22 Lepiaca páska veľmi pevná polypropylénová 50mm x 66m, transparentná ks 10
Pol.č.23 Samolepiaca páska - 15 mm × 10 m, transparentná ks 5
Pol.č.24 Guľôčkové pero z plastu s klikacou mechanikou, šírka hrotu 0,7mm, farba náplne zelená ks 10
Pol.č.25 Guľôčkové pero z plastu s klikacou mechanikou, šírka hrotu 0,7mm, farba náplne červená ks 50
Pol.č.26 Guľôčkové pero z plastu s klikacou mechanikou, šírka hrotu 0,7mm, farba náplne modrá ks 70
Pol.č.27 Popisovač Centropen 2811, F, 0,3 mm, čierny ks 10
Pol.č.28 Popisovač Centropen 2811, F, 0,3 mm, modrý ks 5
Pol.č.29 Kalkulačka stolová, 14 miestny naklonený displej, dvojitá a trojitá nula, rozmer 122 x 170 x 22 mm, solárna batéria + 1 x LR1130 batéria ks 1
Pol.č.30 Guma biela.  Materiál PVC najvyššej akosti. Rozmery 62x21x11 mm. ks 10
Pol.č.31 Pravítko plastové 30cm, transparentné ks 3
Pol.č.32 Magnetická stierka s vymieňateľnými filcovými vankúšikmi ks 40
Pol.č.33 Samolepiace záložky šípka rozmer: 42 × 12 mm (5x 25ks) ks 5
Pol.č.34 Zvýrazňovač 6 mm, rôzne farby ks 50
Pol.č.35 Krieda biela 4-hranná tyčinka s rozmermi 12 x 12 x 100 mm (100ks v balení) bal 5
Pol.č.36 Farebné kriedy sada 12 ks v balení bal 15
Pol.č.37 Laminovacie fólie čire,216x303 mm, A4, 80mic, 100ks v balení bal 1
Pol.č.38 Laminovacie fólie čire,154x216 mm, A5, 80mic, 100ks v balení bal 1
Pol.č.39 Korekčný strojček - 4,2 mm x 10 m, jednorázový ks 15
Pol.č.40 Lepidlo tyčinkové 20g Pritt ks 20
Pol.č.41 Zošit linajkový A4 60 listov ks 30
Pol.č.42 Euroobal A4 50mic, lesklý 100 ks v balení ks 15
Pol.č.43 Zakladače 4-krúžkové A4, 4,2 cm, celoplastový, rôzne farby ks 10
Pol.č.44 Zakladač pákový, celoplastový A4, 7,5 cm rôzne farby ks 15
Pol.č.45 Popisovač na biele tabule (whiteboard), 5 mm hrúbka písma, ľahko zotierateľný, odstrániteľný bez stôp, nezapáchajúci a bez uzáveru nevyschne 24 hodín, farba čierna ks 50
Pol.č.46 Popisovač na biele tabule (whiteboard), 5 mm hrúbka písma, ľahko zotierateľný, odstrániteľný bez stôp, nezapáchajúci a bez uzáveru nevyschne 24 hodín, farba modrá ks 50
Pol.č.47 Popisovač na biele tabule (whiteboard), 5 mm hrúbka písma, ľahko zotierateľný, odstrániteľný bez stôp, nezapáchajúci a bez uzáveru nevyschne 24 hodín, farba zelená ks 50
Pol.č.48 Popisovač na biele tabule (whiteboard), 5 mm hrúbka písma, ľahko zotierateľný, odstrániteľný bez stôp, nezapáchajúci a bez uzáveru nevyschne 24 hodín, farba červená ks 50
Pol.č.49 Popisovač na biele tabule (whiteboard), 5 mm hrúbka písma, ľahko zotierateľný, odstrániteľný bez stôp, nezapáchajúci a bez uzáveru nevyschne 24 hodín, farba oranžová ks 20
Pol.č.50 Trojuholník s kolmicou pravítko ks 3
Pol.č.51 Zošit linajkový A5 40 listov ks 20
Pol.č.52 Poštové obálky C5 s páskou, bez okienka ks 200
Pol.č.53 Popisovač permanentný Centropen PEN 4606, na CD/DVD/BD, 1 mm, čierny ks 5
Pol.č.54 Euroobal 22x30cm 0,10mm (25ks) lesklé bal 4
Pol.č. 55 Rýchloviazač PVC s eurodierovaním lesklý, obal s eurodierovaním z kvalitného polypropylénu na uloženie dierovaných dokumentov do formátu A4. Predná strana priehľadná lesklá, biely papierový zasúvací štítok pozdĺž chrbta. Rozmery 310 × 235 mm ks 30
Pol.č.56 Pravítko plastové 40cm, transparentné ks 1
Pol.č. 57 Zošit A5 tvrdá väzba linajkový 180 listov, lakovaný povrch ks 2
Pol.č. 58 Cestovný príkaz A5 blok - 100 listov IGAZ 706 blok 30
Pol.č. 59 Výdavkový pokladničný doklad s DPH, formát A6, blok 100 listov. blok 30
Pol.č. 60 Cestovný príkaz A4 blok, 100 listov blok 2
Pol.č. 61 Pravítko trojuholník s ryskou, transparentné ks 1
Pol.č. 62 Pravítko Uhlomer 180/100 KTR ks 1
Pol.č. 63 Lepiaca páska 19 mm x 33 m, transparentná ks 5
Pol.č. 64 Tlačivo, Žiadosť o pracovné voľno formát: A6 • vyhotovenie: blok • papier: bezdrevný ofsetový blok 30
Pol.č. 65  Obojstranná lepiaca páska TEX, 50 mm x 5 m ks 2
Pol.č.66 Odkladacia mapa A4 s tromi chlopňami z prešpánového kartónu gramáže 350 g. Materiál: prešpán 350 g ks 20
Pol.č. 67  Papier kancelársky, multifunkčný, biely, formát A4, hmotnosť 80g, do laserových, atramentových tlačiarní, kopírovacích strojov, min. 500listov v balení. ks 20
Pol. č.68 Guľôčkové pero z plastu s klikacou mechanikou, šírka hrotu 0,7mm, farba náplne modrá ks 10
Pol. č.69 Euroobal A4 50mic, lesklý 100 ks v balení bal 1
Pol.č.70 Kalendár stolový r. 2024, týždenný stĺpcový Kucharka, Slovensko ks 1
Pol.č.71 Zvýrazňovače, šírka stopy je 2 až 5 mm., mix farieb, 4 ks sada 2
Pol.č.72 Blok A5 so špirálou po dlhšej strane, 80 listov, linajkový ks 4
Pol. č.73 Poznámkový blok v tvare kocky, 9 x 9 x 5 cm, lepený ks 2
Pol. č.74 Lepidlo tyčinkové 20g Pritt ks 2
Pol. č.75 Blok  A4 so špirálou po dlhšej strane, 80 listov, linajkový ks 4
Pol. č. 76 Zakladač pákový, celoplastový A4, 7,5 cm rôzne farby ks 5
Pol.č. 77 Rýchloviazač PP, A4,polypropylénový rýchloviazač s priehľadnou prednou a farebnou zadnou stranou, s bielym zasúvacím pásikom pozdĺž chrbta • formát A4, rôzne farby ks 10
Pol.č.78 Batéria 1,5V AA, nenabíjateľné ks 12
Pol.č.79 Rýchloviazač RZC, A4, prešpánový, závesný rýchloviazač s plnou prednou stranou (celý) ks 10
Pol.č.80 Tlačivo, Žiadosť o pracovné voľno formát: A6 • vyhotovenie: blok • papier: bezdrevný ofsetový blok 1
Pol.č.81  Tlačivo Dovolenka, A6,blok blok 1
Pol.č.82 Batéria 1,5V AAA, nenabíjateľné ks 6
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia
Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet do 5 dní od uzavretia zmluvy, jednotkovú cenu a cenu za množstvo osobitne za každú položku dodávky vrátane DPH zaokrúhlené na 2desatinné miesta.
Dodanie celého predmetu zákazky v jeden deň (nie po častiach) v lehote plnenia v pracovný deň v čase od 8.00 - 14.00 hod.
Minimálne dva 2 dni pred dodávkou tovaru na miesto plnenia kontaktovať verejného obstarávateľa telefonicky prípadne e-mailom.
Nový, doposiaľ nepoužitý tovar
Objednávateľ má právo odmietnuť prevziať poškodený tovar alebo tovar, ktorý nebude dodaný v zmysle technickej špecifikácie predmetu zákazky, uvedenej v zmluve. Takýto tovar objednávateľ nebude akceptovať a má právo odstúpiť od zmluvy. Následne objednávateľ vyhotoví negatívnu referenciu.
Faktúra musí obsahovať rozpis položiek a ich jednotkových cien bez DPH a počet jednotiek vzťahujúcich sa ku každej položke plnenia, sadzbu DPH vzťahujúcu sa na príslušnú položku plnenia a celkovú cenu za položku. Splatnosť faktúry 30 dní.
Dodávateľ sa zaväzuje Objednávateľovi dodať požadovaný predmet zmluvy podľa požiadavky objednávateľa, maximálne však v dvoch dodávkach. Dodávka č. 1 (škola) po položku č.66, dodávka č. 2 (školská jedáleň) od položky č. 67 po položku č. 82. Rozdeliť aj na dve faktúry podľa dodávok.
Na dodací list a faktúru uviesť číslo zmluvy EKS.
Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky Objednávateľa týkajúcej sa technickej špecifikácie alebo osobitných požiadaviek na plnenie uvedených v zmluve sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok.
V prípade reklamácie náklady súvisiace s odoslaním tovaru k dodávateľovi znáša Dodávateľ.
Ak sa v opisnom formulári uvádzajú údaje konkrétneho výrobcu, výrobný postup, značku, obchodný názov, patent alebo typ, umožňuje sa dodávateľom predloženie ponuky s ekvivalentným riešením s porovnateľnými, respektíve lepšími parametrami.
V prípade, ak sa dodávateľ stane počas realizácie zákazky platcom DPH, celkovú fakturáciu bude povinný upraviť tak, aby bola v súlade so zmluvnou cenou, t.j. znížiť základ dane tak, aby hodnota spolu s DPH zodpovedala cene, ktorá sa vysúťažila.
Dodávateľ nie je oprávnený postúpiť pohľadávky zo Zmluvy v zmysle § 524 a nasl. zákona č. 40/1964 Zb. Občiansky zákonník v znení neskorších predpisov (ďalej len „Občiansky zákonník“) bez predchádzajúceho súhlasu objednávateľa. Právny úkon, ktorým budú postúpené pohľadávky dodávateľa v rozpore s dohodou objednávateľa podľa predchádzajúcej vety, bude v zmysle § 39 Občianskeho zákonníka neplatný. Súhlas objednávateľa je zároveň platný len za podmienky, že bol na takýto úkon udelený predchádzajúci písomný súhlas zriaďovateľa objednávateľa
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto dodania služby je v SR, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 a/alebo § 7a zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
Uchádzač súhlasí so zverejňovaním všetkých zmluvných náležitostí budúcej zmluvy.
Objednávateľ upozorňuje záujemcov, že ako uchádzači musia spĺňať podmienku oprávnenosti dodania tovaru (§ 32 ods. 1 písm. e) zákona č. 343/2015 Z.z. o verejnom obstarávaní v platnom znení).

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Obrancov mieru 343/1, Dubnica nad Váhom, Ilava, Trenčiansky, Slovenská republika

05.06.2023 10:00 — 30.06.2023 14:00

1,00 celok

2 584,25

2 153,54

Nedokonanie zákazky s jedným dodávateľom

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

26.05.2023 12:31

01.06.2023 10:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

01.06.2023 10:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 340
 91
 3
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
30.05.2023 10:06 - Vstupná ponuka 2 520,00 € Cena s DPH
30.05.2023 11:30 - Najvýhodnejšia ponuka 2 518,80 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS