00610721
Nemocnica s poliklinikou Myjava
Staromyjavská 59, Myjava, 90701, SVK
28111290
INDUBIA s.r.o.
Milady Horákové 42/127, Praha, 16000, CZE
"Podpora opatrení na zmiernenie dopadov COVID-19 v Nemocnici s poliklinikou Myjava": Pacientske lôžka 9 ks
nemocničné lôžka polohovateľné
Tovar, Služba
1. "Podpora opatrení na zmiernenie dopadov COVID-19 v Nemocnici s poliklinikou Myjava": Pacientske lôžka 9 ks
|
|
---|---|
Funkcia |
Zníženie dopadov pandémie COVID-19 a skrátenie času reakcie pri enormnom náraste ochorenia. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Pacientske lôžka | ks | 9 | ||
Bezpečné pracovné zaťaženie | kg | 250 | ||
Zdvih lôžka pomocou elektromotorov integrovaných pod ložnou plochou v rozsahu minimálne 40 – 75 cm | cm | 40 | 75 | |
Integrované predĺženie lôžka | cm | 10 | ||
Kolieska s centrálnym ovládaním bŕzd (zablokované, odblokované, jazda do priameho smeru) priemer | mm | 150 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Lôžko spĺňa normu STN EN 60601-2-52 | požadujeme |
Stabilná a jednoducho čistiteľná konštrukcia lôžka | požadujeme |
Ložná plocha so systémom eliminácie trecích a tlakových síl pri polohovaní | požadujeme |
Štvordielna ložná plocha minimálne 200 x 90 cm - chrbtový a stehenný diel polohovateľný pomocou elektromotorov, lýtkový diel polohovateľný mechanicky | požadujeme |
Maximálne vonkajšie rozmery lôžka 220 x 100 cm | požadujeme |
Náklon do Trendelenburgovej a Antitrendelenburgovej polohy minimálne 15o pomocou elektromotoru | požadujeme |
Páky mechanického CPR odblokovania chrbtového dielu po obidvoch stranách lôžka | požadujeme |
Vyberateľné čelá s farebnými výplňami (na výber min. z 3 farieb) | požadujeme |
Aretácia čiel proti samovoľnému vytiahnutiu umiestnená z čelnej strany a jednoducho ovládateľné jednou rukou. Dve polohy aretácie zamknuté/odomknuté farebne označené | požadujeme |
Integrované 3/4 kovové bočnice, sklopné pozdĺž lôžka, s ergonomickou aretáciou zvrchu bočnice a s ochranou proti náhodnému spusteniu | požadujeme |
Ovládací panel s bezpečnostným tlačidlom pre odblokovanie klávesnice s automatickým návratom k zablokovaniu klávesnice, s tlačidlom okamžitého zastavenia polohovania STOP, možnosťou blokovania jednotlivých funkcií, s tlačidlami ovládania polôh a pamäťovými polohami (minimálne Kardio kreslo, Trendelenburg, CPR) | požadujeme |
Pacientský ručný ovládač, polohovanie výšky ložnej plochy, chrbtového a stehenného dielu. | požadujeme |
Vizuálna indikácia bezpečnej polohy lôžka (lôžko v najnižšej výške). | požadujeme |
Univerzálne lišty a držiaky na príslušenstvo | požadujeme |
Držiaky na hrazdu a infúzny stojan | požadujeme |
Držiaky umožňujúce dodatočné doplnenie prídavného páru nožných bočníc v prípade nekľudných pacientov | požadujeme |
Ochranné kolieska v rohoch lôžka | požadujeme |
Zálohová batéria s autodiagnostikou kapacity a životnosti | požadujeme |
Potenciálové prepojenie | požadujeme |
Bezpečné zakrytovanie vedenia káblov v konštrukcii lôžka | požadujeme |
2. "Podpora opatrení na zmiernenie dopadov COVID-19 v Nemocnici s poliklinikou Myjava": Pacientske lôžka 9 ks-Príslušenstvo
|
|
---|---|
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Pasívny antidekubitný matrac pre I. až III. stupeň rizika vzniku preležanín podľa Norton | ks | 9 | ||
Nosnosť matraca | kg | 200 | ||
Jednovrstvové jadro zo studenej PUR peny hustoty | kg/m3 | 40 | ||
Rozmery podľa lôžka, výška | cm | 14 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Horná vrstva jadra s profiláciou (min. 3 zóny) do mriežky pre lepšie rozloženie tlaku | požadujeme |
Poťah paropriepustný, vodovzdorný, snímateľný, prateľný, so zipsom s krycou chlopňou pre zabránenie znečisteniu jadra | požadujeme |
Názov |
Objednávate požaduje, aby dodávateľ mal v predmete podnikania oprávnenie na dodanie tovaru, ktorý zodpovedá predmetu zmluvy. |
Lôžko spĺňa normu STN EN 60601-2-52. |
Cena vrátane dodania, vyloženia, inštalácie na mieste plnenia (predvedenie a odskúšanie predmetu zákazky), vrátane zaškolenia. Dodávateľovi nevznikne nárok na úhradu akýchkoľvek dodatočných nákladov, ktoré si nezapočítal do celkovej ceny predmetu zmluvy. Celková cena predložená Dodávateľom zohľadňuje primerané, preukázateľné náklady a primeraný zisk. |
Kompletná inštalácia vrátane zaškolenia personálu na ovládanie všetkých modulov a na editáciu protokolov. |
Vykonanie skúšok, skúšobnej prevádzky a uvedenie do prevádzky |
Predmet zákazky musí byť nový, nepoužívaný, nerepasovaný, kompletný, funkčný, v bezchybnom stave, s požadovanými vlastnosťami. V opačnom prípade si objednávateľ vyhradzuje právo nepodpísať preberací protokol a nezaplatiť zmluvnú cenu. Predmet zákazky musí byť zabalený v originálnom balení bez známok poškodenia obalu a bez predchádzajúceho používania. |
Ak sa v technickej špecifikácii predmetu uvádzajú údaje alebo odkazy na konkrétneho výrobcu, výrobný postup, značku, obchodný názov, patent alebo typ, umožňuje sa dodávateľom predloženie ponuky s ekvivalentným riešením s porovnateľnými resp. lepšími parametrami. Nedodržanie porovnateľných alebo lepších parametrov pri ekvivalentom plnení bude považované za porušenie zmluvy a dôvodom na odstúpenie od zmluvy. |
Objednávateľ požaduje sprievodnú dokumentáciu k predmetu zákazky v slovenskom alebo českom jazyku. |
Objednávateľ požaduje, aby dodávateľ do 2 pracovných dní odo dňa uzatvorenia zmluvy predložil zoznam zodpovedných osôb za plnenie tejto zmluvy s uvedením mena, č. tel., e-mailu. |
Komunikácia medzi Objednávateľom a Dodávateľom musí byť realizovaná elektronicky. prípadné ústne dohody dusia byť následne potvrdené elektronicky. |
Objednávateľ požaduje vystavenie východzej revíznej správy, ak je potrebná vzhľadom na platné predpisy a technické normy. |
Dodávateľ dodá predmet zákazky, ktorý je certifikovaný a schválený na dovoz a predaj v Slovenskej republike, resp. v rámci Európskej únie a bude vyhovovať platným medzinárodným normám, STN a všeobecne záväzným právnym predpisom. |
Dodávateľ je povinný presný termín a čas dodania predmetu zákazky oznámiť Objednávateľovi písomne (elektronicky) minimálne dva pracovné dni vopred tak, aby Objednávateľ zabezpečil prítomnosť zodpovedných osôb Objednávateľa na prevzatie predmetu zákazky |
Dodávateľ predloží do 3 pracovných dní od uzavretia zmluvy na EKS doklady preukazujúce splnenie všetkých technických špecifikácií a technických vlastností predmetu zmluvy, obchodnú značku a typ ponúkaného tovaru - napr. prospektový materiál, katalóg, technický list a pod., ktorý musí obsahovať podrobnú technickú špecifikáciu a technické vlastnosti. |
Ak Dodávateľ nedodrží stanovenú lehotu na predloženie požadovaných podkladov (dokumentov), alebo ani v dodatočnej lehote nepreukáže splnenie všetkých požiadaviek Objednávateľa, ktoré sú uvedené v tejto zmluve, Objednávateľ to bude považovať za nedodržanie zmluvy a vyhradzuje si právo odstúpiť od zmluvy. |
Objednávateľ posúdi na základe predložených dokladov, či ponúkaný predmet zákazky spĺňa technické parametre a požiadavky kupujúceho v zmysle zmluvy. Ak dôjde k rozporu, prípadne z predložených dokumentov nebude možné zhodu posúdiť, Objednávateľ vyzve Dodávateľa na doplnenie predložených dokumentov. Dodávateľ je povinný doplniť požadované dokumenty do 3 pracovných dní od prevzatia výzvy. Ak po doplnení dokumentov nie je možné jednoznačne posúdiť zhodu s požiadavkami, Objednávateľ má právo jednostranne od tejto Zmluvy odstúpiť. |
Objednávateľ posúdi parametre ponúkaného predmetu zákazky a max. do 3 pracovných dní odo dňa doručenia technickej špecifikácie oznámi Dodávateľovi (elektronicky), či ponúkaný predmet zmluvy: a) preukazuje splnenie všetkých požiadaviek Objednávateľa, ktoré sú uvedené v tejto zmluve alebo b) nepreukazuje splnenie niektorej z požiadaviek Objednávateľa, ktoré sú uvedené v tejto zmluve a Objednávateľ vyzve Dodávateľa na ich doplnenie / opravu / úpravu a zároveň určí lehotu na ich splnenie. |
Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky Objednávateľa uvedenej v technickej špecifikácii alebo v osobitných požiadavkách na plnenie alebo v Kúpnej zmluve sa bude požadovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok a Objednávateľ bude oprávnený odstúpiť od zmluvy. |
Objednávateľ požaduje bezplatné poskytnutie autorizovaného záručného servisu a bezplatnej údržby počas záručnej doby. Záruka je minimálne 24 mesiacov odo dňa prevzatia predmetu zákazky, podpísania preberacieho protokolu. Všetky náklady spojené s odstránením prípadnej poruchy v rámci oprávnenej reklamácie v záručnej lehote znáša dodávateľ. |
Objednávateľ nie je povinný prevziať a uhradiť predmet zákazky ak má vady, a to až do úplného odstránenia. |
V prípade, ak sa dodávateľ stane počas realizácie zákazky platcom DPH, celkovú fakturáciu bude povinný upraviť tak, aby bola v súlade so zmluvnou cenou, t.j. znížiť základ dane tak, aby hodnota spolu s DPH zodpovedala cene, ktorá sa vysúťažila. |
Predmet zmluvy je financovaný zo zdrojov EÚ. Zmluva bude predmetom kontroly verejného obstarávania realizovaného cez elektronické trhovisko zo strany príslušného oprávneného orgánu. Ak výsledok predmetnej kontroly nebude kladný, alebo oprávnené orgány odhalia akúkoľvek nezrovnalosť, je ktorákoľvek zo zmluvných strán oprávnená od zmluvy odstúpiť. Predmet zmluvy je dodávateľ oprávnený dodať až po ukončení tejto kontroly |
Dodávateľ sa zaväzuje strpieť výkon kontroly/auditu súvisiaceho s dodávkou tovaru kedykoľvek počas platnosti a účinnosti príslušnej Zmluvy o poskytnutie NFP uzavretej objednávateľom ako prijímateľom NFP za účelom financovania predmetných predmetov zo strany oprávnených osôb na výkon kontroly/auditu v zmysle príslušných právnych predpisov SR a EÚ a poskytnúť im všetku potrebnú súčinnosť. |
Dodávateľ je povinný uvádzať na faktúre a dodacom liste/preberacom protokole názov a ITMS2014+ kód projektu, aby boli jednoznačne priradené výdavky k projektu a zamedzilo sa dvojitému financovaniu. Názov a ITMS2014+ kód projektu Objednávateľ oznámi Dodávateľovi po nadobudnutí účinnosti tejto Zmluvy. Uvedené doklady Objednávateľ požaduje dodať v troch originálnych vyhotoveniach. |
Preddavok sa neposkytuje. Predmet zmluvy bude uhrádzaný bezhotovostným prevodom na základe faktúry a potvrdeným preberacím protokolom. Splatnosť faktúry je 60 dní od potvrdenia preberacieho protokolu. Prílohou faktúry bude dodací list, preberací protokol. |
Zmluva a nadobudnutie účinnosti zmluvy sa bude riadiť ustanoveniami v súlade s čl. XV. Všeobecných zmluvných podmienok "Osobitné ustanovenia o Zákazkách financovaných z fondov EÚ" OPET v platnom znení. |
Faktúra musí obsahovať číslo zmluvy z EKS, názov predmetu VO zo zmluvy, rozpis položiek a ich jednotkových cien bez DPH a počet jednotiek vzťahujúcich sa ku každej položke plnenia, sadzbu DPH vzťahujúcu sa na príslušnú položku plnenia a celkovú cenu za položku vrátane DPH. Dodávateľ je oprávnený vystaviť faktúru až po skutočnom dodaní predmetu zmluvy na základe preberacieho protokolu. |
V prípade, že faktúra nespĺňa zákonom stanovené náležitosti alebo nie je vyhotovená v súlade so zmluvou, má objednávateľ právo vrátiť ju dodávateľovi na zmenu a doplnenie. Nová lehota začne plynúť odo dňa doručenia opravenej, resp. doplnenej faktúry objednávateľovi. |
Dodávateľ akceptuje spôsob financovania predmetu zmluvy prostredníctvom európskych štrukturálnych fondov - predfinancovanie. Omeškanie úhrady faktúr spôsobené výkonom kontroly nároku na platby zo strany poskytovateľa financovania nie je nedodržaním dátumu splatnosti faktúry a dodávateľ neuplatní sankcie voči objednávateľovi. |
Platba sa bude realizovať formou bezhotovostného platobného styku. |
Dodávateľ nie je oprávnený postúpiť pohľadávky zo Zmluvy v zmysle § 524 a nasl. zákona č. 40/1964 Zb. Občiansky zákonník v znení neskorších predpisov (ďalej len „Občiansky zákonník“) bez predchádzajúceho súhlasu objednávateľa. Právny úkon, ktorým budú postúpené pohľadávky dodávateľa v rozpore s dohodou objednávateľa podľa predchádzajúcej vety, bude v zmysle § 39 Občianskeho zákonníka neplatný. Súhlas objednávateľa je zároveň platný len za podmienky, že bol na takýto úkon udelený predchádzajúci písomný súhlas štatutárneho orgánu objednávateľa. |
Elektronická fakturácia v zmysle zákona č. 215/2019 Z. z. o zaručenej elektronickej fakturácii a centrálnom ekonomickom systéme v platnom znení sa umožňuje a objednávateľ akceptuje predloženie elektronickej fakturácie. |
V prípade, kedy ešte nedošlo k plneniu zo zmluvy medzi objednávateľom a dodávateľom a výsledky administratívnej kontroly SO pre IROP neumožňujú financovanie výdavkov vzniknutých z tohto zadávania zákazky verejným obstarávateľom si objednávateľ vyhradzuje právo bez akýchkoľvek sankcií odstúpiť od zmluvy s dodávateľom. |
Objednávateľ je povinný informovať dodávateľa o dátume účinnosti zmluvy, t.j. po schválení postupu VO SO pre IROP. Reálne plnenie zmluvy môže nastať až po nadobudnutí účinnosti zmluvy. |
V prípade, že verejnému obstarávateľovi nebudú predelené finančné prostriedky na predmet zákazky, verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo od zmluvy odstúpiť. |
Predmet zákazky je v celom rozsahu opísaný tak, aby bol presne a zrozumiteľne špecifikovaný. Ak niektorý z použitých parametrov alebo rozpätie parametrov identifikuje konkrétny typ produktu alebo produkt konkrétneho výrobcu, objednávateľ umožňuje nahradiť takýto produkt ekvivalentným produktom alebo ekvivalentom technického riešenia pod podmienkou, že ekvivalentný produkt alebo ekvivalentné technické riešenie bude spĺňať plnohodnotné úžitkové, prevádzkové, funkčné charakteristiky, ktoré sú nevyhnutné na zabezpečenie účelu, na ktoré sú dané produkty určené. |
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z.. |
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto dodania služby je v SR, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 a/alebo § 7a zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z.. |
Staromyjavská 59, Myjava, Myjava, Trenčiansky, Slovenská republika
28.08.2023 08:00 — 31.10.2023 12:00
9,00 ks
34 167,00
34 167,00
Požadujeme splniť technickú špecifikáciu a osobitné podmienky.
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena bez DPH | € | Menšia | 100 |
26.05.2023 11:50
02.06.2023 08:45
02.06.2023 09:00
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
31.05.2023 12:42 - Vstupná ponuka | 34 159,00 | € | Cena bez DPH |
02.06.2023 08:10 - Najvýhodnejšia ponuka | 30 000,00 | € | Cena bez DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: