• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    26.05.2023 13:16
  •    Predkladanie ponúk
    02.06.2023 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    02.06.2023 10:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    02.06.2023 10:50

Detail zákazky Z20234792

  •    Vyhlásenie zákazky
    26.05.2023 13:16
  •    Predkladanie ponúk
    02.06.2023 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    02.06.2023 10:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    02.06.2023 10:50

Základné údaje

Z20234792

OF-272733

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=7940941

Objednávateľ

42054575

Správa ciest Žilinského samosprávneho kraja

M. Rázusa 104, Žilina, 01001, SVK

Dodávateľ

31595804

RAVEN a.s.

Šoltésovej 420/2, Považská Bystrica, 01701, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Cestné oceľové zvodidlá Kremsbarrier

Cestné oceľové zvodidlá s príslušenstvom, bezpečnostné zariadenia, vybavenie pozemnej komunikácie - Kremsbarrier

  • 35113300-2 - Bezpečnostné zariadenia
  • 34920000-2 - Cestné príslušenstvo
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Cestné oceľové zvodidlá Kremsbarierr KB 1 RH2 K vrátane dopravy
Funkcia
1. Nové cestné oceľové zvodidlá a príslušenstvo, určené na opravu po dopravných nehodách a bežnú údržbu už jestvujúceho zvodidlového systému Kremsbarrier   KB 1 RH2 K  vrátane dopravy. Vymenené diely musia spĺňať z hľadiska preukazovaných požadovaných vlastností pasívnej bezpečnosti technické a kvalitatívne parametre určené STN EN 1317-1 až 5+A2, TP 010 Ministerstva dopravy a výstavby SR v plnom rozsahu a podmienky TPV pre zvodidlový systém Kremsbarierr
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
1. Zvodnica EZK1 ks 9
2. Zosilňovací pásik zvodnice 300 x 65 x 5 ks 18
3. Stĺpik V140 dl. 1m ks 9
4. Zosilnenie pätky stĺpika 340 x 50 x 5 ks 9
5. Chemická kotva do betónu TSM B16x220 ks 18
6. Dištančný diel ks 18
7. Tiahlo Ø 32mm ks 3
8. Kruhová matica tiahla dl. 140mm ks 3
9. Poistná matica tiahla M 32 ks 10
10. U strmeň tiahla ks 9
11. Podložka strmeňa tiahla 110 x 50 x 6 ks 18
12. Stĺpik s otvorom na tiahlo ks 2
13. Pomocná zvodnica 60x156 ks 4
14. Podložka pomocnej zvodnice ks 10
15. Stĺpik C100 dl. 2m ks 6
16. Zvodnica EZK1 - dlhý nábeh (začiatok PS) ks 1
17. Skrutka M16 x 30 ks 100
18. Skrutka M16 x 40 ks 30
19. Skrutka M16 x 35 ks 20
20. Skrutka M10 x 25 ks 10
21. Matica M16 ks 150
22. Matica M10 ks 10
23. Matica M20 ks 20
24. Podložka 11 ks 10
25. Podložka 40 x 18 x 4 ks 150
 2. Cestné oceľové zvodidlá Kremsbarierr KB 1 RH1 B vrátane dopravy
Funkcia
1. Nové cestné oceľové zvodidlá a príslušenstvo, určené na opravu po dopravných nehodách a bežnú údržbu už jestvujúceho zvodidlového systému Kremsbarrier KB 1 RH1 B  vrátane dopravy. Vymenené diely musia spĺňať z hľadiska preukazovaných požadovaných vlastností pasívnej bezpečnosti technické a kvalitatívne parametre určené STN EN 1317-1 až 5+A2, TP 010 Ministerstva dopravy a výstavby SR v plnom rozsahu a podmienky TPV pre zvodidlový systém Kremsbarierr.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
1. Zvodnica EZK1 (hr. 2,8mm) ks 16
2. Stĺpik dl. 2m ks 22
3. Dištančný diel (pravý) ks 26
4. Zadný pásik ks 6
5. Skrutka M16 x 35 ks 170
6. Matica M16 ks 170
7. Podložka 40 x 18 x 4 ks 170
8. Skrutka M10 x 25 ks 50
9. Matica M10 ks 50
10. Podložka 11 ks 50
11. Zvodnica EZK1 - krátky nábeh (koniec PS) ks 1
12. Zvodnica EZK1 - dlhý nábeh (začiatok PS) ks 1
 3. Technické vlastnosti cestných oceľových zvodidiel
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Úroveň zadržania H1, H2
Index prudkosti nárazu
Povrchová úprava materiálu žiarivé pozinkovanie v zmysle EN ISO 1461:2009
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
1. Dodávateľ do 3 kalendárnych dní od uzatvorenia kúpnej zmluvy predloží  v zmysle TP010 vydaného Ministerstvom dopravy a výstavby SR "certifikát o nemennosti parametrov výrobku" a "vyhlásenie  o parametroch "príslušné  TPV a montážny návod obidvoch systémov.
2. Dodávateľ do 3 kalendárnych dní od uzatvorenia kúpnej zmluvy predloží položkovitý rozpočet ceny (cena bez DPH, DPH a cena s DPH).
3. Dodávateľ v zmysle TP 010 pri dodávke predmetu zákazky doloží označenie zhody CE, ktoré musí  byť pripevnené a uvedené na predmete zákazky  (alebo ak to nie je možné, môže byť na priloženej etikete, balení alebo na sprievodných dokumentoch, napr. na dodacom liste).
4. Dodávateľ je povinný dodať tovar na stredisko Nová Bystrica  v súlade s požiadavkami podľa tejto zmluvy, na základe písomnej  objednávky. Lehota dodania  objednávky je do  2 týždňov  od doručenia písomnej objednávky kontaktnej osobe dodávateľa, ak sa zmluvné strany nedohodnú inak. Objednávka bude obsahovať špecifikáciu tovaru, množstvo, cenu, oprávnenú osobu kupujúceho a miesto dodania. Objednávka bude doručená e-mailom.
5. Objednávku potvrdí dodávateľ písomne alebo mailom na adresu kontaktnej osoby objednávateľa najneskôr do 24 hodín od jej doručenia.
6. Dodávateľ bude e-mailom informovať o dodaní tovaru priamo kontaktnú osobu  objednávateľa o presnom dni a čase dodávky, a to minimálne 1 deň vopred. Dodávky budú prevzaté  povereným zástupcom objednávateľa na základe dodacieho listu, dovoz je možný v pracovných dňoch v čase od 8,00 do 12,00 hod., pokiaľ sa termín nedohodne inak.
7. Objednávateľ požaduje dodanie nových, nepoužitých položiek  predmetu zákazky.
8. Dodávateľ sa zaručuje za kvalitu a úplnosť dodávky tovaru podľa podmienok a požiadaviek objednávateľa.
9. Objednávateľ môže odmietnuť prevzatie jednotlivých dodávok tovaru, ak preberaný tovar nespĺňa požadované kvalitatívne a množstevné parametre. Dopravné náklady v takomto prípade znáša dodávateľ, ktorý je zároveň povinný neodkladne zabezpečiť náhradné plnenie dodávky na vlastné náklady.
10. Nedodržanie ktorejkoľvek všeobecnej, funkčnej, technickej špecifikácie alebo technických vlastností tovaru ako aj požiadaviek objednávateľa uvedených v opisnom formulári sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok s právom objednávateľa odstúpiť od kúpnej zmluvy.
11. Dodávateľ zodpovedá a ručí za to, že predmet zmluvy má v čase prevzatia kupujúcim zmluvne dohodnuté vlastnosti, ktoré zodpovedajú technickým normám a parametrom tak, aby nevykazoval chyby alebo vady, ktoré by negatívne ovplyvnili parametre súvisiace s jeho použitím na požadované účely a znižovali jeho hodnotu. Ručí za to, že predmet zmluvy nie je zdraviu škodlivý.
12. V prípade výskytu vady na predmete plnenia, ktorá sa preukáže ako neodstrániteľná, zaväzuje sa dodávateľ dodať na svoje náklady bezodplatne a bez zbytočného odkladu nový tovar - náhradný predmet plnenia - zodpovedajúcej kvality, druhu a množstva reklamovaného tovaru.
13. Cenou za tovar sa rozumie cena vrátane DPH, vrátane nákladov na naloženie, dopravu a vyloženie tovaru na mieste dodania určeného objednávateľom, taktiež vrátane ostatných nákladov spojených s dodávkou tovaru, uvádzaná v mene EUR. Dohodnutá cena je maximálna a konečná.
14. Okamihom dodania predmetu zmluvy je podpísanie a datovanie dodacieho listu oboma zmluvnými stranami. Okamihom prevzatia predmetu zmluvy objednávateľom prechádza vlastnícke právo k predmetu zmluvy z dodávateľa na objednávateľa a tiež nebezpečenstvo škody za predmet zmluvy.
15. Dodávateľovi vzniká nárok na zaplatenie kúpnej ceny iba na základe riadneho plnenia predmetu zmluvy. Dodávateľ nemá nárok na uhradenie preddavku.
16. Objednávateľ uhradí dohodnutú kúpnu cenu dodávateľovi po prevzatí predmetu zmluvy na náklade čiastkovej faktúry vystavenej dodávateľom. Prílohou faktúry musí byť dodací list podpísaný zodpovednými osobami oboch zmluvných strán. Fakturácia bude vykonaná po dodaní a prevzatí tovaru.
17. Faktúra musí obsahovať číslo zmluvy,číslo objednávky, položkový  zoznam v zmysle dodacieho listu s uvedením jednotkovej ceny, počtu jednotiek položky a celkovej ceny položky. Faktúra musí ďalej obsahovať celkový sumár bez DPH, sadzbu DPH a celkový sumár s DPH.
18. Faktúra za dodanie predmetu zmluvy bude uhradená za preukázateľne dodaný tovar na základe predloženej faktúry do 30 dní odo dňa jej doručenia objednávateľovi na adresu sídla spoločnosti.
19. Objednávateľ si vyhradzuje právo vrátiť faktúru v lehote splatnosti, ak táto nemá náležitosti daňového dokladu alebo prílohou faktúry nie je dodací list. Dôvod vrátenia je objednávateľ povinný vyznačiť na faktúre. Od okamihu doručenia faktúry, ktorá spĺňa náležitosti daňového dokladu, resp. ktorej prílohu tvorí dodací list začína plynúť nová 30 dňová lehota splatnosti.
20. Každá zo zmluvných strán nesie plnú zodpovednosť za škody vzniknuté druhej zmluvnej strane v dôsledku nesplnenia zmluvných podmienok. Vo všetkých prípadoch, ktoré neriešia dojednania obsiahnuté v tejto zmluve, platia príslušné ustanovenia Obchodného zákonníka v platnom znení, Občianskeho zákonníka v platnom znení a tiež ostatných všeobecne závažných právnych predpisov SR.
21. Ak niektoré ustanovenia tejto zmluvy nie sú celkom alebo sčasti platné alebo účinné alebo neskôr stratia platnosť alebo účinnosť, nie je tým dotknutá platnosť alebo účinnosť ostatných ustanovení. Namiesto neplatných alebo neúčinných ustanovení a na vyplnenie medzier sa použije právna úprava, ktorá, pokiaľ je to právne možné, sa čo najviac približuje zmyslu a účelu tejto zmluvy.
22. Zmluvné strany vyhlasujú, že sú si vedomé všetkých následkov vyplývajúcich z tejto zmluvy, že ich zmluvná voľnosť nie je ničím obmedzená a že im nie sú známe okolnosti, ktoré by im bránili platne uzavrieť túto zmluvu. V prípade, že táto okolnosť existuje, zodpovedajú za škodu, ktorá vznikne druhej zmluvnej strane na základe tohto vyhlásenia.
23. Každá zo zmluvných strán sa týmto výslovne zaväzuje, že neprevedie nijaké práva a povinnosti (záväzky) vyplývajúce zo zmluvy, resp. jej časti na iný subjekt bez predchádzajúceho písomného súhlasu druhej zmluvnej strany. V prípade porušenia tejto povinnosti jednou zo zmluvných strán bude zmluva o prevode (postúpení) zmluvných záväzkov neplatná a zároveň druhá zmluvná strana bude oprávnená od zmluvy odstúpiť a to s účinnosťou odstúpenia ku dňu, keď bolo písomné oznámenie o odstúpení od zmluvy doručené druhej zmluvnej strane.
24. Dodávateľ potvrdzuje, že sa pred uzatvorením tejto zmluvy riadne oboznámil s funkčnosťou, technickou špecifikáciou predmetu zákazky a osobitnými požiadavkami na plnenie predmetu zákazky.
25. Kúpna cena za predmet zmluvy je dohodnutá a stanovená podľa zákona č. 18/1996 Z. z. o cenách v platnom znení a vykonávacej vyhlášky č. 87/1996 Z. z. v znení neskorších predpisov.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

č. 1209, Nová Bystrica, Čadca, Žilinský, Slovenská republika

08.06.2023 00:00 — 22.06.2023 00:00

1,00 komplet

23 754,74

23 754,74

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

26.05.2023 13:16

02.06.2023 10:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

02.06.2023 10:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 449
 3
 2
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
26.05.2023 13:34 - Vstupná ponuka 23 754,74 € Cena bez DPH
29.05.2023 12:40 - Najvýhodnejšia ponuka 22 700,00 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS