• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    26.05.2023 10:35
  •    Predkladanie ponúk
    31.05.2023 09:00
  •    Ukončenie zákazky
    31.05.2023 10:00
  •    Zazmluvnenie zákazky
    31.05.2023 10:15

Detail zákazky Z20234785

  •    Vyhlásenie zákazky
    26.05.2023 10:35
  •    Predkladanie ponúk
    31.05.2023 09:00
  •    Ukončenie zákazky
    31.05.2023 10:00
  •    Zazmluvnenie zákazky
    31.05.2023 10:15

Základné údaje

Z20234785

OF-272884

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=7928808

Objednávateľ

30845572

Ministerstvo obrany Slovenskej republiky

Námestie generála Viesta 11694/2, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, 83247, SVK

Dodávateľ

35891866

CLEAN TONERY, s.r.o.

Za Hradbami 27, Pezinok, 90201, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Laboratórne, diagnostické pomôcky a materiál.

tonery OCÉ

  • 30125130-1 - Toner pre strediská spracovania dát a pre výskumné a dokumentačné strediská
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Toner OCÉ Pearls  alebo ekvivalent
Funkcia
Originálne tonery OCÉ a náplne na tlač dokumentov.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Toner Yellow /žltý/  Océ CW 600, 500 g ks 7
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Náplne musia mať ochranné známky výrobcu na každej náplni garantujúce nepoškodenie stroja. Nedodržanie tejto podmienky sa chápe ako podstatné porušenie zmluvných podmienok.
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Dodanie nového, nepoužívaného tovaru (nie staršieho ako 12 mesiacov odo dňa jeho prevzatia kupujúcim), zabaleného v originálnom obale od výrobcu neporušené, nepoškodené.
Požadujeme dodať tovar I. akosti, záručná doba na tovar min. 24 mesiacov od prevzatia tovaru.
Predmetom zákazky nie je nákup repasovaných, alternatívnych ani kompatibilných náplní.
Do jednotkovej ceny materiálu zahrnúť všetky náklady dodávateľa, vrátane dopravy, recyklačného poplatku s DPH.
Faktúra musí obsahovať jednotkové ceny položiek vrátane DPH.
Tovar bude prevzatý na základe dodacieho listu, alebo preberacieho protokolu osobou poverenou na adrese dodania
Súčasťou faktúry musí byť aj dodací list, pokiaľ faktúra bude slúžiť zároveň ako dodací list, táto skutočnosť musí byť na faktúre uvedená.
Splatnosť faktúry je minimálne 30 kalendárnych dní odo dňa doručenia vecne a formálne správne vystavenej faktúry objednávateľovi.
Dovoz tovaru je v pracovných dňoch v čase od 8.00 do 14.00 hod. po predchádzajúcej telefonickej dohode s kontaktnou osobou minimálne jeden pracovný deň vopred.
Dodávateľ zabezpečí vyloženie tovaru na objednávateľom určené miesto po predchádzajúcej telefonickej dohode s kontaktnou osobou minimálne jeden pracovný deň vopred.
Objednávateľ je oprávnený pri dodávke skontrolovať predmet zákazky a v prípade dodávky iného tovaru tento tovar neprevziať.
Nesplnenie ktorejkoľvek špecifikácie, požiadavky sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok a dôvod na odstúpenie od zmluvy.
Objednávateľ požaduje pred odovzdaním tovaru a vystavením faktúry kontaktovať kontaktnú osobu a to z dôvodu upresnenia fakturačných údajov.
Nedodržanie akejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa, uvedených v opisnom formulári sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok.
Objednávateľ upozorňuje na skutočnosť, že ak v momente uzatvorenia zmluvy nemá dodávateľ v registri konečných užívateľov výhod zapísaných svojich konečných užívateľov výhod v súlade s príslušnými ustanoveniami zákona o verejnom obstarávaní, zmluva nadobudne účinnosť najskôr v deň zápisu dodávateľa do tohto registra.
Miesto plnenia zmluvy : Ružová 8, Banská Bystrica
Nový, doposiaľ nepoužitý tovar

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Ružová 8, Banská Bystrica, Banskobystrický, Slovenská republika

06.06.2023 10:24 — 30.06.2023 10:26

1,00 súbor položiek

1 840,00

1 840,00

Objednávateľ požaduje od dodávateľa predložiť vlastný návrh plnenia zákazky / dodávaný tovar s jeho špecifikáciou/ na mailovú adresu kontaktnej osoby objednávateľa do troch pracovných dní od nadobudnutia účinnosti zmluvy.

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

26.05.2023 10:35

31.05.2023 09:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

31.05.2023 09:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 335
 58
 4
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
26.05.2023 13:37 - Vstupná ponuka 1 840,00 € Cena s DPH
30.05.2023 10:14 - Najvýhodnejšia ponuka 1 839,60 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS