• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    26.05.2023 10:14
  •    Predkladanie ponúk
    06.06.2023 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    06.06.2023 10:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    06.06.2023 10:50

Detail zákazky Z20234783

  •    Vyhlásenie zákazky
    26.05.2023 10:14
  •    Predkladanie ponúk
    06.06.2023 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    06.06.2023 10:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    06.06.2023 10:50

Základné údaje

Z20234783

OF-272949

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=7951836

Objednávateľ

35946024

Jadrová a vyraďovacia spoločnosť, a.s.

Jaslovské Bohunice 360, Jaslovské Bohunice, 91930, SVK

Dodávateľ

36442071

ABAKE spol. s r.o.

Kollárova 73 73, Martin, 036 01, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Ferosilicium

ferozliatina

  • 14621000-0 - Ferozliatiny
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Ferosilicium FeSi
Funkcia
Ferozliatina pre oceliarsky a zlievarenský priemysel.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Ferosilicium FeSi - 75% kg 1000
Obsah Si min. % 72
Obsah Al max. % 2
Obsah P max. % 0,05
Granulometria - kusovosť mm 10 80
Granulometria - podsitný podiel max. % 10
Granulometria - nadsitný podiel max. % 10
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
merná hmotnosť 3,7 g/cm³
sypká hmotnosť 1510 - 1600 kg/m³
interval tavenia 1270 - 1300 ˚C
balenie veľkoobjemový vak (big bag) voľne ložený
nosnosť big bagu do 600 kg
technický list materiálu áno
KBÚ v slovenskom jazyku áno
Interné číslo materiálu kupujúceho 585361000015_00
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
a) Vrátane dopravy na miesto plnenia
b) Dodávateľ je povinný do 3 pracovných dní od uzavretia zmluvy oznámiť objednávateľovi písomne (e-mailom) alebo telefonicky, osoby oprávnené konať vo veciach plnenia zmluvy.
c) Dodávateľ je povinný do 5 pracovných dní od uzavretia zmluvy predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet (položkový) a jednotkové ceny žiadame v rozpočte uvádzať maximálne na dve desatinné miesta (aj s prípadným zaokrúhlením ceny nadol, ak nie je možné dospieť k zmluvnej cene , ktorá je výsledkom elektronickej aukcie z matematických dôvodov). S položkovým rozpočtom požadujeme dodať technický list materiálu a KBÚ v slovenskom jazyku.
d) Dodávateľ pri každej položke rozpočtu uvedie interné číslo materiálu kupujúceho podľa technickej špecifikácie.
e) S aktualizovaným rozpočtom je dodávateľ povinný predložiť špecifikáciu tovaru, vrátane výrobcu, obchodného názvu a typu, preukazujúcu splnenie všetkých požadovaných technických parametrov (technický list, prospekt a pod.).
f) Dodaný tovar bude nový, v bezchybnom stave, nepoužitý, v originálnom balení s príslušnou dokumentáciou (záručný list, technická dokumentácia ... ) v slovenskom jazyku.
g) Ak predložená špecifikácia nie je v súlade s technickými požiadavkami, dodávateľ je povinný do 3 pracovných dní od výzvy objednávateľa predložiť špecifikáciu, ktorá tieto požiadavky spĺňa.
h) Ak sa preukáže, že dodaný tovar nespĺňa požiadavky objednávateľa, má plnenie vady, dodávateľ je povinný ich odstrániť do 5 pracovných dní.
i) Dodávateľ je povinný strpieť pri vstupe do areálu objednávateľa všetky úkony potrebné pre povolenie vstupu do stráženého areálu, akceptovať s tým spojené zdržanie.
j) Nesplnenie povinností dodávateľa v zmysle bodov b - h, sa považuje za porušenie zmluvy podstatným spôsobom a objednávateľ má právo od zmluvy odstúpiť.
k) Úhrada plnenia bude realizovaná na základe potvrdeného dodacieho listu a doručenej faktúry. Faktúra bude splatná 30 dní odo dňa jej doručenia objednávateľovi.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

pracovisko 919 31 Jaslovské Bohunice, Jaslovské Bohunice, Trnava, Trnavský, Slovenská republika

08.06.2023 10:00 — 10.07.2023 10:00

1 000,00 kg

2 520,00

2 520,00

Dodávateľ je povinný v rámci vlastného návrhu plnenia zákazky uviesť výrobcu, obchodný názov a typ ponúkaného tovaru v rozsahu podľa špecifikácie uvedenej v opisnom formulári, preukazujúcu splnenie všetkých požadovaných technických parametrov a vlastností.

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

26.05.2023 10:14

06.06.2023 10:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

06.06.2023 10:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 47
 1
 1
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
05.06.2023 09:56 - Vstupná ponuka 2 520,00 € Cena bez DPH
05.06.2023 09:56 - Najvýhodnejšia ponuka 2 520,00 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS