• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    26.05.2023 08:54
  •    Predkladanie ponúk
    02.06.2023 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    02.06.2023 10:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    02.06.2023 10:50

Detail zákazky Z20234758

  •    Vyhlásenie zákazky
    26.05.2023 08:54
  •    Predkladanie ponúk
    02.06.2023 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    02.06.2023 10:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    02.06.2023 10:50

Základné údaje

Z20234758

OF-271440

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=7940913

Objednávateľ

34059199

Trenčianske múzeum v Trenčíne

Mierové námestie 46, Trenčín , 91250, SVK

Dodávateľ

44783892

Trend Hygiena, s.r.o.

Višňová ulica 463/23 , Ohrady, 93012, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Multimediálna miestnosť na Trenčianskom hrade - zlepšenie úrovne štandardov kultúrnej inštitúcie - hygienické zariadenia

hygienické zariadenia, bezdotykové dávkovače mydla s príslušenstvom, bezdotykové dávkovače dezinfekcie s príslušenstvom, bezdotykové zásobníky na utierky s príslušenstvom, automatické bezkontaktné dávkovače dezinfekcie so stojanom a príslušenstvom

  • 42993200-5 - Dávkovacie zariadenia
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Hygienické zariadenia pre zlepšenie úrovne štandardov kultúrnej inštitúcie
Funkcia
Bezdotykový dávkovač na mydlo s príslušenstvom
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Bezdotykový dávkovač na mydlo s príslušenstvom ks 16
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Fungovanie za pomoci automatického bezdotykového senzoru
Objem nádoby 1 000 ml
Dávka 1 ml (možnosť nastavenia od 1 do 2 dávok na jedno vloženie rúk)
Možnosť dopĺňania náplne
Rýchlosť dávkovania 0,6 - 0,8 s
Napájanie pomocou batérií (batérie musia byť súčasťou dodávky)
Typ náplne mydlo tekuté, penové, gélové
Súčasťou dodávky musí byť aj pumpička na gél, na sprej a na penu
Umiestnenie na stenu
Uzamykateľný zámok s pevným kľúčikom (priložený kľúčik)
Farba biela
Zákazka zahŕňa demontáž starých dávkovačov mydla, dodávku a montáž nových bezdotykových dávkovačov mydla v počte kusov 16
 2. Hygienické zariadenia pre zlepšenie úrovne štandardov kultúrnej inštitúcie
Funkcia
Bezdotykový dávkovač na dezinfekciu s príslušenstvom
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Bezdotykový dávkovač na dezinfekciu s príslušenstvom ks 16
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Fungovanie za pomoci automatického bezdotykového senzoru
Objem nádoby 1 000 ml
Dávka 1 ml (možnosť nastavenia od 1 do 2 dávok na jedno vloženie rúk)
Možnosť dopĺňania náplne
Rýchlosť dávkovania 0,6 - 0,8 s
Napájanie pomocou batérií (batérie musia byť súčasťou dodávky)
Typ náplne gél + tekutina
Súčasťou dodávky musí byť aj pumpička na gél, na sprej a na penu
Umiestnenie na stenu
Uzamykateľný zámok s pevným kľúčikom (priložený kľúčik)
Farba biela
Zákazka zahŕňa dodávku a montáž bezdotykových dávkovačov dezinfekcie v počte 16 kusov
 3. Hygienické zariadenia pre zlepšenie úrovne štandardov kultúrnej inštitúcie
Funkcia
Bezdotykový zásobník na papierové utierky v kotúči s príslušenstvom
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Bezdotykový zásobník na papierové utierky v kotúči s príslušenstvom ks 10
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Fungovanie za pomoci automatického bezdotykového senzoru
Bezdotykové dávkovanie po jednom útržku
Hospodárny výdaj papiera po jednotlivých dávkach
Nastaviteľný čas nečinnosti medzi jednotlivými dávkami
Indikátor dopĺňania, ktorý signalizuje nutnosť doplnenia kontrolovateľný stav zásoby papiera na prednom ukazovateli stavu prístroja
Možnosť spotreby rolky až do konca
Napájanie pomocou batérií (batérie musia byť súčasťou dodávky)
Súčasťou dodávky musí byť balenie balenie 6 ks papierových utierok 2-vrstvových - 150 m biele ku každému dodanému zásobníku
Možnosť nadstaviť dĺžku papiera
Uzamykateľný  zámok s pevným kľúčikom (priložený kľúčik)
Farba biela
Zákazka zahŕňa demontáž 8 ks bezdotykových zásobníkov na utierky, dodávku a montáž 10 ks bezdotykových zásobníkov na utierky
 4. Hygienické zariadenia pre zlepšenie úrovne štandardov kultúrnej inštitúcie
Funkcia
Bezdotykový dávkovač dezinfekcie so stojanom a príslušenstvom
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Bezdotykový dávkovač dezinfekcie so stojanom a príslušenstvom ks 9
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Stojan mobilný
Stojan s odkvapkávačom
Stojan výška stojanu min. 134 cm
Stojan musí byť dizajnovo zladený s nádobkou dávkovača
Dávkovač dezinfekcie fungovanie za pomoci automatického bezdotykového senzoru
Objem nádoby 1 000 ml
Dávka 1 ml (možnosť nastavenia od 1 do 2 dávok na jedno vloženie rúk)
Možnosť dopĺňania náplne
Rýchlosť dávkovania 0,6 - 0,8 s
Napájanie pomocou batérií (batérie musia byť súčasťou dodávky)
Typ náplne gél + tekutina
Súčasťou dodávky musí byť aj pumpička na gél, na sprej a na penu
Umiestnenie na stojane
Uzamykateľný zámok s pevným kľúčikom (priložený kľúčik)
Farba biela
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia.
V cene musia byť zahrnuté všetky náklady súvisiace s inštaláciou na mieste plnenia zákazky, likvidáciou odpadu a po ukončení prác uvedenie do pôvodného stavu.
Dodávateľ do troch pracovných dní odo dňa uzavretia zmluvy (vygenerovaním zmluvy funkcionalitami EKS) predloží v elektronickej podobe objednávateľovi: aktuálny rozpočet s uvedením jednotkových cien (ceny za jeden kus) v EUR bez DPH, sadzby DPH, cenu s DPH a cenu spolu bez DPH a s DPH.
Ak daná špecifikácia nie je v súlade s požiadavkami objednávateľa, objednávateľ si vyhradzuje právo tovar neodobrať a od zmluvy odstúpťiť.
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
Nový, doposiaľ nepoužitý tovar.
Požaduje sa predložiť funkčná a technická špecifikácia, vrátane technických listov preukazujúcich splnenie minimálnych požadovaných parametrov predmetu zákazky s uvedením presných názvov (obchodných značiek) nacenených výrobkov do 5 pracovných dní od účinnosti Zmluvy.
Požadované technické a kvalitatívne vlastnosti sú uvedené ako minimálne. V prípade, že dodávateľ v navrhovaných technických vlastnostiach použije ekvivalentné riešenia, musí dodávateľ odbornými dokladmi preukázať, že ním navrhované riešenie zodpovedá minimálne požadovaným technickým vlastnostiam, alebo je progresívnejšie. Tieto doklady predloží v elektronickej forme (na adresu kontaktnej osoby) do troch pracovných dní od uzavretia zmluvy.
Objednávateľ si vyhradzuje právo ponúkaný ekvivalent neprijať, z dôvodu nesplnenia požadovaných minimálnych technických a kvalitatívnych vlastností a predávajúci ho musí nahradiť pôvodným požadovaným alebo iným tovarom spĺňajúcim minimálne technické a kvalitatívne vlastnosti, pri dodržaní zmluvnej ceny za predmet zákazky.
Dodávateľ je povinný v prípade záručnej reklamácie osobne do dvoch pracovných dní prevziať reklamovaný tovar, alebo zabezpečiť jeho odvod z miesta plnenia na servisné miesto na vlastné náklady. Následne je dodávateľ povinný na vlastné náklady doručiť opravený alebo vymenený tovar na miesto plnenia.
Skryté chyby nezistené objednávateľom pri prevzatí predmetu zmluvy, ale až pri prevádzke, je objednávateľ oprávnený (e-mailom) nahlásiť a reklamovať dodávateľovi bez zbytočného odkladu po ich zistení, najneskôr do konca dohodnutej záručnej doby.
Pokiaľ objednávateľ nepotvrdí schválenie požadovaného rozpisu, nebude možné dôjsť k plneniu zmluvy.
Všetky zariadenia musia byť v jednotnom dizajne.
Všetky zariadenia musia byť uzamykateľné jedným (univerzálnym) kľúčikom.
Záruka 24 mesiacov.
Zálohové platby ani platba vopred sa neumožňuje. Platby budú realizované formou bezhotovostného platobné styku prostredníctvom finančných úradov zmluvných strán, po ukončení plnenia a podpísaní preberacieho protokolu oprávnenými zástupcami objednávateľa a dodávateľa na faktúru, ktorej splatnosť je stanovená na minimálne 30 dní odo dňa jej doručenia objednávateľovi.
Nedodržanie akejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa sa bude považovať za podstatné poručenie zmluvných podmienok.
V cene musí byť zahrnutá demontáž, dodávka a montáž 16 ks bezdotykových dávkovačov mydla, 16 ks bezdotykových dávkovačov dezinfekcie, 10 ks bezdotykových zásobníkov na utierky a 9 ks automatických bezkontaktných dávkovačov dezinfekcie so stojanom s odkvapkávačom spolu s dopravou na miesto plnenia zákazky, likvidáciou odpadu a po ukončení prác uvedenie objektu do pôvodného stavu.
V prípade omeškania dodávateľa s dodaním tovaru má objednávateľ právo požadovať od dodávateľa zmluvnú pokutu vo výške 0,05 % z celovej ceny za predmet zmluvy, a to i za každý kalendárny deň omeškania, nárok na náhradu škody objednávateľa tým nie je dotknutý.
Ak dodávateľ nepredloží alebo predloží objednávateľovi prospekt plnenia, v ktorom ktorákoľvek hodnota nebude v súlade so skutočnými alebo požadovanými vlastnosťami dodávaného plnenia, alebo sa takýto produkt pokúsi dodať, objednávateľ je oprávnený uplatniť si u dodávateľa zmluvnú pokutu v sume 250 EUR za každé také porušenie, tým nie je dotknutý nárok na úhradu škody.
Účelom zmluvnej pokuty je pokryť náklady, ktoré vzniknú v dôsledku nutnosti rušenia zmluvy a opakovania aukcie vrátane všetkých pridružených procesov. Z dôvodu úmyselného alebo nezodpovedného ponúkania nezodpovedajúceho tovaru alebo služieb, ceny za ktorú to nie je možné dodať, alebo nedokázaním splniť osobitné požiadavky.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Mierové námestie 46, Trenčín, Trenčín, Trenčiansky, Slovenská republika

05.06.2023 14:00 — 04.07.2023 14:00

1,00 celok

4 799,99

4 799,99

Zákazka je financovaná z finančných zdrojov EÚ
Nedokonanie zákazky s jedným dodávateľom

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

26.05.2023 08:54

02.06.2023 10:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

02.06.2023 10:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 193
 2
 2
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
26.05.2023 09:47 - Vstupná ponuka 4 797,60 € Cena s DPH
26.05.2023 09:47 - Najvýhodnejšia ponuka 4 797,60 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS