• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    25.05.2023 14:46
  •    Predkladanie ponúk
    05.06.2023 15:00
  •    Ukončenie zákazky
    05.06.2023 16:28
  •    Zazmluvnenie zákazky
    05.06.2023 16:40

Detail zákazky Z20234722

  •    Vyhlásenie zákazky
    25.05.2023 14:46
  •    Predkladanie ponúk
    05.06.2023 15:00
  •    Ukončenie zákazky
    05.06.2023 16:28
  •    Zazmluvnenie zákazky
    05.06.2023 16:40

Základné údaje

Z20234722

OF-272929

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=7946378

Objednávateľ

17070775

Prešovská univerzita v Prešove

Ul. 17. novembra 15, Prešov, 08001, SVK

Dodávateľ

41949552

Branislav Polák TOM - line

Mýtna 42, Pezinok, 90201, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Nábytok - banketové stoličky, koktejlové stoly

nábytok, stoličky, stoly

  • 39100000-3 - Nábytok
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Stolička
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Počet ks 50
Výška cm 92,5
Šírka cm 40
Hĺbka cm 40
Výška sedu cm 47
Šírka rámu mm 25
Hrúbka steny rámu mm 1,2
Hmotnosť stoličky kg 6,5
Nosnosť kg 150
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Špecifikácia: - pevný oceľový rám so širším profilom 25x25mm, ktorý je tvarovaný, naklonený - lakovanie rámu - sivá prášková farba - poťah - farba modrá s jemným dekorom - stohovateľnosť až 18ks
Špecifikácia: - ukončené chráničmi umiestnené na spodnej strane nôh, aby nedošlo k poškriabaniu podlahy - operadlo - obdĺžnikové s otvorom na ľahšiu manipuláciu
Špecifikácia: - sedák - polyuretánova pamäťová pena o hrúbke 5,5 cm, preglejka s hrúbkou 9 mm, čalúnená odolnou látkou s oteruvzdornosťou do 39.000 cyklov MTD
 2. Stôl
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Počet ks 4
Priemer cm 80
Výška cm 110
Zaťaženie kg 90
Hrúbka plastovej dosky cm 4,5
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Špecifikácia: - skladací okrúhly koktejlový stôl vhodný pre stravovanie až 4 osôb v stoji - materiál: kovové lakované podnožie - profil 25*1,00 mm
Špecifikácia: - odolná plastová doska - poistka proti sklopeniu - vhodný tiež pre použitie v exteriéri, odolnosť voči vode a UV žiareniu
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Objednávateľ požaduje dodanie v presnom vyhotovení podľa presných špecifikácií a podľa obrazovej prílohy.
Objednávateľ požaduje dodanie v zmontovanom stave.
Vrátane dopravy na miesto plnenia a dodania do konkrétnej miestnosti - v cene zákazky.
Predmet zmluvy musí byť zabalený spôsobom vhodným na prepravu a manipuláciu, aby nedošlo k jeho poškodeniu.
Predmet zákazky bude financovaný z finančných prostriedkov objednávateľa a z prostriedkov štátneho rozpočtu.
Lehota splatnosti faktúr je do 30 dní od jej doručenia objednávateľovi. Na dodací list a faktúru uviesť číslo zmluvy z EKS.
Objednávateľ neposkytuje preddavky ani zálohové platby. Platba bude realizovaná formou bezhotovostného platobného styku prostredníctvom finančného úradu objednávateľa na základe faktúry, vystavenej dodávateľom.
Na tovar sa požaduje záruka minimálne 24 mesiacov (odo dňa prevzatia tovaru objednávateľom v mieste plnenia).
Objednávateľ si vyhradzuje právo neprevziať tovar, ak nezodpovedá kvalite a opisu. V prípade zistenia závady na dodanom tovare do 14 dní od prevzatia, má dodávateľ povinnosť vymeniť závadný tovar za nový a rovnakých parametrov.
Dodávateľ potvrdí objednávateľovi dodanie tovaru 24 hodín vopred. Dovoz tovaru požaduje objednávateľ v pracovných dňoch v čase od 8.00 do 14.00 hod.
Požadujeme predložiť vlastný návrh na plnenie predmetu zmluvy (fotografie aj s rozmermi) do 1 pracovného dňa od uzavretia zmluvy.
Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet do 3 pracovných dní odo dňa uzavretia zmluvy.
Dodávateľ do 3 pracovných dní odo dňa uzatvorenia zmluvy predloží fotografie tovaru aj s rozmermi. Objednávateľ do 3 pracovných dní odo dňa obdŕžania fotografie, odsúhlasí, alebo odmietne, pokiaľ nebude spĺňať parametre uvedené v technickej špecifikácii predmetu zákazky.
Ak sa v opisnom formulári (špecifikácii) uvádzajú údaje alebo odkazy na konkrétneho výrobcu, výrobný postup, značku, obchodný názov, patent alebo typ, umožňuje sa dodávateľom predloženie ponuky s ekvivalentným riešením s porovnateľnými, respektíve lepšími parametrami.
Objednávateľ je oprávnený od zmluvy odstúpiť ak v momente uzavretia Zmluvy nemá Dodávateľ v registri partnerov verejného sektora zapísaných konečných užívateľov výhod v súlade s príslušnými ustanoveniami ZVO a ZRPVS a k zápisu do tohto registra nedôjde ani do 30 dní od Momentu uzavretia Zmluvy-platí v prípade ak dodávateľ má túto povinnosť podľa 343/2015 a 315/2016 ZVO.
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto dodania služby je v SR, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 a/alebo § 7a zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
Nedodržanie akejkoľvek požiadavky podľa tejto zmluvy sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok
Ostatné sa riadi Obchodnými podmienkami elektronického trhoviska.
Prílohy
Názov Veľkosť (bajtov) Dátum vytvorenia

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

ul. 17.novembra č.1, FF, Prešov, Prešov, Prešovský, Slovenská republika

03.07.2023 14:45

54,00 ks

2 315,30

1 929,40

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

25.05.2023 14:46

05.06.2023 15:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

05.06.2023 15:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 238
 90
 5
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
25.05.2023 15:23 - Vstupná ponuka 2 315,28 € Cena s DPH
05.06.2023 14:28 - Najvýhodnejšia ponuka 2 300,04 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS