• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    25.05.2023 13:06
  •    Predkladanie ponúk
    29.05.2023 13:30
  •    Ukončenie zákazky
    30.05.2023 08:54
  •    Zazmluvnenie zákazky
    30.05.2023 09:05

Detail zákazky Z20234703

  •    Vyhlásenie zákazky
    25.05.2023 13:06
  •    Predkladanie ponúk
    29.05.2023 13:30
  •    Ukončenie zákazky
    30.05.2023 08:54
  •    Zazmluvnenie zákazky
    30.05.2023 09:05

Základné údaje

Z20234703

OF-272861

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=7922100

Objednávateľ

30845572

Ministerstvo obrany Slovenskej republiky

Námestie generála Viesta 11694/2, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, 83247, SVK

Dodávateľ

47462752

SLOVAKIA TEX s.r.o.

Priemyselná 1454/4, Bardejov, 08501, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Priemyselne vyrábané nekovové materiály

gombíková plomba, sada na opravu defektu, plastové sťahovacie pásky

  • 19520000-7 - Plastové výrobky
  • 19500000-1 - Gumené a plastové materiály
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Sťahovacie pásky
Funkcia
Plastové pásky sa používajú na trvalé uzavretie sáčkov, fixáciu drôtov a káblov. Vďaka systému zúbkov na vnútornej strane, páska veľmi dobre drží.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Požadované množstvo: rozmer 3,6 mm × 200 mm bal. 10
Požadované množstvo: rozmer 4,8 mm x 350 mm bal. 10
Požadované množstvo: rozmer 2,5 mm x 100 mm bal. 5
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Počet kusov v balení 100 ks
Materiál Plast
Farba Biela/Čierna/Sivá
 2. XL 27 dielna sada na opravu pneumatík
Funkcia
Slúži na okamžitú údržbu a opravu defektov.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Požadované množstvo ks/bal. 10
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
V 1ks balení sa nachádza: 1 x Vkladací nástroj s rukoväťou v tvare T 1 x Priatažník s rukoväťou v tvare T 20 x Samovulkanizačný prúžok/Opravný knôt 1 x Náhradný hrot do vkladacieho nástroja 1 x Lubrikant 2 x Imbusový kľúč 1 x Trubkový vulkanizačný roztok áno
Všetko zabalené v úložnom boxe áno
 3. Plastové plomby gombíkové
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Požadované množstvo bal. 100
Priemer mm 13
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Materiál Polypropylén
Balenie obsahuje 100 ks plomby gombíkové
Farba červená
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia
Nový, doposiaľ nepoužitý tovar, zabaleného v originálnom obale od výrobcu, neporušené, nepoškodené. Návod v SK/CZ jazyku.
Rovnocenný ekvivalent odberateľ pripúšťa len v prípade preukázania, že sa jedná o plnohodnotný ekvivalent pre identické použitie v zmysle funkčnej špecifikácie a požadovaného účelu špecifikovaného tovaru, bez potreby ďalších nákladov odberateľa.
Požaduje sa predložiť vlastný návrh na plnenie predmetu zmluvy do 7 dní od uzavretia zmluvy, ak nebol požadovaný ako vlastný návrh plnenia zákazky pri predložení ponuky
Faktúra musí obsahovať jednotkové ceny položiek vrátane DPH.
Súčasťou faktúry musí byť aj dodací list, pokiaľ faktúra nebude slúžiť zároveň aj ako dodací list (táto skutočnosť musí byť na faktúre uvedená).
Na faktúre musí byť uvedená aj adresa miesta plnenia.
Objednávateľ je oprávnený pri dodávke skontrolovať predmet zákazky a v prípade dodávky iného tovaru tento tovar neprevziať.
Objednávateľ požaduje pre svoju potreby 3 ks faktúry, ak faktúra slúži zároveň ako dodací list alebo 3 ks faktúry a 3 ks dodacieho listu ak dodací list nie je súčasťou faktúry.
Splatnosť faktúry je minimálne 30 kalendárnych dní odo dňa doručenia vecne a formálne správne vystavenej faktúry odberateľovi.
Tovar dodať len v pracovných dňoch od 08:00 do 13:00 hod
Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa uvedenej v opisnom formuláre sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok a môže byť dôvodom na zušenie zákazky.
Objednávateľ si vyhradzuje právo na odstúpenie od kúpnej zmluvy bez udania dôvodu, pokiaľ dodávateľovi nevznikli ešte žiadne náklady
Požaduje sa, aby dodávateľ vyrozumel o termíne dodania tovaru kontaktnú osobu objednávateľa najmenej 3 pracovné dni pred jeho dodaním. V prípade dodania tovaru prostredníctvom zásielkovej služby je dodávateľ povinný informovať objednávateľa telefonicky.
Požaduje sa dodať tovar jednorazovo na miesto plnenia zmluvy.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Slovenskej armády 52, Nemšová, Trenčín, Trenčiansky, Slovenská republika

31.05.2023 09:00 — 23.06.2023 14:00

1,00 súbor podľa technickej špecifikácie, ks

670,68

558,90

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

25.05.2023 13:06

29.05.2023 13:30

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

30.05.2023 08:00

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 182
 41
 3
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
25.05.2023 16:19 - Vstupná ponuka 670,00 € Cena s DPH
25.05.2023 16:19 - Najvýhodnejšia ponuka 670,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS