• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    25.05.2023 10:53
  •    Predkladanie ponúk
    29.05.2023 11:00
  •    Ukončenie zákazky
    30.05.2023 08:24
  •    Zazmluvnenie zákazky
    30.05.2023 08:35

Detail zákazky Z20234679

  •    Vyhlásenie zákazky
    25.05.2023 10:53
  •    Predkladanie ponúk
    29.05.2023 11:00
  •    Ukončenie zákazky
    30.05.2023 08:24
  •    Zazmluvnenie zákazky
    30.05.2023 08:35

Základné údaje

Z20234679

OF-271800

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=7922080

Objednávateľ

00606723

Regionálny úrad verejného zdravotníctva so sídlom v Košiciach

Ipeľská 1, Košice, 04011, SVK

Dodávateľ

31576303

CANBERRA - PACKARD, s.r.o.

Vojtecha Tvrdého 790/13, Žilina, 01001, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Dozimetre

Dozimetre, Radiačné dozimetre, Presné laboratórne prístroje

  • 38527200-7 - Dozimetre
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Ručný prístroj na meranie príkonu priestorového dávkového ekvivalentu I.
Funkcia
Detektor pre meranie príkonu priestorového dávkového ekvivalentu  - meraná veličina H*(10)
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Množstvo ks 1
Rozsah pracovných teplôt °C -10 +40
Ochrana IP 67
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Efektívny merací rozsah od 100 nSv/hod do 1 mSv/h
Energetický merací rozsah od 59 keV do najmenej 1,5  MeV
Ovládanie Dotykový, dobre čitateľný displej väčších rozmerov
Možnosť obsluhovania v ochranných rukaviciach Áno
Alarm dávky a príkonu Áno, optický a akustický
Ukladanie nameraných dát Do internej pamäte
Softvér na komunikáciu s počítačom Áno
Zabudovaný GPS Áno
Pripájania externej sondy Áno
CE certifikát Áno
Platné schválenie typu Áno
Prvotné metrologické overenie Áno
Následného overovania na území Slovenskej republiky Áno
Záručná doba 24 mesiacov
Dodacia lehota do 12 týždňov
 2. Ručný prístroj na meranie príkonu priestorového dávkového ekvivalentu II.
Funkcia
Detektor pre meranie príkonu priestorového dávkového ekvivalentu  - meraná veličina H*(10)
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Množstvo ks 1
Rozsah pracovných teplôt °C -10 +40
Ochrana IP 67
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Efektívny merací rozsah od 100 nSv/hod do najmenej 1 Sv/h
Energetický merací rozsah od 59 keV do najmenej 1,5  MeV
Ovládanie Dotykový, dobre čitateľný displej väčších rozmerov
Možnosť obsluhovania v ochranných rukaviciach Áno
Alarm dávky a príkonu Áno, optický a akustický
Ukladanie nameraných dát Do internej pamäte
Softvér na komunikáciu s počítačom Áno
Zabudovaný GPS Áno
Pripájania externej sondy Áno
CE certifikát Áno
Platné schválenie typu Áno
Prvotné metrologické overenie Áno
Následného overovania na území Slovenskej republiky Áno
Záručná doba 24 mesiacov
Dodacia lehota do 12 týždňov
 3. Prenosné meradlo povrchovej kontaminácie.
Funkcia
Detektor s aktívnou meracou plochou najmenej 170 cm2, umožňujúci meranie kontaminácie rádionuklidmi emitujúcimi žiarenie alfa a beta (súčasne)
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Množstvo ks 1
Rozsah pracovných teplôt °C -20 +40
Hmotnosť s batériami kg 1,6
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Diskriminácia Alfa a Beta
Kalibračné faktory Pre najmenej 40 rádionuklidov
Ukladanie nameraných dát Do internej pamäte
Nastaviteľné prahy alarmu Áno
Meracie okienko vybavené ochrannou mriežkou Áno
Homogénna odozva po celom povrchu detektora Áno
Účinnosť pre Co-60 min 58%, pre Cs-137 min 71 % podľa STN ISO 7503-1
CE certifikát Áno
Platné schválenie typu Áno
Prvotné metrologické overenie Áno
Následného overovania na území Slovenskej republiky Áno
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
V prípade ak sa po uzatvorení tejto zmluvy preukáže,že na relevantnom trhu existuje cena za rovnaké alebo porovnateľné plnenie ako je obsiahnuté v tejto zmluve a dodávateľ už preukázateľne v minulosti  za takúto nižšiu cenu plnenie poskytol, resp. ešte stále poskytuje, pričom rozdiel medzi nižšou cenou a cenou podľa tejto zmluvy je viac ako 5% v neprospech ceny podľa tejto zmluvy, zaväzuje sa dodávateľ poskytnúť objednávateľovi pre takéto plnenie objednané po preukázaní tejto skutočnosti dodatočnú zľavu vo výške rozdielu medzi ním a poskytovanou cenou podľa tejto zmluvy a nižšou cenou.
Zmluvné strany sa dohodli, že dodávateľ nepostúpi pohľadávku z toho zmluvného vzťahu inému subjektu bez predchádzajúceho súhlasu objednávateľa. Písomná zmluva o postúpení pohľadávky dodávateľa inému subjektu bez predchádzajúceho súhlasu objednávateľa je podľa § 39 Občianskeho zákonníka neplatná.
Plnenie Zmluvy resp.Rámcovej dohody je možné len na základe objednávok vystavených objednávateľom na predmet zákazky. Objednávka môže obsahovať osobitné pokyny objednávateľa týkajúce sa formy, spôsobu, náležitostí a okolností plnenia objednávky a jeho dodania/poskytnutia, ako aj ďalších podmienok plnenia predmetu zmluvy.
Zmluva resp. Rámcová dohoda sa uzatvára na dobu určitú, a to odo dňa nadobudnutia jej účinnosti.
Objednávateľ požaduje do 3 dní od uzavretia zmluvy analýzu výslednej vysúťaženej ceny predmetu zákazky (všetkých jej položiek), v podobe merná jednotka, cena bez DPH za mernú jednotku, DPH za mernú jednotku, cena s DPH za mernú jednotku.
Objednávateľ požaduje od dodávateľa do 7 dní po uzatvorení zmluvy predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet predmetu zákazky .
Objednávateľ požaduje ako predmet zákazky tovar nový, nepoužívaný a nerepasovaný.
Objednávateľ požaduje dobu nástupu servisného technika k prípadnému servisnému zásahu do 48 hodín od nahlásenia.
Cena za predmet zákazky musí zahŕňať náklady spojené s dopravou, naložením a vyložením, inštaláciou a spustením do prevádzky ako aj zaškolením a všetky ďalšie možné náklady a poplatky spojené s dodávkou predmetu zákazky na miesto určenia
Objednávateľ požaduje predmet zákazky doručiť, zložiť, uložiť podľa pokynov pracovníka povereného objednávateľom na prebratie predmetu zákazky.
Objednávateľ požaduje predmet zákazky dodať podľa objednávky,rozpisu objednávateľa, poverenej osobe proti podpisu na dodacom liste, ktorý bude súčasťou faktúry.
Objednávateľ vyžaduje dodávku predmetu zákazky najneskôr do 12 týždňov  od doručenia objednávky, pokiaľ nie je dohodnuté inak na základe písomného vyžiadania zmeny termínu dodania.
Objednávateľ požaduje v prípade viacerých dodavok, aby každá dodávka bola fakturovaná samostatne na základe odberateľom podpísaného dodacieho listu.
Objednávateľ požaduje od dodávateľa aby s tovarom boli zaslané aj certifikáty kvality, technické listy, záručné listy, návody v SK a AJ jazyku.
Dodávateľ tovaru je povinný vystaviť faktúru za dodávku tovaru do 5 pracovných dní od dodania tovaru, avšak najneskôr do piateho pracovného dňa v mesiaci, následujúceho po dni dodania tovaru.
Objednávateľ požaduje faktúru zaslať osobitne na adresu objednávateľa, kde sa požaduje  predložiť rozpis sadzby DPH a ceny s DPH alebo bez DPH, ktorá ako údaj v zmluve chýba v prípade plnenia zahŕňajúce rôzne sadzby DPH
Objednávateľ požaduje, aby faktúra za dodanú časť predmetu plnenia obsahovala jednotkovú cenu každej položky bez DPH, sadzbu DPH a s DPH danej položky a celkovú cenu dodanej položky.
Fakturácia bude realizovaná na základe skutočného objemu predmetu zákazky resp. skutočného dodania predmetu zákazky alebo služieb.
Dodávateľ poskytne na predmet plnenia zmluvy záručnú dobu podľa obchodného zákonníka.
Predmetom reklamácie môže byť:  poškodené obaly prevozom, iné ako dohodnuté množstvá, samotné poškodenia tovarov, iné ako požadované vlastnosti, ktoré boli uvedené v technických špecifikáciách , iné ako dohodnuté farby, veľkosti,tvary, nedodržanie vyššie uvedených podmienok.
Reklamácia bude prebiehať písomnou formou alebo mailom, ktorú vyplní odberateľom poverená osoba. Tovar na reklamáciu bude osobitne zabalený a označený ako reklamácia a pripravený na prevzatie dodávateľom.
Dodávateľ je povinný reklamáciu vybaviť v čo najkratšom čase a  v prípade nevybavenia reklamácie v stanovenom dohodnutom termíne bude objednávateľ služby požadovať finančnú náhradu zo strany dodávateľa.
Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa uvedenej v Opisnom formulári sa bude považovať za závažné porušenie zmluvných podmienok.
Nedodržanie všeobecnej, funkčnej a technickej špecifikácie predmetu zmluvy je závažným porušením zmluvy a môže mať za následok odstúpenie objednávateľa od zmluvy a udelenie negatívnej referencie.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Ipeľská 1, Košice - mestská časť Západ, Košice II, Košický, Slovenská republika

05.06.2023 08:00 — 29.09.2023 23:59

1,00 Cena celkom

25 357,27

21 131,06

podľa opisného formulára

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

25.05.2023 10:53

29.05.2023 11:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

30.05.2023 08:00

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 214
 1
 1
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
25.05.2023 12:26 - Vstupná ponuka 25 357,27 € Cena s DPH
25.05.2023 12:26 - Najvýhodnejšia ponuka 25 357,27 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS