• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    25.05.2023 09:25
  •    Predkladanie ponúk
    30.05.2023 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    30.05.2023 10:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    30.05.2023 10:50

Detail zákazky Z20234670

  •    Vyhlásenie zákazky
    25.05.2023 09:25
  •    Predkladanie ponúk
    30.05.2023 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    30.05.2023 10:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    30.05.2023 10:50

Základné údaje

Z20234670

OF-272831

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=7922074

Objednávateľ

37831453

Základná škola s materskou školou, Jastrabá č. 188

Jastrabá 188, Jastrabá, 96701, SVK

Dodávateľ

50060872

MVM CEEnergy Slovakia s.r.o.

Ivánska cesta 30/B, Bratislava - mestská časť Ružinov, 82104, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Dodávka zemného plynu

zemný plyn, distribúcia zemného plynu, preprava plynu

  • 09123000-7 - Zemný plyn
  • 65200000-5 - Rozvod plynu a súvisiace služby
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Združená dodávka zemného plynu
Funkcia
Predmetom zákazky je dodanie zemného plynu, skoordinovanie a zabezpečenie prepravy a distribúcie plynu, resp. poskytovanie systémových služieb v kvalite garantovanej technickými podmienkami prevádzkovateľa distribučnej sústavy vrátane prevzatia zodpovednosti za odchýlku pre jednotlivé odberné miesta (ďalej aj "OM") objednávateľa od 01.08.2023 do 31.12.2025 vrátane. Tolerancia odberu ± 15 %.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Predpokladané zmluvné množstvo spotreby zemného plynu za 29 po sebe nasledujúcich mesiacov v kWh na odbernom mieste (od 01.08.2023 do 31.12.2025) kWh 514 000
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Počet odberných miest 1
Predpokladané zmluvné množstvo spotreby zemného plynu za 29 po sebe nasledujúcich mesiacov v kWh na  odbernom mieste 514 000
Špecifikácia odberného miesta ( OM )
Identifikácia OM1 -  názov / POD kód  / číslo odberného miesta Základná škola s materskou školou / SKSPPDIS07070005817 / 4101621301
Druh tarify M7
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
1. V tejto časti uvedené osobitné požiadavky na plnenie predmetu zmluvy tvoria súčasť Všeobecných zmluvných podmienok pre EKS (ďalej len "VZP") a Osobitných ustanovení o zákazkách na dodávku elektriny a plynu (ďalej len "OUEP"), ktoré sú uvedené v Obchodných podmienkach elektronického trhoviska (OPET).
2. V prípade rozporu so VZP a OUEP majú tieto osobitné požiadavky na plnenie predmetu zmluvy prednosť pred takými odlišnými ustanoveniami VZP a OUEP.
3. Predmet zmluvy:
3.1 Predmetom zmluvy je záväzok dodávateľa dodávať zemný plyn do odberného miesta objednávateľa za podmienok dohodnutých v zmluve, VZP a OUEP.
3.2 Dodávateľ sa zaväzuje zabezpečiť pravidelnú dodávku zemného plynu do odberného miesta objednávateľa po celú dobu trvania zmluvy, okrem prípadov prerušenia distribúcie plynu a prípadov vyššej moci.
3.3 Dodávateľ sa zaväzuje zabezpečiť pre objednávateľa prepravu plynu, distribúciu plynu, regulované distribučné služby od príslušného Prevádzkovateľa  distribučnej sústavy  a Prevádzkovateľa  distribučnej siete (ďalej  spolu alebo každý jednotlivo aj ako „PDS“), ku ktorej je odberné miesto odberateľa pripojené a ostatné súvisiace služby (Distribučné služby).
3.4 Dodávateľ garantuje okrem pravidelnej dodávky zemného plynu do odberného  miesta objednávateľa vrátane distribúcie a prepravy aj prevzatie zodpovednosti za odchýlku zodpovedajúcu technickým podmienkam prevádzkovateľa distribučnej siete, za dodržania právnych predpisov.
3.5 Dodávateľ sa zaväzuje bez prerušenia dodávať objednávateľovi dohodnuté množstvo zemného plynu v režime prenesenej zodpovednosti za odchýlku spotreby do jeho odberného miesta.
4. Miesto, čas a spôsob plnenia zmluvy:
4.1 Miestom plnenia  je  špecifikované odberné miesto objednávateľa. Technické údaje a identifikácia odberného  miesta objednávateľa (POD kódy) sú uvedené v Technickej špecifikácii.
4.2 Zmluva sa uzatvára na dobu určitú - 29 mesiacov, od 01.08.2023 do 31.12.2025 vrátane.
5. Cena:
5.1 Cena za plnenie je stanovená ako celková cena, ktorá musí zahŕňať cenu za dodávku plynu vrátane ceny a nákladov za prevzatie zodpovednosti za odchýlku, ceny za distribučné služby (prepravu plynu, distribúciu plynu, systémové služby a ostatné regulované položky), spotrebnú daň, počas celého zmluvného obdobia, vrátane DPH.
5.2 Dodávateľ nie je oprávnený účtovať objednávateľovi akékoľvek ďalšie poplatky súvisiace s dodávkou zemného plynu a poskytovanými distribučnými službami s výnimkou poplatkov súvisiacich s celoštátnymi legislatívnymi zmenami a rozhodnutiami ÚRSO.
5.3 Množstvo odobratého zemného plynu je predpokladané. Tolerančné pásmo odberu je ± 15% z predpokladaného zmluvného množstva.
6. Platobné a fakturačné podmienky:
6.1 Úhrada za odobratý zemný plyn sa uskutoční formou bezhotovostného platobného styku  s mesačnou zálohovou platbou pre odberné miesto objednávateľa na základe splátkového kalendára. Vyúčtovanie skutočnej spotreby zemného plynu bude raz ročne na základe odpočtu stavu plynomera na odbernom mieste.
6.2 Faktúra musí obsahovať všetky náležitosti v zmysle príslušných právnych predpisov. Splatnosť faktúr je 30 dní od jej doručenia objednávateľovi.
6.3 Ak vzniknú pri fakturácii chyby z dôvodu nesprávneho odpočtu, použitím nesprávnych konštánt, použitím nesprávnej sadzby, početnou chybou a pod., má objednávateľ a dodávateľ nárok na vyrovnanie nesprávne fakturovaných čiastok.
6.4 Ostatné platobné a fakturačné podmienky - v súlade s ustanoveniami OUEP.
7. Povinnosti dodávateľa:
7.1 Dodávateľ je držiteľom povolenia od Úradu pre reguláciu sieťových odvetví (ÚRSO) na podnikanie v energetike podľa zákona č. 251/2012 Z. z. v rozsahu predmetu zákazky, prípadne pôsobí na slovenskom trhu s platnou licenciou na dodávku zemného plynu a dodávateľ môže byť vyzvaný  objednávateľom po uzavretí zmluvy k preukázaniu tejto skutočnosti.
7.2 Dodávateľ má  PLATNÚ zmluvu na celé obdobie plnenia zákazky uzatvorenú s príslušným prevádzkovateľom distribučnej siete, prípadne rokuje  o uzatvorení zmluvy na toto obdobie s prevádzkovateľom distribučnej siete o prístupe do distribučnej siete, o distribúcii zemného plynu a poskytovaní podporných služieb v plynárstve. Dodávateľ môže byť vyzvaný objednávateľom po uzavretí zmluvy  k preukázaniu tejto skutočnosti.
7.3 Do 7 dní od uzatvorenia zmluvy na EKS dodávateľ predloží objednávateľovi: Podrobný rozpočet - štruktúru ceny t. z . podrobný spôsob výpočtu zmluvnej ceny a podrobnú špecifikáciu všetkých nákladových položiek, podľa ktorých stanovil cenu plnenia vo svojej ponuke. Z predloženého výpočtu musia byť jednoznačné všetky sadzby (€/mesiac, €/kWh), ktoré tvoria zmluvnú cenu, za použitú tarifu.
7.4 Porušenie povinností podľa bodu 7.1, 7.2 a 7.3 sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok.
8. Nový dodávateľ zabezpečí na svoje náklady všetky právne kroky s pôvodným dodávateľom pri odpojení a zapojení špecifikovaného odberného miesta objednávateľa v distribučnej sieti. Zmenu dodávateľa vybavuje nový dodávateľ na základe splnomocnenia.
9. Zmluva, VZP a OUEP majú prednosť pred všeobecnými zmluvnými podmienkami, resp. inými predpismi Dodávateľa.
10. Nedodržanie ktorejkoľvek požiadavky alebo povinnosti uvedenej v technickej špecifikácii alebo v osobitných požiadavkách na plnenie sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Jastrabá, Žiar nad Hronom, Banskobystrický, Slovenská republika

01.08.2023 00:00 — 31.12.2025 00:00

514 000,00 kWh

55 368,44

46 140,37

Ak dodávateľ predloží vlastný návrh plnenia, tento musí spĺňať všetky už uvedené osobitné požiadavky na plnenie v zákazke.

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

25.05.2023 09:25

30.05.2023 10:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

30.05.2023 10:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 165
 1
 1
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
30.05.2023 09:29 - Vstupná ponuka 52 161,11 € Cena s DPH
30.05.2023 09:29 - Najvýhodnejšia ponuka 52 161,11 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS