35919001
Národná diaľničná spoločnosť, a.s.
Dúbravská cesta 14, Bratislava, 84104, SVK
44020091
MB SERVIS, s.r.o.
Kostolecká 1242/19A, Moravany and Váhom, 92221, SVK
Nákup baranidla s príslušenstvom
Baranidlo
Tovar, Služba
1. Nákup baranidla s príslušenstvom
|
|
---|---|
Funkcia |
Pásové samohybné hydraulické baranidlo s príslušenstvom v počte 1 kus, nové, nepoužívané, rok výroby 2023, nie staršie, slúžiace na zatĺkanie zvodidlových stĺpikov, na vyťahovanie starých poškodených stĺpikov a záchytných zabezpečovacích systémov na diaľniciach a rýchlostných cestách v Slovenskej republike (ďalej len „SR“), určené pre Stredisko špecializovaných činností Čadca (ďalej len „miesto dodania“). |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Baranidlo s príslušenstvom | ks | 1 | ||
Celková hmotnosť baranidla | kg | 3900 | 4100 | |
Dĺžka podvozku | mm | 2400 | ||
Šírka podvozku | mm | 2150 | ||
Šírka pásu | mm | 280 | ||
Výška stroja v prepravnej polohe | mm | 2850 | ||
Výkon motora | kW | 35 | ||
Hlučnosť pri min. 2600 ot. | dB | 100 | ||
Objem palivovej nádrže baranidla | l | 60 | ||
Objem olejovej nádrže baranidla | l | 160 | ||
Elektrický systém baranidla | V | 12 | ||
Energia úderu baranidla | J | 950 | ||
Frekvencia úderu baranidla | údery/min. | 600 | 1500 | |
Bočný dosah baranidla | mm | 1600 | ||
Maximálny tlak oleja | MPa | 18 | ||
Prietok hydraulického oleja | l/min. | 60 | 95 | |
Sklon natĺkaného stĺpika - priečny | ° | 2,9 | ||
Sklon natĺkaného stĺpika - pozdĺžny | ° | 14 | ||
Šírka natĺkaného stĺpika | mm | 180 | ||
Hĺbka natĺkaného stĺpika | mm | 180 | ||
Výška natĺkaného stĺpika | mm | 2800 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Palivo | nafta motorová |
Výstražný maják LED | v cene |
Štandardná narážacia hlava pre stĺpiky profilu UE 100 a U 140 | v cene |
Súprava na vyťahovanie stĺpikov | v cene |
Vŕtacie zariadenie Augertorque 2500 (alebo ekvivalent) + vrták 300 mm + predĺženie 1m | v cene |
Diaľkové ovládanie podvozku | v cene |
Farba stroja - oranžová cestárska RAL2011 s bezpečnostným šrafovaním okrajových častí v zmysle všeobecne platných právnych predpisov a noriem v kombinácii odtieňov biela a červená v SR | v cene |
Doba dodania predmetu zákazky od účinnosti Kúpnej zmluvy | do 9 mesiacov |
Dodanie baranidla s príslušenstvom v rámci SR na miesto dodania | v cene |
Záruka v zmysle platných právnych predpisov na komplet baranidlo s príslušenstvom od podpisu preberacieho protokolu Objednávateľom | 24 (dvadsaťštyri) mesiacov |
Odskúšanie a spustenie do prevádzky Dodávateľom | v cene |
Zaškolenie obsluhy min. 3 pracovníkov v časovom rozsahu 2 hodiny s vystavením protokolu o zaškolení | v cene |
Certifikáty, schválenia, návod na obsluhu a iné dokumenty potrebné na prevádzku v SR v čase dodania | v cene |
Názov |
I.PLNENIE |
I.1 Nákup nového, nepoužitého baranidla s príslušenstvom (ďalej len „stroj“ alebo aj „predmet plnenia“) v súlade s Opisným formulárom, spôsobilého na prevádzku v zmysle všeobecne záväzných právnych predpisov SR a Európskej únie (ďalej len „EÚ“). |
I.2 Dodávateľ sa zaväzuje dodať stroj do 9 (deväť) mesiacov od účinnosti Kúpnej zmluvy (ďalej len „zmluva“). |
I.3 Dodávateľ dodá stroj, vrátane dopravy na miesto dodania, ak sa s Objednávateľom nedohodne inak. Dodávateľ je povinný oznámiť osobe oprávnenej prevziať stroj za Objednávateľa, minimálne 5 (päť) pracovných dní pred dodaním predmetu plnenia, e-mailom presný termín jeho dodania. Za Objednávateľa je na mieste dodania oprávnený prevziať a podpísať preberací protokol vedúci príslušného strediska alebo ním poverený vedúci oddelenia strojno-mechanizačného. |
I.4 Dodávateľ dodá stroj vrátane zaškolenia najmenej 3 (troch) pracovníkov Objednávateľa v časovom rozsahu 2 hodiny s vystavením protokolu o zaškolení. |
I.5 Dodávateľ vyhotoví a dodá najneskôr v deň dodania stroja písomnú dokumentáciu súvisiacu so strojom, a to najmä: preberací protokol, protokol o zaškolení obsluhy, návod na obsluhu a údržbu, záručný list, servisná knižka, COC (Certificate Of Conformity), technické osvedčenie vozidla v slovenskom jazyku vydané príslušným úradom v SR, základný technický opis, a iné dokumenty súvisiace s predmetom zmluvy v slovenskom alebo českom jazyku v zmysle všeobecne záväzných právnych predpisov SR, výbavu a príslušenstvo v rozsahu technickej špecifikácie. |
I.6 Dodávateľ do 5 (piatich) pracovných dní od uzavretia zmluvy predloží Objednávateľovi: |
a. vyplnenú Prílohu č. 1 k Opisnému formuláru vychádzajúcu z celkovej ceny stroja v zmysle bodu 2.2 Funkčná a technická špecifikácia, pričom Dodávateľ zodpovedá za to, že celková cena z Elektronického kontraktačného systému je totožná s celkovou cenou z Prílohy č. 1 a Prílohy č. 2 k Opisnému formuláru; |
b. podrobnú funkčnú a technickú špecifikáciu stroja v rozsahu Opisného formulára a propagačných materiálov zverejňovaných výrobcom danej značky stroja s uvedením presného názvu (obchodnej značky a typu) výrobku vrátane rozpisu ceny bez DPH, sadzby DPH a ceny s DPH; |
c. potvrdenie o autorizovanom obchodnom zastúpení vydané výrobcom alebo zástupcom výrobcu pre danú značku stroja; |
d. doklad a podmienky poskytovaného autorizovaného servisu výrobcom alebo zástupcom výrobcu pre danú značku stroja, v ktorom sa budú uskutočňovať všetky servisné prehliadky a opravy, vrátane dodania náhradných dielov pre danú značku stroja po dobu plynutia záručnej doby stroja; |
I.7 Objednávateľ požaduje, aby stroj spĺňal ďalšie, aj v opisnom formulári nemenované, podmienky vyplývajúce zo všeobecne záväzných a platných právnych noriem SR a EÚ, vzťahujúce sa na stroj, ak sú podľa danej úpravy požadované. |
I.8 Objednávateľ požaduje zo strany Dodávateľa zabezpečiť bezplatný záručný servis stroja, vrátane dodania náhradných dielov v rámci záručnej doby, a to 24 (dvadsaťštyri) mesiacov od podpisu preberacieho protokolu Objednávateľom. Servis, v ktorom sa budú uskutočňovať všetky servisné prehliadky odporúčané výrobcom, opravy na požiadanie po dobu trvania záručnej doby, ako aj riešenia reklamácií počas trvania záručnej doby, všetky vykonané opravy vrátane servisných prehliadok odporúčané výrobcom počas trvania záručnej doby, je povinný Dodávateľ uviesť v preberacom protokole. ..... |
..... Pre vylúčenie pochybností sa uvádza, že servis (sieť servisov) stroja nemusí byť vo vlastníctve Dodávateľa, musí však byť autorizovaným servisom oprávneným prijať a vybaviť všetky reklamácie Objednávateľa týkajúce sa stroja, poskytovať autorizované servisné služby a zabezpečiť dodanie náhradných dielov stroja pre Objednávateľa. |
II. CENA |
II.1 Cena za stroj musí byť stanovená v zmysle zákona Národnej rady slovenskej republiky, č. 18/1996 Z. z. o cenách v znení neskorších predpisov, vyhlášky Ministerstva financií SR č. 87/1996 Z. z., ktorou sa vykonáva zákon o cenách v znení neskorších predpisov. |
II.2 V cene musia byť zahrnuté všetky náklady súvisiace priamo či nepriamo s predmetom zmluvy. Uchádzač je povinný oceniť všetky položky v Prílohe č. 1 – Špecifikácia ceny primeranou jednotkovou cenou. Uchádzač vyplní všetky jednotkové ceny v € bez DPH maximálne na dve desatinné miesta. Úspešný uchádzač predloží ceny v elektronickej forme so zabudovanou matematikou (vo formáte Microsoft Excel *.xls/*.xlsx a PDF.). |
II.3 V cene bude zahrnuté zaškolenie min. 3 (troch) pracovníkov Objednávateľa v časovom rozsahu 2 hodiny s vystavením protokolu o zaškolení. |
II.4 Celková cena stroja v zmysle tejto zmluvy bude tvorená ako sú súčet súčinov prijatých jednotkových cien a počtu merných jednotiek, v rámci ktorej sú zahrnuté dopravné náklady a poskytovanie všetkých služieb priamo súvisiacich s dodaním stroja. |
II.5 Cena za dodanie stroja je konečná a obsahuje všetky náklady Dodávateľa vrátane primeraného zisku. |
II.6 K cene bude účtovaná daň z pridanej hodnoty (ďalej len „DPH“) v zmysle platných právnych predpisov SR, účinných v čase trvania Zmluvy. |
II.7 V prípade, ak je Dodávateľ v postavení zahraničnej osoby, riadi sa zákonom SR č. 222/2004 Z. z. o dani z pridanej hodnoty v znení neskorších predpisov. |
II.8 Jednotkové ceny z Prílohy č. 1 – Špecifikácia ceny k Opisnému formuláru sú pevné a nemenné počas doby trvania Zmluvy. |
III. PLATOBNÉ PODMIENKY |
III.1 Splatnosť faktúry je 30 (tridsať) kalendárnych dní odo dňa jej doručenia Objednávateľovi. Prílohu faktúry tvorí Protokol o odovzdaní a prevzatí podvozkov a protokol o zaškolení zamestnancov Objednávateľa. Dodávateľ sa zaväzuje poslať vyhotovenú faktúru, vrátane príloh v listinnej podobe doporučene poštou na adresu sídla Objednávateľa a to bezodkladne po jej vyhotovení. Faktúra musí obsahovať obligatórne náležitosti podľa § 74 ods. 1 zákona č. 222/2004 Z. z. o dani z pridanej hodnoty v znení neskorších predpisov, musia k nej byť priložené požadované prílohy. ..... |
..... Ak faktúra nebude obsahovať uvedené údaje alebo k nej nebudú priložené požadované prílohy, Objednávateľ je oprávnený takúto faktúru vrátiť Dodávateľovi spolu s označením nedostatkov, pre ktoré bola vrátená. V tomto prípade sa plynutie lehoty splatnosti takejto faktúry prerušuje a nová lehota splatnosti začne plynúť dňom nasledujúcim po dni doporučeného doručenia opravenej alebo doplnenej faktúry. |
III.2 Úhrada Celkovej ceny stroja bude Objednávateľom realizovaná jednorazovo, formou bezhotovostného platobného styku, po protokolárnom prevzatí stroja bez vád a nedorobkov, na základe Dodávateľom vyhotovenej a doručenej faktúry s prílohami. |
IV. ZÁRUČNÁ DOBA A ZODPOVEDNOSŤ ZA VADY |
IV. 1 Záručná doba je 24 (dvadsaťštyri) mesiacov v zmysle platných právnych predpisov SR a plynie odo dňa podpísania protokolu o zaškolení obsluhy Objednávateľom s uvedením do prevádzky servisným technikom Dodávateľa a podpísania preberacieho protokolu oboma zmluvnými stranami. |
IV.2 V prípade, ak má stroj vady je Dodávateľ povinný stroj prevziať na Objednávateľom elektronicky vopred určenom mieste, čase na náklady Dodávateľa. |
IV.3 V prípade zistenia chyby, resp. nedostatku stroja do 14 (štrnástich) kalendárnych dní od jeho prevzatia, je Dodávateľ povinný vymeniť chybný stroj rovnakých parametrov za bezchybný. |
IV.4 Pri uplatnení reklamácie je Dodávateľ povinný stroj prevziať z vopred určeného miesta, kde sa stroj nachádza a po vykonaní záručnej opravy dodať späť na vopred určené miesto na vlastné náklady, pokiaľ sa Objednávateľ a Dodávateľ nedohodnú inak. |
IV.5 Objednávateľ si vyhradzuje právo neprevziať stroj, neuhradiť dohodnutú cenu a nepodpísať preberací protokol, pokiaľ stroj nebude bez vád alebo nedorobkov, nebude kompletný a nebude plne funkčný. |
IV.6 Zároveň má Objednávateľ popri vyššie uvedených právach aj právo na náhradu škody, a to v plnej výške, ktorá mu v dôsledku porušenia povinností Dodávateľa vznikne. |
V. ODSTÚPENIE OD ZMLUVY, PODSTATNÉ PORUŠENIE ZMLUVY, ZMLUVNÁ POKUTA |
V.1 V prípade nedodržania funkčných/technických parametrov stroja, uvedených v technickej špecifikácii / opisnom formulári / v zmluve a podľa požiadaviek Objednávateľa, bude toto konanie Dodávateľa považované za podstatné porušenie zmluvy a Objednávateľ má právo odstúpiť od zmluvy v zmysle Obchodných podmienok elektronickej platformy / Všeobecných zmluvných podmienok (OPEP) a to bez akýchkoľvek ďalších nárokov Dodávateľa. ..... |
..... V prípade nedodržania akejkoľvek podmienky zmluvy / požiadavky Objednávateľa v súlade so zmluvou / opisným formulárom, bude toto konanie Dodávateľa považované za podstatné porušenie zmluvy a Objednávateľ má právo odstúpiť od zmluvy v zmysle Obchodných podmienok elektronickej platformy / Všeobecných zmluvných podmienok (OPEP), a to bez akýchkoľvek ďalších nárokov Dodávateľa. |
VI. ĎALŠIE USTANOVENIA |
VI.1 Dodávateľ je povinný preukázať, že spĺňa všetky podmienky požadované podľa § 32 ods. 1 zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov (ďalej len „ZoVO“), a to dokladmi podľa § 32 ods. 2 ZoVO, v lehote do 5 (piatich) pracovných dní odo dňa vygenerovania zmluvy na Trhovisku, ak splnenie všetkých podmienok už nevyplýva z doplnenia dokladov do zoznamu hospodárskych subjektov, ktorý je vedený Úradom pre verejné obstarávanie. |
VI.2 Doklady podľa § 32 ods. 2 písm. e) a f) ZoVO (pokiaľ už nie sú uvedené v informačných systémoch verejnej správy) Dodávateľ predloží Objednávateľovi, ako originál, alebo jeho úradne overenú fotokópiu. |
VI.3 Pokiaľ výpis z obchodného registra predložený k zápisu do zoznamu hospodárskych subjektov nezodpovedá aktuálnemu stavu, je Dodávateľ povinný predložiť Objednávateľovi aktuálny výpis z obchodného registra, v lehote do 5 (piatich) pracovných dní odo dňa vygenerovania zmluvy na Trhovisku. |
VI.4 Súčasťou tohto Opisného formulára je Príloha č. 1 – Špecifikácia ceny a Príloha č. 2 – Návrh na plnenie kritérií. |
VI.5 Podmienky výslovne neupravené v predmete zákazky, resp. v zmluve sa spravujú 2. časťou „VŠEOBECNÉ ZMLUVNÉ PODMIENKY“ platných OPEP. |
Názov | Veľkosť (bajtov) | Dátum vytvorenia |
---|
A. Hlinku 2549, Čadca, Čadca, Žilinský, Slovenská republika
05.03.2024 12:00
1,00 ks
116 900,00
116 900,00
V zmysle opisného formulára.
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena bez DPH | € | Menšia | 100 |
25.05.2023 08:18
02.06.2023 09:15
02.06.2023 09:30
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
01.06.2023 15:48 - Vstupná ponuka | 116 900,00 | € | Cena bez DPH |
01.06.2023 15:48 - Najvýhodnejšia ponuka | 116 900,00 | € | Cena bez DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: