• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    25.05.2023 08:18
  •    Predkladanie ponúk
    02.06.2023 09:15
  •    Ukončenie zákazky
    02.06.2023 09:54
  •    Zazmluvnenie zákazky
    02.06.2023 10:05

Detail zákazky Z20234662

  •    Vyhlásenie zákazky
    25.05.2023 08:18
  •    Predkladanie ponúk
    02.06.2023 09:15
  •    Ukončenie zákazky
    02.06.2023 09:54
  •    Zazmluvnenie zákazky
    02.06.2023 10:05

Základné údaje

Z20234662

OF-272416

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=7940882

Objednávateľ

35919001

Národná diaľničná spoločnosť, a.s.

Dúbravská cesta 14, Bratislava, 84104, SVK

Dodávateľ

44020091

MB SERVIS, s.r.o.

Kostolecká 1242/19A, Moravany and Váhom, 92221, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Nákup baranidla s príslušenstvom

Baranidlo

  • 43311000-6 - Baranidlá
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Nákup baranidla s príslušenstvom
Funkcia
Pásové samohybné hydraulické baranidlo s príslušenstvom v počte 1 kus, nové, nepoužívané, rok výroby 2023, nie staršie, slúžiace na zatĺkanie zvodidlových stĺpikov, na vyťahovanie starých poškodených stĺpikov a záchytných zabezpečovacích systémov na diaľniciach a rýchlostných cestách v Slovenskej republike (ďalej len „SR“), určené pre Stredisko špecializovaných činností Čadca (ďalej len „miesto dodania“).
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Baranidlo s príslušenstvom ks 1
Celková hmotnosť baranidla kg 3900 4100
Dĺžka podvozku mm 2400
Šírka podvozku mm 2150
Šírka pásu mm 280
Výška stroja v prepravnej polohe mm 2850
Výkon motora kW 35
Hlučnosť pri min. 2600 ot. dB 100
Objem palivovej nádrže baranidla l 60
Objem olejovej nádrže baranidla l 160
Elektrický systém baranidla V 12
Energia úderu baranidla J 950
Frekvencia úderu baranidla údery/min. 600 1500
Bočný dosah baranidla mm 1600
Maximálny tlak oleja MPa 18
Prietok hydraulického oleja l/min. 60 95
Sklon natĺkaného stĺpika - priečny ° 2,9
Sklon natĺkaného stĺpika - pozdĺžny ° 14
Šírka natĺkaného stĺpika mm 180
Hĺbka natĺkaného stĺpika mm 180
Výška natĺkaného stĺpika mm 2800
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Palivo nafta motorová
Výstražný maják LED v cene
Štandardná narážacia hlava pre stĺpiky profilu UE 100 a U 140 v cene
Súprava na vyťahovanie stĺpikov v cene
Vŕtacie zariadenie Augertorque 2500 (alebo ekvivalent) + vrták 300 mm + predĺženie 1m v cene
Diaľkové ovládanie podvozku v cene
Farba stroja - oranžová cestárska RAL2011 s bezpečnostným šrafovaním okrajových častí v zmysle všeobecne platných právnych predpisov a noriem v kombinácii odtieňov biela a červená v SR v cene
Doba dodania predmetu zákazky od účinnosti Kúpnej zmluvy do 9 mesiacov
Dodanie baranidla s príslušenstvom v rámci SR na miesto dodania v cene
Záruka v zmysle platných právnych predpisov na komplet baranidlo s príslušenstvom od podpisu preberacieho protokolu Objednávateľom 24 (dvadsaťštyri) mesiacov
Odskúšanie a spustenie do prevádzky Dodávateľom v cene
Zaškolenie obsluhy min. 3 pracovníkov v časovom rozsahu 2 hodiny s vystavením protokolu o zaškolení v cene
Certifikáty, schválenia, návod na obsluhu a iné dokumenty potrebné na prevádzku v SR v čase dodania v cene
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
I.PLNENIE
I.1 Nákup nového, nepoužitého baranidla s príslušenstvom (ďalej len „stroj“ alebo aj „predmet plnenia“) v súlade s Opisným formulárom, spôsobilého na prevádzku v zmysle všeobecne záväzných právnych predpisov SR a Európskej únie (ďalej len „EÚ“).
I.2 Dodávateľ sa zaväzuje dodať stroj do 9 (deväť) mesiacov od účinnosti Kúpnej zmluvy (ďalej len „zmluva“).
I.3 Dodávateľ dodá stroj, vrátane dopravy na miesto dodania, ak sa s Objednávateľom nedohodne inak. Dodávateľ je povinný oznámiť osobe oprávnenej prevziať stroj za Objednávateľa, minimálne 5 (päť) pracovných dní pred dodaním predmetu plnenia, e-mailom presný termín jeho dodania. Za Objednávateľa je na mieste dodania oprávnený prevziať a podpísať preberací protokol vedúci príslušného strediska alebo ním poverený vedúci oddelenia strojno-mechanizačného.
I.4 Dodávateľ dodá stroj vrátane zaškolenia najmenej 3 (troch) pracovníkov Objednávateľa v časovom rozsahu 2 hodiny s vystavením protokolu o zaškolení.
I.5 Dodávateľ vyhotoví a dodá najneskôr v deň dodania stroja písomnú dokumentáciu súvisiacu so strojom, a to najmä: preberací protokol, protokol o zaškolení obsluhy, návod na obsluhu a údržbu, záručný list, servisná knižka, COC (Certificate Of Conformity), technické osvedčenie vozidla v slovenskom jazyku vydané príslušným úradom v SR, základný technický opis, a iné dokumenty súvisiace s predmetom zmluvy v slovenskom alebo českom jazyku v zmysle všeobecne záväzných právnych predpisov SR, výbavu a príslušenstvo v rozsahu technickej špecifikácie.
I.6 Dodávateľ do 5 (piatich) pracovných dní od uzavretia zmluvy predloží Objednávateľovi:
a. vyplnenú Prílohu č. 1 k Opisnému formuláru vychádzajúcu z celkovej ceny stroja v zmysle bodu 2.2 Funkčná a technická špecifikácia, pričom Dodávateľ zodpovedá za to, že celková cena z Elektronického kontraktačného systému je totožná s celkovou cenou z Prílohy č. 1 a Prílohy č. 2 k Opisnému formuláru;
b. podrobnú funkčnú a technickú špecifikáciu stroja v rozsahu Opisného formulára a propagačných materiálov zverejňovaných výrobcom danej značky stroja s uvedením presného názvu (obchodnej značky a typu) výrobku vrátane rozpisu ceny bez DPH, sadzby DPH a ceny s DPH;
c. potvrdenie o autorizovanom obchodnom zastúpení vydané výrobcom alebo zástupcom výrobcu pre danú značku stroja;
d. doklad a podmienky poskytovaného autorizovaného servisu výrobcom alebo zástupcom výrobcu pre danú značku stroja, v ktorom sa budú uskutočňovať všetky servisné prehliadky a opravy, vrátane dodania náhradných dielov pre danú značku stroja po dobu plynutia záručnej doby stroja;
I.7 Objednávateľ požaduje, aby stroj spĺňal ďalšie, aj v opisnom formulári nemenované, podmienky vyplývajúce zo všeobecne záväzných a platných právnych noriem SR a EÚ, vzťahujúce sa na stroj, ak sú podľa danej úpravy požadované.
I.8 Objednávateľ požaduje zo strany Dodávateľa zabezpečiť bezplatný záručný servis stroja, vrátane dodania náhradných dielov v rámci záručnej doby, a to 24 (dvadsaťštyri) mesiacov od podpisu preberacieho protokolu Objednávateľom. Servis, v ktorom sa budú uskutočňovať všetky servisné prehliadky odporúčané výrobcom, opravy na požiadanie po dobu trvania záručnej doby, ako aj riešenia reklamácií počas trvania záručnej doby, všetky vykonané opravy vrátane servisných prehliadok odporúčané výrobcom počas trvania záručnej doby, je povinný Dodávateľ uviesť v preberacom protokole. .....
..... Pre vylúčenie pochybností sa uvádza, že servis (sieť servisov) stroja nemusí byť vo vlastníctve Dodávateľa, musí však byť autorizovaným servisom oprávneným prijať a vybaviť všetky reklamácie Objednávateľa týkajúce sa stroja, poskytovať autorizované servisné služby a zabezpečiť dodanie náhradných dielov stroja pre Objednávateľa.
II. CENA
II.1 Cena za stroj musí byť stanovená v zmysle zákona Národnej rady slovenskej republiky, č. 18/1996 Z. z. o cenách v znení neskorších predpisov, vyhlášky Ministerstva financií SR č. 87/1996 Z. z., ktorou sa vykonáva zákon o cenách v znení neskorších predpisov.
II.2 V cene musia byť zahrnuté všetky náklady súvisiace priamo či nepriamo s predmetom zmluvy. Uchádzač je povinný oceniť všetky položky v Prílohe č. 1 – Špecifikácia ceny primeranou jednotkovou cenou. Uchádzač vyplní všetky jednotkové ceny v € bez DPH maximálne na dve desatinné miesta. Úspešný uchádzač predloží ceny v elektronickej forme so zabudovanou matematikou (vo formáte Microsoft Excel *.xls/*.xlsx a PDF.).
II.3 V cene bude zahrnuté zaškolenie min. 3 (troch) pracovníkov Objednávateľa v časovom rozsahu 2 hodiny s vystavením protokolu o zaškolení.
II.4 Celková cena stroja v zmysle tejto zmluvy bude tvorená ako sú súčet súčinov prijatých jednotkových cien a počtu merných jednotiek, v rámci ktorej sú zahrnuté dopravné náklady a poskytovanie všetkých služieb priamo súvisiacich s dodaním stroja.
II.5 Cena za dodanie stroja je konečná a obsahuje všetky náklady Dodávateľa vrátane primeraného zisku.
II.6 K cene bude účtovaná daň z pridanej hodnoty (ďalej len „DPH“) v zmysle platných právnych predpisov SR, účinných v čase trvania Zmluvy.
II.7 V prípade, ak je Dodávateľ v postavení zahraničnej osoby, riadi sa zákonom SR č. 222/2004 Z. z. o dani z pridanej hodnoty v znení neskorších predpisov.
II.8 Jednotkové ceny z Prílohy č. 1 – Špecifikácia ceny k Opisnému formuláru sú pevné a nemenné počas doby trvania Zmluvy.
III. PLATOBNÉ PODMIENKY
III.1 Splatnosť faktúry je 30 (tridsať) kalendárnych dní odo dňa jej doručenia Objednávateľovi. Prílohu faktúry tvorí Protokol o odovzdaní a prevzatí podvozkov a protokol o zaškolení zamestnancov Objednávateľa. Dodávateľ sa zaväzuje poslať vyhotovenú faktúru, vrátane príloh v listinnej podobe doporučene poštou na adresu sídla Objednávateľa a to bezodkladne po jej vyhotovení. Faktúra musí obsahovať obligatórne náležitosti podľa § 74 ods. 1 zákona č. 222/2004 Z. z. o dani z pridanej hodnoty v znení neskorších predpisov, musia k nej byť priložené požadované prílohy. .....
..... Ak faktúra nebude obsahovať uvedené údaje alebo k nej nebudú priložené požadované prílohy, Objednávateľ je oprávnený takúto faktúru vrátiť Dodávateľovi spolu s označením nedostatkov, pre ktoré bola vrátená. V tomto prípade sa plynutie lehoty splatnosti takejto faktúry prerušuje a nová lehota splatnosti začne plynúť dňom nasledujúcim po dni doporučeného doručenia opravenej alebo doplnenej faktúry.
III.2 Úhrada Celkovej ceny stroja bude Objednávateľom realizovaná jednorazovo, formou bezhotovostného platobného styku, po protokolárnom prevzatí stroja bez vád a nedorobkov, na základe Dodávateľom vyhotovenej a doručenej faktúry s prílohami.
IV. ZÁRUČNÁ DOBA A ZODPOVEDNOSŤ ZA VADY
IV. 1 Záručná doba je 24 (dvadsaťštyri) mesiacov v zmysle platných právnych predpisov SR a plynie odo dňa podpísania protokolu o zaškolení obsluhy Objednávateľom s uvedením do prevádzky servisným technikom Dodávateľa a podpísania preberacieho protokolu oboma zmluvnými stranami.
IV.2 V prípade, ak má stroj vady je Dodávateľ povinný stroj prevziať na Objednávateľom elektronicky vopred určenom mieste, čase na náklady Dodávateľa.
IV.3 V prípade zistenia chyby, resp. nedostatku stroja do 14 (štrnástich) kalendárnych dní od jeho prevzatia, je Dodávateľ povinný vymeniť chybný stroj rovnakých parametrov za bezchybný.
IV.4 Pri uplatnení reklamácie je Dodávateľ povinný stroj prevziať z vopred určeného miesta, kde sa stroj nachádza a po vykonaní záručnej opravy dodať späť na vopred určené miesto na vlastné náklady, pokiaľ sa Objednávateľ a Dodávateľ nedohodnú inak.
IV.5 Objednávateľ si vyhradzuje právo neprevziať stroj, neuhradiť dohodnutú cenu a nepodpísať preberací protokol, pokiaľ stroj nebude bez vád alebo nedorobkov, nebude kompletný a nebude plne funkčný.
IV.6 Zároveň má Objednávateľ popri vyššie uvedených právach aj právo na náhradu škody, a to v plnej výške, ktorá mu v dôsledku porušenia povinností Dodávateľa vznikne.
V. ODSTÚPENIE OD ZMLUVY, PODSTATNÉ PORUŠENIE ZMLUVY, ZMLUVNÁ POKUTA
V.1 V prípade nedodržania funkčných/technických parametrov stroja, uvedených v technickej špecifikácii / opisnom formulári / v zmluve a podľa požiadaviek Objednávateľa, bude toto konanie Dodávateľa považované za podstatné porušenie zmluvy a Objednávateľ má právo odstúpiť od zmluvy v zmysle Obchodných podmienok elektronickej platformy / Všeobecných zmluvných podmienok (OPEP) a to bez akýchkoľvek ďalších nárokov Dodávateľa. .....
..... V prípade nedodržania akejkoľvek podmienky zmluvy / požiadavky Objednávateľa v súlade so zmluvou / opisným formulárom, bude toto konanie Dodávateľa považované za podstatné porušenie zmluvy a Objednávateľ má právo odstúpiť od zmluvy v zmysle Obchodných podmienok elektronickej platformy / Všeobecných zmluvných podmienok (OPEP), a to bez akýchkoľvek ďalších nárokov Dodávateľa.
VI. ĎALŠIE USTANOVENIA
VI.1 Dodávateľ je povinný preukázať, že spĺňa všetky podmienky požadované podľa § 32 ods. 1 zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov (ďalej len „ZoVO“), a to dokladmi podľa § 32 ods. 2 ZoVO, v lehote do 5 (piatich) pracovných dní odo dňa vygenerovania zmluvy na Trhovisku, ak splnenie všetkých podmienok už nevyplýva z doplnenia dokladov do zoznamu hospodárskych subjektov, ktorý je vedený Úradom pre verejné obstarávanie.
VI.2 Doklady podľa § 32 ods. 2 písm. e) a f) ZoVO (pokiaľ už nie sú uvedené v informačných systémoch verejnej správy) Dodávateľ predloží Objednávateľovi, ako originál, alebo jeho úradne overenú fotokópiu.
VI.3 Pokiaľ výpis z obchodného registra predložený k zápisu do zoznamu hospodárskych subjektov nezodpovedá aktuálnemu stavu, je Dodávateľ povinný predložiť Objednávateľovi aktuálny výpis z obchodného registra, v lehote do 5 (piatich) pracovných dní odo dňa vygenerovania zmluvy na Trhovisku.
VI.4 Súčasťou tohto Opisného formulára je Príloha č. 1 – Špecifikácia ceny a Príloha č. 2 – Návrh na plnenie kritérií.
VI.5 Podmienky výslovne neupravené v predmete zákazky, resp. v zmluve sa spravujú 2. časťou „VŠEOBECNÉ ZMLUVNÉ PODMIENKY“ platných OPEP.
Prílohy
Názov Veľkosť (bajtov) Dátum vytvorenia

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

A. Hlinku 2549, Čadca, Čadca, Žilinský, Slovenská republika

05.03.2024 12:00

1,00 ks

116 900,00

116 900,00

V zmysle opisného formulára.

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

25.05.2023 08:18

02.06.2023 09:15

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

02.06.2023 09:30

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 122
 1
 1
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
01.06.2023 15:48 - Vstupná ponuka 116 900,00 € Cena bez DPH
01.06.2023 15:48 - Najvýhodnejšia ponuka 116 900,00 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS