• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    25.05.2023 08:40
  •    Predkladanie ponúk
    01.06.2023 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    01.06.2023 10:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    01.06.2023 10:50

Detail zákazky Z20234660

  •    Vyhlásenie zákazky
    25.05.2023 08:40
  •    Predkladanie ponúk
    01.06.2023 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    01.06.2023 10:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    01.06.2023 10:50

Základné údaje

Z20234660

OF-271413

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=7935341

Objednávateľ

30794536

Ústredie práce, sociálnych vecí a rodiny

Špitálska 8, Bratislava, 81267, SVK

Dodávateľ

43872930

iServices s. r. o.

Strojnícka 2979/34, Bratislava - mestská časť Ružinov, 85105, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Licencie produktov ESET - predĺženie o jeden rok

predĺženie licencie, antivírusový softvér, ESET Endpoint Security, ESET Endpoint Antivirus, ESET Mail Security, ochrana počítačov

  • 48761000-0 - Antivírusový softvérový balík

Tovar

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Licencia 1 – Produktový balík ESET Endpoint Protection Standard - vernostná licencia
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
počet ks 13000
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Dĺžka trvania licenčného obdobia každej licencie vrátane automatických aktualizácií 12 mesiacov
 2. Licencia 2 – Produktový balík ESET Endpoint Protection Advanced - vernostná licencia
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
počet ks 850
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Dĺžka trvania licenčného obdobia každej licencie vrátane automatických aktualizácií 12 mesiacov
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Predĺženie licencií produktov ESET o jeden rok pre stolové počítače, prenosné počítače a súborové servery (od 20.06.2023 do 19.06.2024)
Pri predĺžení licencií produktov ESET musí mať dodávateľ v čase uzavretia zmluvy platný certifikát ZLATÉHO alebo PLATINOVÉHO PARTNERA spoločnosti ESET (pokiaľ nie je dodávateľom priamo spoločnosť ESET).
Pri predĺžení licencií produktov ESET sa požaduje zachovanie pôvodného mena a hesla (resp. licenčného kľúča) pre vernostnú licenciu a poskytnutie vernostnej zľavy pre subjekty štátnej správy.
Dodávateľ je povinný preukázať Objednávateľovi, že zamestnáva aspoň 4 osoby s platnou technickou certifikáciou výrobcu ponúkaného AV riešenia (v prípade výrobcu ESET ide konkrétne o Základnú technickú certifikáciu a Pokročilú technickú certifikáciu) do 5 pracovných dní od účinnosti zmluvy.
Pri predĺžení licencií produktov ESET je Dodávateľ je povinný zabezpečiť technické školenie pre 10 administrátorov na nástroj vzdialenej správy v poslednej verzii v trvaní najmenej 1 školiaci deň.
Dodávateľ je zároveň povinný na požiadanie poskytnúť osobné technické konzultácie objednávateľovi celkovo v minimálnom rozsahu 16 hodín počas 1-ročného licenčného obdobia.
Čiastkové plnenie sa nepripúšťa. Dodávateľ musí dodať celý predmet zmluvy a všetky dodané produkty musia byť od jedného výrobcu.
V prípade, že Dodávateľ ponúkne tovar, ktorý považuje za ekvivalentný k požadovanej špecifikácii, požaduje Objednávateľ po nadobudnutí účinnosti kúpnej zmluvy bezodkladné písomné oznámenie Dodávateľa, že predkladá ekvivalentný produkt a súčasne požaduje predloženie dokumentácie k dodávanému ekvivalentnému produktu, z ktorej je zrejmé, že spĺňa všetky požiadavky na produkt špecifikovaný Objednávateľom.
Pokiaľ Dodávateľ nepreukáže, že predkladaný ekvivalent spĺňa požadované špecifikácie, bude to Objednávateľ považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok s nárokom na odstúpenie od zmluvy a udelenie neuspokojivej referencie.
V cene ekvivalentu sú zahrnuté všetky náklady (TCO) súvisiace s predmetom zákazky (poskytnutie licencie, dodanie, plná implementácia na všetkých pracovných staniciach a serveroch vrátane nástroja pre vzdialenú správu, automatické aktualizácie, podpora, prevádzka, údržba a pod.)
Pri dodaní ekvivalentu (produkt s rovnakými alebo lepšími parametrami a od jedného výrobcu) sú v TCO zahrnuté aj všetky náklady spojené s preškolením správcov a užívateľov v 47 lokalitách v rámci SR, ako aj náklady na nevyhnutný upgrade hardvéru alebo obstaranie všetkého softvéru potrebného k plnej funkčnosti dodaného produktu. Dodávateľ ekvivalentu je povinný naimplementovať celé riešenie a vykonať školenia do 19.6.2021 a všetky práce musia byť zdokumentované a pridané do existujúcej dokumentácie.
Dodávateľ ekvivalentu je povinný do 5 pracovných dní od uzatvorenia zmluvy predložiť detailný harmonogram implementácie dodávaných licencií na jednotlivé pracoviska objednávateľa (47 lokalít na území SR). Konkrétne adresy miest inštalácie budú dodávateľovi oznámené po uzavretí zmluvy.
Požaduje sa, aby antivírusový softvér dosahoval dlhodobú úspešnosť v nezávislých nesponzorovaných testoch medzinárodných testovacích organizácii AV-Comparatives a VIRUS BULLETIN.
Ponúkaný antivírusový produkt, resp. produkt s rovnakým skenovacím jadrom a detekčnou technológiou, musí v období od februára 2018 do apríla 2020 dosiahnuť vo všetkých testoch nezávislej testovacej organizácie Virus Bulletin, zameraných na detekciu „in-the-wild“ vírusov a negenerovanie falošných poplachov (false positives) pri skenovaní neinfikovaných súborov pre rôzne platformy operačných systémov, certifikačnú známku VB100.
Ponúkaný antivírusový produkt, resp. produkt s rovnakým skenovacím jadrom a detekčnou technológiou, musí v období od apríla 2018 do apríla 2020 dosiahnut vo všetkých Performance testoch nezávislej testovacej organizácie AV-Comparatives, zameraných na nízku spotrebu systémových prostriedkov pri používaní daneho antivírusového produktu, najvyššiu certifikačnú známku Advanced+.
Požaduje sa plná kompatibilita s existujúcimi technickými riešeniami objednávateľa: v prípade nedodržania tejto podmienky ako aj v prípade vážneho ohrozenia softvérovej bezpečnosti objednávateľa a/alebo jeho pracovísk sa Dodávateľ zaväzuje uhradiť zmluvnú pokutu vo výške 30 000,- EUR, a to v lehote 15 kalendárnych dní od doručenia výzvy na úhradu. Nárok na náhradu škody nie je týmto ustanovením dotknutý.
Dodávateľ je zodpovedný v plnom rozsahu za akúkoľvek škodu vrátane skutočnej škody, a iných priamo alebo nepriamo súvisiacich škôd, ktorá vznikne objednávateľovi a/alebo jeho pracoviskám v dôsledku porušenia akýchkoľvek jeho záväzkov z tejto zmluvy, právnych predpisov alebo iných pravidiel, ktoré sú pre neho záväzné.
Požadujeme predloženie certifikátu ISO 27001 – systém manažérstva bezpečnosti informácií
Objednávateľ výslovne akceptuje štandardné licenčné podmienky dodávané s predmetom zákazky (ďalej len „osobitné licenčné podmienky“) a v súlade s bodom 6.5.6 OPET sa zaväzuje osobitné licenčné podmienky dodržiavať.
Porušenie povinnosti objednávateľa podľa predchádzajúcej vety sa považuje za podstatné a oprávňuje dodávateľa odstúpiť od kúpnej zmluvy (ďalej len „zmluva“) podľa bodu 18.3 písm. a) OPET. Podrobnosti k osobitným licenčným podmienkam ustanovuje „End User Licence Agreement“ (ďalej len „EULA“), ktorú objednávateľ akceptuje pri inštalácii predmetu zákazky. V prípade rozporu medzi OPET, ustanoveniami zmluvy, osobitnými licenčnými podmienkami a EULA, majú prednosť osobitné licenčné podmienky a EULA pred ustanoveniami zmluvy.
Podrobnosti dodania (napr. email na zaslanie licenčného kľúča) budú dohodnuté elektronicky s kontaktnou osobou objednávateľa. Dodávateľ je povinný na požiadanie dodať Objednávateľovi do 3 pracovných dní od účinnosti zmluvy kontaktné údaje na zodpovednú osobu.
Úhrada plnenia bude uskutočnená po kompletnom dodaní tovaru na základe faktúry s uvedením celkovej ceny s DPH a jednotkových cien s DPH zaokrúhlenými max. na dve desatinné miesta. Faktúru je potrebné doručiť bezodkladne po dodaní predmetu zákazky. Splatnosť faktúry je 30 dní od vystavenia.
Za podstatné porušenie zmluvy sa považuje nesplnenie niektorej definovanej špecifikácie a/alebo požiadavky objednávateľa. Splnenie požiadaviek objednávateľa preukazuje dodávateľ do 5 pracovných dní od uzavretia zmluvy kontaktnej osobe objednávateľa.
Za podstatné porušenie zmluvy sa považuje nesplnenie akejkoľvek definovanej špecifikácie a požiadavky.
Preukázanie dokumentov preukazujúcich splnenie požiadaviek na predmet zákazky je vyžadované predložiť verejnému obstarávateľovi do 7 dní od uzavretia zmluvy.
Názov Upresnenie
Produkty určené pre OS – stolové / prenosné počítače Microsoft Windows 10, 8.1, 8, 7, 11
Produkty určené pre OS – servery Microsoft Windows Server 2016, 2012, 2008
Jazyk produktov: slovenčina
Jazyk technickej podpory výrobcu: slovenčina
Minimálna technická podpora výrobcu: počas pracovných dní od 8:00 do 18:00 hod.
Softvérová podpora sprístupnenie a oprávnenie používať najaktuálnejšie verzie, ktoré sú k dispozícii.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Slovenská republika

20.06.2023 00:00 — 19.06.2024 23:59

1,00 Cena celkom za predmet zákazky

76 821,54

64 017,95

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

25.05.2023 08:40

01.06.2023 10:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

01.06.2023 10:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 426
 1
 1
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
31.05.2023 18:55 - Vstupná ponuka 74 400,00 € Cena s DPH
31.05.2023 18:55 - Najvýhodnejšia ponuka 74 400,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS