• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    25.05.2023 13:31
  •    Predkladanie ponúk
    30.05.2023 10:15
  •    Ukončenie zákazky
    30.05.2023 10:54
  •    Zazmluvnenie zákazky
    30.05.2023 11:05

Detail zákazky Z20234658

  •    Vyhlásenie zákazky
    25.05.2023 13:31
  •    Predkladanie ponúk
    30.05.2023 10:15
  •    Ukončenie zákazky
    30.05.2023 10:54
  •    Zazmluvnenie zákazky
    30.05.2023 11:05

Základné údaje

Z20234658

OF-272370

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=7922102

Objednávateľ

30845572

Ministerstvo obrany Slovenskej republiky

Námestie generála Viesta 11694/2, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, 83247, SVK

Dodávateľ

47560894

KALIBRA SK s.r.o.

Rudolfa Súľovského, 386/11, Rajecké Teplice, 01313, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Kalibrácia meradiel na meranie tepelných a technických veličín

kalibrácia, overenie

  • 50433000-9 - Kalibrovanie
  • 50430000-8 - Opravy a údržba presných zariadení
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Teplomer do chladničky TFA 14.400
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Teplomer do chladničky TFA 14.400 ks 10
merací rozsah °C -40 +40
hodnota dielika °C 1
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Termín vykonania kalibrácie v mesiacoch máj-jún 2023.
Jednotková cena na faktúre musí byť rozpísaná s údajmi: cena bez DPH, sadzba DPH a cena s DPH.
V jednotkovej cene musia byť obsiahnuté všetky náklady spojené so službou zákazky, vrátane dopravy na miesto plnenia.
Pred vykonaním služby kontaktovať určenú osobu minimálne 2 dni vopred.
Spolu s dodávkou služby predložiť certifikát výrobku alebo potvrdenie zhody s príslušnými harmonizovanými alebo vhodnými technickými normami alebo s inými normatívnymi dokumentmi.
Dodávateľ odoberie prístroj v mieste plnenia a po vykonaní kalibrácie, overenia doručí na miesto plnenia na vlastné náklady, ktoré musia byť započítané v ponúknutej cene.
Vypracovanie a dodanie správy (certifikát, protokol) o vykonaní kalibrácie, overenia prístroja.
Splatnosť faktúry je minimálne 30 kalendárnych dní odo dňa doručenia vecne a formálne správne vystavenej faktúry odberateľovi.
Miesto plnenia Zemianske Kostoľany.
Objednávateľ požaduje pred odovzdaním služby a vystavením faktúry kontaktovať kontaktnú osobu a to z dôvodu upresnenia fakturačných údajov.
Objednávateľ upozorňuje na skutočnosť, že ak v momente uzatvorenia zmluvy nemá dodávateľ v registri konečných užívateľov výhod zapísaných svojich konečných užívateľov výhod v súlade s príslušnými ustanoveniami zákona o verejnom obstarávaní, zmluva nadobudne účinnosť najskôr v deň zápisu dodávateľa do tohto registra.
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto dodania služby je v SR, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 a/alebo § 7a zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
Objednávateľ nie je platca DPH. Celková suma musí byť vrátane všetkých nákladov súvisiacich s predmetom zákazky.
Kalibráciu, overenie zariadení môže vykonať iba osoba alebo spoločnosť s platnou autorizáciou alebo oprávnením na požadované zariadenia
Realizácia služby v pracovných dňoch od 7,00 hod. do 13,00 hod.
Pred realizáciou služby kontaktovať určenú osobu objednávateľa minimálne dva dni vopred.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Pod horou, Zemianske Kostoľany, Prievidza, Trenčiansky, Slovenská republika

05.06.2023 07:00 — 15.08.2023 13:00

10,00 ks

350,00

291,66

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

25.05.2023 13:31

30.05.2023 10:15

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

30.05.2023 10:30

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 377
 13
 2
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
25.05.2023 13:44 - Vstupná ponuka 349,20 € Cena s DPH
29.05.2023 16:25 - Najvýhodnejšia ponuka 312,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS