• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    24.05.2023 15:08
  •    Predkladanie ponúk
    02.06.2023 15:05
  •    Ukončenie zákazky
    02.06.2023 16:12
  •    Zazmluvnenie zákazky
    02.06.2023 16:25

Detail zákazky Z20234645

  •    Vyhlásenie zákazky
    24.05.2023 15:08
  •    Predkladanie ponúk
    02.06.2023 15:05
  •    Ukončenie zákazky
    02.06.2023 16:12
  •    Zazmluvnenie zákazky
    02.06.2023 16:25

Základné údaje

Z20234645

OF-272697

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=7940872

Objednávateľ

30845572

Ministerstvo obrany Slovenskej republiky

Kutuzovova 8, Bratislava, 83247, SVK

Dodávateľ

33768897

PhDr. Gabriela Spišáková - Majster Papier

Wolkrova 5, P.O.BOX 212, Bratislava 5, 85101, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Nádoby, obaly a obalový materiál

Nádoby, gačovaný papier, sud, kanva, popolnica

  • 44619400-6 - Sudy
  • 44613800-8 - Kontajnery na odpadový materiál
  • 39293000-2 - Umelé výrobky
  • 39226200-4 - Demižóny a flakóny
  • 44610000-9 - Cisterny, zásobníky, kontajnery a tlakové nádoby
  • 37823100-4 - Nepremastiteľný papier
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Sud so sponou a držadlami 60 l
Funkcia
Pre potreby útvaru
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
množstvo ks 15
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Plastový sud so sponou, vhodný k preprave a na skladovanie sypkých materiálov a kvapalín i nebezpečných látok. Odnímateľné veko je bezpečne uzavreté kovovou obručou s pákovým uzáverom. Splňuje taktiež náročné požiadavky pre styk s potravinami. Vyrobené z HDPE.
 2. kanva širokohrdlá 50l plastová
Funkcia
Pre potreby útvaru
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
množstvo ks 9
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Kanva širokohrdlá plastová 50 ls tesniacim vekom je vhodná pre skladovanie alebo prepravu potravín, pitnej vody, vína a pod.
Kanva širokohrdlá plastová 50 ls tesniacim vekom je vhodná pre skladovanie alebo prepravu potravín, pitnej vody, vína a pod. Praktické využitie najmä pre vodákov. Objem: 50 l
 3. Popolnica G21 GA-240 L Červená
Funkcia
Pre potreby útvaru
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
množstvo ks 4
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Kvalitná plastová popolnica na komunálny odpad v červenej farbe s objemom 240 litrov boduje vďaka jednoduchej manipulácii, za ktorú vďačí kolieskam a nízkej hmotnosti. Rúčky na popolnici sú umiestnené tak, aby ste ju mohli uchopiť zo všetkých strán.
Veľmi kvalitná plastová popolnica G21 GA-240 na komunálny odpad boduje vďaka jednoduchej manipulácii.
 4. Papier baliaci - Kotúč - gačovaný GA š. 1080 mm (100 g/m2)
Funkcia
Pre potreby útvaru
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
množstvo ks 4
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
šírka kotúča 1080 mm návin cca 650 m materiál papier gačovaný parafínom farba hnedá hmotnosť 70 (odchýl. 1-2 kg) kg typ obojstranný gramáž 100 g/m2 priemer kotúča 500 mm
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia
Faktúra musí obsahovať jednotkové ceny položiek vrátane sumy bez  DPH a s DPH
Dodávateľ dodá potvrdenú a podpísanú faktúru, originál nie sken.
Súčasťou faktúry musí byť aj dodací list, pokiaľ faktúra nebude slúžiť zároveň aj ako dodací list (táto skutočnosť musí byť na faktúre uvedená). Faktúru a dodací list je potrebné zaslať v 3 výtlačkoch.
Objednávateľ je oprávnený pri dodávke skontrolovať predmet zákazky a v prípade dodávky iného tovaru tento tovar neprevziať.
Splatnosť faktúry je minimálne 30 kalendárnych dní odo dňa doručenia vecne a formálne správne vystavenej faktúry odberateľovi.
Tovar dodať len v pracovných dňoch od 07:30 do 13:00 hod.
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z.. Zmluvná špecifikácia
Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa  sa bude považovať za  porušenie zmluvných podmienok, čo bude mať za následok odstúpenie od KZ
Na faktúre musí byť uvedená aj adresa miesta plnenia.
Dodanie nového nepoužitého tovaru, zabaleného v originálnom obale od výrobcu, neporušené, nepoškodené.
Požaduje sa predložiť položkovitý rozpočet aj so  sadzbou DPH a ceny s DPH alebo bez DPH, ktorá ako údaj v zmluve chýba v prípade plnenia zahrňujúce rôzne sadzby DPH do 3 dní od uzavretia zmluvy.
Požaduje sa predložiť funkčná a technická špecifikácia, vrátane technických listov preukazujúcich splnenie minimálnych požadovaných parametrov predmetu zákazky s uvedením presných názvov (obchodných značiek) nacenených výrobkov do 5 pracovných dní od účinnosti Zmluvy, ak neboli požadované ako vlastný návrh plnenia zákazky pri predložení ponuky
Objednávateľ si vyhradzuje právo na odstúpenie  od kúpnej zmluvy bez udania dôvodu, pokiaľ dodávateľovi nevznikli ešte žiadne náklady
V prípade ekvivalentu dodržať  žiadané technické vlastnosti a parametre.
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto dodania služby je v SR, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 a/alebo § 7a zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
Nový, doposiaľ nepoužitý tovar

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

kpt. Jána Nálepku 1, 075 01, Trebišov, Trebišov, Košický, Slovenská republika

05.06.2023 15:06 — 31.07.2023 15:06

1,00 podľa opisného formulára

2 237,86

2 237,86

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

24.05.2023 15:08

02.06.2023 15:05

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

02.06.2023 15:20

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 607
 52
 4
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
24.05.2023 21:20 - Vstupná ponuka 2 237,86 € Cena bez DPH
01.06.2023 15:30 - Najvýhodnejšia ponuka 2 190,00 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS