30845572
Ministerstvo obrany Slovenskej republiky
Námestie generála Viesta 11694/2, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, 83247, SVK
46118896
VLan s.r.o.
Rastislavova 20, Slovenský Grob, 90026, SVK
Alkoholtester bez náustku
Alkoholtester bez náustku
Tovar, Služba
1. ALCOVISOR ALCOTORCH V6 alebo ekvivalent
|
|
---|---|
Funkcia |
oprava netesnosti materiálu |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
ALCOVISOR ALCOTORCH V6 alebo ekvivalent | ks | 3 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Kvalitný elektrochemický senzor (Fuel Cell) Farebný TFT LCD displej Svetelné a zvukové upozornenie pri detekcii alkoholu v dychu Automatické vypnutie Indikátor slabej batérie | vlastnosti |
Napájanie: vstavaná nabíjateľná batéria (3.7v / 1,500 mAh 18500 líthiová batéria) Hmotnosť 265g Rozmery 323x45x45 mm Prevádzková teplota -5°C - +50 °C Teplota skladovania -30°C - +70 °C Presnosť pri 0,5‰: | špecifikácia |
Alkohol tester Alcovisor AlcoTorch v6, USB kábel, Textilné puzdro, návod na obsluhu | obsah balenia |
prístroj sa dá použiť aj ako výstražné svetlo (červené), obsah alkoholu v dychu bez náustku, alkohol testery sú pred odosielaním kalibrované vrátane ceny (prvotná kalibrácia) |
Názov |
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto dodania služby je v SR, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 a/alebo § 7a zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z.. |
Jednotková cena na faktúre musí byť rozpísaná s údajmi: cena bez DPH, sadzba DPH a cena s DPH. |
V jednotkovej cene musia byť obsiahnuté i náklady spojené s dodávkou materiálu zákazky, vrátane dopravy na miesto plnenia. |
Dovoz tovaru je v pracovných dňoch v čase od 8.00 do 14.00 hod. po predchádzajúcej telefonickej dohode s kontaktnou osobou minimálne tri pracovné dni vopred. |
Vrátane dopravy na miesto plnenia |
Lehota splatnosti faktúry je 30 dní odo dňa doručenia faktúry objednávateľovi. |
V prípade dodania tovaru prostredníctvom zásielkovej služby je dodávateľ povinný informovať objednávateľa telefonicky a zároveň min. 24 hodín pred dodaním tovaru zaslať e-mailom dodací list |
Dodávateľ poskytne na predmet plnenia zmluvy záručnú dobu podľa Obchodného zákonníka |
Dodávateľ je povinný do 3 pracovných dní od nadobudnutia účinnosti zmluvy zaslať zoznam tovaru s uvedením podrobných jednotkových cien platných počas celej doby trvania tejto zmluvy, prospekty/vyobrazenie/katalóg tovaru a na požiadanie objednávateľa aj vzorky tovaru s dokladmi o splnení tech. špecifikácie. Jednotlivé druhy tovaru môžu byť dodané až po ich odsúhlasení objednávateľom, ktorý posúdi splnenie techn. špecifikácie. |
Tovar bude prevzatý na základe dodacieho listu alebo preberacieho protokolu osobou poverenou na prevzatie na adrese dodania. |
Dodávateľ dodá 2x faktúru a 2x dodací list, v prípade že faktúra slúži zároveň ako dodací list, tak 2x faktúr. Faktúra musí obsahovať jednotkové ceny položiek vrátane DPH. |
Objednávateľ požaduje dodať nový nepoužitý tovar v originálnom balení 1. akostnej triedy. |
Súčasťou faktúry musí byť aj dodací list, pokiaľ faktúra nebude slúžiť zároveň aj ako dodací list (táto skutočnosť musí byť na faktúre uvedená). |
Požadujeme o dodanie materiálu spolu s dodacím listom a faktúrou na miesto plnenia. |
Dukelská 3613/7, Hlohovec, Hlohovec, Trnavský, Slovenská republika
06.06.2023 13:36 — 13.06.2023 13:37
3,00 ks
1 197,00
997,50
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
24.05.2023 13:38
30.05.2023 13:36
30.05.2023 13:51
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
24.05.2023 13:42 - Vstupná ponuka | 1 196,40 | € | Cena s DPH |
24.05.2023 13:42 - Najvýhodnejšia ponuka | 1 196,40 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: