• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    24.05.2023 13:35
  •    Predkladanie ponúk
    30.05.2023 13:32
  •    Ukončenie zákazky
    30.05.2023 14:24
  •    Zazmluvnenie zákazky
    30.05.2023 14:35

Detail zákazky Z20234620

  •    Vyhlásenie zákazky
    24.05.2023 13:35
  •    Predkladanie ponúk
    30.05.2023 13:32
  •    Ukončenie zákazky
    30.05.2023 14:24
  •    Zazmluvnenie zákazky
    30.05.2023 14:35

Základné údaje

Z20234620

OF-269798

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=7922052

Objednávateľ

30845572

Ministerstvo obrany Slovenskej republiky

Námestie generála Viesta 11694/2, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, 83247, SVK

Dodávateľ

31365213

ARGUSS, s.r.o.

Tallerová 10, Bratislava, 81102, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Zneškodnenie a likvidácia ostatných odpadov

Ostatné odpady, likvidácia odpadov, zneškodňovanie odpadov

  • 90510000-5 - Likvidácia a spracovanie odpadu
  • 90500000-2 - Služby súvisiace s likvidáciou odpadu a odpadom
  • 90512000-9 - Služby na prepravu odpadu

Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Zneškodnenie a likvidácia ostatných odpadov
Funkcia
Predmetom zákazky je likvidácia/zneškodnenie ostatného odpadu a preprava odpadu podľa špecifikovaných druhov.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
10 01 01 popol, škvara a prach z kotlov okrem prachu z kotlov uvedeného v 10 01 04 m3 6,15 10
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Je potrebné zapožičanie kontajnera na dobu 7 dní pre naloženie popola. Dodávateľ musí zabezpečiť
Naloženie si zabezpečí objednávateľ
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Miesto plnenia Vojenský útvar 2207 Levice - Šafárikova 9, 934 01 Levice
Dodávateľ je povinný do 3 pracovných dní od uzatvorenia zmluvy predložiť zoznam kontaktných osôb určených za plnenie zmluvy.
Objednávateľ požaduje plnenie zmluvy v pracovných dňoch, v čase od 7:00 do 14:00
Dodávateľ je povinný do 3 pracovných dní od nadobudnutia účinnosti zmluvy predložiť objednávateľovi doklad o registrácii dodávateľa u vecne a miestne príslušného orgánu štátnej správy odpadového hospodárstva, a to na nakladanie s odpadmi, vrátane ich prepravy na základe požadovaných kategórií /originál alebo kópiu/.
Dodávateľ je povinný preložiť nebezpečný odpad do vlastných prepravných nádob, resp. vozidla a zabezpečiť odvoz odpadu. Dodávateľ je povinný vystaviť tlačivo - Sprievodný list nebezpečného odpadu - v zmysle platnej legislatívy. Dodávateľ je povinný objednávateľovi vystaviť vážené lístky s uvedeným množstvom, druhom odpadu a dátumom odberu odpadu.
Pred vystavením faktúry je nutné kontaktovať dodávateľa kvôli fakturačným údajom.
Splatnosť faktúry, ktorá musí spĺňať všetky náležitosti, je 30 dní odo dňa jej doručenia.
Dodávateľ bude vykonávať predmet zákazky v súlade s platnou legislatívou Európskej únie a Slovenskej republiky. Dodávateľ bude vykonávať predmet zákazky v súlade najmä so zákonom č. 79/2015 Z.z. o odpadoch a o zmene a doplnení niektorých zákonov.
V zmluvnej cene sú započítané aj všetky poplatky za zneškodnenie, zhodnotenie a likvidáciu nebezpečného odpadu ako aj dopravy podľa platnej a účinnej legislatívy Slovenskej republiky a Európskej únie.
Dodávateľ je povinný odovzdávať nebezpečný odpad, ktorý prevezme od objednávateľa, zhodnotiteľom, ktorí majú príslušné oprávnenie.
Verejný obstarávateľ požaduje váženie odpadov v kilogramoch. V cene musia byť zahrnuté aj náklady na prepravu. Cenu za likvidáciu odpadov musí dodávateľ ponúknuť ako konečnú.
Požaduje sa predložiť rozpis sadzby DPH a jednotkovej ceny s DPH a bez DPH, ktorá ako údaj v zmluve chýba v prípade plnenia zahŕňajúce rôzne sadzby DPH do 3 dní od uzavretia zmluvy.
Dodávateľ je od momentu prevzatia nebezpečného odpadu na prepravu zodpovedný za manipuláciu a nakladanie s týmto odpadom.
Plnenie zmluvy bude dodávateľ uskutočňovať na základe výzvy na plnenie od objednávateľa, resp. objednávky v množstvách, ktoré budú zo strany objednávateľa požadované. Zabezpečenie odberu odpadu max. do 2 pracovných dní od nahlásenia
Objednávateľom poverená osoba odsúhlasí pri odbere množstvo odpadu v kilogramoch podpisom na tlačive dodávateľa. Na tlačive bude uvedený dátum, množstvo, katalógové číslo odpadu, mená a podpisy zúčastnených (poverených) osôb.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Šafárikova 9, Levice, Levice, Nitriansky, Slovenská republika

01.06.2023 14:32 — 09.06.2023 13:33

1,00 ks

647,15

539,29

Požadujem zaslať návrh plnenia na email.

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

24.05.2023 13:35

30.05.2023 13:32

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

30.05.2023 13:47

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 242
 19
 2
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
29.05.2023 15:06 - Vstupná ponuka 647,15 € Cena s DPH
29.05.2023 16:43 - Najvýhodnejšia ponuka 647,10 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS