30845572
Ministerstvo obrany Slovenskej republiky
Námestie generála Viesta 11694/2, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, 83247, SVK
37954521
Slovenská legálna metrológia, n.o.
Hviezdoslavova 31, Banská Bystrica, 97401, SVK
Kalibrácie meradiel na meranie fyzikálnych a mechanických vlastností materiálu
kalibrácia
Služba
1. Snímač momentu sily 7722 - kalibrácia
|
|
---|---|
Funkcia |
vykonávanie kalibrácií |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Snímač momentu sily 7722 - kalibrácia | ks | 1 | ||
rozsah meradla | Nm | 2 | 100 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
kalibračný certifikát | |
zo Súpravy kalibračného zariadenia Stahl Wille 1100Nm | |
body kalibrácie | 0,2,10,30,60,100 |
2. Snímač momentu sily 7723 - kalibrácia
|
|
---|---|
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Snímač momentu sily 7723 - kalibrácia | ks | 1 | ||
rozsah meradla | Nm | 10 | 1100 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
zo Súpravy kalibračného zariadenia Stahl Wille 1100Nm | |
body kalibrácie | 0,10,100,400,700,1100 |
Názov |
Jednotková cena na faktúre musí byť rozpísaná s údajmi: cena bez DPH, sadzba DPH a cena s DPH. |
V jednotkovej cene musia byť obsiahnuté všetky náklady spojené so službou zákazky, vrátane dopravy na miesto plnenia. |
Spolu s dodávkou služby predložiť certifikát výrobku alebo potvrdenie zhody s príslušnými harmonizovanými alebo vhodnými technickými normami alebo s inými normatívnymi dokumentmi. |
Vypracovanie a dodanie správy (certifikát, protokol) o vykonaní kalibrácie, overenia. |
Splatnosť faktúry je minimálne 30 kalendárnych dní odo dňa doručenia vecne a formálne správne vystavenej faktúry odberateľovi. |
Miesto plnenia Žilina. |
Objednávateľ požaduje pred odovzdaním služby a vystavením faktúry kontaktovať kontaktnú osobu a to z dôvodu upresnenia fakturačných údajov. |
Objednávateľ upozorňuje na skutočnosť, že ak v momente uzatvorenia zmluvy nemá dodávateľ v registri konečných užívateľov výhod zapísaných svojich konečných užívateľov výhod v súlade s príslušnými ustanoveniami zákona o verejnom obstarávaní, zmluva nadobudne účinnosť najskôr v deň zápisu dodávateľa do tohto registra. |
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto dodania služby je v SR, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 a/alebo § 7a zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z.. |
Objednávateľ nie je platca DPH. Celková suma musí byť vrátane všetkých nákladov súvisiacich s predmetom zákazky. |
Kalibráciu (overenie) zariadenia môže vykonať iba osoba alebo spoločnosť s platnou autorizáciou alebo oprávnením na požadované zariadenia. |
Pred realizáciou služby kontaktovať určenú osobu objednávateľa minimálne tri dni vopred kontaktnej osobe v mieste plnenia |
Dodávateľ sa zaväzuje strpieť alebo zaviazať každú osobu prostredníctvom, ktorej bude dodanie plnenia zabezpečované, aby strpela bezpečnostné kontroly svojej osoby a vozidla pri vjazde a výjazde do/ z areálu miesta dodania plnenia. |
Objednávateľ uplatní reklamáciu na vady poskytnutej služby výlučne písomnou formou, a to v lehote: a) zjavné vady pri prevzatí materiálu, resp. bezodkladne po ich prevzatí v mieste dodania po poskytnutej službe; pre účely reklamácie sa pod pojmom bez zbytočného odkladu rozumie 7 pracovných dní, b) na skryté vady do 14 dní od zistenia vady na materiáli. |
Nedodržanie ktorejkol'vek podmienky a požiadavky objednávatel'a uvedenej v objednávkovom, resp. opisnom formulári sa bude považovat' za podstatné porušenie zmluvných podmienok s výhradou objednávatel'a odstúpit' od zmluvného vzt'ahu z dôvodu porušenia zmluvných podmienok s následným vyhotovením negatívnej referencie na dodávatel'a. |
Na vykonanú službu-kalibráciu poskytne dodávatel' zákonnú záruku. |
Služba bude objednávatel'om prevzatá na základe preberacieho zápisu poverenou osobou v pracovných clůoch v čase od 07:00 hod. do 13:00 hod. Zápis musí obsahovat' dátum odovzdania a prevzatia tovaru, dodané množstvo tovaru, označenie miesta dodania a podpisy oprávnených osôb za odovzdanie/ prevzaíie tovaru s otlačkom pečiatky preberajúceho. |
Dodávatel' sa zaväzuje do 3 pracovných dní po uzavretí zmluvy doručit' objednávatelovi podrobný rozpočet predmetu zákazky v rozsahu jednotková cena bez DPH, jednotková cena s DPH, celková cena bez DPH a celková cena s DPH potvrdený pečiatkou a podpisom. |
Kontaktná osoba objednávatel'a do 3 pracovných dní od doručenia podrobnej technickej a cenovej špecifikácie, ponuku dodávalel'a odsúhlasí, príp. odmietne ak táto nebude spĺňat' požiadavky objednávateľa. |
Pod horou, Zemianske Kostoľany, Prievidza, Trenčiansky, Slovenská republika
01.06.2023 07:00 — 30.06.2023 13:00
2,00 ks
880,00
733,33
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
24.05.2023 13:23
29.05.2023 10:00
29.05.2023 10:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
25.05.2023 10:29 - Vstupná ponuka | 879,60 | € | Cena s DPH |
25.05.2023 10:29 - Najvýhodnejšia ponuka | 879,60 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: