00316181
Mesto Lučenec
Novohradská 1, Lučenec, 98401, SVK
36365645
Quatro print, spol. s r.o.
Družstevná 17, Šenkvice, 90081, SVK
Tonery
Tonery, Cartridge
Tovar, Služba
1. Tonery
|
|
---|---|
Funkcia |
Renovované tonerové náplne |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
CE390A | ks | 3 | ||
CE255X | ks | 7 | ||
Q7553X | ks | 4 | ||
CF226X | ks | 5 | ||
CF287X | ks | 6 | ||
Q2612 | ks | 10 | ||
CE285 | ks | 18 | ||
CE436 | ks | 6 | ||
TN-2120 | ks | 12 |
Názov |
Objednávateľ požaduje dovoz a vyloženie tovaru na určené miesto v mieste plnenia |
Predmetom zákazky nie je nákup alternatívnych ani kompatibilných tonerov a cartridgov |
Dodávateľ pri dodaní tovaru predloží dodací list, ktorý musí obsahovať rozpis jednotlivých položiek s jednotkovou cenou bez DPH, s DPH a celkovú cenu za dodané množstvo plnenia bez DPH, s DPH |
Nový, doposiaľ nepoužitý tovar |
Záručná doba na predmet zmluvy je 12 mesiacov, pokiaľ na záručnom liste alebo obale predmetu nie je vyznačená dlhšia doba podľa záručných podmienok výrobcu. Záručná doba začína plynúť dňom prevzatia predmetu zmluvy na základe dodacieho listu. |
Všetky požadované doklady dodávateľ predloží objednávateľovi bezodkladne, najneskôr však do 3 pracovných dní od účinnosti/zverejnenia zmluvy v slovenskom jazyku. |
Dodávateľ alebo kuriérna služba musí vytvoriť pri dodávke zariadení (rozvoze) dostatočný časový priestor na skontrolovanie kvality, technických parametrov a množstva dodávaných tovarov kontaktnou osobou objednávateľa, resp. osobou oprávnenou na prevzatie predmetu zákazky. |
Objednávateľ má právo odmietnuť prevzatie tovaru pre preukázateľné vady dodaného tovaru (napr. nedostatočná kvalita, nedodržanie špecifikácie a požiadaviek na tovar, poškodený obal tovaru a pod.) |
Objednávateľ má právo NEPREVZIAŤ tovar, ktorý nebude spĺňať funkčnú aj technickú špecifikáciu predmetu zákazky a včas nepredloží všetky požadované doklady. |
Objednávateľ požaduje pred odovzdaním tovaru a vystavením faktúry kontaktovať kontaktnú osobu z dôvodu upresnenia fakturačných údajov. |
Objednávateľ požaduje aby dodávateľ vyrozumel o termíne dodania zariadení kontaktnú osobu objednávateľa vopred pred ich dodaním. |
Dodávka tovaru, ktorá nespĺňa požadované osobitné požiadavky na plnenie predmetu zákazky sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok a je dôvodom na odstúpenie od zmluvy v zmysle Obchodných podmienok elektronického trhoviska (OPET). |
Objednávateľ má právo v prípade ak dôjde zo strany dodávateľa k podstatnému porušeniu zmluvných podmienok zmluvy uplatniť zmluvnú pokutu: - za každé podstatné porušenie zmluvy, definované v OPET-e a to vo výške 300 eur, za každé podstatné porušenie zmluvnej podmienky uvedenej v OPET-e samostatne, najviac však spolu 3000 eur. |
Zmluvná pokuta je splatná do 15 dní odo dňa doručenia výzvy objednávateľa na zaplatenie zmluvnej pokuty dodávateľovi a to na bankový účet objednávateľa. |
Novohradská 1, Lučenec, Lučenec, Banskobystrický, Slovenská republika
02.06.2023 08:07 — 07.06.2023 08:08
1,00 súbor položiek zákazky
1 900,00
1 812,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
26.05.2023 12:48
31.05.2023 10:00
31.05.2023 10:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
26.05.2023 15:41 - Vstupná ponuka | 874,09 | € | Cena s DPH |
26.05.2023 15:41 - Najvýhodnejšia ponuka | 874,09 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: