• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    26.05.2023 10:20
  •    Predkladanie ponúk
    01.06.2023 09:00
  •    Ukončenie zákazky
    01.06.2023 09:56
  •    Zazmluvnenie zákazky
    01.06.2023 10:10

Detail zákazky Z20234577

  •    Vyhlásenie zákazky
    26.05.2023 10:20
  •    Predkladanie ponúk
    01.06.2023 09:00
  •    Ukončenie zákazky
    01.06.2023 09:56
  •    Zazmluvnenie zákazky
    01.06.2023 10:10

Základné údaje

Z20234577

OF-272519

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=7935359

Objednávateľ

42137004

Centrum účelových zariadení

Rekreačná 13, Piešťany, 92101, SVK

Dodávateľ

46018816

Williman, s. r. o.

SNP 1426/5, Považská Bystrica, 01701, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Okenné siete proti hmyzu, interiérové AL žalúzie

sieť proti hmyzu, žalúzia, interiér, PVC okno

  • 44221000-5 - Okná, dvere a súvisiace prvky
  • 39525500-3 - Siete proti hmyzu
  • 39515430-8 - Vodorovné žalúzie

Tovar

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Stavebné kovanie a príslušenstvo pre výrobu PVC okien
Funkcia
Dodanie materiálu pre výrobu plastových dverí a okien do prevádzky objednávateľa.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
A) Okenné siete proti hmyzu, typ: sieťovina + AL rámček, extrudovaný, do rámu okna DECCO 82, 83,  pohľadová výška rámu: 20 - 30 mm, prevedenie: BIELA, FAREBNÁ (dekor zlatý dub, orech, antracit), spracovanie: výroba na presný rozmer, minimálny fakturovaný rozmer: 0,5m2 - -
1. Okenná sieť BIELA vrátane úchytov - zvrtlíkov m2 800
2. Okenná sieť FAREBNÁ vrátane úchytov - zvrtlíkov m2 80
B) Interiérové žalúzie AL-lamelové,  typ: ISSO retiazka, silon, lamela 16mm, do krídla okna DECCO 82, 83,   pohľadová výška nosného AL profilu: 30 - 50 mm,  prevedenie: BIELA, FAREBNÁ (RAL k dekoru zlatý dub, orech, antracit),  spracovanie: výroba na presný rozmer,  minimálny fakturovaný rozmer : 0,5m2 - -
3. Interiérová žalúzia ISSO retiazka silon BIELA m2 1200
4. Interiérová žalúzia ISSO retiazka silon FAREBNÁ m2 120
5. Servisný balíček na opravu žalúzie (2x spojka retiazky, 4x fixačný kolíček, 5m vodiaci silón, 5m ovládacia retiazka) ks 20
C) PVC výplne do dverí, typ: PVC / XPS / PVC,  požadovaná stavebná hĺbka: 24mm a 44mm, prevedenie: BIELA, FAREBNÁ (dekor zlatý dub, orech, antracit), spracovanie: výroba na presný rozmer, minimálny fakturovaný rozmer: 0,5m2 - -
6. výplň do dverí PVC/XPS/PVC 24mm BIELA m2 10
7. výplň do dverí PVC/XPS/PVC 24mm FAREBNÁ m2 1
8. výplň do dverí PVC/XPS/PVC 44mm BIELA m2 60
9. výplň do dveri PVC/XPS/PVC 44mm FAREBNÁ m2 5
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Nový, doposiaľ nepoužitý tovar.
Celkové množstvá jednotlivých druhov tovarov sú uvedené ako predpokladané. Verejný obstarávateľ konkrétne množstvá tovaru podľa potreby bližšie špecifikuje v jednotlivých objednávkach.
Cena zahŕňa dodanie predmetu zákazky v požadovanom rozsahu a kvalite I. triedy a v opakovaných dodávkach. Vrátane bezplatnej dopravy a vyskladnenia na miesto plnenia (Čatára Nebiljaka 457, 089 01, Svidník ), doprava vrátane preclenia, ak bude potrebné.
Kupujúci je oprávnený realizovať prieskum trhu za účelom zistenia aktuálnej ceny tovaru, za ktorú by bolo možné tovar aktuálne kúpiť na trhu (ďalej len „prieskum trhu") a to nasledovne:
a) počas trvania zmluvy je zodpovedný zamestnanec kupujúceho oprávnený realizovať prieskum trhu v 6. mesačných intervaloch, prostredníctvom minimálne troch nezávislých ponúk na tovar, ktorý ostáva k plneniu zmluvy,
b) v prípade, ak priemer ceny za tovar určený z troch ponúk získaných v rámci prieskumu trhu je nižší ako jednotkové ceny zmluvy, je kupujúci oprávnený v objednávke na dodanie tovaru požadovať od predávajúceho dodanie tovaru za cenu zodpovedajúcu sume priemeru medzi tromi najnižšími cenami zistenými z tohto prieskumu trhu a predávajúci sa zaväzuje dodať tovar kupujúcemu za takto určenú cenu. Dokumentácia o výsledkoch prieskumu trhu bude súčasťou objednávky kupujúceho.
Obstarávateľ si vyhradzuje právo odmietnuť prevziať tovar z dôvodu nesplnenia technických vlastností, nedodania požadovanej dokumentácie alebo pri zistení poškodenia, ktoré vzniklo pri prevoze tovaru. V prípade dodania nekvalitného, poškodeného alebo inak nevyhovujúceho tovaru objednávateľ trvá na jeho výmene do 48 h od neprevzatia takéhoto tovaru.
Objednávateľ si vyhradzuje právo objednať aj iný príbuzný tovar z ponuky dodávateľa.
Spolu s predmetom zmluvy budú kupujúcemu odovzdané nasledujúce doklady: daňový doklad (faktúra), dodací list, záručný list, návod na použitie.
Obstarávateľ bude realizovať platbu za prevzatý tovar prevodným príkazom na základe vyhotovených faktúr. Splatnosť faktúry je 30 dní od jej doručenia objednávateľovi.
Požaduje sa dodanie tovaru najneskôr do 7 pracovných dní po akceptovaní emailovej objednávky. Prebratie tovaru možné v pracovných dňoch od 07:00 do 14:00 hod
V prípade omeškania dodávateľa s dodaním tovaru je verejný obstarávateľ oprávnený požadovať od dodávateľa zaplatenie zmluvnej pokuty vo výške 2 % z celkovej ceny objednávky za každý aj začatý deň omeškania s dodaním tovaru.
Špeciálne požiadavky na dodávateľa:
a)  1x počas trvania zmluvy sa dodávateľ zaväzuje zorganizovať školenie inštalácie kovania pre výrobných pracovníkov vo vlastnom showroome, alebo v mieste plnenia (Čatára Nebiljaka 457, 089 01, Svidník ) na náklady dodávateľa.
b) Servis a technické poradenstvo (telefonicky, online) v pracovných dňoch 07:00 - 14:00 hod.
Existencia kamennej predajne / showroomu/ na území SR.
Pri tovare v predpokladanom množstve nad 100 m2 dodanie 1ks vzorky tovaru a u všetkých tovarov dodanie vzorkovníkov lamiel, farieb a profilov do miesta plnenia (Čatára Nebiljaka 457, 089 01, Svidník ) na náklady dodávateľa.
Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet (vlastný návrh plnenia zmluvy - rozpis položiek tovaru v zložení: názov tovaru, cena jednotlivého tovaru za ks bez DPH, cena jednotlivého tovaru v požadovanom množstve bez DPH, cena celkom bez DPH) do 7 dní od uzavretia zmluvy.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Čatára Nebiljaka 457, Svidník, Svidník, Prešovský, Slovenská republika

12

1,00 celok

44 000,00

43 604,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

26.05.2023 10:20

01.06.2023 09:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

01.06.2023 09:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 504
 66
 6
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
26.05.2023 10:49 - Vstupná ponuka 44 000,00 € Cena bez DPH
31.05.2023 09:05 - Najvýhodnejšia ponuka 39 000,00 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS