• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    23.05.2023 14:06
  •    Predkladanie ponúk
    29.05.2023 08:00
  •    Ukončenie zákazky
    29.05.2023 08:44
  •    Zazmluvnenie zákazky
    29.05.2023 08:55

Detail zákazky Z20234569

  •    Vyhlásenie zákazky
    23.05.2023 14:06
  •    Predkladanie ponúk
    29.05.2023 08:00
  •    Ukončenie zákazky
    29.05.2023 08:44
  •    Zazmluvnenie zákazky
    29.05.2023 08:55

Základné údaje

Z20234569

OF-272674

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=7916250

Objednávateľ

30845572

Ministerstvo obrany Slovenskej republiky

Námestie generála Viesta 11694/2, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, 83247, SVK

Dodávateľ

48258474

DIMARKO, s.r.o.

Odborárska 52, Bratiskava, 83102, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Potreby pre verejné stravovanie na jedno použitie

tanier okrúhly, cukrová trstina, miska, plastový pohár, plastová vidlička, plastový nôž, plastová lyžica

  • 39222100-5 - Potreby pre verejné stravovanie na jedno použitie
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Tanier okrúhly BIO cukrová trstina 22 cm
Funkcia
Tanier okrúhly BIO z cukrovej trstiny, kompostovateľný, priemer 22 cm.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
počet balení bal 15
počet kusov v balení ks 50
priemer cm 22
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
farba biela
materiál cukrová trstina
 2. Miska okrúhla BIO cukrová trstina 400ml
Funkcia
Miska okrúhla BIO cukrová trstina s priemerom 18x4 cm a hlboká 400 ml.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
počet balení bal 15
počet kusov v balení ks 50
objem misky ml 400
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
farba biela
materiál cukrová trstina
 3. Pohár 200ml biely plastový
Funkcia
Jednorázový, biely, plastový pohár, objem 200 ml.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
počet balení bal 20
počet kusov v balení ks 100
objem ml 200
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
farba biela
materiál PP
 4. Lyžica biela plastová, 18,5 cm
Funkcia
Jednorázová, biela plastová lyžica, dĺžka 18,5 cm.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
počet balení bal 15
počet kusov v jednom balení ks 50
dĺžka cm 18,5
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
farba biela
materiál plast
 5. Vidlička, biela, plastová, 18,5 cm
Funkcia
Jednorázová, biela plastová lyžica, dĺžka 18,5 cm.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
počet balení bal 15
počet kusov v balení ks 50
dĺžka cm 18,5
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
farba biela
materiál plast
 6. Nôž, biely, plastový, 18,5 cm
Funkcia
Jednorázový, plastový nôž, dĺžka 18,5 cm.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
počet balení bal 12
počet kusov v balení ks 50
dĺžka cm 18,5
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
farba biela
mteriál plast
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet do 2 dní od uzavretia zmluvy.
Požaduje sa, aby tovar bol dodaný objednávateľovi v pracovné dni v dobe od 08,30 hod do 14,00 hod
Splatnosť faktúry, ktorá musí spĺňať náležitosti daňového dokladu je min. 30 dní odo dňa jej doručenia dodávateľovi.
V prípade, ak faktúra nebude obsahovať predpísané náležitosti daňového dokladu, bude vrátená dodávateľovi na doplnenie a lehota splatnosti začne plynúť až doručením opravenej faktúry.
Objednávateľ je oprávnený pri dodaní skontrolovať predmet zákazky a v prípade dodávky iného tovaru tento tovar neprevziať.
Objednávateľ požaduje aby dodávateľ vyrozumel o termíne dodania zariadenia kontaktnú osobu objednávateľa vopred 1 deň pred ich dodaním.
Dodávateľ sa zaväzuje strpieť a/alebo zaviazať každú osobu, prostredníctvom ktorej bude dodanie plnenia zabezpečované, aby strpela bezpečnostné kontroly svojej osoby a vozidla pri vjazde a výjazde do/z areálu miesta dodania plnenia.
Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa, uvedenej v opisnom formulári, sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok a objednávateľ bude oprávnený odstúpiť od zmluvy.
V jednotkovej cene musia byť obsiahnuté i náklady spojené s dodávkou materiálu zákazky, vrátane dopravy na miesto plnenia.
Objednávateľ požaduje dodať nový nepoužitý tovar v originálnom balení 1. akostnej triedy.
Predmet plnenia (tovar) musí spĺňať všetky technické vlastnosti v tejto technickej špecifikácii.
Záručná doba minimálne 24 mesiacov.
V prípade nedodania predmetného tovaru v lehote stanovenej v kúpnej zmluve má objednávateľ nárok na odstúpenie od zmluvy.
Návod na použite v slovenskom jazyku musí byť súčasťou balenia.
*Ak sa v technickej špecifikácii uvádza odkaz na konkrétneho výrobcu, výrobný postup, obchodné označenie, patent, typ, oblasť alebo miesto pôvodu alebo výroby, objednávateľ umožňuje dodanie ekvivalentných produktov s deklarovateľnou, úplne identickou špecifikáciou.
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto dodania služby je v SR, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 a/alebo § 7a zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Za kasárňou 3, 381 02 Bratislava, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, Bratislava III, Bratislavský, Slovenská republika

31.05.2023 08:00 — 12.06.2023 12:00

92,00 bal

347,90

289,92

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

23.05.2023 14:06

29.05.2023 08:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

29.05.2023 08:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 265
 30
 2
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
24.05.2023 13:09 - Vstupná ponuka 347,90 € Cena s DPH
28.05.2023 15:01 - Najvýhodnejšia ponuka 346,99 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS