30845572
Ministerstvo obrany Slovenskej republiky
Námestie generála Viesta 11694/2, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, 83247, SVK
48258474
DIMARKO, s.r.o.
Odborárska 52, Bratiskava, 83102, SVK
Potreby pre verejné stravovanie na jedno použitie
pohár, papierový pohár, jednorazový pohár
Tovar, Služba
1. Papierový jednorazový pohár hnedý na horúce nápoje180ml
|
|
---|---|
Funkcia |
Papierový pohár hnedý 180ml jednorazový na horúce nápoje ako je káva, čaj, horúca čokoláda |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Papierový pohár hnedý na kávu 180ml jednorazový | ks | 2000 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
farba | hnedobiela |
Objem | 180 ml |
Vhodné použitia do 100 °C |
2. Papierový jednorazový pohár biely na studené nápoje 200ml
|
|
---|---|
Funkcia |
Papierový pohár biely 200ml jednorazový na studené nápoje |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Papierový pohár biely 200ml jednorazový | ks | 2200 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
farba | biela |
Objem | 200 ml |
Názov |
Vrátane dopravy na miesto plnenia |
Objednávateľ požaduje dodať nový nepoužitý tovar v originálnom balení 1. akostnej triedy. |
Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet do 7 dní od uzavretia zmluvy. |
Termín na dodanie tovaru bude do 14 dní od doručenia objednávky poskytovateľovi. Realizácia bude len v pracovných dňoch v čase od 08:00 do 14:00. |
V jednotkovej cene musia byť obsiahnuté i náklady spojené s dodávkou materiálu zákazky, vrátane dopravy. |
Potvrdený dodací list bude vystavený v dvoch výtlačkoch, a to jeden pre objednávateľa a jeden pre dodávateľa. Potvrdený dodací list bude tvoriť prílohu faktúry. |
Splatnosť faktúry je minimálne 30 kalendárnych dní odo dňa doručenia vecne a formálne správne vystavenej faktúry odberateľovi. |
Termín doručenia zákazky dohodnúť s kontaktnou osobou v pracovných dňoch, spolu s tovarom, požadujeme doručiť aj faktúru a dodací list v dvoch výtlačkoch |
Ponuka musí byť predložená uchádzačom na celý predmet zákazky. |
Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa, uvedenej v opisnom formulári, sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok a má za následok odstúpenie objednávateľa od zmluvy a udelenie negatívnej referencie. |
Požaduje sa vo faktúre uviesť "ID zmluvy" EKS. |
Na predmet zákazky objednávateľ neposkytuje žiadne preddavky ani zálohové platby. |
Dovoz tovaru je v pracovných dňoch v čase od 8.00 do 14.00 hod. po predchádzajúcej telefonickej dohode s kontaktnou osobou minimálne tri pracovné dni vopred. |
V jednotkovej cene musia byť obsiahnuté i náklady spojené s dodávkou materiálu zákazky, vrátane dopravy |
Predmet plnenia (tovar) musí spĺňať všetky technické vlastnosti v tejto technickej špecifikácii. |
V prípade, že dodávateľ ponúkne tovar, ktorý považuje za ekvivalentný k požadovanej špecifikácii, požaduje objednávateľ po nadobudnutí účinnosti zmluvy bezodkladné písomné oznámenie dodávateľa, že predkladá ekvivalentný produkt a súčasne požaduje predloženie dokumentácie k dodávanému ekvivalentnému produktu, z ktorej je zrejmé, že tento produkt spĺňa všetky požiadavky na ekvivalentný produkt, špecifikované objednávateľom pri zadaní zákazky do EKS. |
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z.. |
Záručná doba musí byť minimálne 24 mesiacov od prevzatia. |
Požaduje sa predložiť funkčná a technická špecifikácia, vrátane technických listov preukazujúcich splnenie minimálnych požadovaných parametrov predmetu zákazky s uvedením presných názvov (obchodných značiek) nacenených výrobkov do 5 pracovných dní od účinnosti Zmluvy, ak neboli požadované ako vlastný návrh plnenia zákazky pri predložení ponuky |
Ak sa preukáže, že dodaný tovar nespĺňa požiadavky objednávateľa, má plnenie vady, dodávateľ je povinný ich odstrániť do 5 pracovných dní. |
Ak predložená špecifikácia nie je v súlade s požiadavkami objednávateľa, dodávateľ je povinný do 3 pracovných dní od výzvy objednávateľa predložiť špecifikáciu, ktorá tieto požiadavky spĺňa. |
Dodaný tovar bude nový, v bezchybnom stave, nepoužitý, v originálnom balení s príslušnou dokumentáciou (záručný list, technická dokumentácia ... ) v slovenskom jazyku. |
Tehelná 1108, Liptovský Mikuláš, Liptovský Mikuláš, Žilinský, Slovenská republika
01.06.2023 13:52 — 30.06.2023 13:52
1,00 ks
212,67
177,23
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
23.05.2023 13:56
29.05.2023 10:00
29.05.2023 10:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
24.05.2023 13:07 - Vstupná ponuka | 212,40 | € | Cena s DPH |
28.05.2023 15:14 - Najvýhodnejšia ponuka | 211,99 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: