• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    23.05.2023 12:17
  •    Predkladanie ponúk
    26.05.2023 12:30
  •    Ukončenie zákazky
    26.05.2023 13:08
  •    Zazmluvnenie zákazky
    26.05.2023 13:20

Detail zákazky Z20234556

  •    Vyhlásenie zákazky
    23.05.2023 12:17
  •    Predkladanie ponúk
    26.05.2023 12:30
  •    Ukončenie zákazky
    26.05.2023 13:08
  •    Zazmluvnenie zákazky
    26.05.2023 13:20

Základné údaje

Z20234556

OF-272723

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=7910486

Objednávateľ

30845572

Ministerstvo obrany Slovenskej republiky

Námestie generála Viesta 11694/2, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, 83247, SVK

Dodávateľ

31435076

GASTRO-HAAL, s.r.o.

Považská 16, Nové Zámky, 94067, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Opravy a údržba veľkokuchynských zariadení

Opravy a údržba veľkokuchynských zariadení

  • 50883000-8 - Opravy a údržba zariadenia pre verejné stravovanie
  • 50000000-5 - Opravárske a údržbárske služby
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Opravy a údržba veľkokuchynských zariadení, vrátane dodávky a montáže originálnych náhradných dielov
Funkcia
Servis a úkony spojené s pozáručnýmí opravami veľkokuchynských strojov a zariadení, vrátane dodávky a montáže k tomu potrebných výrobcom odporúčaných náhradných dielov (nové, nepoužité a nie repasované náhradné diely)
Objednávateľ požaduje vykonať servis a úkony spojené s pozáručnýmí opravami veľkokuchynských strojov a zariadení, vrátane dodávky a montáže náhradných dielov nasledovných veľkokuchynských strojov a zariadení:
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Kotol elektrický KE-150 ks 3
Kotol plynový KG-150 ks 2
Kotol plynový Gastro HAAL, KG250 ks 1
Kotol KG-300 ks 1
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Popis závad a predpokladaných úkonov
Položka č.1 Kotol elektrický KE-150 Odhnité napúšťanie vody, nutné zavariť, odvápniť kotol, zhorené 4x teleso, solenoid prepúšťa, tečie
Položka č.2 Kotol plynový KG-150 Únik plynu cez pl. armatúru, odvápniť, zanesený
Pložka č.3 Kotol plynový Gastro HAAL, KG250 Odvápniť, nefunkčný iskrič
Položka č.4 Kotol KG-300 Prekúsané káble, odvápniť, vyhorená poistka v elektronike
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Objednávateľ požaduje aby v cene boli zahrnuté všetky náklady dodávateľa spojené s plnením služby, vrátane dopravných nákladoch, servisných hodín, cien náhradných dielov, cestovných nákladov, recyklačných poplatkov, a podobne.
Objednávateľ požaduje od dodávateľa v lehote do 5 dní odo dňa uzavretia zmluvy/dohody doručiť kontaktnej osobe objednávateľa potvrdenie, certifikát alebo iný doklad výrobcu alebo výrobcom autorizovaného dovozcu / distribútora pre SR, že dodávateľ je spoločnosťou /firmou/ oprávnenou /autorizovanou vykonávať údržbu, záručný a mimozáručný servis veľkokuchynských strojov a zariadení uvedených značiek. Potvrdenie musí byť platné počas celej doby platnosti zmluvy/dohody. Objednávateľ si vyhradzuje právo posúdiť relevantnosť predloženého potvrdenia na základe vlastného zisťovania.
Dodávateľ sa zaväzuje vykonávať predmet zmluvy/dohody ako prednostnú a komplexnú službu poskytovanú zmluvnému partnerovi s poukazom a zreteľom na nasledovné ukazovatele:
- kvalitné a rýchle vykonanie opravy, údržby, servisu a služieb s tým spojených
- operatívnosť a komplexnosť poskytovaných služieb
- účtovanie ceny výkonov a služieb za opravu, údržbu a servis podľa podrobného rozpočtu, ktorý je dodávateľ povinný preložiť objednávateľovi najneskôr do 5 dní od obdržania objednávky, rozpočet vykoná na celkovú cenu predmetu zmluvy položkovite.
Dodávateľ sa zaväzuje, v prípade ak s poskytovanými službami opráv/údržby podľa predmetu tejto dohody bude súvisieť aj potreba nových náhradných dielov, aby zhotoviteľ mal povinnosť použiť len nové, nepoužité náhradné diely (nie repasované) za uplatnenia výhodnejšej ceny náhradného diela. Objednávateľ požaduje náhradné diely vyrobené autorizovaným výrobcom zodpovedajúcej kvalite, ktoré zabezpečia plnú funkčnosť strojov a zariadení, záruku a prevádzkyschopnosť, alebo sú kvalitatívne ekvivalentné dielu od výrobcu vozidla.
Nové, nepoužité diely musia byť navrhnuté priamo pre daný typ stroja alebo zariadenia, musia byť vyrobené z vhodného materiálu, v potrebnej rozmerovej presnosti a dodržaním správneho technologického postupu. Na náhradné diely poskytne zhotoviteľ záruku 24 mesiacov odo dňa montáže.
Objednávateľ požaduje zabezpečenie odvozu stroja alebo zariadenia v prípade jeho dielenskej opravy v servisnom stredisku zhotoviteľa na náklady dodávateľa zahrnutých v cene predmetu zákazky.
Preberanie a odovzdávanie strojov a zariadení medzi zmluvnými stranami pred ako i po vykonanej údržbe alebo oprave sa bude vykonávať písomnou formou. V protokoloch bude uvedený okrem iného dátum prevzatia stroja alebo zariadenia servisom dodávateľa a dátum prevzatia opraveného stroja alebo zariadenia.
Dodávateľ prehlasuje, že v jednotlivých cenách uvedených v rozpočte, ktorý predloží dodávateľ objednávateľovi najneskôr do 2 dní od uzavretia zmluvy/dohody sú zahrnuté všetky ekonomicky oprávnené náklady a primeraný zisk zhotoviteľa v súlade s §2 a §3 zákona č. 18/1996 Z.z. o cenách v znení neskorších predpisov, súvisiace s vykonaním tej - ktorej služby,
Objednávateľ sa zaväzuje umožniť zhotoviteľovi vykonanie opráv a poskytnúť mu potrebnú súčinnosť. Objednávateľ je oprávnený vykonať kontrolu opráv, a to v ktorejkoľvek fáze.
V prípade, ak opravu strojového zariadenia bude možné vykonať výhradne len v sídle zhotoviteľa, konečná celková cena za opravu strojového zariadenia vrátane demontáže strojového zariadenia, ceny náhradných dielov a použitého spotrebného materiálu, inštalácie a odskúšania opraveného strojového zariadenia a vykonania odbornej prehliadky a odbornej skúšky bude zahrnutá v celkovej cene zákazky.
Dodávateľovi vzniká právo fakturovať poskytnuté plnenie dňom jeho prevzatia povereným pracovníkom objednávateľa a odsúhlasením a podpísaním montážneho listu vystaveného dodávateľom obidvoma stranami. Montážny list bude prílohou faktúry. Montážny list musí obsahovať údaje o skutočnej dobe vykonania opráv a údržby podľa jednotlivých činností, ktorých vykonanie je predmetom tejto zmluvy/dohody, v hodinách a použitých náhradných dieloch. Dodávateľ je oprávnený fakturovať cenu za vykonanie jednotlivých činností, ktorých poskytnutie je predmetom tejto zmluvy, len podľa skutočne vynaložených hodín
Splatnosť faktúry ja 30 dní odo dňa jej doručenia objednávateľovi.
Faktúra musí obsahovať všetky náležitosti daňového dokladu v zmysle platných predpisov. V prípade, že faktúra nebude obsahovať všetky náležitosti daňového dokladu v zmysle platných predpisov a príslušné prílohy dohodnuté touto zmluvou/dohodou, objednávateľ faktúru dodávateľovi vráti na doplnenie a lehota splatnosti začne plynúť až dňom jej ďalšieho doručenia. K faktúre priloží zhotoviteľ montážny list, v ktorom bude uvedený  rozpis prác a materiálových nákladov.
Dodávateľ nesie zodpovednosť za škody spôsobené na majetku objednávateľa, vzniknuté v dôsledku ním vykonávaných činností pri zabezpečovaní plnenia predmetu zmluvy. Spôsobené škody nahradí objednávateľovi v plnom rozsahu.
Na vykonané opravy a údržbu poskytne dodávateľ objednávateľovi záruku minimálne 6 mesiacov.
Dodávateľ je povinný pri poskytovaní služby dodržiavať platné technické normy, predpisy požiarnej ochrany, bezpečnosti a ochrany zdravia pri práci a hygienické predpisy.
Dodávateľ je povinný vzniknuté vady týkajúce sa poskytnutej služby a dodaného náhradného diela, na ktoré sa poskytnutá záruka vzťahuje odstrániť na svoje náklady /bezplatná je v tomto prípade aj doprava na miesto vykonania záručnej opravy/ v rámci záruky primeranom čase s prihliadnutím k povahe vady.
Na účely povolenia vjazdu vozidla a vstupu osôb do areálu miesta dodania plnenia, sa Dodávateľ zaväzuje oznámiť Objednávateľovi EČV každého vozidla, ktorým bude zabezpečené dodanie plnenia, typ vozidla, meno, priezvisko, a to najneskôr 1 pracovný deň pred dodaním plnenia v súlade s touto zmluvou.
Dodávateľ sa zaväzuje strpieť a/alebo zaviazať každú osobu, prostredníctvom ktorej bude dodanie plnenia zabezpečované, aby strpela bezpečnostné kontroly svojej osoby a vozidla pri vjazde a výjazde do/z areálu miesta dodania plnenia.
Nesplnenie akejkoľvek požiadavky a podmienky uvedenej v predmete zmluvy/dohody sa považuje ako podstatné porušenie zmluvy/dohody.
Zmluvné strany sa dohodli, že za porušenie podstatných povinností zmluvy/dohody sa okrem iného označuje aj a/ ak dodávateľ bude vykonávať služby v rozpore s podmienkami dohodnutými v tejto zmluve/dohode alebo technologickými postupmi určenými platnými normami, b/ ak dodávateľ opakovane nedodrží dohodnuté termíny vykonania opráv a údržby predmetu zmluvy/dohody, c/ ak v rámci záručnej doby bude z dôvodov nekvalitných služieb dochádzať k častým oprávneným reklamáciám zo strany objednávateľa.
Objednávateľ je oprávnený od zmluvy/dohody odstúpiť, ak uzavretá zmluva nespĺňa požiadavky určené v predmete zmluvy. Dňom doručenia oznámenia o odstúpení bude zmluva/dohoda považovaná za ukončenú.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Šafárikova 109, Rožňava, Rožňava, Košický, Slovenská republika

05.06.2023 12:15 — 30.06.2023 12:16

1,00 položky opisného formulára

5 000,00

5 000,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

23.05.2023 12:17

26.05.2023 12:30

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

26.05.2023 12:45

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 391
 2
 2
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
23.05.2023 16:15 - Vstupná ponuka 5 000,00 € Cena bez DPH
26.05.2023 06:29 - Najvýhodnejšia ponuka 4 999,00 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS