• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    30.05.2023 15:49
  •    Predkladanie ponúk
    08.06.2023 13:30
  •    Ukončenie zákazky
    08.06.2023 14:28
  •    Zazmluvnenie zákazky
    08.06.2023 14:40

Detail zákazky Z20234555

  •    Vyhlásenie zákazky
    30.05.2023 15:49
  •    Predkladanie ponúk
    08.06.2023 13:30
  •    Ukončenie zákazky
    08.06.2023 14:28
  •    Zazmluvnenie zákazky
    08.06.2023 14:40

Základné údaje

Z20234555

OF-272635

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=7962329

Objednávateľ

00166073

Ministerstvo spravodlivosti Slovenskej republiky

Račianska ulica 71, Bratislava, 81311, SVK

Dodávateľ

31344194

JURIGA spol. s r. o.

Gercenova 3, Bratislava, 85101, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Tonery a náplne do tlačiarní

Spotrebný materiál, tonery

  • 30125110-5 - Toner do laserových tlačiarní/faxových prístrojov
  • 30125100-2 - Tonerové náplne

Tovar

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Tonery a náplne do tlačiarní
Funkcia
Predmetom zákazky je nákup spotrebného materiálu pre prevádzku tlačiarní a multifunkčných zariadení. Ide o dodávku nových a originálnych tonerov a optických valcov štandardnej kvality od špecializovaných výrobcov tejto kancelárskej alebo výpočtovej techniky pre Ministerstvo spravodlivosti SR.
Dodávateľ je povinný dodať výlučne tonerové náplne a optické valce vyrobené priamo výrobcom originálnych zariadení príslušnej značky, v originálnych, neporušených a nepoškodených baleniach a bez predchádzajúceho používania. Pre zamedzenie pochybností predmetom zákazky nie sú repasované ani kompatibilné alternatívne tonerové náplne a optické valce. Vzhľadom na životnosť tlačiarne, kvalitu tlače a prípadné náklady na servis, resp. bezporuchovú prevádzku zariadení a i s ohľadom na servis zariadení, ktoré sú v záruke, preferujeme nákup nových a originálnych tonerov podľa schválenej normy.
Predávajúci zabezpečí odber a ekologickú likvidáciu prázdnych tonerových kaziet.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Toner CE505X do tlačiarne HP LJ 2055 ks 3
Toner Cf280A do tlačiarne HP LJ 400 ks 10
Toner Xerox 106R02778 do tlačiarne Xerox, workcentre 3215 ks 5
Toner KYOCERA TK-8335k black TASKalfa 3252Ci ks 75
Toner KYOCERA TK-8335Y Yellow TASKalfa 3252Ci ks 55
Toner KYOCERA TK-8335M magenta TASKalfa 3252Ci ks 55
Toner KYOCERA TK-8335C cyan TASKalfa 3252Ci ks 55
TONER Kyocera TK 5150 pre ECOSYS M6035cidn BK ks 10
TONER Kyocera TK 5150 pre ECOSYS M6035cidn yellow ks 10
TONER Kyocera TK 5150 pre ECOSYS M6035cidn cyan ks 10
TONER Kyocera TK 5150 pre ECOSYS M6035cidn magenta ks 10
Optický valec do tlačiarne Kyocera TaskAlfa 3252 ks 10
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
1. Dodávateľ je povinný predložiť objednávateľovi do 7 (siedmich) kalendárnych dní od nadobudnutia účinnosti rámcovej dohody rozpis ceny jednotlivých položiek a presné typové označenie, názov výrobcu, ako aj potvrdené vyhlásenie výrobcu o zhode ponúkaného tovaru podľa zákona č. 56/2018 Z.z.o posudzovaní zhody výrobku, sprístupňovaní určeného výrobku na trhu a o zmene a doplnení niektorých zákonov.
2. Dodávateľ je povinný dodať tovar (čiastkové plnenie) na základe čiastkovej výzvy (objednávky) najneskôr do 5 (piatich) pracovných dní odo dňa doručenia čiastkovej výzvy (objednávky) objednávateľom. Objednávateľ je oprávnený požadovať tovar (čiastkové plnenie) od dodávateľa (tzn. vystaviť čiastkovú výzvu (objednávku)) podľa svojich potrieb, pričom však medzi vystavením jednotlivých čiastkových výziev (objednávok) nesmie uplynúť kratšia doba ako 10 (desať) kalendárnych dní.
3. Minimálny objem zazmluvneného rámca tovarov, ktorý je objednávateľ oprávnený požadovať v rámci jednotlivých čiastkových výziev (objednávok), je 5 (päť) kusov ľubovoľného druhu/ typu tonerov/ komponentov.
4. Dodávateľ je povinný tovar (čiastkové plnenie) dodať len v pracovných dňoch v čase od 8:00 hod do 14:00 hod., pričom termín dodania je povinný oznámiť (avizovať) minimálne jeden pracovný deň vopred.
5. Dodávateľ je pri nakladaní s odpadmi povinný postupovať v súlade s príslušnými právnymi predpismi upravujúcimi nakladanie s odpadmi. Doklad, resp. doklady o naložení s odpadom je povinný predložiť najneskôr do 5 (piatich) pracovných dní odo dňa dodania tovaru (čiastkového plnenia) v zmysle príslušnej čiastkovej výzvy (objednávky).
6. Cena okrem iného zahŕňa všetky náklady súvisiace s dodaním tovaru (čiastkového plnenia), vrátane prepravných nákladov a nákladov na ekologickú likvidáciu prázdnych tonerových kaziet objednávateľa.
7. Okrem porušenia povinnosti v zmysle bodu 1 a 5 týchto osobitných požiadaviek na plnenie sa za podstatné porušenie zmluvy považuje tiež dodávka tovaru, ktorý nespĺňa technickú špecifikáciu, ako aj nepredloženie ktoréhokoľvek Objednávateľom požadovaného dokladu

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Račianska 71, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, Bratislava III, Bratislavský, Slovenská republika

12

308,00 ks

37 537,18

31 280,98

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

30.05.2023 15:49

08.06.2023 13:30

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

08.06.2023 13:45

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 339
 29
 5
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
30.05.2023 15:55 - Vstupná ponuka 37 537,18 € Cena s DPH
08.06.2023 09:29 - Najvýhodnejšia ponuka 37 536,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS