35995572
Krajský súd v Žiline
Orolská 3, Žilina, 01001, SVK
33768897
PhDr. Gabriela Spišáková - Majster Papier
Wolkrova 5, P.O.BOX 212, Bratislava 5, 85101, SVK
Papierové utierky
Papierové utierky
Tovar, Služba
1. Papierové utierky
|
|
---|---|
Funkcia |
Papierové utierky do zásobníkov |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Počet: | kartón | 20 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Materiál: | 100% recyklovaný materiál |
Farba: | Zelená, modrá, biela alebo šedá |
Vrstvy: | 1 |
Rozmer útržku: | 23 x 23,2 cm |
Spôsob skladania: | ZZ do zásobníkov |
Balenie (počet útržkov v balení): | 250 |
Balenie (počet balení v kartóne): | 20 |
Názov |
Cena je vrátane dopravy a vyloženia tovaru na miesto plnenia. |
Dodávateľ je povinný dodať nový, doposiaľ nepoužitý tovar. |
Objednávateľ požaduje dodržať rozmer papierových utierok uvedený v technických vlastnostiach, nakoľko sa použijú už do jestvujúcich zásobníkov. |
Objednávateľ má právo odmietnuť prevziať poškodený tovar alebo tovar, ktorý nebude dodaný v zmysle technickej špecifikácie predmetu zákazky, uvedenej v zmluve. Takýto tovar objednávateľ nebude akceptovať a má právo odstúpiť od zmluvy. |
Nedodržanie technických vlastností tovaru, technickej špecifikácie a osobitných požiadaviek bude objednávateľ považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok zo strany dodávateľa. |
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto dodania služby je v SR, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 a/alebo § 7a zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z.. |
Dodanie predmetu zákazky je možné len v pracovných dňoch v čase od 08:00 hod. do 14:00 hod. Pred dodaním predmetu zákazky je potrebné avizovať termín dodania minimálne 2 pracovné dni vopred, a to v čase od 08:00 hod. do 14:00 hod. |
Požaduje sa, aby dodávateľ do 2 pracovných dní po uzavretí zmluvy doručil e-mailom objednávateľovi informáciu o kontaktnej osobe dodávateľa: meno a priezvisko, e-mailová adresa, telefónne číslo. |
Objednávateľ neposkytuje zálohy. |
Platba sa uskutoční po dodaní a prevzatí tovaru na základe vystavenej faktúry, ktorej súčasťou je dodací list potvrdený objednávateľom. Faktúra musí obsahovať všetky náležitosti daňového dokladu v zmysle zákona č. 222/2004 Z. z. v znení neskorších predpisov. |
V prípade, že dodávateľ ku dňu predkladania ponuky nie je platiteľom DPH, avšak po uzavretí zmluvy sa ním stane, nemá nárok na zvýšenie ceny predmetu zmluvy o hodnotu DPH. |
Pri uplatnení reklamácie je dodávateľ povinný tovar prevziať v sídle objednávateľa na vlastné náklady. Dodávateľ je povinný vysporiadať reklamácie vád bezodkladne, najneskôr však do 48 hodín od doručenia reklamácie. |
Objednávateľ požaduje dodať tovar z predmetu zmluvy do 7 pracovných dní od uzatvorenia zmluvy. |
Orolská 3, Žilina, Žilina, Žilinský, Slovenská republika
30.05.2023 08:00 — 07.06.2023 14:00
20,00 kartón
1 058,16
881,80
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
23.05.2023 10:57
26.05.2023 12:00
26.05.2023 12:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
24.05.2023 12:46 - Vstupná ponuka | 859,20 | € | Cena s DPH |
24.05.2023 12:46 - Najvýhodnejšia ponuka | 859,20 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: