• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    23.05.2023 09:47
  •    Predkladanie ponúk
    29.05.2023 09:00
  •    Ukončenie zákazky
    29.05.2023 09:40
  •    Zazmluvnenie zákazky
    29.05.2023 09:55

Detail zákazky Z20234527

  •    Vyhlásenie zákazky
    23.05.2023 09:47
  •    Predkladanie ponúk
    29.05.2023 09:00
  •    Ukončenie zákazky
    29.05.2023 09:40
  •    Zazmluvnenie zákazky
    29.05.2023 09:55

Základné údaje

Z20234527

OF-272617

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=7916233

Objednávateľ

00610411

Nemocnica s poliklinikou Považská Bystrica

Nemocničná 986, Považská Bystrica, 01726, SVK

Dodávateľ

51662787

KASON, s.r.o.

Dvorčianska 815 , Nitra, 94905, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Tlačiareň HP LaserJet Pro M404dn

čiernobiela tlač, HP tlačiareň, duplex, sieť

  • 30232110-8 - Laserové tlačiarne
  • 30232100-5 - Tlačiarne a zapisovače
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)
  • 30232000-4 - Periférne vybavenie

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Tlačiareň HP LaserJet Pro M404dn
Funkcia
Sieťová tlačiareň HP na rýchlu, kvalitnú a úspornú obojstrannú tlač
Laserová tlačiareň do kancelárie, formát A4
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Tlačiareň HP LaserJet Pro M404dn ks 10
Rozlíšenie tlače DPI 1200x1200
Maximálna rýchlosť tlače A4/min 38
Maximálna mesačná záťaž strana 80000
Spotreba - aktívna tlač wat 495
Tlač prvej strany s 6,3
Vstupná kapacita papiera list 250
Rozmery (vxšxh) mm 216x381x357
Váha kg 8,53
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Technológia a farba tlače laserová čiernobiela
Sieťové pripojenie LAN, USB
Funkcia automatická obojstranná tlač (duplex), AirPrint, manuálna obojstranná tlač
Formáty papiera A4,
Funkcie AirPrint, Automatická obojstranná tlač (duplex) Google Print
Tlačové jazyky HP PCL 6, HP PCL 5c, emulance HP Postscript úrovne 3, PDF, URF, PWG Raster
Súčasťou balenia je napájací kábel, Dokumentácia, Software, Štartovací toner
Záruka minimálne 2 roky
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia.
Na tovar sa požaduje záruka min. 24 mesiacov ak nie je uvedené inak. Požaduje sa bezplatný autorizovaný záručný servis vykonávaný kvalifikovanými osobami a bezplatnej údržby tovaru (práca a originálne nepoužívané náhradné diely) počas záručnej doby-v cene zákazky. Nástup technika v sídle objednávateľa - do 24 hod. od nahlásenia poruchy na emailovú adresu dodávateľa. V prípade potreby odstránenia vady/poruchy tovaru mimo sídla objednávateľa, dodávateľ znáša všetky náklady s tým spojené (napr.doprava).
Objednávateľ si vyhradzuje právo neprevziať tovar pred tým, ako dodávateľ predloží návrh na plnenie zmluvy. V prípade nedodržania tejto požiadavky sa to považuje za podstatné porušenie kúpnej zmluvy a objednávateľ má právo odstúpenia od zmluvy.
Dopravu tovaru na miesto plnenia oznámiť najmenej 1 deň vopred kontaktnej osobe.
Požadujeme dodávku nového tovaru v originálnom balení od výrobcu, nie repasované ani použité. Nedodržanie tejto podmienky sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok.
V prípade zistenia závady na dodanom tovare do 14 dní od prevzatia, má dodávateľ povinnosť vymeniť vadný tovar za nový a rovnakých parametrov.
Objednávateľ do 3 dní odo dňa obdržania návrhu, ponuku odsúhlasí alebo odmietne, pokiaľ nebude spĺňať parametre uvedené v technickej špecifikácii predmetu zákazky. Objednávateľ si vyhradzuje právo neprevziať tovar, ak nezodpovedá kvalite a opisu.
Požadujeme dodávku tovaru minimálnej špecifikácie v technických vlastnostiach. Nedodržanie tejto podmienky sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok.
Pokiaľ dodávateľ navrhne obstarávateľovi tlačiareň s nevyhovujúcimi technickými parametrami, obstarávateľ má právo takúto ponuku odmietnuť. Nedodaním predmetu obstarávania sa dodávateľ zaväzuje uhradiť zmluvnú pokutu 30% z ceny tovaru (predmetu obstarávania). Navyše obstarávateľ udelí dodávateľovi negatívnu referenciu
Objednávateľ preberá tovar podpisom písomného dodacieho listu, v ktorom sa uvedie najmä položkový súpis tovaru, jeho množstvo, dátum prevzatia, meno a podpis osoby preberajúcej tovar za objednávateľa. Tovar sa považuje za dodaný a prevzatý objednávateľom až podpisom príslušného dodacieho listu.
Faktúra musí obsahovať okrem povinných náležitostí aj číslo zmluvy, jednotkovú cenu príslušnej položky bez DPH, s DPH, sadzbou DPH, celkovou cenou príslušnej položky bez DPH, s DPH a potvrdený dodací list.
Zmluvné strany sa dohodli, že splatnosť faktúry je podľa § 340b ods. 1 a 5 Obchodného zákonníka 60 dní odo dňa doručenia faktúry objednávateľovi.
Dodávateľ je oprávnený postúpiť svoje pohľadávky voči objednávateľovi vzniknuté z tejto zmluvy, podľa § 524 a nasl. Zákona č. 40/1964 Zb. Občiansky zákonník v znení neskorších predpisov (ďalej len ,,Občiansky zákonník“), výlučne iba s predchádzajúcim písomným súhlasom objednávateľa. Zároveň sa zmluvné strany dohodli, že právny úkon dodávateľa, ktorým budú jeho pohľadávky voči objednávateľovi postúpené v rozpore s dohodou podľa predchádzajúcej vety, považovaný podľa § 39 Občianskeho zákonníka za absolútne neplatný.
Súhlas objednávateľa podľa dvoch predchádzajúcich viet je platný len za podmienky, že bol na takýto právny úkon udelený predchádzajúci písomný súhlas zriaďovateľa objednávateľa.
Zmluva môže zaniknúť okrem riadneho splnenia všetkých práv a povinností zmluvných strán z nej vyplývajúcich, na základe dohody zmluvných strán alebo spôsobmi uvedenými v zákone a v zmysle platných obchodných podmienok Elektronického trhoviska.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Nemocničná 986, Považská Bystrica, Považská Bystrica, Trenčiansky, Slovenská republika

09.06.2023 14:00

10,00 ks

2 408,30

2 408,30

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

23.05.2023 09:47

29.05.2023 09:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

29.05.2023 09:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 387
 41
 8
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
23.05.2023 10:06 - Vstupná ponuka 2 400,00 € Cena bez DPH
23.05.2023 12:42 - Najvýhodnejšia ponuka 2 360,00 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS