• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    23.05.2023 09:48
  •    Predkladanie ponúk
    26.05.2023 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    26.05.2023 11:00
  •    Zazmluvnenie zákazky
    26.05.2023 11:15

Detail zákazky Z20234526

  •    Vyhlásenie zákazky
    23.05.2023 09:48
  •    Predkladanie ponúk
    26.05.2023 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    26.05.2023 11:00
  •    Zazmluvnenie zákazky
    26.05.2023 11:15

Základné údaje

Z20234526

OF-272690

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=7910455

Objednávateľ

00309150

Mesto Nové Zámky

Hlavné námestie 10, Nové Zámky , 94035, SVK

Dodávateľ

36880574

Ing. Peter Gerši - GC Tech.

Jilemnického 6, Trenčín, 91101, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Kancelárske potreby

osvedčovacie knihy, kancelársky papier

  • 30192000-1 - Kancelárske potreby
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Kancelárske potreby
Funkcia
prostriedky na výkon administratívnych úkonov
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Osvedčovacia kniha podpisu, formát A4, 192 strán, tvrdá väzba, IGAZ 902, jednotlivé záznamy delené linajkami na každom samostatnej strane ks 40
Osvedčovacia kniha listiny, formát A4, 192 strán, tvrdá väzba, IGAZ 285, jednotlivé záznamy delené linajkami na každom samostatnej strane ks 20
 2. Kancelársky papier
Funkcia
na kopírovanie, na tlač
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
kancelársky papier, formát A4, 500 ks v balení, PEFC certifikovaný, vhodný pre obojstrannú veľkoobjemnú tlač a kopírovanie balík 200
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
kancelársky papier - počet ks v balíku 500 ks
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia
Objednávateľ požaduje v termíne do 3 pracovných dní od automatického vygenerovania zmluvy doručiť špecifikáciu dodávaného tovaru.
V prípade zistenia nedodržania niektorého z požadovaných parametrov tovarov zo strany dodávateľa po doručení špecifikácií, objednávateľ je oprávnený odstúpiť od zmluvy s dodávateľom.
Ak sa v špecifikácii uvádza odkaz na konkrétneho výrobcu, obchodné označenie, patent, typ objednávateľ umožňuje dodanie ekvivalentných produktov s deklarovateľnou úplne identickou špecifikáciou.
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Hlavné námestie 10, Nové Zámky, Nové Zámky, Nitriansky, Slovenská republika

30.05.2023 12:00

100 060,00 ks

2 111,60

1 759,67

Objednávateľ požaduje v termíne do 3 pracovných dní od automatického vygenerovania zmluvy doručiť špecifikáciu dodávaného tovaru.

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

23.05.2023 09:48

26.05.2023 10:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

26.05.2023 10:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 340
 37
 3
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
23.05.2023 11:06 - Vstupná ponuka 2 004,00 € Cena s DPH
23.05.2023 19:48 - Najvýhodnejšia ponuka 2 001,60 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS