36644331
Stredoslovenský ústav srdcových a cievnych chorôb, a.s.
Cesta k nemocnici 1, Banská Bystrica, 97401, SVK
31625657
UNIPHARMA - 1.slovenská lekárnická akciová spoločnosť
Opatovská cesta 4, Bojnice, 97201, SVK
Heparín 5 KU/ml
B01AB01, heparín, antitrombotiká, antikoagulanciá
Tovar, Služba
|
1. Heparín 5 KU/ml
|
|
|---|---|
| Funkcia |
| lieky ATC skupiny - B01AB01 - heparín |
| Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
| množstvo účinnej látky v mernej jednotke | KU | 50 | ||
| veľkosť mernej jednotky | ml | 10 |
| Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
| ATC skupina | B01AB01 |
| názov účinnej látky | heparín 5 KU/ml |
| cesta podania | subkutánne a intravenózne |
| lieková forma | injekčný roztok |
| merná jednotka | liekovka |
| Názov |
| 1. Vrátane dopravy na miesto plnenia. |
| 2. Spôsob, čas a miesto dodania tovaru: |
| - plnenie bude poskytnuté vo viacerých ucelených častiach na základe písomnej alebo telefonickej objednávky kupujúceho podľa jeho aktuálnych prevádzkových potrieb, |
| - termín dodania je do 48 hodín od doručenia písomnej objednávky dodávateľovi v pracovných dňoch v čase od 07:00 hod do 14:00 hod |
| - za termín doručenia objednávky sa považuje potvrdenie o prečítaní e-mailu dodávateľom, v prípade objednávky zaslanej e-mailom, |
| - súčasťou dodávky je povinne dodací list, ktorý obsahuje najmä súpis položiek dodaného tovaru, jeho množstvo, číslo objednávky, ŠUKL kód tovaru, X-kód (ak bol pridelený), |
| - ak dodávateľ z objektívne nezavinených dôvodov nemá možnosť dodať tovar, je oprávnený po neodkladnom odsúhlasení objednávateľom (telefonicky, resp. e-mailom) dodať tovar v náhradnom termíne, alebo jeho ekvivalent, dôkazné bremeno nemožnosti dodať tovar je na strane dodávateľa. |
| 3. Zazmluvnený rámec plnenia nie je pre zmluvné strany záväzný a predstavuje len predpokladané množstvo tovaru, ktoré má byť počas doby účinnosti tejto rámcovej dohody dodávateľom objednávateľovi dodané. Objednávateľ teda nie je povinný odobrať celý zazmluvnený rámec plnenia. |
| 4. Objednávateľ si vyhradzuje právo zmeniť (zvýšiť alebo znížiť) množstvo tovaru, pri dodržaní celkovej maximálnej ceny plnenia podľa rámcovej dohody. |
| 5. Platobné podmienky: |
| - objednávateľ uhradí kúpnu cenu na základe dodávateľom vystavenej faktúry za prevzatú ucelenú časť tovaru, |
| - splatnosť faktúry je 30 kalendárnych dní odo dňa doručenia vecne a formálne správne vystavenej faktúry objednávateľovi, ak nie je dohodnuté inak. |
| - dodávateľ tovaru je povinný vystaviť faktúru za dodávku tovaru najneskôr do piateho pracovného dňa v mesiaci, nasledujúceho po dni dodania tovaru. |
| 6. Osobitné ustanovenia o ukončení platnosti zmluvy: |
| a) objednávateľ je oprávnený od zmluvy odstúpiť: |
| - ak dodávateľ písomne oznámi, že nie je schopný z objektívnych alebo subjektívnych dôvodov plniť dodávky tovaru, |
| - ak predmet plnenia nebude spĺňať všetky požiadavky, |
| b) odstúpenie od zmluvy je účinné dňom jeho doručenia dodávateľovi, |
| c) objednávateľ je v prípade odstúpenia od zmluvy oprávnený nespotrebovaný tovar vrátiť dodávateľovi a tento je povinný ho na svoje náklady protokolárne prevziať a vystaviť naň dobropis. |
| 7. Dodávateľ je povinný počas trvania zmluvného vzťahu písomne informovať objednávateľa (bezodkladne, najneskôr do 5 kalendárnych dní odo dňa účinnosti zmeny) : |
| - o každej zmene údajov týkajúcich sa tovaru (napr. ŠUKL kód) |
| - o každej zmene ceny tovaru vyvolanej zmenou jednotlivých regulačných cenových predpisov a zoznamov, |
| - k oznámeniu dodávateľ povinne priloží kópie dokladov preukazujúcich oprávnenosť vykonávaných zmien údajov, resp. ceny a súčasne aj návrh dodatku, ktorým sa táto zmena zmluvne upraví. |
| 8. Do 3 dní od uzatvorenia zmluvy - dodávateľ predloží kópiu povolenia na veľkodistribúciu humánnych liekov podľa zákona č.362/2011 Z. z. o liekoch a zdravotníckych pomôckach a o zmene a doplnení niektorých zákonov |
| 9. Do 3 dní od uzatvorenia zmluvy - dodávateľ predloží čestné vyhlásenie, že všetky ponúkané výrobky na predmet tejto zákazky sú certifikované alebo majú pridelený ŠUKL kód |
| 10. Dodávateľ sa zaväzuje dodávať tovar, ktorý v čase dodania nemá uplynutých viac ako 35% výrobcom stanovenej exspiračnej doby a počas stanovenej exspiračnej doby bude mať vlastnosti stanovené kvalitatívnymi a technickými parametrami |
| 11. Objednávateľ je oprávnený vrátiť tovar dodávateľovi v prípade, že bol tovar dodaný v lehote 1/3 doby pred ukončením exspirácie. |
| 12. Požaduje sa, aby dodávateľom poskytovaný predmet plnenia bol, v prípade ak je to relevantné, v súlade s: |
| - so zákonom č. 363/2011 Z.z. o rozsahu a podmienkach úhrady liekov, zdravotníckych pomôcok a dietetických potravín na základe verejného zdravotného poistenia a o zmene a doplnení niektorých zákonov, |
| - s aktuálne platným Zoznamom kategorizovaných liekov s maximálnou výškou úhrady zdravotnej poisťovne (cena nesmie prekročiť cenu podľa aktuálne platnej kategorizácie liekov), |
| - s aktuálne platným Zoznamom liekov s úradne určenou cenou (cena nesmie prekročiť cenu uvedenú v zozname liekov s úradne určenou cenou), |
| - porušenie týchto povinnosti sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok. |
| 13. Požaduje sa predložiť aktualizovaný podrobný rozpočet do 3 dní od uzatvorenia zmluvy. |
| 14. Požaduje sa predložiť rozpis sadzby DPH a ceny s DPH alebo bez DPH, ktorá ako údaj v zmluve chýba v prípade plnenia zahŕňajúce rôzne sadzby DPH do 7 dní od uzavretia zmluvy. |
| 15. Zmluvné strany sa dohodli, že zmluvná strana v postavení veriteľa nepostúpi akúkoľvek svoju pohľadávku z tejto zmluvy tretej osobe bez predchádzajúceho písomného súhlasu dlžníka-objednávateľa.V prípade, že dôjde zo strany veriteľa k porušeniu tejto dohody a svoje práva a povinnosti z tejto zmluvy postúpi tretej osobe, bude toto postúpenie považované za neplatné. Súhlas dlžníka s postúpením pohľadávok veriteľa podľa predchádzaj.vety nie je potrebný pri postúpení pohľadávok veriteľov akciov.spoloč., ktorých 100%-ným akcionárom je MZ SR v lehote splatnosti a 60 dní po lehote ich splatnosti. |
| 16. V prípade, ak sa po uzatvorení tejto zmluvy preukáže, že na relevantnom trhu existuje cena za rovnaké alebo porovnateľné plnenie ako je obsiahnuté v tejto zmluve a dodávateľ už preukázateľne v minulosti za takúto nižšiu cenu plnenie poskytol, resp.ešte stále poskytuje, pričom rozdiel medzi nižšou cenou a cenou podľa tejto zmluvy je viac ako 5% v neprospech ceny podľa tejto zmluvy, zaväzuje sa dodávateľ poskytnúť objednávateľovi pre takéto plnenie objednané po preukázaní tejto skutočnosti dodatočnú zľavu vo výške rozdielu medzi ním poskytovanou cenou podľa tejto zmluvy a nižšou cenou. |
| 17. Nedodržanie ktorejkoľvek požiadavky objednávateľa sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvy a zakladá právo objednávateľa na odstúpenie od zmluvy. |
Cesta k nemocnici 1, Banská Bystrica, Banská Bystrica, Banskobystrický, Slovenská republika
12
3 708,00 liekovka
66 113,64
66 113,64
Vlastný návrh plnenia je v súlade s osobitnými požiadavkami na plnenie.
| Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
|---|---|---|---|
| Cena bez DPH | € | Menšia | 100 |
23.05.2023 09:23
26.05.2023 09:30
26.05.2023 09:45
20 min.
2 min.
| Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
|---|---|---|---|
| 23.05.2023 10:26 - Vstupná ponuka | 66 113,60 | € | Cena bez DPH |
| 23.05.2023 10:26 - Najvýhodnejšia ponuka | 66 113,60 | € | Cena bez DPH |
Elektronizácia verejného obstarávaniaVážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: