• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    23.05.2023 09:21
  •    Predkladanie ponúk
    26.05.2023 12:00
  •    Ukončenie zákazky
    26.05.2023 12:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    26.05.2023 12:50

Detail zákazky Z20234518

  •    Vyhlásenie zákazky
    23.05.2023 09:21
  •    Predkladanie ponúk
    26.05.2023 12:00
  •    Ukončenie zákazky
    26.05.2023 12:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    26.05.2023 12:50

Základné údaje

Z20234518

OF-272569

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=7910444

Objednávateľ

00596264

Centrum sociálnych služieb - Jesienka

Staromyjavská 77, Myjava, 90701, SVK

Dodávateľ

53528654

Up Déjeuner, s. r. o.

Tomášikova 64A, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, 83104, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Darčekové poukážky

poukážky, darčekové poukážky

  • 30199750-2 - Poukážky
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Darčekové poukážky
Funkcia
Univerzálne využitie darčekových poukážok – kultúrne, športové a iné podujatia, nákup drogérie, kozmetiky, liekov a vitamínov, elektroniky, kníh, oblečenia, obuvi a iných tovarov, vzdelávanie, wellness, prípadne iné využitie
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Obálka s poukážkami v celkovej nominálnej hodnote 50€ (10x5€) ks 77
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Platnosť poukážok min. do 31.12.2024
Počet zazmluvnených prevádzok dodávateľa na území SR minimálne 1500 prevádzok
Darčekové poukážky musia spĺňať všetky legislatívne požiadavky na ceniny, vrátane ochranných prvkov, názvu a loga dodávateľa, nominálnej hodnoty áno
Akceptačné miesta darčekových poukážok obchodné reťazce, hypermarkety, nákupné centrá a ďalšie prevádzky
Obálka Poukážky požadujeme samostane balené v obálkach - na obálke bude uvedená celková hodnota poukážky
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Cena musí byť konečná, vrátane všetkých poplatkov, nákladov na dopravu, provízií a nákladov uchádzača súvisiacich s poskytovaním predmetu zákazky, storno poplatkov za vrátenie alebo výmenu. Uchádzačovi nevznikne nárok na úhradu dodatočných nákladov, ktoré neboli zahrnuté do ceny predmetu zákazky.
Objednávateľ sa zaväzuje zaslať do 3 pracovných dní od uzavretia zmluvy aktualizovaný rozpis jednotkových cien a zoznam zazmluvnených prevádzok na území SR do 3 dní odo dňa uzavretia zmluvy.
Na predmet zákazky objednávateľ neposkytuje žiadne preddavky ani zálohové platby.
Požaduje sa predložiť k faktúre / alebo vo faktúre / podrobný rozpis ceny za jednotlivé položky a cena spolu.
Objednávateľ uhradí faktúru formou bezhotovostného platobného styku bez poskytnutia preddavku. Lehota splatnosti faktúry je 30 kalendárnych dní odo dňa jej doručenia objednávateľovi pri splnení podmienok uvedených v tejto zákazke. Platobná povinnosť objednávateľa sa bude považovať za splnenú v deň, keď bude z účtu Objednávateľa odpísaná príslušná suma v prospech účtu Dodávateľa.
V prípade, ak faktúra za predmet zákazky nebude obsahovať všetky náležitosti daňového dokladu alebo bude obsahovať nesprávne alebo neúplné údaje, objednávateľ je oprávnený ju vrátiť dodávateľovi. Dodávateľ faktúru opraví alebo vystaví novú faktúru. Na opravenej alebo novej faktúre vyznačí nový dátum splatnosti.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Staromyjavská 889/77, Myjava, Myjava, Trenčiansky, Slovenská republika

30.05.2023 09:17 — 06.06.2023 09:17

77,00 ks

3 850,00

3 850,00

Nedokonanie zákazky s jedným dodávateľom

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

23.05.2023 09:21

26.05.2023 12:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

26.05.2023 12:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 340
 6
 2
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
23.05.2023 09:45 - Vstupná ponuka 3 849,99 € Cena s DPH
24.05.2023 09:22 - Najvýhodnejšia ponuka 3 849,98 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS