• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    23.05.2023 08:56
  •    Predkladanie ponúk
    31.05.2023 11:30
  •    Ukončenie zákazky
    31.05.2023 12:08
  •    Zazmluvnenie zákazky
    31.05.2023 12:20

Detail zákazky Z20234509

  •    Vyhlásenie zákazky
    23.05.2023 08:56
  •    Predkladanie ponúk
    31.05.2023 11:30
  •    Ukončenie zákazky
    31.05.2023 12:08
  •    Zazmluvnenie zákazky
    31.05.2023 12:20

Základné údaje

Z20234509

OF-272307

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=7928665

Objednávateľ

35546859

Základná škola Fábryho 44, Košice

Fábryho 44, Košice, 04022, SVK

Dodávateľ

44108087

Jozef Moňok JOKRIM

Zdoba 78, Sady nad Torysou, 044 41, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Ovocie a zelenina

ovocie, zelenina, banány, citrusové plody, jablká, hrušky, hrozno, slivky, brokolica, cibuľa, kaleráb, kapusta, paradajky, paprika, mrkva, šalát, zeler, zemiaky

  • 03220000-9 - Zelenina, ovocie a orechy
  • 03222200-5 - Citrusové plody
  • 03222320-2 - Jablká, hrušky a dule
  • 03222111-4 - Banány
  • 03222340-8 - Hrozno
  • 03222334-3 - Slivky
  • 03221430-9 - Brokolica
  • 03221113-1 - Cibuľa
  • 03221410-3 - Kapusta
  • 03221240-0 - Paradajka
  • 15872100-2 - Paprika
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Ovocie a zelenina
Funkcia
Dodávka ovocia a zeleniny na prípravu jedál do školskej kuchyne.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
1. Banány, Voľné, žlté, zrelé bez škvŕn, 1. trieda kg 1220
2. Broskyne, Voľné, zrelé, 1. trieda kg 185
3. Grep biely, Voľný, 1. trieda, čerstvý kg 90
4. Marhule, Voľné, zrelé, 1.trieda kg 80
5. Citróny, Voľné, zrelé, 1. trieda kg 200
6. Hrozno modré, Voľný, zrelý, 1. trieda kg 90
7. Hrozno biele, Voľné, zrelé, veľkoplodé, 1. trieda kg 120
8. Hrušky, Voľné, zrelé, neprezreté, 1. trieda kg 190
9. Jablká zelené, Voľné, zrelé, 1. trieda, kg 180
10. Jablká červené, Voľné, zrelé, 1. trieda kg 240
11. Kiwi, Voľné, zrelé, 1. trieda kg 140
12. Mandarínky-Voľné, zrelé, 1. trieda kg 660
13. Nektarinky, Voľné, zrelé, 1. trieda kg 180
14. Pomaranče, Voľné, zrelé, 1. trieda kg 950
15. Slivky, Voľné, zrelé, neprezreté, 1. trieda kg 60
16. Čerešne, Voľný, 1. trieda, čerstvý kg 100
17. Brokolica, Voľná, 1. trieda, bez zmeny farby kg 100
18. Červená repa, Voľná, 1. trieda kg 130
19. Cesnak, Voľný, 1. trieda, suchý kg 50
20. Cibuľa, Voľná, 1. trieda, suchá kg 750
21. Cibuľka s vňaťou, Voľná, čerstvá, l.trieda zv 80
22. Cibuľa červená, Voľná, 1. trieda, suchá kg 100
23. Hliva ustricová, Voľná, čerstvá, 1. trieda kg 30
24. Šampiňóny čerstvé, Voľné, 1. trieda, čerstvé kg 100
25. Kaleráb gigant Voľný, 1. trieda, čerstvý kg 170
26. Kaleráb s vňaťou, Voľný, 1. trieda,vňať zelená ks 380
27. Kapusta hláv. červená, Voľná, 1. trieda kg 160
28. Kapusta hlávková biela, Voľná, 1. trieda kg 150
29. Kapusta kyslá, Voľná, 1. trieda kg 400
30. Kapusta činská, Voľná, čerstvá, 1. trieda kg 110
31. Karfiol, Voľný, 1. trieda, biely ks 250
32. Kel, Voľný, 1. trieda, čerstvý kg 59
33. Kel ružičkový Voľný, 1. trieda, čerstvý kg 10
34. Paradajky kríčkové Voľné, zrelé, 1. trieda kg 160
35. Paradajky cherry, Voľné, zrelé, 1. trieda, balenie 250 g ks 30
36. Petržlen, Voľný, 1. trieda kg 195
37. Petržlenová vňať kučeravá, Čerstvá vňať, voľná, 1. trieda kg 10
38. Petržlenová vňať , Čerstvá vňať, voľná, 1. trieda, balenie 100 g ks 40
39. Bazalka, Čerstvá vňať, voľná, 1. trieda, balenie 100 g ks 10
40. Pažítka, Čerstvá vňať, voľná, 1. trieda, balenie 100 g ks 20
41. Kôpor čerstvý, Čerstvá vňať, voľná, 1. trieda, balenie 100 g ks 20
42. Pór, Voľný, 1. trieda, čerstvý kg 20
43. Redkvička Biela guľatá, Voľná, 1. trieda, zväzok zv 20
44. Redkvička Biela dlhá, Voľná, 1. trieda, zväzok ks 30
45. Redkvička červená, Voľná, 1. trieda, zväzok zv 80
46. Uhorky šalátové, Voľné, 1. trieda kg 220
47. Mrkva, Voľná, 1. trieda kg 650
48. Paprika zelená, Voľná, 1. trieda kg 30
49. Paprika žltá, Voľná, 1. trieda kg 30
50. Paprika kápia, Voľná, 1. trieda kg 18
51. Paprika PCR, Voľná, 1. trieda kg 45
52. Šalát ľadový, Voľný, čerstvý, 1. trieda ks 135
53. Šalát hlávkový, Voľný, čerstvý, 1. trieda ks 50
54. Tekvica HokKaido, Voľná, 1. trieda kg 40
55. Tekvica, Voľná, 1. trieda kg 50
56. Tymián, Voľný, 1. trieda, balenie 100 g ks 8
57. Zeler Voľný, 1. trieda kg 210
58. Zemiaky žlté, Voľné, 1. trieda, varný typ "A" kg 7200
59. Zemiaky ružové, Voľné, 1. trieda, varný typ "A" kg 550
60. Zemiaky nové, Voľné, 1. trieda, varný typ "A" kg 820
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Zelenina, ovocie - akosť 1. trieda
Zelenina, ovocie - kvalita čerstvé, nepoškodené, celé, zdravé, bez známok hniloby, plesne a vysychania, bez škodcov a bez poškodenia spôsobeného škodcami, bez akýchkoľvek viditeľných cudzích látok, cudzieho pachu alebo chuti
Zelenina, ovocie plody musia byť toho istého pôvodu, odrody, obchodnej triedy a kvality, dokazovať uspokojivú zrelosť, nesmú byť prezrelé
Zelenina, ovocie preferujeme produkty z integrovanej alebo ekologickej produkcie, pri sezónnom ovocí a zelenine regionálny sortiment
Zemiaky balené, odrodovo jednotné, označené krajinou pôvodu a varným typom bez nadmernej povrchovej vlhkosti, bez rozsiahlej chrasťavosti, so zacelenými poraneniami, bez cudzích prímesí a nečistôt
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
1. Zmluvné strany sa dohodli, že pri dodaní tovaru sa budú riadiť ustanoveniami Všeobecných zmluvných podmienok pre elektronické trhovisko (ďalej len „OPEP“) a nasledovnými osobitnými požiadavkami na plnenie uvedenými nižšie.
2. Osobitné požiadavky Objednávateľa je nutné chápať ako súvislý text, pričom číslovanie textov nemá vplyv na význam a uprednostnenie podmienok a požiadaviek vo vzťahu k poradiu v akom sú Objednávateľom zadané.
3. Vrátane dopravy na miesto plnenia a vyloženia tovaru v sídle objednávateľa na mieste, ktoré bližšie určí objednávateľ úspešnému  uchádzačovi v súlade s platným certifikátom ATP.
4. Tovar bude dodávaný na základe čiastkových objednávok, ktoré bude obsahovať špecifikáciu, množstvo, druh tovaru a lehotu plnenia s možnosťou elektronického objednávania tovaru prostredníctvom E-shopu.
5. Objednávateľ predloží objednávku dodávateľovi najneskôr deň pred termínom dodávky a to do 11.00 hod. Objednávateľ má právo objednávať presné množstvá (kg, ks) bez podmienky odberu minimálneho množstva. Dodávateľ sa zaväzuje dodávať tovar denne do 7:30 hod.
6. Objednávateľ je oprávnený odmietnuť prevzatie tovaru z dôvodu nedodržania ceny, akosti, druhu, štruktúry alebo množstva tovaru. Ak objednávateľ zistí zjavné vady súvisiace s kvalitou alebo množstvom tovaru, má právo ho neprevziať. Dodávateľ je povinný zabezpečiť dodanie náhradného tovaru bez vád resp. v požadovanom množstve najneskôr do 2 hodín od odmietnutia prevzatia tovaru.
7. Dodávateľ zaručuje, že ním dodaný tovar bude mať požadovanú akosť po celú dobu minimálnej trvanlivosti platnej pre jednotlivé druhy tovarov, ktorá je dĺžkou záručnej doby poskytovanej dodávateľom. Záručná doba stanovená výrobcom bude vyznačená na obaloch.
8. Dodávateľ sa zaväzuje dodávať tovar, ktorý v čase dodania nemá uplynutú výrobcom stanovenú exspiračnú dobu a počas stanovenej exspiračnej doby bude mať vlastnosti stanovené kvalitatívnymi parametrami.
9. Výrobky musia byť balené len v obaloch, ktoré neovplyvňujú kvalitu výrobku a chránia ich pred nežiadúcimi vonkajšími vplyvmi. Obaly musia byť označené v štátnom jazyku údajmi: názov výrobku, obchodné meno výrobcu, hmotnosť výrobku, dátum spotreby, spôsob skladovania v súlade s Potravinovým kódexom SR a zákonom č. 152/1995 Z.z. o potravinách.
10. Kúpna cena je stanovená vrátane DPH, obalu, dopravy do miesta plnenia, cla, dovoznej prirážky a ďalších nákladov spojených s dodávkou.
11. Cenu tovaru je možné meniť písomnou dohodou zmluvných strán podľa Zákona č. 345/2015, § 18, ods. 3, písm. b.
12. Dodávateľ sa zaväzuje objednávateľovi znížiť jednotkové ceny kedykoľvek počas trvania zmluvy, a to v prípade zavedenia tzv. akciových alebo sezónnych cien tovaru na trhu, a to aj bez vyzvania objednávateľom, priamo znížením ceny vo faktúre vystavenej a doručenej objednávateľovi po dodaní tovaru, ktorého sa sezónne ceny týkajú.
13. Ak zistená aktuálna trhová cena za dodávku tovaru, ktorý má byť predmetom zamýšľanej objednávky bude nižšia, ako cena tovaru určená podľa tejto zmluvy, je objednávateľ oprávnený v objednávke na dodanie tovaru požadovať od dodávateľa dodanie predmetného tovaru za cenu zodpovedajúcu aktuálnej trhovej cene za dodávku tovaru, ktorá má byť predmetom objednávky.
14. Kúpnu cenu za skutočne prevzatý tovar zaplatí objednávateľ dodávateľovi na základe faktúry s náležitosťami daňového dokladu na účet dodávateľa. Lehota splatnosti faktúry je 30 dní odo dňa jej doručenia. Súčasťou faktúry musí byť aj dodací list podpísaný objednávateľom. V prípade, že faktúra nebude obsahovať náležitosti daňového dokladu, je objednávateľ oprávnený faktúru vrátiť dodávateľovi. V takomto prípade sa preruší plynutie lehoty splatnosti. Doručením opravenej alebo doplnenej faktúry kupujúcemu začína plynúť nová 30 dňová lehota splatnosti.
15. Za nesplnenie záväzku dodávateľa dodať objednávateľovi tovar do miesta dodania v dohodnutom termíne plnenia, má objednávateľ voči dodávateľovi právo na zaplatenie zmluvnej pokuty vo výške 0,05 % z kúpnej ceny nedodaného tovaru za každý deň omeškania, pokiaľ sa zmluvné strany nedohodnú na predĺžení lehôt. Tým nie je dotknuté právo objednávateľa na náhradu škody voči dodávateľovi a táto náhrada škody patrí objednávateľovi v celej jeho výške bez ohľadu na výšku zaplatenej zmluvnej pokuty.
16. Zmluvné strany sa týmto v súlade s čl. 18.1 platných OPEP dohodli, že ktorákoľvek zo zmluvných strán môže vypovedať zmluvu aj bez uvedenia dôvodu. Výpovedná doba je dva mesiace od doručenia výpovede druhej zmluvnej strane.
17. Odstúpenie od zmluvy v prípade nedodržania podmienok kvality a nesplnenie akejkoľvek osobitnej požiadavky, sa bude posudzovať ako závažné porušenie podmienok, objednávateľ vystaví negatívnu referenciu.
18. Zmluva sa uzatvára na dobu určitú, t.j. na 12 mesiacov odo dňa jej uzatvorenia,resp. do doby naplnenia zmluvného finančného objemu podľa toho, ktorá z uvedených skutočností nastane skôr.
19. Verejného obstarávania sa môže zúčastniť len ten uchádzač, ktorý v zmysle § 32 ods. 1 písm. b, c Zákona o verejnom obstarávaní nemá evidované nedoplatky na poistnom na sociálne poistenie, zdravotná poisťovňa neeviduje voči nemu pohľadávky po splatnosti, nemá evidované daňové nedoplatky voči daňovému úradu a colnému úradu podľa osobitných predpisov v Slovenskej republike alebo v štáte sídla.
20. Dodávateľ sa zaväzuje do 5 dní od uzavretia zmluvy oznámiť objednávateľovi svoju kontaktnú osobu zodpovednú za plnenie predmetu zmluvy a to v rozsahu: meno priezvisko, e-mail, telef. kontakt.
21. Dodávateľ sa zaväzuje do 5 dní od uzavretia zmluvy doručiť objednávateľovi podrobný položkovitý rozpis jednotkových cien predmetu zmluvy, ktoré budú v súlade s uzatvorenou zmluvou. Podrobný položkovitý rozpis jednotkových cien predmetu zmluvy bude v tvare: cena bez DPH, DPH, cena s DPH a bude neoddeliteľnou súčasťou zmluvy.
22. Do 5 dní od uzatvorenia zmluvy dodávateľ predloží potvrdenie o hygienickej spôsobilosti dopravného prostriedku na prepravu potravín a surovín v zmysle potravinového kódexu SR (napr. úradný záznam Regionálnej veterinárnej a potravinovej správy SR, alebo certifikát ATP z TSÚ Piešťany a súčasne doklad o tom, že vozidlo s certifikátom je vo vlastníctve uchádzača). V prípade, ak dodávka tovaru sa bude vykonávať na základe zmluvného vzťahu s dopravcom, uchádzač predloží uzavretú zmluvu s dopravcom a potvrdenie hygienickej spôsobilosti na motorové vozidlá, ktoré sú spôsobilé na prepravu.
23. Do 5 dní od uzatvorenia zmluvy dodávateľ predloží doklad o evidencii v registri podnikateľov s ovocím a zeleninou vydaný Štátnou veterinárnou a potravinovou správou SR podľa čl. 10 nariadenia (EÚ) č. 543/2011.
23. Do 5 dní od uzatvorenia zmluvy dodávateľ predloží platný doklad o správnej výrobnej praxi, správnej hygienickej praxi : HACCP Systém analýzy rizika a stanovenia kritických kontrolných bodov vo výrobe. Zo zákona o potravinách č. 152/1995 a jeho neskorších noviel, ako aj Potravinového kódexu SR vyplýva povinnosť pre všetkých výrobcov a osoby, ktoré manipulujú alebo uvádzajú potraviny do obehu, vypracovať a zaviesť do praxe Správnu výrobnú prax a systém zabezpečenia kontroly hygieny potravín HACCP.
24. Ponuky, návrhy a ďalšie doklady a dokumenty vo verejnom obstarávaní sa predkladajú v štátnom jazyku a môžu sa predkladať aj v českom jazyku. Ak je doklad alebo dokument vyhotovený v inom ako štátnom jazyku alebo českom jazyku, predkladá sa spolu s jeho úradným prekladom do štátneho jazyka.
25. Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky resp. osobitnej požiadavky na plnenie zo strany Dodávateľa bude Objednávateľ považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok, Zmluvy.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Fábryho 44, Košice - m. č. Dargovských hrdinov, Košice III, Košický, Slovenská republika

12

1,00 celok

30 825,88

30 825,88

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

23.05.2023 08:56

31.05.2023 11:30

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

31.05.2023 11:45

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 247
 3
 2
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
23.05.2023 10:13 - Vstupná ponuka 30 820,00 € Cena s DPH
25.05.2023 10:15 - Najvýhodnejšia ponuka 30 720,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS