• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    23.05.2023 08:16
  •    Predkladanie ponúk
    29.05.2023 08:38
  •    Ukončenie zákazky
    29.05.2023 09:16
  •    Zazmluvnenie zákazky
    29.05.2023 09:30

Detail zákazky Z20234494

  •    Vyhlásenie zákazky
    23.05.2023 08:16
  •    Predkladanie ponúk
    29.05.2023 08:38
  •    Ukončenie zákazky
    29.05.2023 09:16
  •    Zazmluvnenie zákazky
    29.05.2023 09:30

Základné údaje

Z20234494

OF-272524

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=7916223

Objednávateľ

44102771

TT-IT, s.r.o.

Trhová 2, Trnava, 91701, SVK

Dodávateľ

27831345

XEVOS Solutions s.r.o.

28. října 1584/281, Ostrava, 70900, CZE

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Rámcová dohoda o dodávke licencií Microsoft Office 365

Office 365, Microsoft, licencia

  • 48310000-4 - Softvérový balík na vytváranie dokumentov
  • 48920000-3 - Softvérový balík na automatizáciu kancelárskych prác
  • 48223000-7 - Softvérový balík pre elektronickú poštu
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Zadávateľ požaduje zabezpečenie prístupu (licencií) k online kolaboračnej platforme Microsoft Office 365, po dobu 12 mesiacov, v rámcovom rozsahu jednotlivých typov licencií uvedených nižšie
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Office 365 Business Basic ks 50
Office 365 Busines Standard ks 300
Office 365 Busines Premium ks 50
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Pri Rámcovej dohode - lehota plnenia pre Dodávateľa od doručenia Čiastkovej výzvy na plnenie od Objednávateľa - do 1 pracovného dňa.
Pri Rámcovej dohode - periodicita zasielania Čiastkových výziev na plnenie Objednávateľom počas platnosti Rámcovej dohody - najviac 1x mesačne.
Požaduje sa predložiť kontaktné údaje osoby oprávnenej vo veciach plnenia zmluvy do 5 dní od uzavretia zmluvy.
Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet, ktorý bude obsahovať aj vyčíslenie jednotkovej ceny, t.j. licencie na 1 užívateľa/mesačne do 5 dní od uzavretia zmluvy.
Zmluva sa uzatvára na 1 rok ,počet jednotlivých licencií uvedený v technickej špecifikácii je maximálny a skutočne odobraté počty budú závisieť od potrieb objednávateľa. Objednávateľ nie je povinný vyčerpať celkový zazmluvnený počet licencií.
Objednávateľ požaduje faktúrovať licencie na mesačnom základe podľa skutočne aktivovaných licencií a zmluvných jednotkových cien licencií.
Požiadavky na zmeny počtov licencií bude Objednávateľ oznamovať Dodávateľovi elektronicky a to na adresu oprávnenej osoby.
Obstarávateľ akceptuje aj elektronické dodanie licencií.
Jedná sa o licencie s ročnou viazanosťou, ktoré však nesmú svojim trvaním presiahnuť celkovú dĺžku trvania zákazky.
Aktuálny dodávateľ má platnú zmluvu do 30.6.2023, t.j. nový dodávateľ musí zabezpečiť plynulé pokračovanie služby od 1.7.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Trhová 2, Trnava, Trnava, Trnavský, Slovenská republika

12

400,00 rámec

57 840,00

57 840,00

Predloženie jednotkovej ceny

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

23.05.2023 08:16

29.05.2023 08:38

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

29.05.2023 08:53

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 434
 18
 8
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
23.05.2023 15:28 - Vstupná ponuka 57 825,00 € Cena bez DPH
26.05.2023 17:07 - Najvýhodnejšia ponuka 48 200,00 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS