• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    22.05.2023 17:32
  •    Predkladanie ponúk
    30.05.2023 17:21
  •    Ukončenie zákazky
    31.05.2023 08:24
  •    Zazmluvnenie zákazky
    31.05.2023 08:35

Detail zákazky Z20234492

  •    Vyhlásenie zákazky
    22.05.2023 17:32
  •    Predkladanie ponúk
    30.05.2023 17:21
  •    Ukončenie zákazky
    31.05.2023 08:24
  •    Zazmluvnenie zákazky
    31.05.2023 08:35

Základné údaje

Z20234492

OF-272662

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=7928625

Objednávateľ

37966456

Správa zariadení sociálnych služieb

Janského 680/7, Nitra, 94901, SVK

Dodávateľ

36239763

Autoprofit, s.r.o.

Šaľská 743/2, Galanta , 92401, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Nákup nového vozidla na rozvoz stravy.

úžitkové motorové vozidlo nové

  • 34144700-5 - Úžitkové vozidlá
  • 34100000-8 - Motorové vozidlá

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Nové úžitkové motorové vozidlo pre rozvoz stravy pre seniorov v meste.
Funkcia
Úžitkové motorové vozidlo na rozvoz stravy - nové  1 ks.
Karoséria: VAN- počet dverí vozidla ks: 4- celková dĺžka vozidla (bez prípadného ťažného zariadenia) cm: min. 516, max. 531- šírka vozidla (vonkajší rozmer so zaklopenými spätnými zrkadlami) cm: min. 192, max. 202- výška vozidla (vonkajší rozmer vozidla) cm: min. 188, max. 198- počet miest na sedenie ks: 3- výkon motora v kW: min. 77- vnútorná dĺžka nákladného priestoru vozidla cm: min. 270
ABS + EBD (elektronický rozdeľovač brzdnej sily  airbag spolujazdca  airbag vodiča a predpínače bezpečnostných pásov  centrálne zamykanie s diaľkovým ovládaním  ochranné lišty proti nárazom  ESC + ASR + HBA (hydraulický brzdový asistent ) + Hill Holder EURO 6 FULL
- elektrické ovládanie predných okien -  elektricky ovládané uzamknutie dverí -  integrované kryty kolies -  kryt koľajnice bočných posuvných dverí -  nastaviteľné vonkajšie spätné zrkadlá -  nastavenie sklonu svetlometov
- nastaviteľné sedadlo spolujazdca -  odkladacia priehradka  - plnohodnotná rezerva -  posilňovač riadenia -  posuvné dvere na strane spolujazdca -  predné hmlové svetlomety
- uzamykateľné viečko nádrže -  výškovo a osovo nastaviteľný volant -  výškovo nastaviteľné sedadlo vodiča -  zásuvka 12V -  klimatizácia  - parkovacie senzory vzadu -  rádio VP1 (s Bluetooth, USB, bez CD)
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Dodávateľ musí byť autorizovaný predajca vozidiel.
Cena bude obsahovať aj dopravu na miesto plnenia
Dodávateľ predloží do 3 pracovných dní od vygenerovania zmluvy v EKS: obchodnú značku a typ ponúkaného vozidla vrátane príslušenstva, t. j. presnú špecifikáciu vozidla a jeho výbavy. Zároveň predloží aj zoznam servisov presne špecifikovaných v ods. 9. Dodávateľ tieto podmienky splní predložením napr. prospektového materiálu vr. podrobnej technickej špecifikácie, technickými listami.
Objednávateľ posúdi na základe predložených dokladov či ponúkaný predmet spĺňa technické parametre a požiadavky objednávateľa v zmysle objednávkového formulára.
Nedodržanie technických parametrov a minimálnych požiadaviek na výbavu uvedených v časti „Funkčná a technická špecifikácia predmetu zákazky „ sa považuje za nesplnenie požiadaviek na predmet zákazky a objednávateľ má právo odstúpiť od zmluvy a to bez akýchkoľvek ďalších nárokov druhej zmluvnej strany.
Dodávateľ je povinný pred odovzdaním predmetu kúpy zabezpečiť na vlastné náklady prihlásenie predmetu zmluvy do evidencie vedenej štátnymi orgánmi, ktoré tejto povinnosti podliehajú.
Objednávateľ má právo odmietnuť prevziať predmet zmluvy a zároveň odstúpiť od zmluvy bez akýchkoľvek ďalších nárokov druhej zmluvnej strany, ak tento nezodpovedá a nezhoduje sa s predloženou ponukou dodávateľa podľa bodu 3. týchto Osobitných požiadaviek na plnenie a Objednávateľovi vznikne nárok na vyfakturovanie zmluvnej pokuty vo výške 10% z ceny vozidla s DPH.
.Dodávateľ je povinný dodať najneskôr v deň odovzdania predmetu kúpy objednávateľovi dva kľúče, platný technický preukaz pre premávku na pozemných komunikáciách v SR, záručné listy, návod na obsluhu a údržbu automobilu v slovenskom jazyku, servisnú knižku a povinnú výbavu v zmysle platnej legislatívy SR.
. Dodávateľ spolu s vozidlom predloží objednávateľovi zoznam dostupných servisov ponúkajúcich možnosť opravy daného typu vozidla do 24 hodín a do vzdialenosti max. 50 km od miesta plnenia. Pre predídenie pochybností sa uvádza, že tento servis nemusí byť vo vlastníctve predávajúceho, musí však byť oprávnený prijať a vybaviť všetky reklamácie ako aj poskytovať štandardne servisné služby pre kupujúceho.
Vozidlo musí byť dodané ako nové, nie je prípustné dodať vozidlo staršie, repasované, použité a pod. Cena obsahuje aj zaškolenie max. 3 osôb v mieste dodania vozidla v rozsahu min. 1/2 hodiny v termíne dohodnutom pred dodaním vozidla.
Dodávateľovi vznikne právo fakturovať kúpnu cenu dňom podpisu preberacieho a odovzdávacieho protokolu zástupcami oboch zmluvných strán. Za škody vzniknuté na predmete zmluvy do protokolárneho odovzdania predmetu zmluvy objednávateľovi zodpovedá dodávateľ.
Dodávateľ doručí faktúru po dodaní a protokolárnom odovzdaní vozidla objednávateľovi. Dodávateľ priloží k faktúre podrobný rozpis položiek predmetu zmluvy.. V kúpnej cene je zahrnutá kompletná dodávka predmetu zmluvy vrátane DPH, cla, prirážok, všetkých súvisiacich služieb a prác a záručný servis - súčasťou ceny nie sú pravidelné servisné prehliadky.
Objednávateľ uhradí kúpnu cenu bezhotovostne na základe vystavenej faktúry so splatnosťou 30 dní odo dňa jej doručenia kupujúcemu. Záručná doba na vozidlo je min.24 mesiacov, bez obmedzenia počtu kilometrov. V prípade nedodržania termínu dodania predmetu zmluvy má objednávateľ právo uplatniť si zmluvnú pokutu vo výške 0,05% z kúpnej ceny za každý deň (aj začatý) omeškania a dodávateľ je povinný zaplatiť vyčíslenú zmluvnú pokutu, ak si ju objednávateľ u dodávateľa uplatní.
Objednávateľ si vyhradzuje právo zrušiť zákazku ak prekročí PHZ objednávateľa: 27 500,-eur bez DPH.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Správa zariadení sociálnych služieb, Janského 680/7, 949 01 Nitra, prevádzka Baničova 522/12, 949 11 Nitra, Nitra, Nitra, Nitriansky, Slovenská republika

05.06.2023 17:24 — 31.07.2023 17:25

1,00 ks

33 000,00

27 500,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

22.05.2023 17:32

30.05.2023 17:21

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

31.05.2023 08:00

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 263
 2
 2
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
30.05.2023 10:02 - Vstupná ponuka 27 589,99 € Cena s DPH
30.05.2023 10:02 - Najvýhodnejšia ponuka 27 589,99 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS