37957937
Detská fakultná nemocnica s poliklinikou Banská Bystrica
Námestie L.Svobodu 4, Banská Bystrica , 97409, SVK
31586457
CINEMA + spol. s r.o.
Partizánska cesta 5564/77, Banská Bystrica, 97401, SVK
Náplne do tlačiarní OKI
náplne do tlačiarní, toner, čierne, fotovalec
Tovar, Služba
|
1. Toner OKI ES4132/92/5112/62-12K originál
|
|
|---|---|
| Funkcia |
| Dodanie originálnych tonerov do tlačiarní |
| Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
| Toner | ks | 20 |
| Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
| originálny toner pre zariadenia: | OKI ES4192 MFP |
| farba | čierna (black) |
| výťažnosť | cca 12000 strán |
|
2. Valec Oki B401 (44574307) - optická jednotka, black (čierna)
|
|
|---|---|
| Funkcia |
| Dodanie originálnych tonerov do tlačiarní |
| Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
| Valec | ks | 10 |
| Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
| originálny toner pre zariadenia: | OKI ES4192 MFP |
| výťažnosť fotovalca | cca 25 000 strán |
| Názov |
| Nový, doposiaľ nepoužitý tovar. |
| Vrátane dopravy na miesto plnenia. |
| Požaduje sa predložiť rozpis sadzby DPH a ceny s DPH alebo bez DPH, ktorá ako údaj v zmluve chýba v prípade plnenia zahŕňajúce rôzne sadzby DPH. |
| Faktúra musí obsahovať odvolanie na číslo zmluvy z EKS. |
| Faktúra musí obsahovať rozpis položiek a ich jednotkových cien vzťahujúcich sa ku každej položke plnenia a celkovú cenu za položku. |
| Každá dodávka bude fakturovaná samostatne s lehotou splatnosti faktúr 60 dní odo dňa doručenia faktúry kupujúcemu. |
| Dodávateľ do svojej ponúknutej ceny zahrnie všetky náklady spojené s dodaním predmetu zákazky a to najmä: dopravné náklady, náklady na manipuláciu, balenie, nakladanie, vykladanie, kontrolu a všetky ďalšie náklady, ktoré sa môžu vyskytnúť v súvislosti s plnením predmetu zmluvy. |
| Množstvo uvedené v zmluve je predpokladaným množstvom na obdobie 12 mesiacov. |
| Objednávateľ si vyhradzuje právo zmeniť (zvýšiť, znížiť) predpokladané množstvo tovaru pri jednotlivých položkách pri dodržaní jednotkových cien a celkovej ceny predmetu zákazky. |
| Rámcová dohoda sa uzatvára na dobu určitú - 12 mesiacov odo dňa nadobudnutia účinnosti zmluvy, alebo do vyčerpania celkového finančného objemu tejto rámcovej dohody v závislosti od toho, ktorý skutok nastane skôr. |
| Plnenie bude poskytnuté vo viacerých ucelených častiach na základe písomnej objednávky objednávateľa podľa jeho aktuálnych prevádzkových potrieb; |
| - dodávateľ sa zaväzuje dodávať objednávateľovi tovar, ktorý bol objednaný jednotlivými písomnými objednávkami objednávateľa, v lehote do 5 dní od uzavretia čiastkovej kúpnej zmluvy, pokiaľ sa zmluvné strany v jednotlivej čiastkovej kúpnej zmluve nedohodnú inak; |
| - zmluvné strany sa dohodli, že dodávateľ pri odovzdaní tovaru odovzdá objednávateľovi dodací list. Oprávnený zástupca objednávateľa potvrdením dodacieho listu potvrdí prevzatie tovaru. |
| - Dodávateľ je povinný odobrať použité tonerové náplne (na výmenu za nové náplne) od objednávateľa v mieste dodania a zabezpečiť ich ekologickú likvidáciu. Výmena a likvidácia sú súčasťou celkovej ceny za tovar. |
| Ak predmet plnenia nebude spĺňať všetky technické požiadavky, kupujúci má právo od zmluvy odstúpiť. |
| - Predmet zmluvy musí byť zabalený spôsobom vhodným na prepravu a manipuláciu, aby nedošlo k jeho poškodeniu |
| - Dodávateľ poskytuje na tovar záruku za akosť na dobu 24 mesiacov. Záručná doba začína plynúť prevzatím tovaru Objednávateľom. |
| Zmluvné strany sa dohodli, že veriteľ nemôže postúpiť pohľadávky voči dlžníkovi tretej osobe, podľa § 524 a nasl. zák. č. 40/1964 Zb. Občianskeho zákonníka v znení neskorších predpisov (ďalej len „Občiansky zákonník“), bez predchádzajúceho súhlasu dlžníka. Právny úkon, ktorým veriteľ postúpi pohľadávky voči dlžníkovi tretej osobe bez predchádzajúceho súhlasu dlžníka, je podľa § 39 Občianskeho zákonníka neplatný. Veriteľ berie na vedomie, že súhlas dlžníka je platný len za podmienky, že bol na takýto úkon udelený predchádzajúci písomný súhlas MZ SR. |
| Požaduje sa predložiť vyhlásenie o zhode, t.j. funkčná a technická špecifikácia, vrátane technických listov preukazujúcich splnenie minimálnych požadovaných parametrov predmetu zákazky s uvedením presných názvov (obchodných značiek) nacenených výrobkov do 3 pracovných dní od účinnosti Zmluvy, ak neboli požadované ako vlastný návrh plnenia zákazky pri predložení ponuky. |
| Verejný obstarávateľ môže požadovať predloženie bezplatných skúšobných vzoriek spĺňajúcich technické špecifikácie vybraného materiálu, a to ešte pred začatím plnenia zmluvy, najneskôr do 5 pracovných dní od dátumu účinnosti zmluvy. Ak verejný obstarávateľ vyhodnotí minimálne u jedného parametra, že predložená vzorka nevyhovuje, zmluva s víťazným uchádzačom bude zrušená. Dodávateľ sa zaväzuje k dodávaniu tovaru totožného so vzorkami počas celej doby trvania zmluvy. V opačnom prípade si verejný obstarávateľ vyhradzuje právo odstúpiť od zmluvy. |
| V prípade, ak sa po uzatvorení tejto zmluvy preukáže, že na relevantnom trhu existuje cena (ďalej len nižšia cena) za rovnaké alebo porovnateľné plnenie ako je obsiahnuté v tejto zmluve a dodávateľ už preukázateľne za takúto cenu plnenie poskytol, resp. ešte stále poskytuje, pričom rozdiel medzi nižšou cenou a cenou podľa tejto zmluvy je viac ako 5% v neprospech ceny podľa tejto zmluvy, zaväzuje sa dodávateľ poskytnúť objednávateľovi pre takéto plnenie objednané po preukázaní tejto skutočnosti dodatočnú zľavu vo výške rozdielu medzi |
| ním poskytovanou cenou podľa tejto zmluvy a nižšou cenou. |
| Kupujúci zaplatí predávajúcemu kúpnu cenu za predmet kúpy na základe faktúry, ktorú predávajúci vystaví najskôr po dodaní tovaru a po doručení zástupcom kupujúceho podpísaného dodacieho listu preukazujúceho dodanie tovaru kupujúcemu. Dodávateľ tovaru je povinný vystaviť faktúru za dodávku tovaru najneskôr do piateho pracovného dňa v mesiaci nasledujúceho po dni dodania tovaru. |
| Dodávateľ sa zaväzuje dodávať objednávateľovi tovar podľa tejto zmluvy výlučne v originálnych baleniach a s dokladmi zodpovedajúcimi podmienkam stanovených v príslušných právnych predpisoch a rozhodnutiach príslušných orgánov verejnej správy upravujúcich uchovávanie a ochranu tovaru podľa tejto zmluvy. |
| Túto zmluvu môžu zmluvné strany ukončiť aj písomnou výpoveďou v 2-mesačnej výpovednej lehote bez udania dôvodu, pričom výpovedná lehota začína plynúť prvým dňom mesiaca, nasledujúceho po mesiaci v ktorom bude výpoveď doručená druhej zmluvnej strane. Výpoveď musí mať písomnú formu a musí byť doručená druhej zmluvnej strane, inak je neplatná. Výpoveďou táto rámcová dohoda zaniká v posledný deň výpovednej lehoty. |
Námestie L. Svobodu 4, Banská Bystrica, Banská Bystrica, Banskobystrický, Slovenská republika
12
1,00 podľa rozpisu položiek
3 633,60
3 028,00
požadujeme dodanie tovaru v súlade s vyššie uvedenou špecifikáciou
| Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
|---|---|---|---|
| Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
22.05.2023 14:11
26.05.2023 10:00
26.05.2023 10:15
20 min.
2 min.
| Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
|---|---|---|---|
| 23.05.2023 09:14 - Vstupná ponuka | 3 626,40 | € | Cena s DPH |
| 25.05.2023 13:16 - Najvýhodnejšia ponuka | 3 624,00 | € | Cena s DPH |
Elektronizácia verejného obstarávaniaVážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: