• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    22.05.2023 13:26
  •    Predkladanie ponúk
    02.06.2023 12:00
  •    Ukončenie zákazky
    02.06.2023 13:12
  •    Zazmluvnenie zákazky
    02.06.2023 13:25

Detail zákazky Z20234469

  •    Vyhlásenie zákazky
    22.05.2023 13:26
  •    Predkladanie ponúk
    02.06.2023 12:00
  •    Ukončenie zákazky
    02.06.2023 13:12
  •    Zazmluvnenie zákazky
    02.06.2023 13:25

Základné údaje

Z20234469

OF-272597

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=7940861

Objednávateľ

17070775

Prešovská univerzita v Prešove

Ul. 17. novembra 15, Prešov, 08001, SVK

Dodávateľ

52913805

Marián Hucík - Kika Wood

Pekárenská 277/29, Brezovica, 02801, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Nábytok - školské lavice, školské stoličky, katedra

školský nábytok, školská lavica, školská stolička, katedra

  • 39100000-3 - Nábytok
  • 39160000-1 - Školský nábytok
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. 1. Školská lavica typ 1
Funkcia
školský nábytok pre potreby zariadenia učebne
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Školská lavica typ 1 ks 2
rozmer stolovej dosky cm 70 x 50
výška stola cm 76
hrúbka stolovej dosky mm 18
hrana ABS mm 2
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
1- miestna školská lavica, dezén buk, konštrukcia vyrobená zo štvorhranného profilu 25x25mm, celozváraná, nie spájaná skrutkami, lakovaná práškovými vypaľovanými farbami, nohy ukončené plastovými koncovkami, stôl je vybavený odkladacím drôteným košíkom a vešiačikom na zavesenie tašky, farba kovovej konštrukcie: čierna
 2. 2. Školská lavica typ2
Funkcia
školský nábytok pre potreby zariadenia učebne
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Školská lavica typ2 ks 2
rozmer stolovej dosky cm 130 x 50
výška stola cm 76
hrúbka stolovej dosky mm 18
hrana ABS mm 2
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
2- miestna školská lavica, dezén buk, konštrukcia vyrobená zo štvorhranného profilu 25x25mm, celozváraná, nie spájaná skrutkami, lakovaná práškovými vypaľovanými farbami, nohy ukončené plastovými koncovkami, stôl je vybavený odkladacími drôtenými košíkmi a vešiačikmi na zavesenie tašiek, farba kovovej konštrukcie: čierna
 3. 3. Školská katedra
Funkcia
školský nábytok pre potreby zariadenia učebne
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Školská katedra ks 1
rozmer stolovej dosky cm 130 x 60
výška stola cm 76
hrúbka stolovej dosky mm 18
hrana ABS mm 2
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
odolná konštrukcia vyrobená zo štvorhranného profilu 25x25mm, dezén buk, lakovaná práškovými vypaľovanými farbami, nohy ukončené plastovými koncovkami, stôl je vybavený zásuvkou, farba kovovej konštrukcie: čierna
 4. 4. Školská stolička typ 1
Funkcia
školský nábytok pre potreby zariadenia učebne
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Školská stolička typ 1 ks 18
výška sedenia cm 46
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
konštrukcia vyrobená zo štvorhranného profilu 20x20mm, lakovaná práškovými vypaľovanými farbami, nohy ukončené plastovými koncovkami, sedák a opierka sú vyrobené z bukovej tvarovanej preglejky, povrchová úprava polyuretánovým lakom, ku konštrukcii nitované oceľovými nitmi priemeru 5 mm, stohovateľné, farba kovovej konštrukcie: čierna
 5. 5. Školská stolička typ 2
Funkcia
školský nábytok pre potreby zariadenia učebne
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Školská stolička typ 2 ks 1
výška sedenia cm 46
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
odolná konštrukcia vyrobená zo štvorhranného profilu 20x20mm, lakovaná práškovými vypaľovanými farbami, nohy ukončené plastovými koncovkami, sedák a opierka sú vyrobené z bukovej tvarovanej preglejky, čalúnená oteruvzdornou sivou látkou, ku konštrukcii priskrutkované metrickými skrutkami M6, stohovateľná, farba kovovej konštrukcie: čierna
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia,  vynesenia na miesto určenom objednávateľom - v cene zákazky.
Objednávateľ požaduje dodanie školského nábytku v presnom vyhotovení podľa presných špecifikácií a podľa obrazovej prílohy z dôvodu doplnenia nábytku k existujúcemu školskému nábytku.  Objednávateľ požaduje dodanie školského nábytku v zmontovanom stave.
Predmet zmluvy musí byť zabalený spôsobom vhodným na prepravu a manipuláciu, aby nedošlo k jeho poškodeniu.
Zmena ceny je možná len v prípade zmeny DPH.
Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet do 1 pracovného dňa odo dňa uzavretia zmluvy.
Na dodací list a faktúru uviesť číslo zmluvy z EKS. Požaduje sa 30 dňová splatnosť na faktúru.
Tovar musí byť nový (nie repasovaný alebo inak renovovaný, testovaný, vystavovaný), v bezchybnom stave, s požadovanými vlastnosťami, nepoužitý, v originálnom balení s príslušnou dokumentáciou (záručný list, manuál) v slovenskom alebo českom jazyku.
Dodávateľ do 1 pracovného dňa odo dňa uzatvorenia zmluvy predloží záväznú ponuku s presnou funkčnou a technickou špecifikáciou, preukazujúcich splnenie minimálnych požadovaných parametrov predmetu zákazky s uvedením presných názvov (obchodných značiek, výrobcu a typu označenia tovaru) nacenených výrobkov, rozmerov  a obrázkov uvedenej kontaktnej osobe (predloží fotografie školského nábytku aj s rozmermi).
Objednávateľ – kontaktná osoba do 2 pracovných dní odo dňa obdržania ponuky, ponuku odsúhlasí, alebo odmietne pokiaľ nebude spĺňať parametre uvedené v technickej špecifikácii predmetu zákazky.
Na tovar sa požaduje minimálne záruka 24 mesiacov (odo dňa prevzatia tovaru objednávateľom tejto zmluvy).
V prípade potreby odstránenia vady/poruchy tovaru (v záručnej dobe) mimo sídla objednávateľa, dodávateľ znáša všetky náklady s tým spojené (napr. doprava).
Objednávateľ si vyhradzuje právo neprevziať tovar, ak nezodpovedá kvalite a opisu. V prípade zistenia závady na dodanom tovare do 14 dní od prevzatia, má dodávateľ povinnosť vymeniť závadný tovar za nový a rovnakých parametrov.
Dopravu tovaru na miesto plnenia oznámiť najmenej 1 deň vopred kontaktnej osobe.
Ak sa v opisnom formulári (špecifikácii) uvádzajú údaje alebo odkazy na konkrétneho výrobcu, výrobný postup, značku, obchodný názov, patent alebo typ, umožňuje sa dodávateľom predloženie ponuky s ekvivalentným riešením s porovnateľnými, respektíve lepšími parametrami.
Objednávateľ je oprávnený od zmluvy odstúpiť ak v momente uzavretia Zmluvy nemá Dodávateľ v registri partnerov verejného sektora zapísaných konečných užívateľov výhod v súlade s príslušnými ustanoveniami ZVO a ZRPVS a k zápisu do tohto registra nedôjde ani do 30 dní od Momentu uzavretia Zmluvy-platí v prípade ak dodávateľ má túto povinnosť podľa 343/2015 a 315/2016 ZVO.
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto dodania služby je v SR, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 a/alebo § 7a zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
Nedodržanie akejkoľvek požiadavky podľa tejto zmluvy sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok
Ostatné sa riadi Obchodnými podmienkami elektronického trhoviska.
Prílohy
Názov Veľkosť (bajtov) Dátum vytvorenia

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

ul. 17. novembra č.1, Filozofická fakulta, Inštitút estetiky a umeleckej kultúry, Prešov, Prešov, Prešovský, Slovenská republika

03.07.2023 14:00

24,00 ks

1 223,00

1 019,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

22.05.2023 13:26

02.06.2023 12:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

02.06.2023 12:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 256
 74
 2
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
24.05.2023 10:23 - Vstupná ponuka 1 221,00 € Cena s DPH
24.05.2023 10:23 - Najvýhodnejšia ponuka 1 221,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS