• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    22.05.2023 10:56
  •    Predkladanie ponúk
    25.05.2023 11:00
  •    Ukončenie zákazky
    25.05.2023 11:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    25.05.2023 11:50

Detail zákazky Z20234455

  •    Vyhlásenie zákazky
    22.05.2023 10:56
  •    Predkladanie ponúk
    25.05.2023 11:00
  •    Ukončenie zákazky
    25.05.2023 11:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    25.05.2023 11:50

Základné údaje

Z20234455

OF-272622

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=7905401

Objednávateľ

00515159

Stredná športová škola, Kožušnícka 2, Trenčín

Kožušnícka 2, Trenčín, 91105, SVK

Dodávateľ

43897452

GASTRO VRÁBEĽ, s.r.o.

M.R.Štefánika 1832, Dolný Kubín, 02601, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Výhrevný výdajný pult

pult

  • 39314000-6 - Priemyselné vybavenie kuchýň
  • 39312000-2 - Zariadenia na prípravu jedál
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)
  • 39221000-7 - Kuchynské vybavenie

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Výhrevný výdajný pult
Funkcia
Udržanie teplej stravy pred výdajom a ohrevom tanierov.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Výhrevný výdajný pult ks 2
hygienický zákryt ks 2
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
POPIS výhrevného výdajného pultu a jeho súčastí:
hmotnosť 65 - 70 kg
rozmer 1500x700x900mm (šxhxv) - prípustnosť zmien k šírke, hĺbke a výške je plus 5cm alebo mínus 5cm
príkon elektro 3kW/230V
kapacita 4 x GN1/1 - 200mm
regulácia teploty 30-90°C
ovládanie na dlhšej strane
nedelená lisovaná vaňa
výpustný ventil umiestnenie v spodnej časti
polica
POPIS hygienického zákrytu:
rozmer 1500mm x  300mm (šxh) - prípustnosť zmien k šírke, hĺbke a výške je plus 5cm alebo mínus 5cm, zároveň však musí pasovať na rozmer výhrevného výdajného pultu
materiál nerez
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Celková cena je vrátane: dopravy ,  vykládky  na miesto plnenia, montáže na pripravené prívody,  odskúšanie zariadenia, záručnej doby 12 mesiacov, servisu počas záručnej doby a zaškolenia zamestnancov.
Objednávateľ požaduje do 2 pracovných dní od uzavretia zmluvy na email  predložiť - technický list/prospekt/katalóg/produktový list tovaru s jeho vyobrazením, popisom technických parametrov - kvôli odsúhlaseniu ponúkaného tovaru, ako aj jednotkovou cenou s uvedením, či ide o cenu s DPH alebo bez DPH. V prípade nedodržania nami zadanej požadovanej špecifikácie (popisu výrobku) , zmluvných podmienok a požiadaviek, má objednávateľ právo odstúpiť od kúpnej zmluvy.
Pri nedodržaní technických požiadaviek objednávateľ odstupuje od kúpnej zmluvy a vystavuje negatívnu referenciu.
Miesto plnenia: Trenčín
Dodávku tovaru žiadame realizovať v pracovných dňoch v čase od 8.00 hod. do 12.00 hod.
Dodávateľ je povinný doručiť faktúru so 14-dňovou splatnosťou v deň dodania a montáže  tovaru spolu s dodacím listom,  technickou špecifikáciou v slovenskom alebo v českom  jazyku a záručným listom.
Objednávateľ neposkytuje zálohovú platbu.
Záručná doba 12 mesiacov a servis počas trvania záručnej doby.
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
Minimálne 2 dni pred dodávkou tovaru kontaktovať verejného obstarávateľa telefonicky alebo e-mailom.
Tovar musí byť nový, nepoužívaný, v originálnom balení, bez známok poškodenia obalu, nie predvádzací model.
Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok. Dodanie predmetu zmluvy skôr ako je zmluvne stanovená lehota dodania sa nepovažuje za porušenie zmluvných podmienok.
V prípade neuskutočnenia plnenia predmetu zákazky riadne a včas z dôvodu na strane dodávateľa má objednávateľ právo odstúpiť od zmluvy.
V prípade neuskutočnenia plnenia predmetu zákazky riadne a včas z dôvodu na strane dodávateľa má objednávateľ právo uplatniť si úroky z omeškania v minimálnej výške určenej ako o 5 percentuálnych bodov vyššej ako základná úroková sadzba Európskej centrálnej banky platná k 1.dňu omeškania s plnením peňažného dlhu z hodnoty plnenia, s ktorým je Zhotoviteľ v omeškaní. Objednávateľ má právo v takomto prípade vystaviť penalizačnú faktúru.
V prípade nedostatku finančných prostriedkov si verejný obstarávateľ vyhradzuje právo súťaž zrušiť, resp. odstúpiť od zmluvy.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Staničná 2, Trenčín, Trenčín, Trenčiansky, Slovenská republika

30.05.2023 00:01 — 23.06.2023 12:00

2,00 ks

2 460,00

2 460,00

Nedokonanie zákazky s jedným dodávateľom

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

22.05.2023 10:56

25.05.2023 11:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

25.05.2023 11:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 275
 7
 3
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
22.05.2023 12:38 - Vstupná ponuka 2 440,00 € Cena bez DPH
22.05.2023 12:38 - Najvýhodnejšia ponuka 2 440,00 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS