• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    22.05.2023 10:49
  •    Predkladanie ponúk
    25.05.2023 12:00
  •    Ukončenie zákazky
    25.05.2023 12:48
  •    Zazmluvnenie zákazky
    25.05.2023 13:00

Detail zákazky Z20234454

  •    Vyhlásenie zákazky
    22.05.2023 10:49
  •    Predkladanie ponúk
    25.05.2023 12:00
  •    Ukončenie zákazky
    25.05.2023 12:48
  •    Zazmluvnenie zákazky
    25.05.2023 13:00

Základné údaje

Z20234454

OF-272341

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=7905399

Objednávateľ

36038351

LESY Slovenskej republiky, štátny podnik

Námestie SNP 8, Banská Bystrica, 97566, SVK

Dodávateľ

33674515

Vlastimil Šiška LESTECH

62, Vozokany, 95605, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Svahový mulčovač - AS 940 Sherpa 4WD XL

mulčovač, svahový, kosačka

  • 16311000-8 - Kosačky trávnikov
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Svahový mulčovač - AS 940 Sherpa 4WD XL
Funkcia
Traktorová mulčovacia kosačka so sedacou obsluhou typu AS 940 Sherpa 4WD XL.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Výkon motora HP 22 27
Počet valcov ks 2
Obsah motora cm³ 720 750
Šírka záberu mm 900
Základná hmotnosť stroja kg 280 300
Výška stroja mm 1300 1550
Šírka stroja mm 980 1010
Dĺžka stroja mm 1850 1910
Hmotnosť kg 300
Centrálne nastavenie výšky kosenia mm 50 105
Maximálny bočný náklon ( manuálne ovládanie ) ° 20 25
Maximálny pracovný výkon m²/h 5500 6000
Pracovná rýchlosť km/hod 0 7.0
Spiatočka km/hod 0 6.5
Palivová nádrž l 10 15
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Výbava stroja : Prepravný príves ( max celková hmotnosť 100 kg ), ťaž. zariadenie, Nájazdové plošiny, zdvihák na traktorovú kosačku – mulčovač, bezdušové pneumatiky-predné.
Motor Benzínový, vzduchom chladený, Štvortaktný dvoj-valec, Ochrana motora pri nízkom tlaku oleja
Palivo Natural 95
Riadenie stroja Manuálne, s ručným ovládaním pojazdu, plynulé nastavenie rýchlosti, manuálne ručnou pákou,
Pohon stroja Stály pohon všetkých kolies 4x4, hydrostat s mechanickou uzávierkou diferenciálu pomocou pedálu na podlahe
Pohon stroja - kolies Pomocou hydrostatickej prevodovky
Stroj Samonosný obvodový trubkový rám. Pevný, skladací ochranný rám s galvanizovaným predným nárazníkom. Nízko položené sedadlo s možnosťou nastavenia odpruženia v závislosti od váhy obsluhy.
Stroj Bezpečnostné prvky zabudované v sedadle pre prípad prevrátenia, počítadlo prevádzkových hodín. Kolesá so šípovým dezénom.
Stroj Bezpečnostný pedál na pravej strane vozidla pre prípad rýchleho resp. núdzového zastavenia. Oranžová farba
Mulčovacie zariadenie Plávajúce nožové ústrojenstvo umožňujúce vertikálny úhybný pohyb. Dva prekrížené mulčovacie nože s pohyblivými koncovými čepelami. Mulčovanie so zadným vyhadzovaním.
Mulčovacie zariadenie Centrálne nastavenie výšky kosenia 5 možností úrovní nastavenia. S minimálnym pracovným výkonom 5 500 m²/h
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dodania dopravy a sprevádzkovania na mieste plnenia
Vrátane zaškolenia max. 3 osôb
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto dodania služby je v SR, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 a/alebo § 7a zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
Nový, doposiaľ nepoužitý tovar
Požaduje sa predložiť funkčná a technická špecifikácia, vrátane technických listov preukazujúcich splnenie minimálnych požadovaných parametrov predmetu zákazky s uvedením presných názvov (obchodných značiek) nacenených výrobkov do 5 pracovných dní od účinnosti Zmluvy, ak neboli požadované ako vlastný návrh plnenia zákazky pri predložení ponuky
Čas dodania v pracovné dni medzi 7:00-14:00
Tovar bude prevzatý na základe dodacieho listu alebo preberacieho protokolu osobou poverenou na prevzatie počas pracovných dní.
Objednávateľ neposkytuje zálohy a preddavky.
Splatnosť faktúry do 30 dní od jej doručenia.
V prípade porušenia povinnosti Dodávateľa pri nedodaní tovaru v zmysle špecifikácie predmetu zákazky, má Objednávateľ nárok na zmluvnú pokutu vo výške 10 % z hodnoty nedodanej časti zákazky. Popri zmluvnej pokute má Objednávateľ aj nárok na náhradu škody v časti prevyšujúcej zmluvnú pokutu.
Dodávateľ je oprávnený písomne požiadať o vykonanie úhrady faktúry pred uplynutím lehoty splatnosti. V prípade, že je žiadosť schválená, vykoná objednávateľ úhradu, pričom predávajúci zároveň súhlasí s poskytnutím skonta vo výške: a) za úhradu od 5 do 30 dní pred uplynutím lehoty splatnosti - skonto vo výške 1% z fakturovanej ceny bez DPH. Pokračovanie textu:
Dodávateľ zároveň súhlasí, že zo strany Objednávateľa bude už úhrada ponížená o alikvotnú výšku skonta, t.j. bude vykonaný zápočet. Dodávateľ sa zároveň zaväzuje bezodkladne vystaviť a poslať Objednávateľovi doklad o vyčíslení skonta - finančného bonusu. Pri poskytnutí zľavy z pôvodnej ceny po vzniku daňovej povinnosti formou finančného bonusu, tzv. skonta obidve zmluvné strany súhlasia s postupom v zmysle zákona č. 222/2004 Z. z. o DPH , § 25, ods. (6), t.j. Dodávateľ vyhotoví v súvislosti s DPH len nedaňový doklad - tzv. finančný dobropis, za účelom finančného vyrovnania uplatnenej zľavy.
Dodávateľ je oprávnený postúpiť pohľadávky a iné práva vyplývajúce z tejto Zmluvy voči Objednávateľovi len po ich predchádzajúcom písomnom súhlase.
Nedodanie tovaru v súlade s technickou špecifikáciou predmetu tejto Zmluvy a nesplnenie vyššie uvedených požiadaviek sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok pričom Objednávateľ je oprávnený postupovať v zmysle podmienok OPET.
Uchádzač má oprávnenie dodávať tovar, poskytovať služby, uskutočňovať stavebné práce podľa §32 ods. 1 písm. e), (živnostenské oprávnenie alebo výpis zo živnostenského registra alebo iné než živnostenské oprávnenie, vydané podľa osobitných predpisov alebo výpis z obchodného registra) alebo potvrdenie príslušného orgánu, v ktorom musí byť zapísaný predmet podnikania oprávňujúci uchádzača na dodanie požadovaného predmetu zákazky.
Miestom dodania predmetu plnenia je pracovisko obchodnej prevádzky Objednávateľa s osobitným kontrolovaným vstupom. Dodávateľ je povinný strpieť pri vstupe do areálu objednávateľa všetky úkony potrebné pre povolenie vstupu alebo vjazdu do stráženého areálu a akceptovať s tým spojené časové zdržanie.
Záručná lehota minimálne 12 mesiacov od dodania a uvedenia do prevádzky.
Súčasťou plnenia predmetu zmluvy je vyhotovenie a dodanie písomnej dokumentácie súvisiacej s predmetom zmluvy (preberací-odovzdávajúci protokol, protokol o zaškolení obsluhy, návod na obsluhu a údržbu v slovenskom alebo českom jazyku, záručný list, servisná knižka)
Predávajúci do 5 pracovných dní od uzavretia zmluvy predloží kupujúcemu:
Maximálny vzdialenosť servisu 30 km s nástupom do 24 hodín ( v rámci záručného servisu )
- podrobná špecifikácia predmetu zákazky (výrobca, značka, typ) v rozsahu propagačných materiálov zverejňovaných výrobcom
- potvrdenie o autorizovanom obchodnom zastúpení predávajúceho pre ponúkaný predmet zákazky (napr. obchodná zmluva) v prípade, že predávajúci nie je výrobcom resp. zástupcom výrobcu
- autorizácia výrobcu resp. zástupcu výrobcu zariadenia pre ponúkaný predmet zákazky
Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet do 7 dní od uzavretia zmluvy a to kontaktnej osobe objednávateľa.
Dodanie najneskôr do 14 dní od podpisu zmluvy. Dodávateľ oznámi objednávateľovi (telefonicky, emailom) minimálne 4 pracovné dni pred dodaním predmetu zákazky presný termín dodania.
Úhrada za predmet plnenia zmluvy bude realizovaná formou bezhotovostného platobného styku. Cena bude uhradená jednorázovo na základe dodávateľom vyhotovenej a doručenej faktúry.
Dodávateľ sa zaväzuje poslať vyhotovenú faktúru v listinnej podobe poštou na adresu sídla objednávateľa a súčasne aj elektronicky na emailovú adresu kontaktnej osoby objednávateľa, a to bezodkladne po jej vystavení. Dodávateľ vyhlasuje, že obsah faktúry poslanej poštou sa bude zhodovať s faktúrou poslanou v elektronickej podobe.
Faktúra dodávateľa musí byť vyhotovená v súlade s ustanoveniami zákona č. 222/2004 Z.z. o dani z pridanej hodnoty v znení neskorších predpisov.
V prípade zistenia závady na dodanom tovare do 14 dní od prevzatia, má dodávateľ povinnosť vymeniť vadný tovar za bezvadný a rovnakých parametrov.
Dodávka tovaru, ktorá nespĺňa požadované osobitné požiadavky na plnenie predmetu zákazky sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok a je dôvodom na odstúpenie od zmluvy v zmysle Obchodných podmienok elektronické trhoviska (OPET).
Dodávka tovaru, ktorá nespĺňa technickú špecifikáciu na predmet zákazky sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok a je dôvodom na odstúpenie od zmluvy v zmysle Obchodných podmienok elektronické trhoviska (OPET).
Pri uplatnení reklamácie je dodávateľ povinný tovar prevziať v sídle objednávateľa na vlastné náklady.
Záručný a pozáručný servis vrátane dodania náhradných dielov.
Dodávateľ je povinný vykonať predpredajný servis zariadenia s dodaním dokladu, na ktorom bude uvedené, ktoré časti a funkcie zariadenia boli skontrolované.
Doklad o predpredajnom servise musí byť podpísaný oprávnenou osobou dodávateľa.
Cena zariadenia zahŕňa riadne dodanie zariadenia na miesto určenia, zaškolenie osôb určených objednávateľom.
Dodávateľ je povinný vyhotoviť a odovzdať kontaktnej osobe objednávateľa protokol o odovzdaní a prevzatí plnenia, podpísaný oprávnenou osobou za dodávateľa.
Objednávateľ si vyhradzuje právo prevziať plnenie špecifikované v časti technická špecifikácia predmetu a osobitné požiadavky na plnenie a podpísať protokol o odovzdaní a prevzatí plnenia, iba ak bude plnenie kompletné bez akýchkoľvek vád (vrátane vzhľadových) a/alebo nedorobkov.
Objednávateľ si vyhradzuje právo neprevziať predmet tejto zmluvy a plnenia s ním súvisiace a neuhradiť dohodnutú cenu a nepodpísať preberací protokol pokiaľ plnenia vyplývajúce z tejto zmluvy nebudú bez vád alebo nedorobkov, nebudú kompletné, nebudú plne funkčné.
Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa uvedenej v opisnom formulári sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Antonstál 7, Nemšová, Trenčín, Trenčiansky, Slovenská republika

26.05.2023 12:30 — 09.06.2023 10:00

1,00 ks

19 412,00

19 412,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

22.05.2023 10:49

25.05.2023 12:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

25.05.2023 12:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 166
 18
 4
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
23.05.2023 09:41 - Vstupná ponuka 19 412,00 € Cena bez DPH
24.05.2023 00:32 - Najvýhodnejšia ponuka 19 409,00 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS