• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    22.05.2023 09:55
  •    Predkladanie ponúk
    26.05.2023 08:50
  •    Ukončenie zákazky
    26.05.2023 09:30
  •    Zazmluvnenie zákazky
    26.05.2023 09:45

Detail zákazky Z20234448

  •    Vyhlásenie zákazky
    22.05.2023 09:55
  •    Predkladanie ponúk
    26.05.2023 08:50
  •    Ukončenie zákazky
    26.05.2023 09:30
  •    Zazmluvnenie zákazky
    26.05.2023 09:45

Základné údaje

Z20234448

OF-272608

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=7910398

Objednávateľ

30845572

Ministerstvo obrany Slovenskej republiky

Kutuzovova 8, Bratislava, 83247, SVK

Dodávateľ

41366611

Jana Vladárová Stavželing SŽI

Rad L. N.Tolstého 715/9, Prievidza, 97101, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Stavebno-udržiavací dohľad na vojenských železničných vlečkách

Stavebno-udržiavací dohľad, železničná vlečka

  • 50220000-3 - Opravy, údržba a súvisiace služby týkajúce sa železníc a iných zariadení
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Stavebno – udržiavací dohľad na vojenských železničných vlečkách
Funkcia
Vykonávanie stavebno-udržiavacieho dohľadu na vojenskej vlečke vo VÚ 5728 Trenčín, Sklené a Nováky  v požadovanom rozsahu prác a v zmysle: a) Vyhlášky MDPT SR č. 350/2010 Z.z. o stavebnom a technickom poriadku dráh, b) ostatných vykonávacích vyhlášok súvisiacich s predmetom zákazky, c) ostatných platných technických noriem súvisiacich s predmetom zákazky.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Meranie výhybky, ktorá slúži na vchody a odchody vlakov 4 x ročne ks 2
Meranie ostatných výhybiek 2x ročne ks 128
Meranie geometrickej polohy koľají slúžiacich na vchody a odchody vlakov  2 x ročne 100 m 51,80
Meranie geometrickej polohy ostatných koľají 1 x ročne 100 m 331,74
Pochôdzka vlečky traťovým majstrom  2 x ročne 100 m 386,24
Západková skúška jedným zamestnancom 1x ročne ks 128
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Komplexná prehliadka vlečky s vyhodnocujúcou správou musí byť zabezpečené
Komplexná prehliadka vlečky s vyhodnocujúcou správou bude vykonaná v mesiaci  október 2023 a apríl 2024 áno
Množstvo stanoviť ako súčin  počtu meraní x počet jednotiek viď. príloha
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia. MS Trenčín-Kubra, MS Sklené-okr. Turčianske Teplice, MS Nováky - Duklianska 1.
Zmluvná cena musí byť konečná, musia v nej byť započítané všetky náklady poskytovateľa súvisiace s dodaním služby.
Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet do 3 pracovných dní  od uzavretia zmluvy podľa priloženej prílohy. Príloha vo formáte PDF aj s podpisom.
Poskytovateľ je povinný vykonávať dohľad nad vlečkami na svoje náklady a vlastné nebezpečenstvo.
Poskytovateľ vyhlasuje, že je oprávnený a odborne spôsobilý vykonávať činnosti týkajúce sa predmetu plnenia podľa tejto požiadavky.
Pred vykonaním pravidelného dohľadu oznámi pracovník poskytovateľa (telefonicky alebo emailom) najneskôr 2 pracovné dni vopred začiatok plnenia poverenému pracovníkovi železničnej vlečky, ktorý zabezpečí jeho pohyb po koľajisku vlečky.
Poskytovateľ je povinný po ukončení pravidelného dohľadu do 10 dní po jeho skončení spracovať a objednávateľovi odovzdať zápis „Vyhodnotenie z merania výhybiek“. Poskytovateľ nie je oprávnený vykonať pravidelný dohľad nad rámec tejto požiadavky bez súhlasu objednávateľa.
Platba faktúrou s dobou splatnosti 30 dní od jej doručenia objednávateľovi. Faktúru vyhotoviť v 2 rovnopisoch. Súčasťou faktúry musí byť protokol o vykonanej kontrole, meraní a prehliadke.
Objednávateľ je oprávnený vrátiť faktúru, ak nebude obsahovať náležitosti podľa § 74 ods. 1 zákona č. 222/2004 Z. z. o dani z pridanej hodnoty v znení neskorších predpisov, bude vecne alebo inak nesprávna. Nová lehota splatnosti bude plynúť odo dňa doručenia správnej faktúry. Fakturácia bude realizovaná čiastkovými faktúrami. K faktúre je poskytovateľ povinný priložiť rozpis vykonaných úkonov a prác.
Poskytovateľ je povinný vybaviť oprávnenú reklamáciu do 30 dní od jej písomného uplatnenia (e-mailom, poštou) objednávajúcim.
Ak poskytovateľ neposkytne službu riadne a včas podľa týchto podmienok, bude sa to považovať za podstatné porušenie zmluvy a dôvod na odstúpenie od zmluvy.
Vzťahy vyplývajúce z tohto zmluvného vzťahu sa riadia ustanoveniami zákona č. 513/1991 Zb. Obchodného zákonníka v znení neskorších predpisov.
V prípade, ak dodávateľ nedodrží ktorúkoľvek zmluvnú podmienku a/alebo ktorékoľvek ustanovenie uvedené v opisnom formulári danej zákazky a/alebo zmluvy a služba nebude spĺňať akúkoľvek požiadavku objednávateľa uvedenú v opisnom formulári predmetnej zákazky alebo zmluve, sa toto porušenie považuje za podstatné porušenie zmluvy a objednávateľ má právo odstúpiť od zmluvy.
Prílohy
Názov Veľkosť (bajtov) Dátum vytvorenia

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Československej armády 3, 036 01 Martin, 42. zásobovacia základňa, Martin, Martin, Žilinský, Slovenská republika

28.06.2023 09:51 — 28.06.2024 13:51

1,00 podľa technickej špecifikácie

6 988,37

5 823,62

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

22.05.2023 09:55

26.05.2023 08:50

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

26.05.2023 09:05

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 341
 5
 2
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
22.05.2023 16:08 - Vstupná ponuka 6 988,37 € Cena s DPH
26.05.2023 08:14 - Najvýhodnejšia ponuka 5 721,17 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS