• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    22.05.2023 09:52
  •    Predkladanie ponúk
    31.05.2023 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    31.05.2023 10:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    31.05.2023 10:50

Detail zákazky Z20234446

  •    Vyhlásenie zákazky
    22.05.2023 09:52
  •    Predkladanie ponúk
    31.05.2023 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    31.05.2023 10:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    31.05.2023 10:50

Základné údaje

Z20234446

OF-272567

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=7928607

Objednávateľ

34000666

Bytová agentúra rezortu ministerstva obrany

Pri Šajbách 12, Bratislava, 83106, SVK

Dodávateľ

53528654

Up Déjeuner, s. r. o.

Tomášikova 64A, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, 83104, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Stravné poukážky

Stravné poukážky

  • 30199770-8 - Stravné poukážky
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Zabezpečenie stravovania formou stravných poukážok
Funkcia
Predmetom zákazky je dodanie stravných poukážok pre účely zabezpečenia stravovania pre zamestnancov verejného obstarávateľa prostredníctvom úspešného uchádzača, ktorý sprostredkuje stravovacie služby u právnickej alebo fyzickej osoby, ktorá má oprávnenie poskytovať stravovacie služby. Sprostredkovanie stravovacích služieb bude realizované dodaním stravovacích poukážok úspešného uchádzača, ktoré budú akceptované na úhradu za stravovacie služby v zmluvných zariadeniach.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Počet zamestnancov verejného obstarávateľa ks 50
Predpokladaný počet stravných poukážok na obdobie trvania zmluvy (12 mesiacov) ks 13000
Nominálna hodnota stravovacej poukážky EUR 5,10
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Stravná poukážka obsahuje Názov a logo dodávateľa, nominálnu hodnotu stravnej poukážky, ochranné prvky proti falšovaniu, platnosť stravnej poukážky
Doba platnosti stravných poukážok Minimálne do konca kalendárneho roka, v ktorom boli vydané
Objednanie stravných poukážok Mesačne
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
V prípade zákonnej zmeny výšky stravného, od ktorej sa odvíja hodnota stravovacej poukážky, je objednávateľ oprávnený jednostranne zmeniť nominálnu hodnotu stravovacej poukážky tak, aby boli dodržané predpisy upravujúce stravovanie zamestnancov. Zmenená nominálna hodnota stravovacej poukážky bude upravená v príslušnej objednávke objednávateľa.
Objednávateľ bude stravovacie poukážky objednávať jedenkrát mesačne. V prípade potreby má objednávateľ právo objednať stravovacie poukážky aj viac ako jedenkrát mesačne.
Nie je porušením povinnosti objednávateľa podľa tejto zmluvy, pokiaľ neodoberie od dodávateľa predpokladaný počet poukážok. Dodávateľovi z dôvodu neodobrania predpokladaného počtu poukážok nevznikne voči objednávateľovi nárok na žiadne kompenzácie, ani právo uplatňovať si z tohto dôvodu voči objednávateľovi akékoľvek sankčné nároky.
Stravné poukážky musia byť platné na celom území Slovenskej republiky.
Vrátane dopravy na miesto plnenia
Dodávateľ sa zaväzuje dodať objednená množstvo stravných poukážok riadne a včas do sídla objednávateľa alebo prevádzok objednávateľa, a to v čase do 48 hodín od doručenia objednávky.
Dodávateľ bezodkladne po uzavretí zmluvy poskytne objednávateľovi e-mailový kontakt pre zasielanie objednávok.
Zmluvné strany sa dohodli, že objednávateľ môže kedykoľvek jenostranne zmeniť miesto dodania stravných poukážok, a to písomným oznámením na adresu dodávateľa doručeným najneskôr 3 dni pred požadovanou zmenou miesta dodania.
Celková cena za stravné poukážky je tvorená súčinom počtu stravných poukážok a ceny stravnej poukážky v eurách. Celková cena je konečná a zahŕňa všetky náklady súvisiace so zákazkou.
Dodávateľ nebude účtovať žiadne ďalšie náklady súvisiace so zákazkou.
Objednávateľ uhradí fakturovanú sumu do 30 kalendárnych dní odo dňa doručenia faktúry.
Zmluvné strany sa dohodli, že max. množstvo odobratých stravných poukážok je len pravdepodobné a skutočne odobraté množstvo závisí od potrieb objednávateľa. Zmluvné strany sa dohodli, že táto zmluva zanikne bez akýchkoľvek nárokov zmluvných strán, uplynutím času aj keby objednávateľ neodobral maximálne množstvo.
Dodávateľ bezodkladne po uzavretí zmluvy predloží objednávateľovi rozpis ceny, v ktorom dodávateľ uvedie podrobnú štruktúru ceny - podrobný rozpis celkovej ceny na jednotlivé nákladové položky v členení na cenu bez DPH, DPH a cenu s DPH. Dodávateľ uvedie informácie aj pre cenu za dodanie 1 ks stravnej poukážky.
Dodávateľ bude objednávateľovi dodávateľ stravovacie poukážky s platnosťou do konca nasledujúceho kalendárneho roka najneskôr v mesiaci november príslušného roku, v ktorom sa stravovacie poukžky vydávajú.
Dodávateľ sa zaväzuje prevziať z jednotlivých miest plnenia objednávateľa nepoužité stravovacie poukážky najneskôr 31 dní po ukončení ich platnosti a nahradiť ich za stravovacie poukážky na nové emisné obdobie. Táto povinnosť dodávateľa platí aj po zániku tejto zmluvy.
Zmluva zanikne uplynutím dojednanej doby (a to aj v prípade, ak objednávateľ neodoberie maximálne množstvo za 12 mesiacov platnosti zmluvy) alebo zmluva zanikne odobratí maximálneho množstva (13 000 ks) stravných poukážok, a to aj pred uplynutím dojednanej doby, podľa toho, ktorá z uvedených skutočností nastane skôr.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Pri Šajbách 12, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, Bratislava III, Bratislavský, Slovenská republika

12

1,00 zákazka

66 300,00

66 300,00

Požadujeme predložiť design stravnej poukážky

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

22.05.2023 09:52

31.05.2023 10:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

31.05.2023 10:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 339
 7
 3
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
22.05.2023 10:36 - Vstupná ponuka 66 300,00 € Cena bez DPH
22.05.2023 10:53 - Najvýhodnejšia ponuka 66 298,99 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS