• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    19.05.2023 16:01
  •    Predkladanie ponúk
    26.05.2023 13:00
  •    Ukončenie zákazky
    26.05.2023 14:20
  •    Zazmluvnenie zákazky
    26.05.2023 14:35

Detail zákazky Z20234418

  •    Vyhlásenie zákazky
    19.05.2023 16:01
  •    Predkladanie ponúk
    26.05.2023 13:00
  •    Ukončenie zákazky
    26.05.2023 14:20
  •    Zazmluvnenie zákazky
    26.05.2023 14:35

Základné údaje

Z20234418

OF-272585

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=7910383

Objednávateľ

00679089

Centrum biológie rastlín a biodiverzity Slovenskej akadémie vied, v. v. i.

Dúbravská cesta 9, Bratislava, 84523, SVK

Dodávateľ

50060872

MVM CEEnergy Slovakia s.r.o.

Ivánska cesta 30/B, Bratislava - mestská časť Ružinov, 82104, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Dodávka zemného plynu

dodávka zemného plynu, preprava, distribúcia a skladovanie zemného plynu

  • 09123000-7 - Zemný plyn
  • 65200000-5 - Rozvod plynu a súvisiace služby

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Dodávka zemného plynu na obdobie od 1. 7. 2023 do 31. 12. 2025
Funkcia
Dodávka zemného plynu vrátane prepravy, distribúcie a všetkých súvisiacich služieb spojených s dodávkou zemného plynu a prevzatia zodpovednosti za odchýlku, v kvalite zodpovedajúcej technickým podmienkam prevádzkovateľa distribučnej siete, pri dodržaní platných právnych predpisov SR, technických podmienok a prevádzkového poriadku prevádzkovateľa distribučnej siete plynu.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Predpokladaná ročná spotreba zemného plynu za odberné miesto 4101455891, POD:SKSKSPPDIS000330021364 MWh 750
Predpokladaná ročná spotreba zemného plynu za odberné miesto 4100023750, POD:SKSPPDIS000310300160 MWh 32
Denné maximálne množstvo spotreby zemného plynu pre odberné miesto 4101455891, POD:SKSPPDIS000330021364 m3 700
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
POD:SKSPPDIS000330021364 druh tarify - S 9
POD:SKSPPDIS000310300160 druh tarify - M 3
Podiely odberu plynu pripadajúce na jednotlivé kalendárne mesiace pre odberné miesto 4101455891, POD:SKSPPDIS000330021364 %
január 25
február 21
marec 16
apríl 5
máj, jún, júl, august 0
september 1
október 4
november 10
december 18
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Predmetom zmluvy je záväzok dodávateľa dodávať zemný plyn do odberných miest podľa špecifikácie objednávateľa za podmienok dohodnutých v zmluve a Všeobecných zmluvných podmienok EKS - OPET a Osobitných ustanovení o zákazkách na dodávku elektriny a plynu UOEP.
Dodávateľ garantuje okrem pravidelnej dodávky plynu do odberných miest objednávateľa vrátane distribúcie, prepravy a skladovania, aj prevzatie zodpovednosti za odchýlku zodpovedajúcu technickým podmienkam prevádzkovateľa distribučnej siete, za dodržania právnych predpisov.
Cena musí obsahovať všetky náklady pozostávajúce zo súčtu cien za zemný plyn, za služby obchodníka, ceny za služby súvisiace s distribúciou, prepravou a skladovaním, spotrebnú daň, DPH a poplatkov za odberné miesta.
Poplatok za prekročenie denného maximálneho množstva (DMM) si dodávateľ môže uplatniť len ak si ho uplatní distribučná spoločnosť ( podľa aktuálneho prevádzkového poriadku distribučnej spoločnosti) a len v takej istej výške, t.j. bez akýchkoľvek navýšení alebo iných poplatkov.
Dodávateľ nie je oprávnený účtovať objednávateľovi akékoľvek ďalšie poplatky súvisiace s dodávkou zemného plynu a poskytovanými distribučnými službami s výnimkou poplatkov súvisiacimi s celoštátnymi legislatívnymi zmenami a rozhodnutiami URSO.
Tolerancia odberu +/-10% zmluvného množstva (ZM). Vyhodnotenie nedodržania-prečerpanie: OM 4100023750: Poplatok za prečerpanie množstiev = (rozdiel medzi skutočne odobratým množstvom a 110% zmluvného množstva)*0,003€/kWh.
Tolerancia odberu +/-10% zmluvného množstva (ZM). Vyhodnotenie nedodržania-prečerpanie: OM 4101455891: Pri odbere viac ako 110% ZM dodávateľ ocení každú odobratú kWh 2-násobkom sadzby SOPMAvg,ktorá sa vypočíta: SOPMAvg=THEMAvg kde THEMAvg-znamená arit.priemer hodnoty THE Month Settlement Price zverejnenej v časti All Contracts na príslušný mesiac t (THEMA), a to za posledný obchodovateľný deň mesiaca t-2 a hodnôt THEMA pre prvý až predposledný obchodovateľný deň mesiaca t-1, ktoré sú publikované denne na stránke www.powernext.com v časti Pegas Markets/Futures market data
Tolerancia odberu +/-10% zmluvného množstva (ZM). Vyhodnotenie nedodržania-nedočerpanie: OM 4100023750: Poplatok za nedočerpanie množstiev = (rozdiel medzi 90% zmluvného množstva a skutočne odobratým množstvom)*0,003€/kWh. OM 4101455891: Ak odberateľ odoberie menej ako 90% zmluvného množstva, dodávateľ je oprávnený po vykonaní vyhodnotenia zvýšiť cenu nasledovne: ZC=(0,25*SOPo*(Y-X))/X kde ZC–maximálne zvýšenie ceny za skutočne odobraté množstvo energie v plyne v príslušnom Vyhodnocovacom období v EUR/kWh, X–skutočne odobraté množstvo(min 1) Y-zmluvné množstvo
Požaduje sa predložiť kontaktné údaje osoby oprávnenej vo veciach plnenia do 3 dní od uzavretia zmluvy.
Požaduje sa do 3 pracovných dní od uzavretia zmluvy predložiť kalkuláciu ceny v súlade s opisným formulárom, platnými OUEP, v ktorej dodávateľ uvedie podrobnú štruktúru ceny - podrobný spôsob výpočtu zmluvnej ceny a podrobnú špecifikáciu všetkých nákladových položiek, pri dodržaní všetkých legislatívnych náležitosti spojených s dodávkou zemného plynu.
Dodávateľ je povinný počas zmluvného vzťahu zabezpečiť pre objednávateľa energetického manažéra ( konzultanta), s ktorým bude objednávateľ konzultovať otázky týkajúce sa dodávok zemného plynu. Táto služba bude zahrnutá vcelkovej cene za predmet zákazky a nebude spoplatnená osobitne.
Faktúry budú dodávateľom vystavované a doručované objednávateľovi do jeho sídla v papierovej forme.
Fakturačné podmienky pre odberné miesto 4100023750 - ročný odpočtový cyklus: Objednávateľ bude mesačne uhrádzať faktúry za opakovanú dodávky plynu vo výške 1/12 z predpokladanej ročnej platby za dodávku plynu. Po skončení vyhodnocovacieho obdobia dodávateľ vystaví a doručí objednávateľovi najneskôr do 15. dňa zdaniteľného plnenia vyúčtovaciu faktúru za dodávku zemného plynu. Splatnosť vyúčtovacej faktúry je 14 dní.
Fakturačné podmienky pre odberné miesto 4101455891-mesačný odpočtový cyklus: Objednávateľ bude mesačne (k 15.dňu) uhrádzať preddavkové platby vrátane DPH, spotrebnej dane a distribučných poplatkov vo výške 80% z predpokladanej spotreby pre príslušný mesiac. Vyúčtovanie so zohľadnením preddavkových platieb vystaví dodávateľ najneskôr do 15. dňa zdaniteľného plnenia po uplynutí mesiaca dodávky na základe skutočnej spotreby. Splatnosť faktúry je 14 dní.
Ak vzniknú pri fakturácii úhrad za dodávky chyby z dôvodu nesprávneho odpočtu použitím nesprávnej konštanty, použitím nesprávnej sadzby, matematickou chybou a pod., majú objednávateľ a dodávateľ nárok navyrovnanie nesprávne fakturovaných čiastok. Strana na ktorú bola reklamácia smerovaná, oznámi výsledok šetreniadruhej strane v lehote 30 dní odo dňa, keby jej bola reklamácia doručená.
Ak v momente uzatvorenia zmluvy nemá dodávateľ v registri partnerov verejného sektora zapísaných konečných užívateľov výhod, zmluva nadobudne účinnosť najskôr v deň zápisu dodávateľa do tohto registra. Dodávateľ má možnosť túto povinnosť splniť v lehote 30 dní od momentu uzavretia zmluvy.
V prípade dodávateľa, ktorý je zapísaný v zozname podnikateľov podľa predpisov účinných do 17. apríla 2016 je zápis považovaný za zápis do zoznamu hospodárskych subjektov v rozsahu zapísaných skutoční a dodávateľ je povinný v lehote do 10 dní od uzavretia zmluvy nezapísané skutočnosti preukázať v zmysle § 32 ods.2 resp. 4 až 5 zákona. Doklady musia byť predložené v origináli alebo úradne overenej kópii originálu.
Porušenie ktorejkoľvek z vyššie uvedených povinností dodávateľa sa považuje za porušenie zmluvy podstatným spôsobom a objednávateľ je oprávnený postupovať v zmysle všeobecných zmluvných podmienok EKS.
Zmluvné strany sa dohodli, že obchodné podmienky tu uvedené majú prednosť pred obchodnými podmienkami dodávateľa.
Názov Upresnenie
Deň začiatku dodávky: 01.07.2023, 00:00 hod. SEČ
Deň skončenia dodávky: 31.12.2025, 24:00 hod. SEČ

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Akademická 2, 950 07 Nitra (žiadame uvádzať ako dodaciu a zároveň fakturačnú adresu), Nitra, Nitra, Nitriansky, Slovenská republika

01.07.2023 00:00 — 01.01.2026 00:00

1 825,00 MWh

194 000,00

161 666,67

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

19.05.2023 16:01

26.05.2023 13:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

26.05.2023 13:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 166
 52
 3
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
26.05.2023 10:42 - Vstupná ponuka 180 809,99 € Cena s DPH
26.05.2023 10:42 - Najvýhodnejšia ponuka 180 809,99 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS