• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    19.05.2023 12:12
  •    Predkladanie ponúk
    24.05.2023 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    24.05.2023 10:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    24.05.2023 10:50

Detail zákazky Z20234395

  •    Vyhlásenie zákazky
    19.05.2023 12:12
  •    Predkladanie ponúk
    24.05.2023 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    24.05.2023 10:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    24.05.2023 10:50

Základné údaje

Z20234395

OF-272548

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=7899860

Objednávateľ

603295

Mestská časť Bratislava - Vrakuňa

Šíravská 7, Bratislava, 82107, SVK

Dodávateľ

43872930

iServices s. r. o.

Strojnícka 2979/34, Bratislava - mestská časť Ružinov, 85105, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Antivírusová ochrana koncových zariadení

Antivírusová ochrana, softvér, ESET, ochrana počítačov, ochrana serverov, ochrana pred vírusmi

  • 48761000-0 - Antivírusový softvérový balík
  • 48760000-3 - Softvérový balík na ochranu pred vírusmi
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Antivírusová ochrana koncových zariadení pre 76 počítačov na 1 rok
Funkcia
Predmetom zákazky je predĺženie a rozšírenie licencií ESET Protect Entry On-Prem (ESET Endpoint Protection Advanced) alebo ekvivalent, ktorej súčasťou je zabezpečenie vernostných licencií a služieb automatickej aktualizácie, technickej a licenčnej podpory všetkých licencií počas 12 mesiacov, ktorými sa zabezpečuje kompletná antivírusová ochrana koncových zariadení pre 76 pracovných staníc.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Predĺženie licencií ESET Protect Entry On-Prem (ESET Endpoint Protection Advanced) alebo ekvivalent na 1 rok ks 75
Rozšírenie licencií ESET Protect Entry On-Prem (ESET Endpoint Protection Advanced) alebo ekvivalent na 1 rok ks 1
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Produkty určený pre operačný systém: Windows
Typ užívateľa licencie: územná samospráva
Jazyk produktov a technická podpora: slovenský jazyk
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
V celkovej cene predmetu zmluvy sú zahrnuté všetky náklady (TCO) súvisiace s dodaním predmetu zmluvy (poskytnutie licencie, dodanie, plná implementácia, automatické aktualizácie, podpora, prevádzka, údržba a pod.) v súlade s bodmi 10.3 až 10.5 Obchodných podmienok elektronickej platformy účinných od 03. 11. 2022 (ďalej len "OPEP").
Cena za tovar je stanovená v súlade s § 3 zákona č. 18/1996 Z. z. o cenách a jeho vykonávacej vyhlášky č. 87/1996 Z. z. dohodou zmluvných strán.
Nový, doposiaľ nepoužitý tovar.
Dodávateľ poskytne objednávateľovi zľavu určenú pre územnú samosprávu a vernostnú zľavu.
Dodávateľ predloží objednávateľovi podrobný aktualizovaný rozpočet do 3 dní od uzavretia zmluvy.
Zmluvné strany sa dohodli, že miestom plnenia (dodania) je sídlo objednávateľa.
Podrobnosti dodania predmetu zmluvy (napr. email na zaslanie licenčného kľúča) budú dohodnuté elektronicky s kontaktnou osobou objednávateľa.
Vlastnícke právo k dodanému tovaru nadobúda objednávateľ momentom jeho prevzatia od dodávateľa.
Platba za plnenie sa uskutoční bezhotovostným platobným stykom na základe faktúry vystavenej dodávateľom. Splatnosť faktúry je 30 dní od jej doručenia objednávateľovi po riadnom dodaní predmetu zmluvy. Faktúra musí obsahovať všetky náležitosti platného daňového dokladu v zmysle zákona č. 222/2004 Z. z. o dani z pridanej hodnoty v znení neskorších predpisov.
Dodávateľ je zodpovedný v plnom rozsahu za akúkoľvek škodu vrátane skutočnej škody, a iných priamo alebo nepriamo súvisiacich škôd, ktorá vznikne objednávateľovi v dôsledku porušenia akýchkoľvek jeho záväzkov z tejto zmluvy, právnych predpisov alebo iných pravidiel, ktoré sú pre neho záväzné.
Pokiaľ sa v objednávkom, resp. opisnom formulári predmetu zákazky uvádzajú údaje alebo odkazy na konkrétneho výrobcu, výrobný postup, značku, obchodný názov, patent alebo typ, umožňuje sa predloženie ponuky s ekvivalentným riešením s porovnateľnými, respektíve vyššími parametrami (ďalej ako "ekvivalent"). Ekvivalent je možné dodať v rovnakej alebo vyššej kvalite podľa technickej špecifikácie predmetu zákazky uvedenej v objednávkom, resp. opisnom formulári len po konzultácii a so súhlasom objednávateľa.
Pri dodaní ekvivalentu (produkt s rovnakými alebo lepšími parametrami a od jedného výrobcu) sú v TCO zahrnuté aj všetky náklady spojené s preškolením správcov a užívateľov objednávateľa, ako aj náklady na nevyhnutný upgrade alebo obstaranie všetkého softvéru potrebného k plnej funkčnosti dodaného produktu. Dodávateľ zabezpečí plnú kompatibilitu s existujúcimi technickými riešeniami objednávateľa.
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
Nedodržanie akejkoľvek podmienky a/ alebo požiadavky objednávateľa uvedenej v objednávkovom, resp. opisnom formulári sa považuje za podstatné porušenie zmluvy s možnosťou využitia inštitútu odstúpenia od zmluvy pre podstatné porušenie zmluvných podmienok a dôvodom pre udelenie negatívnej referencie.
OSOBITNÉ LICENČNÉ PODMIENKY
Objednávateľ výslovne akceptuje štandardné licenčné podmienky dodávané s predmetom zákazky (ďalej len „osobitné licenčné podmienky“) a v súlade s bodom 6.5.6 OPEP sa zaväzuje osobitné licenčné podmienky dodržiavať.
Porušenie povinnosti objednávateľa podľa predchádzajúcej vety sa považuje za podstatné a oprávňuje dodávateľa odstúpiť od zmluvy podľa bodu 18.3 písm. a) OPEP.
Podrobnosti k osobitným licenčným podmienkam ustanovuje „End User Licence Agreement“ („EULA“), ktorú objednávateľ akceptuje pri inštalácii predmetu zmluvy.
V prípade rozporu medzi OPEP, ustanoveniami zmluvy, osobitnými licenčnými podmienkami a EULA, majú prednosť osobitné licenčné podmienky a EULA pred ustanoveniami zmluvy.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Šíravská 7, Bratislava - mestská časť Vrakuňa, Bratislava II, Bratislavský, Slovenská republika

26.05.2023 11:00 — 31.05.2023 16:00

76,00 ks

1 634,30

1 361,92

Dodávateľ predloží technický/produktový list alebo iný ekvivalentný doklad k ponúkanému tovaru, ktorý bude obsahovať úplný názov (obchodnú značku a typové označenie) a technickú špecifikáciu preukazujúcu splnenie minimálnych požadovaných parametrov predmetu zákazky.

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

19.05.2023 12:12

24.05.2023 10:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

24.05.2023 10:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 420
 12
 5
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
19.05.2023 23:43 - Vstupná ponuka 1 548,00 € Cena s DPH
23.05.2023 14:19 - Najvýhodnejšia ponuka 980,58 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS