• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    19.05.2023 08:38
  •    Predkladanie ponúk
    24.05.2023 08:00
  •    Ukončenie zákazky
    24.05.2023 08:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    24.05.2023 08:50

Detail zákazky Z20234370

  •    Vyhlásenie zákazky
    19.05.2023 08:38
  •    Predkladanie ponúk
    24.05.2023 08:00
  •    Ukončenie zákazky
    24.05.2023 08:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    24.05.2023 08:50

Základné údaje

Z20234370

OF-272013

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=7899830

Objednávateľ

30845572

Ministerstvo obrany Slovenskej republiky

Námestie generála Viesta 11694/2, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, 83247, SVK

Dodávateľ

31421652

TRACO Computers s.r.o.

Kukučínova 3, Piešťany, 92101, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Server s KODAK Prinergy predtlačovým systémom

CTP technológia, zariadenie pre tlač

  • 42991200-1 - Tlačiarenské stroje
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Server s KODAK Prinergy predtlačovým systémom - hardware alebo ekvivalent
Funkcia
Minimálne požiadavky na hardware podľa popisu v časti Technické vlastnosti
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Server s KODAK Prinergy predtlačovým systémom - hardware ks 1
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Procesor Core i7-12700
RAM 16GB
Úložisko HDD 512GB SSD + 1TB SATA
Grafická karta NVIDIA T1000
Optická mechanika DVD RW
Myš ano
Klávesnica ano
Monitor 24" s USB-C Hub
 2. Server s KODAK Prinergy predtlačovým systémom - software alebo ekvivalent
Funkcia
Minimálne požiadavky na software podľa popisu v časti Technické vlastnosti
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Server s KODAK Prinergy predtlačovým systémom - software ks 1
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Kompatibilita s CTP KODAK ACHIEVE V 400 ano
Serverová platforma podpora Windows Server 2019 a Windows 10 Pro
Podpora klientských OS Windows 10 a Windows 11
Aktualizácia spracovania súborov PDF ano
Podpora PDF Library 18 ano
Aktualizácia RIPu na 64 bitový komponent APPE 5.7
Do APPE RIP pridaná možnosť Complex Job Mode a Fine Line Rendering zodpovedné s CPSI RIP
Zlepšenie výstupného výkonu pre PDF s prehľadnosťou a zložitými orezovými cestami ano
Acrobat Plug in podpora pre Acrobat Pro 2017 a Acrobat DC 2020 ano
Podpora ColorFlow 9.0.2. ano
Podpora Preps 9.0.x. ano
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia.
Vrátane inštalácie na mieste plnenia.
Miestom plnenia je Bratislava.
Požaduje sa predložiť kontaktnej osobe dodávateľa vlastný návrh plnenia predmetu zmluvy, a to do 5 dní od uzavretia zmluvy.
Návrhom na plnenie predmetu zmluvy sa rozumie predloženie podrobného opisu tovaru s uvedením výrobcu, obchodného názvu, popisu tovaru, jeho technických parametrov, funkčných charakteristík a príslušenstva.
Tovar musí byť nový, nepoužitý, nerepasovaný a v plnej záruke.
Tovar požadujeme dodať v originálnom balení s originálnou dokumentáciou a príslušenstvom. Návod na obsluhu musí byť aj v slovenskom alebo českom jazyku.
Obal musí zabezpečiť doručenie tovaru a manipuláciu s ním bez poškodenia.
Záruka na tovar je minimálne 24 mesiacov.
Súčasťou dodania predmetu zákazky musia byť aj všetky originálne súčasti nevyhnutné pre štandardný chod a obsluhu stroja (originálne napájacie káble, software, ovládače, kryty, lišty dokumentácia a pod.).
Súčasťou dodania tovaru a príslušenstva je  inštalácia stroja na mieste určenia  (zaškolenie a ukážka práce so strojom a jeho prevádzkovej údržby).
Faktúru a dodací list doručiť spolu s tovarom.
Splatnosť faktúry je 30 dní odo dňa doručenia faktúry.
Objednávateľ požaduje aby dodávateľ vyrozumel o termíne dodania zariadenia kontaktnú osobu objednávateľa vopred pred ich dodaním.
Na účely povolenia vjazdu vozidla a vstupu osôb do areálu miesta dodania plnenia, sa Dodávateľ zaväzuje oznámiť Objednávateľovi EČV  vozidla, ktorým bude zabezpečené dodanie plnenia, typ vozidla, meno a priezvisko vodiča a osôb zabezpečujúcich dodanie plnenia, a to najneskôr 3 pracovné dni pred dodaním plnenia v súlade s touto zmluvou.
Ak sa v opisnom formulári uvádzajú údaje alebo odkazy na konkrétneho výrobcu, výrobný postup, značku, obchodný názov, patent alebo typ, umožňuje sa Dodávateľovi predloženie ponuky s ekvivalentným riešením s porovnateľnými alebo lepšími parametrami. Ekvivalent je možné dodať v rovnakej alebo vyššej kvalite podľa technickej špecifikácie predmetu zákazky len po konzultácii a so súhlasom Objednávateľa.
Ekvivalentom sa rozumie tovar s rovnakými alebo vyššími parametrami a s rovnakými alebo vyššími vlastnosťami ako sú uvedené v technickej špecifikácií a v technických vlastnostiach opisného formuláru.
Za technický a funkčný ekvivalent sa nepovažuje taká ponuka, s ktorej prijatím/ plnením by boli spojené ďaľšie vyvolané neprimerané náklady na strane Objednávateľa.
Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa, uvedenej v opisnom formulári, sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Za kasárňou 3,, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, Bratislava III, Bratislavský, Slovenská republika

01.06.2023 08:00 — 20.06.2023 13:00

1,00 súbor položiek

16 550,00

16 550,00

Požadujeme dodanie tovaru v určenom termíne a podľa stanovenej špecifikácie

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

19.05.2023 08:38

24.05.2023 08:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

24.05.2023 08:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 194
 1
 1
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
19.05.2023 09:27 - Vstupná ponuka 16 550,00 € Cena bez DPH
19.05.2023 09:27 - Najvýhodnejšia ponuka 16 550,00 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS