• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    18.05.2023 14:38
  •    Predkladanie ponúk
    25.05.2023 14:40
  •    Ukončenie zákazky
    25.05.2023 15:18
  •    Zazmluvnenie zákazky
    25.05.2023 15:30

Detail zákazky Z20234341

  •    Vyhlásenie zákazky
    18.05.2023 14:38
  •    Predkladanie ponúk
    25.05.2023 14:40
  •    Ukončenie zákazky
    25.05.2023 15:18
  •    Zazmluvnenie zákazky
    25.05.2023 15:30

Základné údaje

Z20234341

OF-271058

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=7905351

Objednávateľ

00188433

Technické služby mesta Trebišov

Stavebná 2165/2, Trebišov, 07501, SVK

Dodávateľ

36391000

DOXX - Stravné lístky, spol. s r.o.

Kálov 356, Žilina, 01001, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Zabezpečenie stravovania zamestnancov prostredníctvom elektronických stravovacích kariet

elektronické stravovacie karty, elektronické stravné lístky

  • 30199770-8 - Stravné poukážky
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)
  • 30237131-6 - Elektronické karty

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Zabezpečenie stravovania zamestnancov prostredníctvom stravovacích kariet
Funkcia
Zabezpečenie stravovania pre zamestnancov objednávateľa prostredníctvom elektronických stravovacích kariet vo vybraných stravovacích zariadeniach zmluvných partnerov dodávateľa, ktorí sú oprávnení tieto služby poskytovať.
Poskytovanie predmetu zákazky musí byť v súlade s ustanovením §152 ods. 2 zák. č. 311/2001 Z.z. Zákonníka práce v znení neskorších predpisov.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
nominálna hodnota jedného elektronického stravného lístka € 5,48
predpokladané množstvo odobratých elektronických stravných lístok ks 24320
predpokladané množstvo elektronických stravných kariet ks 160
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
elektronická stravovacia karta obsahuje názov a logo dodávateľa
elektronická stravovacia karta obsahuje číslo kary, platnosť karty, meno držiteľa
elektronická stravovacia karta obsahuje ochranné prvky proti falšovaniu a zneužitiu
interval objednávania elektronických stravovacích kariet 1 x mesačne formou objednávky, prípadne podľa potrieb objednávateľa
interval objednávania elektronických stravných lístkov 1 x mesačne formou objednávky, prípadne podľa potrieb objednávateľa
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Kúpna zmluva sa uzatvorí na dobu určitú, do 31.12.2023.
K plneniu zmluvy dôjde na základe podania objednávok objednávateľa, v ktorých objednávateľ určí presné množstvo elektronických stravovacích kariet a elektronických stravných lístkov, ktoré mu má dodať dodávateľ. Dodávateľ po uzatvorení zmluvy predloží objednávateľovi emailovú adresu, prípadne zákaznícku zónu, na ktorú sa budú zasielať objednávky.
Dodávateľ sa zaväzuje dodať objednané množstvo elektronických stravovacích kariet  riadne a včas do sídla objednávateľa najneskôr do 48 hodín od podania objednávky.
Na elektronické stravovacie karty zamestnancov objednávateľa budú elektronické stravné lístky pripísané dodávateľom najneskôr do 48 hodín od podania objednávky.
Cena je vrátane provízie (max. 2%) a dopravy na miesto plnenia.
Nominálnu hodnotu jedného elektronického stravného lístka určil objednávateľ v súlade so zák. č. 283/2002 Z.z. o cestovných náhradách v znení neskorších predpisov.
Celková cena pokrýva všetky náklady Dodávateľa za sprostredkovanie služieb stravovania objednávateľovi, predovšetkým všetky náklady Dodávateľa spojené s vyhotovením a dodaním elektronických stravovacích kariet, s pripísaním elektronických stravných lístkov  na elektronické stravovacie karty a všetky ďalšie prípadne náklady Dodávateľa spojené s plnením predmetu zákazky.
Poplatky za prvé vydanie elektronickej stravovacej karty a za aktiváciu karty si Dodávateľ nebude uplatňovať.
Objednávateľ uhradí fakturovanú sumu do 30 kalendárnych dní odo dňa doručenia faktúry výhradne prevodným príkazom prostredníctvom finančného ústavu objednávateľa na číslo účtu dodávateľa. Za deň úhrady sa považuje dátum odpísania platnej sumy z účtu objednávateľa.
Počas trvania zmluvy sa dodávateľ zaväzuje mať uzatvorené zmluvy na platbu jeho elektronickými stravovacími kartami s minimálne 5 zariadeniami poskytujúcimi stravovacie služby v meste Trebišov.
Zmluvné strany sa dohodli, že max. množstvo odobratých elektronických stravných lístkov je len pravdepodobné a skutočne odobraté množstvo závisí od potrieb objednávateľa. Zmluvné strany sa dohodli, že táto zmluva zanikne bez akýchkoľvek nárokov zmluvných strán, uplynutím času aj keby objednávateľ neodobral maximálne množstvo.
Požaduje sa predložiť rozpis sadzby DPH a ceny s DPH alebo bez DPH, ktorá ako údaj v zmluve chýba v prípade plnenia zahŕňajúce rôzne sadzby DPH do 7 dní od uzavretia zmluvy.
Názov Upresnenie
Dodávateľ predloží do 5 pracovných dní od uzatvorenia zmluvy:
1. Zoznam minimálne 5 zariadení poskytujúcich stravovacie služby v meste Trebišov, s ktorými má uzatvorené zmluvy na platbu jeho elektronickými stravovacími kartami. Porušenie tejto povinnosti sa považuje za podstatne porušenie zmluvných podmienok.
2. Štruktúru ceny - podrobný rozpis celkovej ceny na jednotlivé nákladové položky v členení na cenu bez DPH, DPH a cenu s DPH, vrátane všetkých poplatkov. Porušenie tejto povinnosti sa považuje za podstatne porušenie zmluvných podmienok.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Stavebná 2165/2, Trebišov, Trebišov, Košický, Slovenská republika

31.05.2023 00:00 — 31.12.2023 23:59

24 320,00 ks

135 950,00

135 939,07

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

18.05.2023 14:38

25.05.2023 14:40

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

25.05.2023 14:55

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 430
 14
 3
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
19.05.2023 08:18 - Vstupná ponuka 135 949,99 € Cena bez DPH
19.05.2023 14:14 - Najvýhodnejšia ponuka 135 948,99 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS