37870475
Prešovský samosprávny kraj
Námestie mieru 2, Prešov, 08001, SVK
32627211
Tibor Varga TSV PAPIER
Vajanského 80, Lučenec, 98401, SVK
Obstaranie kancelárskych zariadení
kancelárske zariadenia
Tovar, Služba
1. Skartovač
|
|
---|---|
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Skartovač | ks | 1 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Skartovač na kancelárske dokumenty Stupeň utajenia: min. P-4 Kapacita skartovania: min. 10 listov súčasne Skartovanie CD: áno Skartovanie kreditných kariet: áno Objem koša: min. 16 litrov Automatický START/ STOP: áno Spätný chod: áno Iba nové: áno | platí pre pol. č. 1 |
2. Laminátor s rezačkou
|
|
---|---|
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Laminátor s rezačkou | ks | 1 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Laminovací stroj s rezačkou Formát: A3, A4, A5, A6 a iné Laminovanie: za tepla a za studena Rýchlosť laminovania: min 250 mm/min. Počet valcov: min. 2 Integrovaná rezačka a zaobľovač rohov: áno Čas na zahriatie: max 6 min. Iba nové: áno | paltí pre pol. č. 2 |
3. Viazač
|
|
---|---|
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Viazač | ks | 1 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Viazač krúžkový manuálny Formát: A4 Dierovanie: áno Zásobník na plastové chrbty: áno Nastaviteľný doraz papiera: áno Odpadková zásuvka: áno Kapacita dierovania: min. 20 listov Kapacita väzby: min. 300 listov Iba nové: áno | platí pre pol. č. 3 |
Názov |
Vrátane dopravy na miesto plnenia |
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z.. |
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto dodania služby je v SR, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 a/alebo § 7a zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z.. |
Nový, doposiaľ nepoužitý tovar |
Dodávateľ je povinný predložiť pre posúdenie technickej špecifikácie dokument, ktorý bude obsahovať: - typové označenie tovarov, ktoré sú predmetom plnenia - obrazovú ukážku tovarov, ktoré sú predmetom plnenia - podrobnú technickú špecifikáciu (opis technických vlastností tovarov, ktoré sú predmetom plnenia) - cenu s DPH, bez DPH tovarov, ktoré sú predmetom plnenia a to do 4 pracovných dní od uzavretia zmluvy |
Objednávateľ do 2 pracovných dní odo dňa obdržania dokumentu s technickou špecifikáciou ponuku odsúhlasí, alebo odmietne pokiaľ nebude spĺňať parametre a požiadavky definované objednávateľom v opisnom formulári (špecifikácií predmetu zákazky). Pri odmietnutí ponuky sa proces opakuje, kým nedôjde k odsúhlaseniu ponuky alebo k odstúpeniu od zmluvy. |
Dodávateľ je povinný dodať celý predmet zákazky/plnenia naraz jednou dodávkou. |
Podmienka nahlásiť objednávateľovi / kontaktnej osobe deň termín doručenia, minimálne 2 pracovné dni pred doručením tovaru. |
Požadované technické vlastnosti sú uvedené v technickej špecifikácii predmetu zákazky. V prípade ak bude zistené, že tovar nezodpovedá požadovanej technickej špecifikácii predmetu zákazky, objednávateľ si vyhradzuje právo tovar neprevziať . |
Objednávateľ si vyhradzuje právo odstúpiť od zmluvy v prípade, že bude dodávateľ zaradený do zoznamu negatívne hodnotených Dodávateľov Trhoviska, ak ešte nedošlo k plneniu zákazky. Objednávateľ zašle dodávateľovi predmetné odstúpenie od zmluvy prostredníctvom e-mailu a prostredníctvom poštovej zásielky. |
Dodávateľ sa zaväzuje poskytnúť bezplatný záručný servis minimálne po dobu 24 mesiacov odo dňa podpísania preberacieho protokolu, resp. dodacieho listu. Dodávateľ spolu s predmetmi zákazky dodá aj záručný list v slovenskom, resp. českom jazyku. |
Miesto plnenia: Prešovský samosprávny kraj, Námestie mieru 2, 080 01 Prešov |
Lehota plnenia: najneskôr do 23 pracovných dní |
Maximálna výška finančných prostriedkov: 1 000 EUR s DPH (833,33 bez DPH) |
Hodnotiace kritéria: Celková cena |
Námestie mieru 2 , Prešov, Prešov, Prešovský, Slovenská republika
31.05.2023 08:00 — 09.06.2023 16:00
3,00 ks
1 000,00
442,08
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
19.05.2023 09:30
25.05.2023 09:00
25.05.2023 09:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
20.05.2023 10:33 - Vstupná ponuka | 1 000,00 | € | Cena s DPH |
25.05.2023 08:27 - Najvýhodnejšia ponuka | 999,00 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: