00606707
Univerzitná nemocnica L. Pasteura Košice
Rastislavova 43, Košice, 04190, SVK
14382857
Ing. Tomáš Dzurňák - D & D
Južná trieda 78, Košice, 04001, SVK
Obalový materiál
Obalový materiál na balenie, triedenie a ochranu materiálu
Tovar, Služba
1. obalový materiál
|
|
---|---|
Funkcia |
obalový materiál na balenie, triedenie a ochranu materiálu |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
1. Papierové sáčky desiatové, bal.=100 ks | bal. | 500 | ||
2. Potravinová fólia /frisch fólia/ | kot. | 1 000 | ||
3. Pohár plastový jednorázový/biely, 200 ml | ks | 260 000 | ||
4. Alobal, 8m /extra gril-hrubý/ | kot. | 1 200 | ||
5. Sáčky kupecké/papierové 1 kg | kg | 75 | ||
6. Sáčky kupecké/papierové 3 kg | kg | 90 | ||
7. Sáčky kupecké/papierové 5 kg | kg | 135 | ||
8. Celofánové hárky (750x1000mm) | ks | 25 000 | ||
9. Baliaci papier/biely (900x1260mm) | ks | 3 000 | ||
10. Papier na pečenie mastný/pergamenová náhrada (700x1000mm) | kg | 250 | ||
11. Špagát POP/5 kg | kot. | 8 | ||
12. Špagát POP/250 g | kot. | 1 200 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
1. Papierové sáčky desiatové, bal.=100 ks | |
materiál: | papierové |
farba: | biela |
balenie: | 100 ks |
2. Potravinárska fólia /frisch fólia/ | |
materiál: | priehľadný |
návin kotúča: | 30 m |
balenie/krabica: | 60 kot. |
3. Pohár plastový jednorázový/biely | |
zloženie: | PVC |
farba: | biela |
objem/obsah: | 200 ml |
merná jednotka: | 1 balenie |
obsah mernej jednotky: | 100 ks pohárov v 1 balení |
4. Alobal 8m /extra gril-hrubý/ | |
materiál: | hliníková fólia |
návin kotúča: | 8 m |
šírka: | 35 cm |
balenie/krabica: | 40 kot. |
5. Sáčky kupecké/papierové 1 kg | |
popis: | vrecká papierové, vyrobené zo sulfátového papieru 70-80g/m2, s krížovým dnom |
objem sáčku: | 1 kg |
balenie: | 15 kg |
6. Sáčky kupecké/papierové 3 kg | |
popis: | vrecká papierové, vyrobené zo sulfátového papieru 70-80g/m2, s krížovým dnom |
objem sáčku: | 3 kg |
balenie: | 15 kg |
7. Sáčky kupecké/papierové 5 kg | |
popis: | vrecká papierové, vyrobené zo sulfátového papieru 70-80g/m2, s krížovým dnom |
objem sáčku: | 5 kg |
balenie: | 15 kg |
8. Celofánové hárky | |
popis: | tenká priehľadná fólia, bez potlače, zdravotne nezávadná |
použitie: | na balenie potravín |
rozmer: | 750x1000mm |
balenie: | 100 ks |
9. Baliaci papier/biely | |
popis: | bezdrevný, jednostranne hladený baliaci papier v hárkoch, vyrobený z bielenej celulózy, s vyššími pevnostnými parametrami, vhodný na balenie tovaru |
rozmer: | 900x1260mm |
farba: | biela |
10. Papier na pečenie mastný/pergamenová náhrada | |
materiál: | pergamenová náhrada |
použitie: | na balenie, na pečenie |
rozmer: | 750x1000mm |
balenie: | 10 kg |
11. Špagát POP/5 kg | |
materiál: | polypropylén |
hmotnosť kotúča: | 5 kg |
12. Špagát POP/250 g | |
materiál: | polypropylén |
hmotnosť kotúča: | 250 g |
balenie/krabica: | 10 kot. |
Názov |
1.0 Predmetom tejto Rámcovej dohody (ďalej len "dohoda") je záväzok dodávateľa dodať objednávateľovi tovar podľa všeobecnej, funkčnej a technickej špecifikácie uvedenej v tejto dohode, previesť na objednávateľa vlastnícke právo k tovaru a záväzok objednávateľa tovaru prevziať a zaplatiť za neho dodávateľovi dohodnutú kúpnu cenu a to za podmienok podľa tejto dohody. |
1.1 Tovarom pre účely tejto dohody je obalový materiál na balenie, triedenie a ochrany materiálu (ďalej len "tovar"), ktorého špecifikácia je uvedená vo všeobecnej, funkčnej a technickej špecifikácii tejto dohody. Množstvo tovaru je uvedené ako predpokladané a pre objednávateľa nie sú záväzné. |
2. Dodávateľ pri predkladaní Kontraktačnej ponuky predloží "vlastný návrh plnenia zákazky" (dokument obsahujúci informácie o tovare, v rozsahu - názov a typové označenie tovaru, obchodné meno a sídlo výrobcu, popis technických vlastností tak, aby na ich základe mohol objednávateľ posúdiť splnenie všetkých technických vlastností tovaru a požiadaviek na predmet dohody) technickú dokumentáciu/katalógovy list/produktový list k predkladanému návrhu plnenia predmetu zákazky, v zmysle OPEP. |
2.1 Dodávateľ môže nahradiť požadovanú dokumentáciu v bode 2. predložením čestného vyhlásenia, v ktorom vyhlási, že ním ponúkaný tovar spĺňa požiadavky objednávateľa na tovar uvedený v časti "Funkčná a technická špecifikácia "Rámcovej dohody". V tomto prípade, je dodávateľ povinný predložiť katalógový list/technický list/technický produktový list , resp. iný relevantný doklad ním ponúkaného tovaru v súlade s bodom 4., písm. d). |
2.2 Objednávateľ posúdi predložený "návrh plnenia dodávateľa" a najneskôr do 3 pracovných dní, odo dňa uzatvorenia dohody, odošle dodávateľovi informáciu o prijatí alebo zamietnutí predloženého návrhu. V prípade, ak dodávateľom predložený návrh plnenia predmetu zákazky nespĺňa podmienky uvedené v bode 2. a 2.1 dohody, objednávateľ si vyhradzuje právo od dohody odstúpiť. |
3. Objednávateľ umožňuje predloženie ekvivalentu za nasledovných podmienok: |
a) predložený ekvivalent bude spĺňať požiadavky objednávateľa na predmet dohody, alebo |
b) predložený ekvivalent bude obsahovať kvalitatívne výhodnejšie parametre, hodnoty a vlastnosti tovaru ako sú uvedené min. požiadavky objednávateľa na predmet dohody, alebo |
c) predložený ekvivalent nesmie vyžadovať iné vedľajšie náklady, ktoré by musel zabezpečiť objednávateľ v rámci súčinnosti viažúcej sa k plneniu predmetu dohody, ktorá bola výsledkom verejného obstarávania ako prijatie ekvivalentu a |
d) prijatím predloženého ekvivalentu nesmie dôjsť k zvýšeným priamym alebo nepriamym nákladom vyplývajúcim z užívania dodaného predmetu dohody. |
3.1 Ak dodávateľom predložený ekvivalent nebude spĺňať požiadavky na tovar uvedený vo všeobecnej, funkčnej a technickej špecifikácii, objednávateľ má právo odstúpiť od dohody z dôvodu podstatného porušenia dohody. |
4. Dodávateľ je povinný do troch (3) pracovných dní od dňa uzatvorenia dohody, predložiť na pracovisko objednávateľa-Oddelenie nákupu, elektronicky - e-mailom kontaktnej osobe objednávateľa, povinné náležitosti dohody - doklady a dokumenty vo formáte PDF (odporúčaný formát): |
a) Kalkuláciu ceny dohody, t.j. štruktúrovaný rozpočet pre položky uvedené v časti "Funkčná a technická špecifikácia Rámcovej dohody", v ktorej uvedie: - jednotkovú cenu v EUR bez DPH za MJ, celkovú cenu v EUR bez DPH za predpokladaný počet MJ, výšku sadzby DPH v %, celkovú cenu v EUR s DPH za predpokladaný počet MJ. Celková cena v predloženej kalkulácii musí by zhodná s celkovou cenou uzatvorenej dohody, uvedenej v čl. IV - Zmluvná cena. |
Jednotlivé položky v kalkulácii môže dodávateľ zaokrúhliť na max. štyri (4) desatinné miesta, pričom výsledná celková cena v EUR bez DPH za predmet dohody a celková cena v EUR s DPH za predmet dohody musia byť zaokrúhlené na dve (2) desatinné miesta. Vzor kalkulácie ceny dohody je Prílohou č.1-Kalkulácia ceny. |
b) Zoznam kontaktných osôb zodpovedných za plnenie predmetu dohody v rozsahu: meno a priezvisko, e-mailová adresa, telefónne číslo, pracovná pozícia. |
c) Čestné vyhlásenie, ktoré je Prílohou č.2. Dodávateľ predloží vyplnený dokument vo forme naskenovaného dokumentu vo formáte PDF. |
d) Prospektový materiál/katalógový list/technický list (ďalej len "doklad") v slovenskom, resp. českom jazyku, ním ponúkaného tovaru (každej položky) s popisom technických vlastností, hodnôt a parametrov ním ponúkaných tovarov, aby na ich základe mohol objednávateľ posúdiť splnenie všetkých technických vlastností, hodnôt a parametrov tovaru. Tento doklad dodávateľ nepredkladá v prípade, že ho predložil v návrhu plnenia predmetu dohody v čase uzatvorenia dohody. |
4.1. Dodávateľ môže nahradiť doklady/dokumenty uvedené v bode 4. písm. d) , čestným vyhlásením, v ktorom vyhlási, že ním ponúkaný tovar spĺňa podmienky určené objednávateľom a doklady/dokumenty sú dostupné priamo vo verejne prístupných elektronických databázach. Dodávateľ v čestnom vyhlásení uvedie presný webový odkaz pre položku, ktorým preukazuje splnenie povinnej náležitosti formou čestného vyhlásenia a objednávateľ si tieto informácie overí sám. |
4.1.1 V prípade, ak objednávateľ identifikuje nezrovnalosti alebo nejasnosti v informáciách alebo dôkazoch, ktoré dodávateľ poskytol v čestnom vyhlásení podľa bodu 4. písm.d) objednávateľ požiada o doplnenie a dodávateľ je povinný predložiť doklady/dokumenty vo forme naskenovaných dokumentov vo formáte PDF. |
4.2 Objednávateľ posúdi doklady/dokumenty podľa bodu 4. a najneskôr do troch (3) pracovných dní zašle dodávateľovi informáciu o splnení alebo nesplnení predložených povinných náležitosti dohody. V prípade nesplnenia objednávateľom zadaných povinných náležitosti dohody dodávateľom, alebo ich nedoručenie v stanovenom termíne, objednávateľ uvedie dôvody a je oprávnený odstúpiť od dohody. |
5. Dohoda sa uzatvára na dobu určitú, a to na 12 mesiacov odo dňa účinnosti tejto dohody, resp. do vyčerpania finančného limitu dohody uvedeného v čl. IV. "Zmluvná cena" tejto dohody, podľa toho, ktorá udalosť nastane skôr. Množstvo položky tovaru uvedenej v tejto dohode sú predpokladané a pre objednávateľa nie sú záväzné. Objednávateľ si vyhradzuje právo odobrať množstvo tovaru v závislosti od svojich prevádzkových potrieb za podmienky, že sa tým neprekročí limit uvedený v tejto dohode a jednotková cena tovaru bude zachovaná počas plnenia dohody. |
6. Dodávka predmetu dohody sa bude realizovať na základe písomných čiastkových objednávok objednávateľa vystavených a zasielaných elektronickou formou, poverenou osobou objednávateľa, na základe aktuálnych prevádzkových potrieb objednávateľa s termínom dodania tovaru najneskôr do troch (3) pracovných dní od dňa doručenia písomnej objednávky dodávateľovi. Za termín doručenia objednávky sa považuje deň odoslania e-mailovej objednávky objednávateľom. |
Dátum a čas doručenia tovaru si zmluvné strany dohodnú minimálne dva (2) pracovné dni vopred elektronickou formou. V objednávke poverená osoba objednávateľom, uvedie konkrétnu jednotlivú dodávku, názov a množstvo tovaru. Objednávateľ požaduje doručenie tovaru v pracovné dni, v čase od 8:00 - 14:00 hod. |
6.1 Dodávateľ berie na vedomie, že objednanie tovaru je právom objednávateľa, nie jeho povinnosťou. Uvedenie predpokladaného množstva tovaru v tejto dohode, nezaväzuje objednávateľa na odobratie tovaru v uvedenom množstve, ani k žiadnym pravidelným odberom a ani nezakladá žiadne ďalšie práva dodávateľa. Objednávky tovaru sa zakladajú výlučne na aktuálnych prevádzkových potrebách objednávateľa. |
7. Súčasťou predmetu dohody sú služby spojené s dodaním tovaru, t.j. najmä zabezpečenie kompletizácie tovaru, jeho dopravy a vyloženia na mieste dodania. Všetky náklady spojené s riadnym dodaním tovaru, vrátane obalov, balenia všetkých ostatných nákladov, ktoré vzniknú pri dodaní tovaru je dodávateľ povinný započítať do celkovej ceny tovaru. Dodávateľ nie je oprávnený navýšiť celkovú cenu dohody o náklady spojené s riadnym, vecným a funkčným dodaním tovaru objednávateľovi. |
8. Miestom dodania predmetu dohody je pracovisko objednávateľa: Univerzitná nemocnica L. Pasteura Košice, Sklad všeobecného materiálu, Tr. SNP 1, 040 11 Košice. |
9. Objednávateľ zabezpečí prístup do priestorov určených ako miesto dodania podľa bodu 8. pre osoby poverené dodávateľom na čas, nevyhnutne potrebný na dodanie predmetu dohody. |
10. Dodávateľ je povinný pri každej dodávke tovaru, v dodacom liste uviesť okrem povinných náležitostí aj číslo dohody a číslo čiastkovej objednávky, názov a množstvo. Splnením dodávky sa rozumie dátum riadneho odovzdania a prevzatia tovaru dohodnutým spôsobom v mieste dodania uvedeného v bode 8. Prevzatie tovaru potvrdzuje oprávnená osoba objednávateľa na dodacom liste, ktorý predloží dodávateľ pri dodaní tovaru. |
11. Dodávateľ je povinný dodať tovar na miesto dodania tovaru na vlastné náklady tak, aby bola zabezpečená dostatočná ochrana pred jeho poškodením alebo znehodnotením. Dodávateľ je povinný zabaliť objednaný počet kusov tovaru do prepravného obalu, ktorý nesmie poškodiť pri preprave, manipulácii a uskladnení a musí zabezpečiť účinnú ochranu tovaru voči akémukoľvek znehodnoteniu. |
12. Tovar musí byť dodávateľom dodaný nový, nepoužívaný, nerepasovaný a kompletný, zodpovedajúci požiadavkám objednávateľa. Predávajúci sa zaväzuje, že dodaný tovar je certifikovaný, schválený na dovoz a predaj v Slovenskej republike, resp. v rámci Európskej únie a bude vyhovovať platným medzinárodným normám, STN a všeob. záväzným právnym predpisom. |
13. Po každom dodaní tovaru na základe objednávky je dodávateľ povinný vystaviť faktúru v súlade s ustanovením §73 zákona č. 222/2004 Z.z. o dani z pridanej hodnoty, najneskôr však do piateho (5) pracovného dňa v kalendárnom mesiaci, nasledujúcom po mesiaci, v ktorom došlo k dodaniu tovaru. Vystavenú faktúru je povinný doručiť v písomnej forme do sídla objednávateľa (v prípade, ak faktúra nebola doručená s tovarom do miesta dodania) a v elektronickej forme, v čitateľnom formáte (PDF) je dodávateľ povinný faktúru zaslať na e-mailovú adresu: faktury@unlp.sk. |
13.1 Splatnosť faktúr je v zmysle ustanovenia § 340b ods.5 zákona č. 513/1991 Z.z. Obchodného zákonníka v znení neskorších predpisov šesťdesiat (60) kalendárnych dní odo dňa ich doručenia objednávateľovi. Za deň splnenia peňažného záväzku sa považuje deň odpísania dlžnej sumy z účtu objednávateľa v prospech účtu dodávateľa. |
13.2 V prípade, ak faktúra nebude obsahovať náležitosti alebo ak bude faktúra vykazovať iné vecné alebo formálne nedostatky, je objednávateľ oprávnený vrátiť ju dodávateľovi na opravu alebo doplnenie. V takomto prípade nová lehota splatnosti začne plynúť dňom doručenia opravenej alebo doplnenej faktúry objednávateľovi. |
14. V prípade, ak sa po uzatvorení tejto dohody preukáže, že na relevantnom trhu existuje cena (ďalej tiež ako "nižšia cena") za rovnaké alebo porovnateľné plnenie ako je obsiahnuté v tejto dohode a dodávateľ už preukázateľne v minulosti za takúto nižšiu cenu plnenie poskytol, resp. ešte stále poskytuje, pričom rozdiel medzi nižšou cenou a cenou podľa tejto dohody je viac ako 5%, v neprospech ceny podľa tejto dohody. |
zaväzuje sa dodávateľ poskytnúť objednávateľovi pre takéto plnenie objednané po preukázaní tejto skutočnosti dodatočnú zľavu vo výške rozdielu medzi ním poskytovanou cenou podľa tejto dohody a nižšou cenou. |
14.1 Dodávateľ je povinný bezodkladne, najneskôr však do piatich (5) pracovných dní od zistenia nižšej ceny podľa bodu 14.dohody, doručiť objednávateľovi dodatok, predmetom ktorého bude upravená cena zistená postupom podľa bodu 14. dohody. |
15. V prípade, ak sa po uzatvorení tejto dohody preukáže, že na relevantnom trhu existuje nižšia cena za rovnaké alebo porovnateľné plnenie ako je obsiahnuté v tejto dohode od akéhokoľvek dodávateľa (t.j. viac ako 5 % v neprospech ceny podľa tejto dohody), objednávateľ po preukázaní tejto skutočnosti vyzve dodávateľa k rokovaniu o ďalšom postupe vo veci úpravy zmluvnej ceny (napr. návrh na uzavretie dodatku, predmetom ktorého bude zníženie zmluvnej ceny a pod.) |
V prípade, ak sa účastníci dohody podľa predchádzajúcej vety nedohodnú na spoločnom návrhu ďalšieho postupu, objednávateľ si vyhradzuje právo dohodu vypovedať v 1-mesačnej lehote. Výpovedná lehota začína plynúť od prvého (1.) kalendárneho dňa mesiaca nasledujúceho po mesiaci, v ktorom bola písomná výpoveď doručená objednávateľom a skončí sa uplynutím posledného kalendárneho dňa príslušného mesiaca. |
15.1 Objednávateľ za účelom zistenia aktuálnej ceny tovaru, za ktorú je možné tovar aktuálne na trhu obstarať, je oprávnený vykonať v súlade s príslušnými ustanoveniami zákona o verejnom obstarávaní prieskum trhu. |
15.1.1 Prieskum trhu podľa bodu 15. musí byť realizovaný prostredníctvíom minimálne 3 nezávislých ponúk na tovar, resp. na jeho jednotlivé položky, pričom obdobím, za ktoré sa ceny porovnávajú, je obdobie troch mesiacov bezprostredne predchádzajúcich určeniu ceny za opakované plnenie, ktoré budú predmetom písomnej objednávky objednávateľa. Ponuky, ktoré je objednávateľ oprávnený posudzovať v rámci prieskumu trhu, musia byť čo do do kvality tovaru a podmienok jeho dodania zhodné s podmienkami dohodnutými v tejto dohode. O prieskume trhu je objednávateľ povinný vytvoriť písomnú dokumentáciu. |
15.1.2 V prípade, ak sú ceny na trhu nižšie ako cena tovaru položiek tovaru, ktorú dodávateľ predložil v súlade s bodom 4., je dodávateľ povinný rokovať s objednávateľom o znížení ceny na sumu priemeruj medzi troma (3) najnižšími cenami zistenými na trhu a to bezodkladne na základe písomnej výzvy objednávateľa, najneskôr však do 7 kalendárnych dní po doručení takejto výzvy, ak sa účastníci dohody nedohodnú inak. |
15.1.3 V prípade, ak sa účastníci dohody dohodnú na znížení ceny predmetu tejto dohody na hodnotu aktuálnej priemernej trhovej ceny určenej prieskumom trhu podľa ustanovení tohto článku dohody, príp. na cene nižšej ako je aktuálna priemerná trhová cena, sú povinné uzavrieť bezodkladne, najneskôr v lehote 7 kalendárnych dní odo dňa uskutočnenia rokovania podľa bodu 15.1.2 tejto dohody, písomný dodatok k tejto dohode, ktorým sa upraví Príloha č. 1 Kalkulácia ceny v súlade s dohodou účastníkov dohody. |
15.1.4 V prípade, ak sa účastníci dohody nedohodnú na zníženie ceny predmetu tejto dohody na hodnotu aktuálnej priemernej trhovej ceny určenej prieskumom trhu, príp. na cene nižšej ako je aktuálna priemerná trhová cena, alebo v prípade, ak dodávateľ nie je schopný dodať alebo nedodá predmet tejto dohody za cenu určenú prieskumom trhu, alebo v prípade márneho uplynutie lehoty podľa bodu 15.1.2, je objednávateľ oprávnený dohodu v 1-mesačnej lehote, v ktorom bola písomná výpoveď doručená objednávateľom a skončí sa uplynutím posledného kalendárneho dňa príslušného mesiaca. |
16. Pri uplatnení zodpovednosti dodávateľa za vady dodaného tovaru sa postupuje v zmysle ustanovení § 422 až § 442 Obchodného zákonníka v znení neskorších predpisov. |
17.Objednávateľ je povinný tovar prezrieť a skontrolovať pri jeho preberaní. V prípade, ak dodávateľ doručí objednávateľovi tovar v kvalite a/alebo v množstve nezodpovedajúcom jeho požiadavkám, je objednávateľ oprávnený v lehote do 3 pracovných dní od dodania tovaru požiadať dodávateľa o dodanie tovaru zodpovedajúceho požiadavkám uvedeným v objednávke. |
Dodávateľ je povinný nahradiť reklamovaný tovar tovarom v kvalite a v množstve zodpovedajúcom požiadavkám objednávateľa, a to v lehote najneskôr do 5 pracovných dní odo dňa oznámenia požiadavky objednávateľa. Všetky náklady spojené s oprávnenou reklamáciou objednávateľa znáša v plnom rozsahu dodávateľ. |
18. Objednávateľ je povinný vady tovaru písomne oznámiť dodávateľovi bez zbytočného odkladu po ich zistení, najneskôr však do uplynutia záručnej doby, ktorá je určená výrobcom tovaru. Záruka sa nevzťahuje na nedostatky a vady, ktoré vznikli nesprávnou manipuláciou s tovarom. V prípade reklamácie tovaru objednávateľom je dodávateľ povinný oprávnenú reklamáciu vyriešiť do troch pracovných dní, najneskôr do piatich pracovných dní odo dňa oznámenia objednávateľa o zistených vadách na tovare. |
19. Zmluvné strany sa dohodli, že pohľadávku, ktorá vznikne z tohto zmluvného vzťahu dodávateľovi ako veriteľovi, dodávateľ nepostúpi tretej osobe bez predchádzajúceho písomného súhlasu objednávateľa ako dlžníka. Postúpenie pohľadávky dodávateľom bez predchádzajúceho písomného súhlasu objednávateľa je neplatné s odkazom na § 525 ods. 2 zákona č. 40/1964 Zb. Občiansky zákonník, v znení neskorších predpisov. |
Dodávateľ sa zaväzuje, že neurobí právne úkony smerujúce k zmene osoby veriteľa objednávateľa a teda okrem zákazu postúpenia svoju pohľadávku nezabezpečí žiadnym spôsobom, ktorý mu umožňuje platná právna úprava o zabezpečení záväzku, najmä nie však výlučne pohľadávku nezaloží ako majetok, neprijme ponuku ručenia alebo bankovej záruky, nepristúpi k dohode o započítaní pohľadávok so svojím veriteľom. |
20. V prípade porušenia bodu 19. je objednávateľ oprávnený uplatniť si voči dodávateľovi nárok na zaplatenie zmluvnej pokuty vo výške 10 % (slovom: desať percent) z výšky istiny postúpenej alebo inak zabezpečenej pohľadávky. Zmluvná pokuta je splatná v lehote do 30 kalendárnych dní odo dňa doručenia faktúry dodávateľovi. |
21. Objednávateľ je oprávnený uplatniť voči dodávateľovi zmluvnú pokutu vo výške 500 EUR (slovom: dvesto eur) za každé jedno porušenie pri nedodržaní podmienok v Osobitných požiadavkách na plnenie tejto dohody. |
22. Porušenie zmluvných záväzkov vyplývajúcich z plnenia predmetu tejto dohody ako aj osobitných požiadaviek plnenia podľa tejto dohody sa považuje za podstatné porušenie zmluvných záväzkov zo strany dodávateľa. |
Názov | Veľkosť (bajtov) | Dátum vytvorenia |
---|
Rastislavova č. 43, Košice - mestská časť Juh, Košice IV, Košický, Slovenská republika
12
1,00 celok
13 127,48
13 127,48
Dodávateľ pri predkladaní Kontraktačnej ponuky predloží "vlastný návrh plnenia zákazky" (dokument obsahujúci informácie o tovare, v rozsahu - názov a typové označenie tovaru, obchodné meno a sídlo výrobcu, popis technických vlastností tak, aby na ich základe mohol objednávateľ posúdiť splnenie všetkých technických vlastností tovaru a požiadaviek na predmet dohody) technickú dokumentáciu/katalógovy list/produktový list k predkladanému návrhu plnenia predmetu zákazky, v zmysle OPEP.
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena bez DPH | € | Menšia | 100 |
18.05.2023 10:36
23.05.2023 11:00
23.05.2023 11:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
22.05.2023 12:52 - Vstupná ponuka | 13 124,75 | € | Cena bez DPH |
22.05.2023 21:19 - Najvýhodnejšia ponuka | 13 124,00 | € | Cena bez DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: