• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    17.05.2023 11:58
  •    Predkladanie ponúk
    23.05.2023 09:00
  •    Ukončenie zákazky
    23.05.2023 09:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    23.05.2023 09:50

Detail zákazky Z20234251

  •    Vyhlásenie zákazky
    17.05.2023 11:58
  •    Predkladanie ponúk
    23.05.2023 09:00
  •    Ukončenie zákazky
    23.05.2023 09:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    23.05.2023 09:50

Základné údaje

Z20234251

OF-272221

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=7893373

Objednávateľ

35540486

Základná škola

Polianska 1, Košice, 04001, SVK

Dodávateľ

36019208

INMEDIA, spol. s r.o.

Námestie SNP 11, Zvolen, 96001, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Mlieko a mliečne výrobky

mlieko, mliečne výrobky, smotana, tvaroh, syr, maslo, jogurt

  • 15511000-3 - Mlieko
  • 15500000-3 - Mliečne výrobky
  • 15551300-8 - Jogurt
  • 15512000-0 - Smotana
  • 15530000-2 - Maslo
  • 15542200-1 - Mäkký syr
  • 15544000-3 - Tvrdý syr
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Mlieko a mliečne výrobky
Funkcia
Dodávka mlieka a mliečnych výrobkov na prípravu jedál do školskej kuchyne.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
1. Acidofilné mlieko – tuk min. 3,6 %, probiotická kultúra Lactobacillus acidophilus, bez príchute, balenie 250 g ks 600
2. Bryndza – plnotučná, pasterizovaná, zložená z ovčieho syra minimálne 50%, balenie 1 kg ks 50
3. Bryndza – plnotučná, pasterizovaná, zložená z ovčieho syra minimálne 50%, balenie 250 g ks 50
4. Maslo čerstvé – množstvo tuku min. 82 %, balenie 125 g ks 1000
5. Maslo čerstvé – množstvo tuku min. 82 %, balenie 250 g ks 800
6. Mlieko čerstvé plnotučné - 3,5 % tuku, objem 1 liter liter 1000
7. Mlieko trvanlivé polotučné - 1,5 % tuku, objem 1 liter liter 1200
8. Mlieko čerstvé polotučné - 1,5 % tuku, objem 1 liter ks 1100
9. Smotana na varenie čerstvá – tuk min. 12 %, balenie 1 liter ks 200
10. Syr plátkový – min. 50 % tuku v sušine (1balenie 100 g/5-6 ks v balení bez príchute) ks 60
11. Syr tavený v črievku BAMBINO – tuk v sušine min. 48 %, balenie 1 kg ks 120
12. Syr tavený v črievku BAMBINO – tuk v sušine min. 48 %, balenie 100 g ks 50
13. Syr tvrdý neúdený - obsah tuku v sušine min. 30 %, bez pridaného rastlinného tuku kg 180
14. Syr tvrdý neúdený - obsah tuku v sušine min. 45 %, bez pridaného rastlinného tuku kg 80
15. Tvaroh jemný hrudkový – sušina min. 23 %, tuk v sušine min. 8 %, obsah tuku min. 2,5 %, balenie 3 kg kg 100
16. Tvaroh jemný hrudkový – sušina min. 23 %, tuk v sušine min. 8 %, obsah tuku min. 2,5 %, balenie 250 g ks 100
17. Sójový tofu syr biely – bez konzervačných látok, bez cholesterolu, vysoký obsah bielkovín, vákuovo balený, balenie 1 kg ks 150
18. Sójový tofu syr biely – bez konzervačných látok, bez cholesterolu, vysoký obsah bielkovín, vákuovo balený, balenie 180 g ks 40
19. Syr tofu lahôdkový – bez konzervačných látok, bez cholesterolu, vysoký obsah bielkovín, vákuovo balený, balenie 1 kg ks 100
20. Smotanovo tvarohový krém - rôzne príchute, smotana min.15,5 %, sušina 37%, balenie 70 g ks 1000
21. Smotanovo tvarohový krém XXL - rôzne príchute, smotana min.15,5 %, sušina 37%, balenie 125 g ks 1600
22. Probiotický jogurtový nápoj 280 g ks 1800
23. Jogurt biely – tuk min. 3,1 %, vhodný pre celiatikov, neobsahujúci lepok, balenie 150 g ks 150
24. Jogurt biely – tuk min. 3,1 %, vhodný pre celiatikov, neobsahujúci lepok, balenie 1 kg ks 50
25. Jogurt ovocný – rôzne ovocné príchute i čokoládový i vanilkový, ovocná zložka u ovocných min. 18 %, záruka min. 14 dní, tuk min. 2,4 %, bez zahusťovadiel, bez syntetických farbív, aróm a konzervačných látok, balenie 150 g ks 1850
26. Jogurt smotanový – rôzne ovocné príchute i čokoládový, vanilkový, ovocná zložka u ovocných min. 18 %, záruka min. 14 dní, tuk min. 6 %, bez zahusťovadiel, bez syntetických farbív, aróm a konzervačných látok, balenie 150 g ks 1200
27. Jogurt smotanový – rôzne ovocné príchute i čokoládový, vanilkový, ovocná zložka u ovocných min. 18 %, záruka min. 14 dní, tuk min. 6 %, bez zahusťovadiel, bez syntetických farbív, aróm a konzervačných látok, balenie 125 g ks 1200
28. Jogurt ovocný – rôzne ovocné príchute, s pridanou probiot. kultúrou bifidus actiregularis, bez zahusťovadiel, bez syntetických farbív, aróm a konzervačných látok, balenie 120 g ks 1800
29. Jogurt dvojzložkový – rôzne ovocné príchute i čokoládový, vanilkový, ovocná zložka u ovocných min. 18 %, záruka min. 14 dní, tuk min. 2,4 %, bez zahusťovadiel, bez syntetických farbív, aróm a konzervačných látok, balenie 122 g ks 1800
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Mlieko pasterizované, minimálny obsah tuku 1,5%
Mlieko a mliečne výrobky dodávať v lehote, v ktorej z doby spotreby vyznačenej na dodanom tovare neuplynula viac ako 1/5
Mlieko a mliečne výrobky ochutené mlieko a fermentované mliečne výrobky, musia mať  min. 90% mliečnej zložky a max 7% cukru alebo medu, bez zahusťovadiel, syntetických farbív, aróm a konzervačných látok
Syry bez rastlinných tukov, farbív, konzervačných látok a iných prísad
Jogurty a kyslomliečne výrobky s obsahom min. desať na šiestu variabilných mliečných bakterií probiotického charakteru v 1 ml, bez zahusťovadiel, syntetických farbív, aróm a konzervačných látok
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
1. Zmluvné strany sa dohodli, že pri dodaní tovaru sa budú riadiť ustanoveniami Všeobecných zmluvných podmienok pre elektronické trhovisko (ďalej len „OPEP“) a nasledovnými osobitnými požiadavkami na plnenie uvedenými nižšie.
2. Osobitné požiadavky Objednávateľa je nutné chápať ako súvislý text, pričom číslovanie textov nemá vplyv na význam a uprednostnenie podmienok a požiadaviek vo vzťahu k poradiu v akom sú Objednávateľom zadané.
3. Vrátane dopravy na miesto plnenia a vyloženia tovaru v sídle objednávateľa na mieste, ktoré bližšie určí objednávateľ úspešnému uchádzačovi v súlade s platným certifikátom ATP.
4. Tovar bude dodávaný na základe čiastkových objednávok, ktoré bude obsahovať špecifikáciu, množstvo, druh tovaru a lehotu plnenia s možnosťou elektronického objednávania tovaru prostredníctvom E-shopu.
5. Objednávateľ predloží objednávku dodávateľovi najneskôr deň pred termínom dodávky a to do 11.00 hod. Objednávateľ má právo objednávať presné množstvá (kg, l, ks) bez podmienky odberu minimálneho množstva. Dodávateľ sa zaväzuje dodávať tovar denne do 8:00 hod.
6. Objednávateľ je oprávnený odmietnuť prevzatie tovaru z dôvodu nedodržania ceny, akosti, druhu, štruktúry alebo množstva tovaru. Ak objednávateľ zistí zjavné vady súvisiace s kvalitou alebo množstvom tovaru, má právo ho neprevziať. Dodávateľ je povinný zabezpečiť dodanie náhradného tovaru bez vád resp. v požadovanom množstve najneskôr do 2 hodín od odmietnutia prevzatia tovaru.
7. Dodávateľ zaručuje, že ním dodaný tovar bude mať požadovanú akosť po celú dobu minimálnej trvanlivosti platnej pre jednotlivé druhy tovarov, ktorá je dĺžkou záručnej doby poskytovanej výrobcom. Záručná doba stanovená výrobcom bude vyznačená na obaloch.
8. Dodávateľ sa zaväzuje dodávať tovar, ktorý v čase dodania nemá uplynutú viac ako jednu pätinu výrobcom stanovenej exspiračnej doby a počas stanovenej exspiračnej doby bude mať vlastnosti stanovené kvalitatívnymi parametrami.
9. Výrobky musia byť balené len v obaloch, ktoré neovplyvňujú kvalitu výrobku a chránia ich pred nežiadúcimi vonkajšími vplyvmi. Obaly musia byť označené v štátnom jazyku údajmi: názov výrobku, obchodné meno výrobcu, hmotnosť výrobku, dátum spotreby, spôsob skladovania, zoznam zložiek vo výrobku v súlade s Potravinovým kódexom SR a zákonom č. 152/1995 Z.z. o potravinách.
10. Kúpna cena je stanovená vrátane DPH, obalu, dopravy do miesta plnenia, cla, dovoznej prirážky a ďalších nákladov spojených s dodávkou.
11. Cenu tovaru je možné meniť písomnou dohodou zmluvných strán podľa Zákona č. 345/2015, § 18, ods. 3, písm. b.
12. Dodávateľ sa zaväzuje objednávateľovi znížiť jednotkové ceny kedykoľvek počas trvania zmluvy, a to v prípade zavedenia tzv. akciových alebo sezónnych cien tovaru na trhu, a to aj bez vyzvania objednávateľom, priamo znížením ceny vo faktúre vystavenej a doručenej objednávateľovi po dodaní tovaru, ktorého sa sezónne ceny týkajú.
13. Ak zistená aktuálna trhová cena za dodávku tovaru, ktorý má byť predmetom zamýšľanej objednávky bude nižšia, ako cena tovaru určená podľa tejto zmluvy, je objednávateľ oprávnený v objednávke na dodanie tovaru požadovať od dodávateľa dodanie predmetného tovaru za cenu zodpovedajúcu aktuálnej trhovej cene za dodávku tovaru, ktorá má byť predmetom objednávky.
14. Kúpnu cenu za skutočne prevzatý tovar zaplatí objednávateľ dodávateľovi na základe faktúry s náležitosťami daňového dokladu na účet dodávateľa. Lehota splatnosti faktúry je 30 dní odo dňa jej doručenia. Súčasťou faktúry musí byť aj dodací list podpísaný objednávateľom. V prípade, že faktúra nebude obsahovať náležitosti daňového dokladu, je objednávateľ oprávnený faktúru vrátiť dodávateľovi. V takomto prípade sa preruší plynutie lehoty splatnosti. Doručením opravenej alebo doplnenej faktúry kupujúcemu začína plynúť nová 30 dňová lehota splatnosti.
15. Verejného obstarávania sa môže zúčastniť len ten uchádzač, ktorý v zmysle § 32 ods. 1 písm. b, c Zákona o verejnom obstarávaní nemá evidované nedoplatky na poistnom na sociálne poistenie, zdravotná poisťovňa neeviduje voči nemu pohľadávky po splatnosti, nemá evidované daňové nedoplatky voči daňovému úradu a colnému úradu podľa osobitných predpisov v Slovenskej republike alebo v štáte sídla.
16. Za nesplnenie záväzku dodávateľa dodať objednávateľovi tovar do miesta dodania v dohodnutom termíne plnenia, má objednávateľ voči dodávateľovi právo na zaplatenie zmluvnej pokuty vo výške 0,05 % z kúpnej ceny nedodaného tovaru za každý deň omeškania, pokiaľ sa zmluvné strany nedohodnú na predĺžení lehôt. Tým nie je dotknuté právo objednávateľa na náhradu škody voči dodávateľovi a táto náhrada škody patrí objednávateľovi v celej jeho výške bez ohľadu na výšku zaplatenej zmluvnej pokuty.
17. Zmluvné strany sa týmto v súlade s čl. 18.1 platných OPEP dohodli, že ktorákoľvek zo zmluvných strán môže vypovedať zmluvu aj bez uvedenia dôvodu. Výpovedná doba je dva mesiace od doručenia výpovede druhej zmluvnej strane.
18. Odstúpenie od zmluvy v prípade nedodržania podmienok kvality a nesplnenie akejkoľvek osobitnej požiadavky, sa bude posudzovať ako závažné porušenie podmienok, objednávateľ  vystaví negatívnu referenciu.
19. Zmluva sa uzatvára na dobu určitú, t.j. na 12 mesiacov odo dňa jej uzatvorenia,resp. do doby naplnenia zmluvného finančného objemu podľa toho, ktorá z uvedených skutočností nastane skôr.
20. Dodávateľ sa zaväzuje do 5 dní od uzavretia zmluvy oznámiť objednávateľovi svoju kontaktnú osobu zodpovednú za plnenie predmetu zmluvy a to v rozsahu: meno priezvisko, e-mail, telef. kontakt.
21. Dodávateľ sa zaväzuje do 5 dní od uzavretia zmluvy doručiť objednávateľovi podrobný položkovitý rozpis jednotkových cien predmetu zmluvy podpísaný uchádzačom alebo osobou konať za uchádzača, ktoré budú v súlade s uzatvorenou zmluvou. Podrobný položkovitý rozpis jednotkových cien predmetu zmluvy bude v tvare: cena bez DPH, DPH, cena s DPH a bude neoddeliteľnou súčasťou zmluvy.
22. Do 5 dní od uzatvorenia zmluvy dodávateľ predloží potvrdenie o hygienickej spôsobilosti dopr. prostriedku na prepravu potravín a surovín v zmysle potravinového kódexu SR (napr. úradný záznam Regionálnej veterinárnej a potravinovej správy SR, alebo certifikát ATP z TSÚ Piešťany a súčasne doklad o tom, že vozidlo s certifikátom je vo vlastníctve uchádzača). V prípade, ak dodávka tovaru sa bude vykonávať na základe zmluvného vzťahu s dopravcom, uchádzač predloží uzavretú zmluvu s dopravcom a potvrdenie hygienickej spôsobilosti na mot. vozidlá, ktoré sú spôsobilé na prepravu predmetu zákazky.
23. Do 5 dní od uzatvorenia zmluvy dodávateľ predloží platný doklad o správnej výrobnej praxi, správnej hygienickej praxi : HACCP Systém analýzy rizika a stanovenia kritických kontrolných bodov vo výrobe. Zo zákona o potravinách č. 152/1995 a jeho neskorších noviel, ako aj Potravinového kódexu SR vyplýva povinnosť pre všetkých výrobcov a osoby, ktoré manipulujú alebo uvádzajú potraviny do obehu, vypracovať a zaviesť do praxe Správnu výrobnú prax a systém zabezpečenia kontroly hygieny potravín HACCP.
24. Ponuky, návrhy a všetky doklady a dokumenty vo verejnom obstarávaní sa predkladajú v štátnom jazyku a môžu sa predkladať aj v českom jazyku. Ak je doklad alebo dokument vyhotovený v inom ako štátnom jazyku alebo českom jazyku, predkladá sa spolu s jeho úradným prekladom do štátneho jazyka.
25. Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky resp. osobitnej požiadavky na plnenie zo strany Dodávateľa bude Objednávateľ považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok, Zmluvy.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Polianska 1, Košice - mestská časť Sever, Košice I, Košický, Slovenská republika

12

1,00 Celok

23 943,78

23 943,78

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

17.05.2023 11:58

23.05.2023 09:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

23.05.2023 09:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 129
 2
 1
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
18.05.2023 08:22 - Vstupná ponuka 23 943,78 € Cena s DPH
18.05.2023 08:22 - Najvýhodnejšia ponuka 23 943,78 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS